Aihe: Marduk
1 2 3
Super-Jari
14.10.2005 18:41:11
siis en ole sitä tarkoittanut että syntikka sen poistaa mutta en vaan tykkää siitä liioiteltuna mutta miten nyt vaan. esim burzumissa se toimii vallan mainiosti. sori nyt jos jotai loukkasin

Mun mielestä Burzumissa ei toimi oikein mikään. Huonosti soitettua huonoilla soundeilla ja huonoja biisejä. Dimmumaiset synattelut ois varmaan kohdallaan. Nythän Burzum on pelkkää synaa. Todella dimmumaista.
Iscariah
14.10.2005 18:43:25
Kuuntele Dark Funeralin ekaa levyä ja sano missä kuulet syntikan. Dimmu on sitten taas asia erikseen.

eka levy on eri asia. ensimmäinen levyhän on ihan mallikelpoista tavaraa. uusi df on mennyt siihen dimmulinjalle
Iscariah
14.10.2005 18:45:29
Mun mielestä Burzumissa ei toimi oikein mikään. Huonosti soitettua huonoilla soundeilla ja huonoja biisejä. Dimmumaiset synattelut ois varmaan kohdallaan. Nythän Burzum on pelkkää synaa. Todella dimmumaista.

mielipide asia. uusi burzumi on pelkkää syntikkaa eikä siinä ole metallista enää häivääkään. dimmussa on sitä metallia ellen ihan väärässä ole vai?
Super-Jari
14.10.2005 18:47:30
eka levy on eri asia. ensimmäinen levyhän on ihan mallikelpoista tavaraa. uusi df on mennyt siihen dimmulinjalle

Ei jesus. Oot paras ++++
Iscariah
14.10.2005 18:48:11
Ei jesus. Oot paras ++++

heheheh
Guderian
15.10.2005 10:04:44

Onkos teitin mieleen tämä uusin tekele Plague Angel?

Sehr gut levy! Muutama heikompi biisi seassa, mutta sotateemat, yleinen vauhtisokeus sekä Arditin läsnäolo kohottavat levyn paremmaksi mitä kaksi edeltäjäänsä (joskin World Funeral on hyvä myös). En osaa kuin kehua, eh...
It's bad, you know.
leather rebel
15.10.2005 16:30:49
on sillä. Black funeralilla ei ole syntikkaa.
ainakin sillä darkfuneralilla mitä minä olen kuullut on syntikkaa

Dark Funeralin paskuudesta olen kanssasi ihan samaa mieltä, mutta vitut niillä mitään syntikoita ole.

Black Funeralin jätkähän vääntää tätä nykyä jotain dark ambient-kamaa (en ole varma toimiiko enää BF:n nimellä). Siinä sulle syntikkaa. :P
"I really don't care about Kirk (Hammett) he stole my job, but at least I got to bang his girlfriend before he took my job how do I taste, Kirk?" - Dave Mustaine
Iscariah
15.10.2005 18:12:51
Dark Funeralin paskuudesta olen kanssasi ihan samaa mieltä, mutta vitut niillä mitään syntikoita ole.

Black Funeralin jätkähän vääntää tätä nykyä jotain dark ambient-kamaa (en ole varma toimiiko enää BF:n nimellä). Siinä sulle syntikkaa. :P

minulla on varmaan mennyt sekaisin nämä kaksi. pyydän anteeksi kaikilta asianomasilta
sepeli
20.10.2005 12:14:00
Mardukilta livelevy tulossa:

"To celebrate 15 year of Blood and Iron, MARDUK will unleash upon mankind a live album recorded in Warsaw/Poland on the recent Deathmarch tour. The album features 17 songs and will be a limited edition CD of 10,000 copies worldwide. Also to be able as a strictly limited edition of 500 copies on double LP. Release date will be presented soon."

Kansi: http://www.marduk.nu/marduk/news/wfront.jpg
Blood runs through your veins
That's where our similarity ends
Hulfok
13.11.2005 14:16:21 (muokattu 13.11.2005 14:16:30)
Marduk oli meidän koululla... Se lämppäs The Rainia...
Super-Jari
13.11.2005 14:18:00
Marduk oli meidän koululla... Se lämppäs The Rainia...

Epäilemättä.
TTV
19.01.2015 21:03:46
Vanha ketju, mutta niin on bändikin :-) Tää tuore Frontschwein on kyllä taas taattua Mardukkia. Todella hyvin on tunnusomaiset piirteet säilyny, mutta silti jotain uutta mukana. Pari paahtobiisiä voisi olla miltä tahansa aiemmalta rieskalta, mutta noi hivenen hitaammat luo jylhää tunnelmaa, voi melkein kuvitella tän raikuvan juoksuhaudoissa...
"Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.), "You Love Me" - Dave Mustaine (Long live the King)
Tinippa84
22.01.2015 12:50:22

TTV: Vanha ketju, mutta niin on bändikin :-) Tää tuore Frontschwein on kyllä taas taattua Mardukkia. Todella hyvin on tunnusomaiset piirteet säilyny, mutta silti jotain uutta mukana. Pari paahtobiisiä voisi olla miltä tahansa aiemmalta rieskalta, mutta noi hivenen hitaammat luo jylhää tunnelmaa, voi melkein kuvitella tän raikuvan juoksuhaudoissa...

Juu, positiivinen yllätys! Serpent Sermon ja etenkin Wormwood ... oli vähän.
Påskägg
01.03.2015 14:23:55
Loistava tekele tämä uusin. Pakko se on käydä ostamassa, vaikka oon pyrkiny vähentää.
INTO THE JUNGLE'S DEPTH,INTO THE DESERT STORM
Juntunen
07.03.2015 11:43:27

Huh oon kirjottanu tänne 10 vuotta sitte että Panzer Division Marduk on kova, ja se on edelleen kova! Mullon nykyään yhdellä playlistillä kaikki ne rienaavimmat ja vittumaisimmat Mardukin biisit ja sille playlistille ulkoistan aina vihanhallinnan ku alkaa tosissaan nypyttää. Siellä on kaikki ne biisit joiden nimessä on christ, nazarene, god, satan jne. Jännä että tulee kuunneltua samaa playlistiä usein myös perjantai-iltaisin kun on bilefiilikset ja sippailee ekaa siideriä nassuun.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)