Aihe: Soen
1 2 3
rocky0
30.10.2020 10:16:53
Äh, ei oikein nyt vielä lähtenyt uus biisi. Lotus oli oikein kelpo levy, mutta tämä on ihan täysin samasta muotista veistetty. Monesti tulee fiilis, että kirjottavat yhtä ja samaa biisiä uusiksi.
Snapo
30.10.2020 10:56:15
rocky0: Äh, ei oikein nyt vielä lähtenyt uus biisi. Lotus oli oikein kelpo levy, mutta tämä on ihan täysin samasta muotista veistetty. Monesti tulee fiilis, että kirjottavat yhtä ja samaa biisiä uusiksi.

Samat ajatukset. Bändin löytäessä olin aika fiiliksissä mutta äkkiä monet biisit tuntuu toistensa kopioilta. Circuksen keikalla parin vuoden sisään toistavat laulumelodiat alkoi häiritsemään aika paljon. Kitarariffit ja "Lopezin tuplavirppa" on myös aika trademark-kamaa.
"Mitään hyödyllistä tietoa musiikista tai soittimista täältä tuskin oppii, mutta kielioppi väännetään kuntoon vaikka väkisin."
rocky0
30.10.2020 11:34:47
Snapo: Samat ajatukset. Bändin löytäessä olin aika fiiliksissä mutta äkkiä monet biisit tuntuu toistensa kopioilta. Circuksen keikalla parin vuoden sisään toistavat laulumelodiat alkoi häiritsemään aika paljon. Kitarariffit ja "Lopezin tuplavirppa" on myös aika trademark-kamaa.

Joo. Harmi sinänsä koska tässä bändissä on kaikki itselle mieluisat rakennuspalikat olemassa, mutta puuttuu se vielä "jokin", joka sais musta ihan täysverisen Soen fanin. On näitä kiva silloin tällöin kuunnella, mutta sellanen WOW -elämys puuttuu. Ehkä pitäisi käydä kurkkaamassa keikalla itsekin, jos bändi avautuisi paremmin, mutta mutta... Ehkä kaikesta ei tarvi tykätä.
Tuomoo
29.01.2021 19:02:23
Uusi levy on ulkona.

Ja huhhuh mikä levy onkaan. Iskee kyllä muhun miljoona kertaa kovempaa kuin yksikään näiden aiemmista levyistä, ja oon kyllä tykänny kaikista näiden aiemmistakin levyistä paljon.
If You cant stand the get out of the kitchen" -Tami, Lion # 79
arppah8
01.02.2021 17:06:41

Oikein hyvä levy tämä Imperial. Tosin jouduin lähettämään vinyylin vaihdettavaksi, A-puoli oli prässätty vinoon ja huojunta levypuoliskon loppupuolta kohti oli melkoinen. B-puoli kyllä soi normaalisti. Joillakin kuulemma ongelma tuossa vielä pahempi, toivottavasti Äx löytää kunnolla soivan kappaleen tilalle.
Status: Asiallinen mies, puhaltaa 1.37 promillea klo 7.30. Ostamatta ei testata!
Danko
01.02.2021 17:54:16

ensikuulemalta ei lähtenyt ihan yhtä hyvin kuin Lotus, mut täytyypä kuunnella vielä uudelleen ajatuksella.
"Tätä palvelua selaillessani olen tullut siihen tulokseen että täällä liikkuu enimmäkseen alle 20-vuotiasta heviporukkaa." -Chrometta
Humanoid
01.02.2021 19:12:08
Danko: ensikuulemalta ei lähtenyt ihan yhtä hyvin kuin Lotus, mut täytyypä kuunnella vielä uudelleen ajatuksella.

Samaa mieltä. Lotus iski todella nopeasti ja levyltä löytyi helposti suosikkibiisit. Nyt ei jäänyt ekalla toistolla oikein mitään käteen. Ehkä tämä on sitä hitaasti avautuvaa sorttia.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)