ballfish 25.02.2007 15:04:47 | |
---|
Ovatko nämä tulossa Suomeen? Kun kaikki ovat niin kovasti menossa.... |
atimoc 25.02.2007 18:21:18 | |
---|
Tuskinpa tulevat, ja Pohjois-Amerikan kiertueestahan tuossakin puhutaan. Kun tekee töitä 40-50 tuntia päivässä, ei jaksa paljon muuta. |
ballfish 25.02.2007 18:57:22 | |
---|
Tuskinpa tulevat, ja Pohjois-Amerikan kiertueestahan tuossakin puhutaan. Kaikki tuntuvat olevan kovin innokkaita lähtemään. USAmiittikö tässä on suunnitteilla? :D |
Rakoni 26.02.2007 14:25:20 | |
---|
Kun Gilbertin tilalle saisi vielä Andy Timmonsin niin kattaus alkaisi olla kunnossa. Aika mitäänsanomatonta materiaalia Gilbertillä mielestäni. Makuasioista ei voi kiistellä mutta mä olen aina oikeassa. |
Invader 26.02.2007 17:09:27 | |
---|
Aika mitäänsanomatonta materiaalia Gilbertillä mielestäni. Nyt meni väärin. :) Tai sitten ei.. |
atimoc 26.02.2007 17:59:33 | |
---|
Kun tekee töitä 40-50 tuntia päivässä, ei jaksa paljon muuta. |
kid ego 26.02.2007 20:54:17 | |
---|
Todellakin toivon äijiltä Euroopan-kiertuetta juurikin tuolla kokoonpanolla. Varsinkin Satrianin ja Gilbertin näkemistä odotan innolla. Satrianinhan olen kerran jo nähnytkin, mutta Gilbertiä en koskaan ja G3-rundi saattaa olla siihen ainoa mahdollisuus. Paul ei ole Suomessa niin iso nimi että heittäisi täällä koskaan klubikeikkaa. "Real men don't cry / Stand up! Banzai! / God speaks through / Dr. Phil and Ted Nugent" - Freak Kitchen: Guilt Trip |
-Cale 26.02.2007 21:32:50 (muokattu 26.02.2007 21:52:57) | |
---|
...eikä mies ainakaan ota itseään liian vakavasti, kuten videoistakin saattaa huomata :) Tää on paras biisi mitä Gilbertiltä tai oikeastaan Racer X:ltä olen kuullut, siis aika vähäiseksi jäänyt tutustuminen: http://www.youtube.com/watch?v=oWsD5Tv7W1Y Edit: Voisivat muutenkin uudistaa koko kokoonpanon, heivais noi muut helvettiin paitsi Ynkkä takaisin. Tällainen olisi hyvä: Yngwie Malmsteen Chris Impellitteri Vinnie Moore Kunnon neoklassista tilumeininkiä! |
ballfish 26.02.2007 21:58:50 | |
---|
Eric Johnsonin voisivat ottaa taas. |
Ze Kink 26.02.2007 22:35:44 | |
---|
Racer X ei kyllä kovin hyvin kuvaa Paul Gilbertiä, se bändihän on ihan täyttä huumoria, ja tarkoituksena on ollut juuri vetää ihan överitilua materiaalia. Tuossa hieman erilaista matskua: http://www.youtube.com/watch?v=XRyfYW15ztwWho gare`s... |
kid ego 27.02.2007 09:28:27 (muokattu 27.02.2007 09:29:26) | |
---|
Edit: Voisivat muutenkin uudistaa koko kokoonpanon, heivais noi muut helvettiin paitsi Ynkkä takaisin. Tällainen olisi hyvä: Yngwie Malmsteen Chris Impellitteri Vinnie Moore Kunnon neoklassista tilumeininkiä! Miten musta tuntuu ettei Satriani anna itselleen fuduja omasta projektistaan? EDIT: Enkä jaksaisi katsoa kolmea settiä suht samanlaisilta kitaristeilta. G3:ssahan on aina ollut melko erityylisiä soittajia kummiskin. "Real men don't cry / Stand up! Banzai! / God speaks through / Dr. Phil and Ted Nugent" - Freak Kitchen: Guilt Trip |
Strutsi 27.02.2007 09:58:08 (muokattu 27.02.2007 10:02:02) | |
---|
Kyllä tämä kokoonpano olisi varmaan tähän mennessä mielenkiintoisin... Gilbertin takia saattaisin jopa mennä jos tulisivat suomeen :) "If you feel bad about eating your dead mom, we can dig a grave and you can puke into it." -Monty Python |
Eddie 27.02.2007 10:31:48 | |
---|
Jos Suomeen eksyvät, pakkohan on Porakone-Gilbertiä mennä katsomaan... Ostetaan soittotaito. |
-Cale 27.02.2007 12:28:40 | |
---|
Miten musta tuntuu ettei Satriani anna itselleen fuduja omasta projektistaan? Tätä mä olen aina ihmetellyt, sillä G3 on Satrianin projekti mutta mies jää aina muiden kitaristien varjoon, eihän sitä pappaa voi kelpuuttaa juuri kuin komppipuolelle :) EDIT: Enkä jaksaisi katsoa kolmea settiä suht samanlaisilta kitaristeilta. G3:ssahan on aina ollut melko erityylisiä soittajia kummiskin. Tämä on hyvin valitettavaa kyllä. |
