hullu_ukko 01.06.2014 21:09:00 (muokattu 01.06.2014 21:09:53) | |
---|
Punainen_Kukko: Elämä itse kullakin, kyllä mullakin tekemistä riittää, mutta sivussa tulee tarkisteltua kun töitä tulee koneen ääressä tehtyä ;) Joo, kaikki ei aina ehdi. Deal with it. Tässä: Tunne se tuska... A bereft gaze, searches for signs of life in the gaze of another, Examines the lifeless eyes that stare into the void The mirror to the soul is covered in dust, naught is reflected by the grayness A black heart lies still, the spring of life has been exhausted Buried beneath a hardened shell A swarm of maggots burrows new ducts for tears That rain into eternity Suru - Pelastus Haudattu - Vainaja Tunne kuinka tuska haalistuu Hukuta minut, hukuta minut syvällä sisimmässäni Tähän syvyyteen Tähän ikuiseen yöhön En ole koskaan tuntenut itseäni näin vapaaksi Tässä tasapainossa Tässä synkässä lämmössä Hukuta minut, hukuta minut syvällä sisimmässäni Hukuta minut itseeni Tahdon vain tuntea tämän lämpimän tyhjyyden ✡ | Kappale kertoo maailmanlopusta, koska maailmanlopun tuoma loppu on mustattu eli blackened. -Wikipedia | ✡ |
hiekkavalas 02.06.2014 22:28:29 | |
---|
Haa, eikös tämä ole totalselfhatredin A teardrop into eternity? Jos on, mainio biisi mainiolta levyltä. |
hullu_ukko 03.06.2014 00:49:29 | |
---|
hiekkavalas: Haa, eikös tämä ole totalselfhatredin A teardrop into eternity? Jos on, mainio biisi mainiolta levyltä. Sehän se on. Levyn ainoa heikkous on musta se hyvin kummallinen, väärällä tavalla demomainen äänimaailma. ✡ | Kappale kertoo maailmanlopusta, koska maailmanlopun tuoma loppu on mustattu eli blackened. -Wikipedia | ✡ |
hiekkavalas 04.06.2014 01:02:52 | |
---|
Tässä on tällainen nopea ja melko suora käännös. Luulisin, että melko helppo. Kysyn itseltäni miksi olen niin vihainen Ehkä se on vain osa luontoani Ihmiset väittävät, että olen vitun sekaisin Tuntuu, että sisälläni ei ole enää mitään Kävelen nyt toisia likaisia katuja Mutta sama vanha tunne on säilynyt Viha on kuin varjo, joka ei ikinä kaikkoa Jätä minut rauhaan, en tarvitse sympatiaa Minkä taakseen jättää Sen edestään löytää Menet alas ALAS! Suoraa vihaa, Suoraa vihaa Suoraa vihaa, Suoraa vihaa Suoraa vitun vihaa Minkä taakseen jättää Sen edestään löytää Kasvaminen ghetoissa Teki minusta aidon Voittaakseni pelkoni Et voi ymmärtää, RUNKKARI Kipua ja vihaa |
hiekkavalas 05.06.2014 15:58:33 | |
---|
Brassibändi. |
hullu_ukko 05.06.2014 16:50:34 | |
---|
Jos nyt kukaan muu ei kerran tätä tiedä, niin menköön sitten. Sehän on Sepulturan Straighthate. ✡ | Kappale kertoo maailmanlopusta, koska maailmanlopun tuoma loppu on mustattu eli blackened. -Wikipedia | ✡ |
hiekkavalas 05.06.2014 18:57:42 | |
---|
Dingdingding! Aivan oikein. Mukava kesälevy tuo Roots Bloody Roots. |
hullu_ukko 05.06.2014 20:08:00 (muokattu 05.06.2014 20:08:33) | |
---|
Tuntuu niin oudolta Kun kaikki pyyhitään pois Miksi juuri minä Olin kaikki mitä tänne jäi? Katso mitä olemme luoneet Paskaa paskan perään Haudattuna siihen Pystyn hädin tuskin hengittämään Niin heikot silmät, niin harmaa iho Kuolevat äänet laulavat minulle Niin heikot silmät, niin harmaa iho Kuolevat äänet laulavat minulle Vuoret kaatuvat, meret nousevat Rakenna maailma ja seuraa sen kuolemaa Ei jumalia, joita ylistää Ei lippuja, joita nostaa Lapset taivaalla Eivät koskaan vastaa odotuksiin Tuntuu niin oudolta Kun kaikki pyyhitään pois Ei ole mitään Ei mitään pelastettavaa Niin heikot silmät, niin harmaa iho Kuolevat äänet laulavat minulle Vuoret kaatuvat, meret nousevat Rakenna maailma ja seuraa sen kuolemaa ✡ | Kappale kertoo maailmanlopusta, koska maailmanlopun tuoma loppu on mustattu eli blackened. -Wikipedia | ✡ |
