Mad-Mike 31.03.2011 21:16:37 | |
---|
Nyt muutaman kerran levyn läpi pyöräytettyäni on todettava että perus-Tolkkia eli hyvää ja mun makuun olevaa musaa. Sille ei vain mahda mitään että Stratoa muistuttavia pätkiä on paöjon levyllä ja tosta Fields Of Avalonista tulee mieleen ajtuksia "tää vois olla Stratovariuksen levylläkin" :D Mutta ihan odotusten mukainen levy ja 4/5 tähtee tälle kyl annan. Levyltä tsekattavia biisejä ovat ainakin: Fields Of Avalon,Come By The Hills, I Walk In Neon, In Paradisum. |
Vestu 01.04.2011 11:40:34 | |
---|
Yllättävän hyvä lätty. Samplet kuulosti suht huonoilta aikoinaan mut onhan tässä pari aika Visionsmaisen hyvää raitaa. Like father like scum |
Vilhelmus 01.04.2011 23:30:51 | |
---|
Mun mielestä Matosin laulu on alkanut kuulostaa sitä paskemmalta, mitä enemmän kaveri on oppinut laulamaan oikeasti :P Viperin kahdella ekalla ajoi asiansa vielä erittäin kivasti. Jäätävä mänkkinen. |
pekka montin 01.04.2011 23:51:27 | |
---|
Vilhelmus: Mun mielestä Matosin laulu on alkanut kuulostaa sitä paskemmalta, mitä enemmän kaveri on oppinut laulamaan oikeasti :P Viperin kahdella ekalla ajoi asiansa vielä erittäin kivasti. Joo ja mä en tajua miksi sitä kompuraa ja tunea on pitänyt käyttää noin tuhottoman paljon, etenkin kun nyt muka on "huippuammattilainen" kyseessä joka laulaa jatkuvasti keikalla nuotin vierestä. Lopputulokseksi on yritetty saada todella siloiteltu ja kliini silkkipaitabändin debyytti, mutta toteutuksen ja tuottamisen kanssa on kyllä menty sieltä mistä aita on matalin. |
Mad-Mike 01.04.2011 23:54:15 | |
---|
Vilhelmus: Mun mielestä Matosin laulu on alkanut kuulostaa sitä paskemmalta, mitä enemmän kaveri on oppinut laulamaan oikeasti :P Viperin kahdella ekalla ajoi asiansa vielä erittäin kivasti. Itselle tuo Matos on entuudestaan tuntematon että en osaa verrata mihinkään. Aluksi en oikein pitänyt hänen laulustaan mutta kun antoi mahdollisuuden niin kyllähän se ihan hyvä mun mielestä tähän bändiin on. |
Vilhelmus 02.04.2011 08:50:04 | |
---|
Eb-tuning: Itselle tuo Matos on entuudestaan tuntematon että en osaa verrata mihinkään. Aluksi en oikein pitänyt hänen laulustaan mutta kun antoi mahdollisuuden niin kyllähän se ihan hyvä mun mielestä tähän bändiin on. http://www.youtube.com/watch?v=hKRFCTFY_EM Jäätävä mänkkinen. |
Mad-Mike 02.04.2011 10:28:34 | |
---|
|
pekka montin 02.04.2011 11:47:00 | |
---|
|
Vestu 02.04.2011 15:32:17 | |
---|
Matos kuulostaa jotenkin tukkoiselta :p sopis joku kirkkaampi ja heleämpi laulaja tuohon silkkipaitapoweriin. Tulee mieleen paskanvääntäminen varsinkin korkeimmissa kohdissa. Like father like scum |
Peoplez 02.04.2011 15:56:10 | |
---|
Näin ei varmaan saisi tehdä, eikä ketään kiinnosta, mutta kuuntelin putkeen Symfonian ja Stratovariuksen uusimman. Jälkimmäinen on niin paljon parempi kaikilla osa-alueilla että ei mitään rajaa. Vastakkainasettelu on hauskaa! Kotipelto kuulosti joltain Pavarottilta tuon Matoksen rääkymisen jälkeen. Salaa toivon joka kerta, että Tolkki yllättäisi viimein positiivisesti, mutta eipä ei niin ei. Mutta kyllä tämä lätty silti on parempi kuin mikään mitä Tolkki on pitkään aikaan tehnyt että peukku siitä. |
Vilhelmus 02.04.2011 19:11:11 | |
---|
