Aihe: Rokimpaa döödistä?
1 2 3
Sorrow
27.02.2007 20:04:12
Edit: onko Chaosbreediltä muuten tulossa joskus toista levyä? Se eka ainakin oli parhautta.

Jarva sanoi mulle joskus joulukuussa, että ne ei ole treenannu Chaosbreedin kanssa (olikohan jopa) puoleentoista vuoteen, mutta bändi on vielä kuitenkin pystyssä. Sivuprojektihan se tuntuu noille jampoille olevan kun niillä on niitä muitakin bändejä. Ei auta kuin odotella, mutta eiköhän sieltä jossain vaiheessa jotain ilmesty...
Parempi silmät ristissä, kuin risti silmissä
SaduS
28.02.2007 18:31:47
Ei toimi albumimitassa, valitettavasti.

Eih, mun on pakko olla eri mieltä sun kanssas! Epitome of Darkness oli kyllä viime vuoden kovimpia dm-levyjä, ja sen odotus vain lisäsi kovuutta. Se noissa Hecatomb-EP:ssä ja Premature Burial 7":ssa hiukan nakertaakin, kun loppuu heti kesken. Hittiriffiä hittiriffin perään!
salmivaara
01.03.2007 19:20:51

Eih, mun on pakko olla eri mieltä sun kanssas! Epitome of Darkness oli kyllä viime vuoden kovimpia dm-levyjä, ja sen odotus vain lisäsi kovuutta. Se noissa Hecatomb-EP:ssä ja Premature Burial 7":ssa hiukan nakertaakin, kun loppuu heti kesken. Hittiriffiä hittiriffin perään!

Heh, ok. Mun mielestä Epitome Of Darkness on aivan vitun t-y-l-s-ä.
Against the grain
Lönnrot
01.03.2007 20:22:31

Samaa mieltä. Jotenkin tuntuu että ne yritti liikaa, maanmiehensä Necrovation ja Nominon menee kepeästi ohi.
Colaphobia : The irrational fear of being crushed to death by a falling pop machine.
Jmvk
02.03.2007 23:33:47
Carcass - Swansong, vaikka taitaakin olla Grindiä mut kyllä on rokkaavaa!
Katottiin joku sellanen "kalevala-filmi", siin muijat paljasteli itteensä ym. Huomas kyllä että oli suomalaista tekoo; perse paljaana niin siinä on suomalainen leffa valmis.
Super-Jari
03.03.2007 11:09:32
Carcass - Swansong, vaikka taitaakin olla Grindiä mut kyllä on rokkaavaa!

Kuulen ensimmäistä kertaa että joku sanoo Swansongia grindiksi :)
Jmvk
03.03.2007 14:44:08
Kuulen ensimmäistä kertaa että joku sanoo Swansongia grindiksi :)

Eikös se sitten ole? *hämmästynyt*
Katottiin joku sellanen "kalevala-filmi", siin muijat paljasteli itteensä ym. Huomas kyllä että oli suomalaista tekoo; perse paljaana niin siinä on suomalainen leffa valmis.
Super-Jari
03.03.2007 14:54:32
Eikös se sitten ole? *hämmästynyt*

Miten ymmärrät grindin?
Jmvk
03.03.2007 16:34:14
Eiku no joo. Vissiin vanhemmat levyt luetellaan grindiksi. Tai VANHIN levy siis. Josko ne muut levyt kuten Swansong ovatkin Death metallia?
DVD-SOITIN
03.03.2007 18:29:43
Eiku no joo. Vissiin vanhemmat levyt luetellaan grindiksi. Tai VANHIN levy siis. Josko ne muut levyt kuten Swansong ovatkin Death metallia?

Ainakin Heartwork. Ainut omistamani Carcass-levy toistaiseksi. Ja IMO, maailman parhaita levyjä!
Blodapelsin
04.03.2007 22:06:33

Mä melkein väittäisin että Swansong olis ihan vaan Heavy Metallia pikkasen raaemmilla vokaaleilla. No mutta genreistä viis, Swansong todellakin rokkaa.
En keksinyt mitään syvällistä tahi herkkää. Kirjoitin tämän. Onko ok?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)