Spirocore 06.06.2014 21:56:05 | |
---|
hullu_ukko: Kuolevat äänet laulavat minulle Vuoret kaatuvat, meret nousevat Rakenna maailma ja seuraa sen kuolemaa Sehän on Red Fang ja Voices of the Dead! When you're dead, you don't know that you're dead. It's only difficult for others. It's the same when you're stupid. |
hullu_ukko 06.06.2014 22:09:55 | |
---|
Sehän se on. ✡ | Kappale kertoo maailmanlopusta, koska maailmanlopun tuoma loppu on mustattu eli blackened. -Wikipedia | ✡ |
Spirocore 06.06.2014 23:19:22 | |
---|
Kone on nyt elävä! Tuhoamaan elämät! Turha vaiva estellä! Nyt voin vihdoin hyökätä! Olen rikollinen! Olen rikollinen! Olen rikollinen! Olen rikollinen! When you're dead, you don't know that you're dead. It's only difficult for others. It's the same when you're stupid. |
Hokkane 06.06.2014 23:23:59 | |
---|
Fear Factory - T-1000 Ei oo kyllä häävi biisi. Mustien urkujen tahdissa polkee palkeita kanttori kuoleman |
Spirocore 06.06.2014 23:30:31 | |
---|
Hokkane: Fear Factory - T-1000 Ei oo kyllä häävi biisi. Sehän se oli. En tie mistä mielen sopukasta tuli mieleen, mutta tulipa kuitenkin. When you're dead, you don't know that you're dead. It's only difficult for others. It's the same when you're stupid. |
Hokkane 07.06.2014 01:24:32 (muokattu 07.06.2014 13:33:49) | |
---|
Juuh, käännetään taas suomesta englanniksi: Like the calm surface of the pond Opens in black brightness above me below me passes through the heart My lips do not move when I whisper the name of the most holy DEATH The temple of veined white marble in dance towards Him he smiles My god, Satan His gentle hands on my face like shadows I scream into the void without words, without drawing breath, forever each and every day a shard of completeness of the mosaic His voice is silence itself and everything is silence for who can hear Mustien urkujen tahdissa polkee palkeita kanttori kuoleman |
hiekkavalas 09.06.2014 16:23:06 | |
---|
Uskaltaisin väittää, että Sieluni Temppeli Baptismilta. |
Hokkane 09.06.2014 17:59:44 | |
---|
Tättärää sehän se! Jatkuu. Mustien urkujen tahdissa polkee palkeita kanttori kuoleman |
hiekkavalas 10.06.2014 03:06:27 | |
---|
Tällä kertaa ei itse kääntämää, kun en jaksanut, mutta: Mushroom shadowed powerfield Trembling monument of the end is rising Molten human statues' blood Steaming in the embrace of atomic rain Rules of logic swerve into chaos today And reality is replaced by theory Tunes ring with no harmony New Hiroshima is blazing and burning This is a hymn for the end of things The knife, the blood and the crucifix reversed Worshipped is the maggot that loves The odour of boiled brains Orgies in the rotten oven of guts And the flesh of an embryo fried in the uterus The crown of god lies on the brow of man But the crown is melting in the power field's span The crown of god lies on the brow of man But the crown is melting in the power field's span |
hiekkavalas 12.06.2014 18:11:42 | |
---|
Suomalaista bläkkistä siis. Yhtyeen toiselta levyltä. |
hiekkavalas 16.06.2014 21:12:51 | |
---|
Yhtyeen nimi tulee ensimmäisten valonsäteiden väristä ja babylonialaisesta tuulen demonista. |
hullu_ukko 16.06.2014 22:34:52 | |
---|
Noniin, Oranssi Pazuzu - Sienipilvi ✡ | Kappale kertoo maailmanlopusta, koska maailmanlopun tuoma loppu on mustattu eli blackened. -Wikipedia | ✡ |