Jeszse 17.10.2013 08:26:35 | |
---|
Absu - Ontologically it Became Time and Space Jari "Vittuku on hienot kattopaneelit" Kurki ja soitinyhtye Ramin Kivekset: The Jasser Arafats |
hullu_ukko 17.10.2013 13:51:09 | |
---|
Sehän se on. ✡ | Kappale kertoo maailmanlopusta, koska maailmanlopun tuoma loppu on mustattu eli blackened. -Wikipedia | ✡ |
Jeszse 18.10.2013 10:08:13 | |
---|
Oho, jee! Musta ruusu, missä on kivinen sydämesi? Kenties talvi oli sinulle liian kylmä. Kävele kotiisi, tämä yö ei ole sinun. Sinun hetkesi on ohi. Jari "Vittuku on hienot kattopaneelit" Kurki ja soitinyhtye Ramin Kivekset: The Jasser Arafats |
hullu_ukko 27.10.2013 00:22:37 | |
---|
Kiuas - Black Rose Withered ✡ | Kappale kertoo maailmanlopusta, koska maailmanlopun tuoma loppu on mustattu eli blackened. -Wikipedia | ✡ |
Jeszse 28.10.2013 08:04:42 | |
---|
hullu_ukko: Kiuas - Black Rose Withered Kyllä.   Jari "Vittuku on hienot kattopaneelit" Kurki ja soitinyhtye Ramin Kivekset: The Jasser Arafats |
hullu_ukko 28.10.2013 19:36:02 | |
---|
Rakas Jumala Suojele meitä Kiirehdi Mustin sydän Hän tuijottaa Ikuisuuden ja sitten Jotkut eivät enää koskaan Kiillotettu, piikkilankainen Hymy Karkkia ja kepposia Hän on lopussa Joten viillä häntä jälleen Suolista hänet jälleen Rakas Jumala Suojele meitä Kiirehdi Mustin... Hiljaisuus kertoo meidän olevan kirottuja Hiljaisuus kertoo meidän olevan kirottuja Voi luoja, menimme ja teimme sen jälleen Pojalla on uusi ase kädessään Voi luoja, menimme ja teimme sen jälleen Pojalla on uusi ase kädessään Sinä olet valehtelija Sinä olet valehtelija Sinä olet valehtelija Sinä olet valehtelija Kuinka saatoit kuvitella Että emme saisi koskaan selville Sinä olet valehtelija Minä varastan kaikkien huomion Sinä olet valehtelija Olen valmis lähtemään... Sinä olet valehtelija Sinä olet valehtelija Sinä olet valehtelija Sinä olet valehtelija Kuinka saatoit kuvitella Että emme saisi koskaan selville Sinä olet valehtelija Minä varastan kaikkien huomion Sinä olet valehtelija Olen valmis lähtemään... Kotiin Keisari on kuollut Keisari on kuollut Hyvästit Jumalalle Kuollut... Niin pitkään... Halaus... Tappio... Tiedät, että me molemmat suostuimme siihen Upota timantti siihen Tuulenhenkäys vasten kasvoja Ei koskaan vastaa palvelukseen palveluksella Laita vankila mieheen Voisin luvata kuun taivaalta, jos voisimme matkata ajan halki Älä muuta mieltäsi nyt Rentoudu ja muista merkkien antamat lupaukset Kunpa voisit nähdä itsesi nyt Katsot minuun lapsen lailla Miten liidät huoneen halki Viettelyksen välikappale Luovu siitä Tähkäpää, vapauta ne Odota merkkiä ja vapauta ne hymyillen Nyt... Ryhdy johdattimeksi Miten liu'ut huoneen halki Niin ihana yhteys Maistuiko viimeinen suudelma yhtä hyvältä kuin ensimmäinen? Vai onko tämä vain ensimmäinen kohtaus uuteen näytelmään? Katson sinua lapsen lailla Mutta en lainkaan siten kuin sinä katsoit minua Mutta armo on jo kuollut On vihdoin aika saapua kohtaamaan mestari Sinun ei pitäisi koskaan sanoa kyllä Armo on jo kuollut On vihdoin aika saapua kohtaamaan mestari Armo on jo kuollut Armo on jo kuollut On vihdoin aika saapua kohtaamaan mestari Sinun ei pitäisi koskaan sanoa kyllä, kun tahdot sanoa ei ✡ | Kappale kertoo maailmanlopusta, koska maailmanlopun tuoma loppu on mustattu eli blackened. -Wikipedia | ✡ |