pekka montin: Hyvää äänessä on ääniala ja luonnollisuus mutta kaverin vire tuollakin näytteellä välillä aika "eksoottinen". Heh. Tossa se tosin kuuluu asiaan, jätkät on pitkälti alle kakskymppisiä ja meininki on vielä oikea, eli jotain ihan muuta kun kliininen ja viilattu. Muistaakseni noitten Viperin kahen ekan levyn uudelleenjulkaisun kansitekstissäkin huomautetaan Matosin huolitun bändiin lähinnä siksi, että muistutti ulkoisesti Bruce Dickinsonia :P Jäätävä mänkkinen. |
Mahti 26.04.2011 21:23:35 | |
---|
Aiheen viereen menee mutta... Onko kellään tietoa siitä Tolkin omaelämäkerrasta, että saako sen vielä jostain tai onko kukaan lukenut? Ite tilasin marraskuussa herran nettikaupasta, joka nyt on nurin. Kirjaa ei tosin mulle koskaan lähetetty ja fyrkat sain vasta äskettäin takasin usean valituksen jälkeen. Ymmärsin, että kai se ennakko-odotuksiin nähden aika läpyskä ja pettymys oli? Jokainen paistaa omat makkaransa |
vvaltsu 27.04.2011 09:44:42 | |
---|
Meikälle tuli tosta Fields of Avalonista ensimmäiseksi mieleen Sonata Arctica. Se ei ole ollenkaan hyvä juttu. "Sie ku päätät että jostain tykkäät, niin sääh. Kilipertti ja Capa, parempaa ei oo. Aattele ku Gilbert soittais Capalla?" - Estranged |
SSilver 27.04.2011 14:49:19 | |
---|
Mahti: Aiheen viereen menee mutta... Onko kellään tietoa siitä Tolkin omaelämäkerrasta, että saako sen vielä jostain tai onko kukaan lukenut? Ite tilasin marraskuussa herran nettikaupasta, joka nyt on nurin. Kirjaa ei tosin mulle koskaan lähetetty ja fyrkat sain vasta äskettäin takasin usean valituksen jälkeen. Ymmärsin, että kai se ennakko-odotuksiin nähden aika läpyskä ja pettymys oli? Näinköhän ymmärsin jostain haastattelusta (Rumba?), että se oli lähinnä sellainen vihkonen, jonka osti alle sata ihmistä ympäri maailman. Mikäs siinä. |
tender.insanity 27.04.2011 15:46:00 | |
---|
|
ares 10.11.2011 01:41:04 | |
---|
Vieläkö Symfonia on pystyssä? Oli suunnitelmissa "joskus" käydä keikalla, mutta Tolkki näyttää pitävän kitarakoulua ja studiota, niin aloin epäillä onko koko pumppua enää... Vai pitäneekö noita sitten keikkojen välissä... |
Narcosynthesis 10.11.2011 09:11:54 | |
---|
ares: Vieläkö Symfonia on pystyssä? Oli suunnitelmissa "joskus" käydä keikalla, mutta Tolkki näyttää pitävän kitarakoulua ja studiota, niin aloin epäillä onko koko pumppua enää... Vai pitäneekö noita sitten keikkojen välissä... Imperiumin puolella Timo sanoi seuraavaksi keskittyvänsä project straton uuteen levyyn. Mene ja tiedä, että miten Symfonian kanssa sitten. Olisin kyllä kuullut toisenkin levyn ihan mielelläni, tosin mieluiten eri laulajan kanssa. Rekryisi vaikka sen Roy Khanin kärkimiehekseen niin voisivat olla keskenään filosofis-uskonnollisia samassa bändissä. Vaikea on vauvankakkaa mieltää kermatoffeeksi, vaikka pehmeää, kellertävää ja lämmintä sekin on. |
ares 10.11.2011 15:10:52 | |
---|
Ihan mielenkiintoisen oloisia nuo kitaratunnit mitä täälläkin on mainostettu. Tunnustaako kukaan käyneensä niillä? Tolkilla kuitenkin lienee kohtuullisen vankka kokemus alalta ja varmaan paljon annettavaa. |
Mad-Mike 10.11.2011 19:42:51 | |
---|
ares: Vieläkö Symfonia on pystyssä? Oli suunnitelmissa "joskus" käydä keikalla, mutta Tolkki näyttää pitävän kitarakoulua ja studiota, niin aloin epäillä onko koko pumppua enää... Vai pitäneekö noita sitten keikkojen välissä... Taitaa se bändi olla vielä kun yksi keikka muistaakseni oli Tsekeissä 26.11 ja uuden levynkin määrä ilmestyä keväällä 2012. Dreadmonboogaloo |
Metal Jewel 10.11.2011 20:49:35 | |
---|
Tolkki laulamaan ja matos pihalle =D Timo Tolkki: "Mä en riko kieliä, mä rikon kitaroita." |