hiekkavalas 17.06.2014 17:22:14 | |
---|
Tuopa juurikin. Ajattelin jo, että nyt tuli liian vaikea. |
hullu_ukko 20.06.2014 01:18:35 (muokattu 20.06.2014 01:18:53) | |
---|
Pelastuksen lankeemus... Patriootin silmät tuijottavat kiikarin läpi Pahaa-aavistamaton tyranni astuu pyövelin eteen Kun murha on oikeutta, marttyyrit syntyvät Yhden aseen kunnialaukaus uuden itsenäisyyspäivän kunniaksi He pyhittävät nimesi He pyhittävät nimesi uhrauksesi tähden Pelastuksen lankeemus... Joten syntiset tuhoutukoot Jumalan ollessa läsnä, uhrauksesi tähden... Poika hyvittää isänsä synnit Rikottujen velvollisuuksien tunnustukset, Uusi naula isketty arkkuun jokaista kohden Kun murha on oikeutta, marttyyrit syntyvät Yhden aseen kunnialaukaus uuden itsenäisyyspäivän kunniaksi He pyhittävät nimesi He pyhittävät nimesi uhrauksesi tähden Sinä olet syy, minä olen seuraus Vihassa luotu, köysi kaulallasi Patriootin silmät tuijottavat kiikarin läpi Pahaa-aavistamaton tyranni astuu pyövelin eteen He pyhittävät nimesi Uhrauksesi tähden He pyhittävät nimesi Uhraus! He pyhittävät nimesi ✡ | Kappale kertoo maailmanlopusta, koska maailmanlopun tuoma loppu on mustattu eli blackened. -Wikipedia | ✡ |
Spirocore 23.06.2014 16:20:59 | |
---|
hullu_ukko: Pelastuksen lankeemus... Patriootin silmät tuijottavat kiikarin läpi Pahaa-aavistamaton tyranni astuu pyövelin eteen Kun murha on oikeutta, marttyyrit syntyvät Yhden aseen kunnialaukaus uuden itsenäisyyspäivän kunniaksi He pyhittävät nimesi He pyhittävät nimesi uhrauksesi tähden Pelastuksen lankeemus... Joten syntiset tuhoutukoot Jumalan ollessa läsnä, uhrauksesi tähden... Poika hyvittää isänsä synnit Rikottujen velvollisuuksien tunnustukset, Uusi naula isketty arkkuun jokaista kohden Kun murha on oikeutta, marttyyrit syntyvät Yhden aseen kunnialaukaus uuden itsenäisyyspäivän kunniaksi He pyhittävät nimesi He pyhittävät nimesi uhrauksesi tähden Sinä olet syy, minä olen seuraus Vihassa luotu, köysi kaulallasi Patriootin silmät tuijottavat kiikarin läpi Pahaa-aavistamaton tyranni astuu pyövelin eteen He pyhittävät nimesi Uhrauksesi tähden He pyhittävät nimesi Uhraus! He pyhittävät nimesi LoG - One Gun When you're dead, you don't know that you're dead. It's only difficult for others. It's the same when you're stupid. |
hullu_ukko 23.06.2014 18:09:34 | |
---|
Onhan se joo. ✡ | Kappale kertoo maailmanlopusta, koska maailmanlopun tuoma loppu on mustattu eli blackened. -Wikipedia | ✡ |
Spirocore 23.06.2014 21:51:02 | |
---|
hullu_ukko: Onhan se joo. Minä synnyin kalmistossa Merkeissä kuun Haudasta minut nostivat, kansa kuoleman Palkattiin minut armeijaan Helvetin legioonaan Olen kuningas kivun, olen järjetön When you're dead, you don't know that you're dead. It's only difficult for others. It's the same when you're stupid. |
DoctorAgdur 23.06.2014 23:28:40 | |
---|
Spirocore: Minä synnyin kalmistossa Merkeissä kuun Haudasta minut nostivat, kansa kuoleman Palkattiin minut armeijaan Helvetin legioonaan Olen kuningas kivun, olen järjetön No mutta siis Mercyful Faten Evil! "Suck my dick."