hullu_ukko 18.11.2013 17:15:55 | |
---|
Ja taas. Sehän on The Dillinger Escape Planin Baby's First Coffin. Laittakaa nyt joku uutta ja mä etsin seuraavalla kerralla jotain vähemmän hipsteriä suomennettavaksi. ✡ | Kappale kertoo maailmanlopusta, koska maailmanlopun tuoma loppu on mustattu eli blackened. -Wikipedia | ✡ |
hullu_ukko 23.11.2013 01:19:24 (muokattu 23.11.2013 01:20:21) | |
---|
No pistän sit ite uuden, kun vähän inspiroi: Syvän etelän sotilas Kolmannen maailman sotilas Kostoni on nopea ja kauhistuttava Moni kuolee Olen matka kahden pisteen välillä Unohdettu. Tyhjyys. Minä kaivan hautoja veliseni... No niin, minulla on kana kynittävänä Hermot joille minun on käytävä Iho, jonka alle on päästävä Ja perhe särjettävänä Minulla on tavoitteita jotka on saavutettava Joten minulla on töitä tehtävänä Katkera ja tekopyhä, kutsu miksi tahdot... Älä laske aseitasi, Ainoa ero on se, että olen ladannut omani Maista ylimielisyytesi pistävä kärki Jumissa tässä kirkuvassa lutkassa joka on elämäsi Pudota kolikot ja huolehdin, että tapaat Kharonin Minä kostan vielä, tässä elämässä tai seuraavassa No niin, minulla on idiootti hakattavana, selkä puukotettavana, kallo halkaistavana ja kurkku viillettävänä. Minulla on töitä tehtävänä, Raakoja ja paatuneita... Katkera ja tekopyhä, kutsu miksi tahdot... Sinun on parasta perääntyä ennen kuin sinusta tulee seuraava, jolle tarjoillaan hieman etelän kuuluisaa vieraanvaraisuutta. ✡ | Kappale kertoo maailmanlopusta, koska maailmanlopun tuoma loppu on mustattu eli blackened. -Wikipedia | ✡ |
hullu_ukko 22.12.2013 14:48:19 | |
---|
Toi on muuten Lamb of Godin A Devil in God's Country. Ehkä joku muu vois laittaa uutta, jos tämä nyt enää ketään kiinnostaa. ✡ | Kappale kertoo maailmanlopusta, koska maailmanlopun tuoma loppu on mustattu eli blackened. -Wikipedia | ✡ |
Metall1n JuudaS 22.12.2013 20:04:11 | |
---|
Tässä tulee tälläinen; Katsokaa minua olen perässä unia jäljellä myrsky Minua ei joka todella merkitsee nyt Että valheet ovat menneet, valheet ovat menneet Kaikki valheet ovat menneet, valheet ovat menneet Houkuttelevaa kohtalo ja menettää ystäviä matkan varrella rakastin Ei pahoittelee Seison neulalla sydämessäni Neula sydämessäni, neula sydämessäni Neula sydämessäni Et koskaan tiedä elämäni tarkoittaa kaikkea Silti Huudan koska ei ole enää mitään tekemistä loppuun asti Maailma menee kaikki, että olen tullut Ja silti Huudan sisällä kaikkien kivun olen ottanut ei ole muuttunut "Long Live Rock 'N' Roll", Rainbow |
Lazuux 07.01.2014 00:06:29 | |
---|
Halford - silent screams /,,/ /,,/ |
Lazuux 07.01.2014 00:17:09 | |
---|
Siinä uus: " Kultaiselta rannikolta, yli seitsemän meren matkustan laajasti. Mutta nyt näyttää, olen vain tuntematon itselleni. Ja kaikki teot joita joskus teen, se en ole minä mutta joku muu. Suljen silmäni, ja ajattelen kotia. Toinen kaupunki yössä katoaa. Eikö ole hauskaa kuinka se menee, et koskaan kaipaa sitä ennen kuin se mennyt pois on. Ja minun sydämmeni siellä makaa, ja se tulee olemaan minun kuoleman päivä " Siinä kaks ekaa versee. Eikä ole suora suomennos... |