John Titor 27.02.2007 13:13:23 (muokattu 27.02.2007 13:15:50) | |
---|
Tää on paras biisi mitä Gilbertiltä tai oikeastaan Racer X:ltä olen kuullut, siis aika vähäiseksi jäänyt tutustuminen:
Edit: Voisivat muutenkin uudistaa koko kokoonpanon, heivais noi muut helvettiin paitsi Ynkkä takaisin. Tällainen olisi hyvä: Yngwie Malmsteen Chris Impellitteri Vinnie Moore Kunnon neoklassista tilumeininkiä! Kuinka sä voit digata Impellitterin soitosta?? Se ei mun mielestä ole edes samalla viivalla noiden kahden muun kanssa, eikä Moorekaan ole ihan samalla viivalla Malmsteenin kanssa. Vaikka Bellas Impellitterin tilalle. En kyllä silti menisi kuuntelemaan, muuten kuin ehkä levyltä:D Tätä mä olen aina ihmetellyt, sillä G3 on Satrianin projekti mutta mies jää aina muiden kitaristien varjoon, eihän sitä pappaa voi kelpuuttaa juuri kuin komppipuolelle :) Valitettavasti Satriani taitaa olla (Vain kanssa?) ainoa, jonka instrumentaalilevy on ollut USA:n virallisella albumilistalla, eli ehkä se osaa kirjoittaa parhaat rallit. Se on ihan hyödyllinen taito muusikolle:D Haluan vain päteä, oikeasti olen kuuro. |
-Cale 27.02.2007 13:35:32 (muokattu 27.02.2007 16:15:45) | |
---|
Kuinka sä voit digata Impellitterin soitosta?? Se ei mun mielestä ole edes samalla viivalla noiden kahden muun kanssa, eikä Moorekaan ole ihan samalla viivalla Malmsteenin kanssa. Vaikka Bellas Impellitterin tilalle. En kyllä silti menisi kuuntelemaan, muuten kuin ehkä levyltä:D Suosittelen tsekkaamaan nuo jos et ole jo katsonut: http://www.youtube.com/watch?v=6y1cYMWp_sUhttp://www.youtube.com/watch?v=Yakd6patY0g Ehkä pidän Impellitterin soitosta siksi koska hänen päämäärätön tilunsa muistuttaa osittain omaa soittoani :) Osaahan hän toki soittaa tyylikkäästikin tilua, mitä minä taas en osaa. Katoppa vaikka Stand In Linen soolo, mahtava! Taitoa ja nopeutta kyllä löytyy mieheltä! Valitettavasti Satriani taitaa olla (Vain kanssa?) ainoa, jonka instrumentaalilevy on ollut USA:n virallisella albumilistalla, eli ehkä se osaa kirjoittaa parhaat rallit. Se on ihan hyödyllinen taito muusikolle:D Jaa, en mene sanomaan asiaan mitään kun en tiedä siitä mitään. En allekirjoita tuota kirjoitustasi, muuta kuin siltä osin että hyvä biisintekotaito on hyödyllistä muusikolle :) Tosiaan löytyyhän Impellitteriltäkin loistavia biisejä, mm. noiden lisäksi tämä: http://www.youtube.com/watch?v=Zuoed_nQ6TE |
Jzci 27.02.2007 14:06:05 | |
---|
eikä Moorekaan ole ihan samalla viivalla Malmsteenin kanssa. Näinköhän? Mielestäni Vinnie Moore soittaa Ynkän suohon kyllä ihan miten huvittaa. Tuo Ynkän meno meinaa olla aika tasapaksua eikä sitä jaksa kovin montaa biisiä kummastella. Vinnie Moore taas hyödyntää mielestäni tuota virtuositeettiään huomattavasti mielenkiintoisemmin ja tekee paljon parempia biisejä. |
-Cale 27.02.2007 14:13:13 | |
---|
Näinköhän? Mielestäni Vinnie Moore soittaa Ynkän suohon kyllä ihan miten huvittaa. Tuo Ynkän meno meinaa olla aika tasapaksua eikä sitä jaksa kovin montaa biisiä kummastella. Vinnie Moore taas hyödyntää mielestäni tuota virtuositeettiään huomattavasti mielenkiintoisemmin ja tekee paljon parempia biisejä. Niin no, mielipiteitähän nämä, mutta olen osittain samoilla linjoilla. Mun mielestä Mooren (Vinnien) tekniikka on jopa parempi kuin Ynkällä, mitä livevetojakin on katellut. Biiseistä en mene sanomaan mitään, tykkään molempien mutta Mooreen tutustuminen on jäänyt vähän vähemmälle. Ja onhan tuo Moore tosiaan ehkä hieman monipuolisempi, mutta aika vaikea punnita paremmuutta noiden herrojen välillä, molemmissa on omat hyvät puolensa. |
John Titor 27.02.2007 16:46:22 | |
---|
Ehkä pidän Impellitterin soitosta siksi koska hänen päämäärätön tilunsa muistuttaa osittain omaa soittoani :) Tää oli niin hyvä vastaus etten sano mitään:D Saat plussankin. Haluan vain päteä, oikeasti olen kuuro. |