-Ron Jeremy |
Spirocore 23.06.2014 23:51:18 | |
---|
DoctorAgdur: No mutta siis Mercyful Faten Evil! Sehän se! /,,/ When you're dead, you don't know that you're dead. It's only difficult for others. It's the same when you're stupid. |
DoctorAgdur 24.06.2014 00:38:47 | |
---|
Kaksi askelta eteenpäin ja kolme takaisin Ilman varoitusta, slaagi Jäbä nukahti lumeen Ei heränny enää, kuoli yksin Itteni ei tahdo olla meikä enää "Suck my dick."
-Ron Jeremy |
Spirocore 25.06.2014 18:44:32 (muokattu 25.06.2014 18:49:14) | |
---|
DoctorAgdur: Kaksi askelta eteenpäin ja kolme takaisin Ilman varoitusta, slaagi Jäbä nukahti lumeen Ei heränny enää, kuoli yksin Itteni ei tahdo olla meikä enää I don't wanna be me - Type O Negative Höhö, tuli heti musavideo mieleen. Odin antoi meille Suttungin simaa Maagista simaa Jokapäiväsen leipämme When you're dead, you don't know that you're dead. It's only difficult for others. It's the same when you're stupid. |
Metall1n JuudaS 25.06.2014 20:26:59 | |
---|
Odin antoi meille Suttungin simaa Maagista simaa Jokapäiväsen leipämme Onkse Kvelertakin Mjød? ''So it's on and on and on
...it's Heaven and Hell, oh well'',
Black Sabbath, Heaven And Hell, 1980. |
Spirocore 25.06.2014 22:29:11 | |
---|
Metall1n JuudaS: Odin antoi meille Suttungin simaa Maagista simaa Jokapäiväsen leipämme Onkse Kvelertakin Mjød? Siis tämähän se. When you're dead, you don't know that you're dead. It's only difficult for others. It's the same when you're stupid. |
Metall1n JuudaS 26.06.2014 13:45:42 | |
---|
Tässä ois tälläinen: Valkoinen salama Tuli tyhjästä Sokaisi pimeyden Luoden myrskyn Sota taivaissa kostamaan syttynyt Kärsimys ja myrsky Kaltaisia hyökkäyksiä liuta Taottu pois liekehtivä Kaaoksesta kohtaloon Tuojana tuska aina kuolematon Juudaksen nousu ikuinen kavaltaja Jääkylmä ja paha Ottaen ei ota vankeja Pimeän maailman ruhtinas ihmiskunta vapisee Orjuuttaa teidät syntiset Ette voi anoa armoa Sillä kukaan ei pelastu Heavy Metal Will Never Die. |
Hokkane 27.06.2014 13:54:32 | |
---|
Judas Pappi - Judas Rising Mustien urkujen tahdissa polkee palkeita kanttori kuoleman |
Metall1n JuudaS 27.06.2014 20:38:32 | |
---|
Hokkane: Judas Pappi - Judas Rising Nonniiin, löytyihän se oikea arpa. Seuraava. Heavy Metal Will Never Die. |
Hokkane 27.06.2014 20:53:59 | |
---|
Hiljainen virtaus Loputtomasta kaipuusta Kirottujen laulu Sydän ja sielu pitkään kadoksissa Elä elämää sinisessä sokkelossa Eliniän paino Huuto lähestyvästä lopusta edessä päin. Mustien urkujen tahdissa polkee palkeita kanttori kuoleman |
Hokkane 01.07.2014 19:39:41 | |
---|
Tämä suomalainen naisartisti julkaisi juuri soolo EP:n, jolla on kolme biisiä. Mustien urkujen tahdissa polkee palkeita kanttori kuoleman |
Hokkane 03.07.2014 12:34:24 | |
---|
Ollut osallisena esimerkiksi sellaisessa bändissä, kuten Lunar Path. Mustien urkujen tahdissa polkee palkeita kanttori kuoleman |
Hokkane 05.07.2014 22:20:30 | |
---|
No vittu soikoon. Janica Lönn on muija oikeelta nimeltään. Mustien urkujen tahdissa polkee palkeita kanttori kuoleman |
Spirocore 09.07.2014 07:47:07 | |
---|
Hokkane: No vittu soikoon. Janica Lönn on muija oikeelta nimeltään. Svartna? En kyllä tunne biisiä. When you're dead, you don't know that you're dead. It's only difficult for others. It's the same when you're stupid. |
Hokkane 09.07.2014 10:06:04 | |
---|
Svartna on oikein. Jotta päästään taas jatkamaan, niin biisin nimi on Cornered by Death. Mustien urkujen tahdissa polkee palkeita kanttori kuoleman |