rize88- 07.01.2014 01:19:50 | |
---|
Wasted Years? |
Lazuux 07.01.2014 01:37:08 | |
---|
rize88-: Wasted Years? juu juuriki se |
rize88- 07.01.2014 11:21:40 (muokattu 07.01.2014 11:33:23) | |
---|
Tulitaistelun äänet kantautuu halki yön. Tappaminen ja viha, se on kamalaa nähtävää. Raportit kertovat raskaasta hyökkäyksestä. viesti on saatu, me peräännymme. |
hullu_ukko 07.01.2014 15:04:20 | |
---|
Kappale on Killing Time. Sitä en tiedä, haetaanko Metallicaa vai alkuperäisesittäjää, joka on Sweet Savage. ✡ | Kappale kertoo maailmanlopusta, koska maailmanlopun tuoma loppu on mustattu eli blackened. -Wikipedia | ✡ |
rize88- 07.01.2014 15:36:50 | |
---|
hullu_ukko: Kappale on Killing Time. Sitä en tiedä, haetaanko Metallicaa vai alkuperäisesittäjää, joka on Sweet Savage. Oikein. Molemmat käy. |
hullu_ukko 13.01.2014 01:33:49 | |
---|
Kyllä, olen suistumassa raiteiltani Olen viimein menettänyt järkeni Ja maa alapuolellani pyörii kovempaa Kuin kykenen puremaan hampaitani yhteen Tiedän, että se on säälittävää Kun menestynyt valittaa Mutta en muista edes nimeäni Täydelliseen vääryyteen Olen luonut tämän paikan, johon kallistan pääni Toistuva painajainen En koskaan luota, en koskaan lepää Minusta on tullut Tämän itseriittoisen koneen seuraava uhri Kyrpäni hoitaa puhumisen Suuni on nyt vain valheita varten Hiivun hiljalleen olemattomuuteen Yhtäkkiä kaikki on selvää Hiivun hiljalleen olemattomuuteen Ihmissavua, joka saastuttaa ilman Mitä suostut uskomaan? Siitä tässä ainoastaan on kysymys Olet täysin hallinnassani Se on jotain, mitä minulla on edelleen hihassani Hautaa minut syvälle Kun saamme syntymättömän lapsen Tässä maailmassa, joka on yhä riittävän kylmä ottaakseen vastaan tämän loputtoman rumuuden siemenen Tässä rappeutuneisuuden meressä Valheiden aallokkoa Olen hurjasti nostattanut Hiivun hiljalleen olemattomuuteen Yhtäkkiä kaikki on selvää Hiivun hiljalleen olemattomuuteen Ihmissavua, joka saastuttaa ilman Mitä suostut uskomaan? Siitä tässä ainoastaan on kysymys Olet täysin hallinnassani Se on jotain, mitä minulla on edelleen hihassani (Rakkauteni on pelkkää valhetta) Niitän aina sen, minkä olen kylvänyt (Kun kaadun, vien sinut mukanani) Ja vien sen niin pitkälle, ettet edes osaa kuvitella ✡ | Kappale kertoo maailmanlopusta, koska maailmanlopun tuoma loppu on mustattu eli blackened. -Wikipedia | ✡ |
hullu_ukko 20.01.2014 16:54:40 | |
---|
Levyn nimen määritelmä: A noxious atmosphere or emanation once thought to originate from swamps and waste to cause disease. ✡ | Kappale kertoo maailmanlopusta, koska maailmanlopun tuoma loppu on mustattu eli blackened. -Wikipedia | ✡ |
Metall1n JuudaS 06.02.2014 20:26:11 | |
---|
Kukaan ei ole pistäny mittään vähään aikaan niin taidampa ite pistää jotain. It remains to this place to rest, face towards the East No more hurry (Still here I get up) It remains to this place to rest, face towards the East No more hurry (Still here I get up) ...ja arvauksia olkaa hyvät. ''So it's on and on and on
...it's Heaven and Hell, oh well'',
Black Sabbath, Heaven And Hell, 1980. |