ogre 03.04.2006 23:29:30 | |
---|
Mitä ulkoavaruutta tuossa on? Lisäkieli vaan käytössä notta saadaan mällätä kunnolla. Minulla on yksi kitara, siinä yksi floyd, ja sitä varten että on yksi levy minkä takia se pitäisi virittää noin alas niin kyllä se hieman perseestä on allekirjoittaneelle. Enkä muutenkaan noista dropped-D-hässäköistä perusta. Jos se olisi ihan perus dropped D niin ei tuo niin suuri vaiva olisi. Itsellä ollut nyt ihan perus E ollu ja parin vuoden ajan... |
Sahtimies666 04.04.2006 12:19:35 | |
---|
No en tiiä onko se nyt miinus bändille jos ne soittaa eri vireestä ku sä soitat. "Prima Nocta" - Any English noble may bless a marriage by sleeping with any bride on her wedding night. |
Exhausted 04.04.2006 12:25:13 | |
---|
No en tiiä onko se nyt miinus bändille jos ne soittaa eri vireestä ku sä soitat. Jos olisi niin Meshuggahilla olisi tosi vähän faneja. Uskallan veikata että Staminan uudella levyllä on vähän samaa saundia kuin Mokoman uusimmalla...:) |
Piepe 04.04.2006 13:33:15 (muokattu 04.04.2006 13:33:51) | |
---|
Minulla on yksi kitara, siinä yksi floyd, ja sitä varten että on yksi levy minkä takia se pitäisi virittää noin alas niin kyllä se hieman perseestä on allekirjoittaneelle. Enkä muutenkaan noista dropped-D-hässäköistä perusta. Jos se olisi ihan perus dropped D niin ei tuo niin suuri vaiva olisi. Itsellä ollut nyt ihan perus E ollu ja parin vuoden ajan... Krääps, no mutta niinhän se nimenomaan menee, että voit ihan iisisti vetää kaikki debyytin biisit kun ainoastaan lasket e:n d:hen. Ei mitää ongelmaa. gocreatethenextcraze |
Wasbesp 04.04.2006 18:05:19 (muokattu 04.04.2006 18:06:03) | |
---|
Krääps, no mutta niinhän se nimenomaan menee, että voit ihan iisisti vetää kaikki debyytin biisit kun ainoastaan lasket e:n d:hen. Ei mitää ongelmaa. Krääps, floikalla voi ongelma olla. |
Hiku 04.04.2006 18:49:16 | |
---|
Krääps, floikalla voi ongelma olla. No eipä tuo kovin iso homma ole, jotteiko sitä voisi tehä. Nopeeta ku mikä. "Einstein" sanoi Steve Vai ja tilutti vain. V.U.K #24 |
Coldman 29.04.2006 15:31:45 | |
---|
Mahtava homma ja vielä minun syntymäpäivänä. Innolla levyä odotellessa.. Get Stoned ! |
carnation 29.04.2006 18:19:18 | |
---|
Mahtava homma ja vielä minun syntymäpäivänä. Innolla levyä odotellessa.. Miksi nostit tämän ketjun ylös vain sanoaksesi tuon, kun oli tossa tuo tuoreempikin Stam1na-ketju? "Pick a box. Its contents will help you on your way."
Osta levy |