R_Leikkuri 24.09.2013 13:27:41 | |
---|
Metall1n JuudaS: Nonniin, se oikea vastaus löytyi. Next please. Toivottavasti ei oo liian helppo. Kaaoksen aika. Tankkeja kaduilla. Vastaan poliisia. Rahvas vuotaa. Raivoisa joukko. Veren vuodatus alkaa, kuka jää henkiin? Kaaoksen aika. Armeija piiritetty. Täydessä valmiudessa. Olen kyllästynyt tähän. Valtion sisällä, sotia luodaan. Ei kenenkään maa. Mitä on tämä paska. Kieltäydy! Vastusta! Kieltäydy! Kaaoksen aika. Mellakka alkaa. Alkaen polttaa, alkaen tappaa. Hiljaisuus tietää kuolemaa. Sisäinen pelko, pahin vihollisesi. Kieltäydy! Vastusta! Kieltäydy Vastusta! http://www.youtube.com/user/RLeikkuri |
hullu_ukko 24.09.2013 19:05:30 | |
---|
R_Leikkuri: Toivottavasti ei oo liian helppo. Kaaoksen aika. Tankkeja kaduilla. Vastaan poliisia. Rahvas vuotaa. Raivoisa joukko. Veren vuodatus alkaa, kuka jää henkiin? Kaaoksen aika. Armeija piiritetty. Täydessä valmiudessa. Olen kyllästynyt tähän. Valtion sisällä, sotia luodaan. Ei kenenkään maa. Mitä on tämä paska. Kieltäydy! Vastusta! Kieltäydy! Kaaoksen aika. Mellakka alkaa. Alkaen polttaa, alkaen tappaa. Hiljaisuus tietää kuolemaa. Sisäinen pelko, pahin vihollisesi. Kieltäydy! Vastusta! Kieltäydy Vastusta! Sepultura - Refuse/Resist ✡ | Kappale kertoo maailmanlopusta, koska maailmanlopun tuoma loppu on mustattu eli blackened. -Wikipedia | ✡ |
R_Leikkuri 24.09.2013 20:05:58 | |
---|
hullu_ukko: Sepultura - Refuse/Resist Kymmenen pistetä ja papukaijamerkki. Uutta tulemaan http://www.youtube.com/user/RLeikkuri |
hullu_ukko 26.09.2013 21:10:13 (muokattu 26.09.2013 21:10:43) | |
---|
Muistatko, kuinka sanat joskus merkitsivät jotain? Ohikiitävä lupaus aamunkoin valossa Karu joulukuu putoavan taivaan alla Lähestyvä loppu ja syy kuolla Täydellinen hävitys ei ole koskaan näyttänyt näin jumalaiselta Pidätät hengitystäsi odottaen hetkeä ajassa Olet kokenut helvetin, nyt yrität kuolla Haavasi ovat parantuneet mutta sisälläsi vuotaa Laukaukset ammutaan vain turruttamaan kipua Ei ole enää ketään pelastettavaa Hämäräsokea häikäisevällä polulla Aave kävelee seuraamusten keskellä Hypnoosissa, 60-hertsinen humina Särkynyt rytmi jossain kaukana soivasta rummusta 21 yhtä vastaan, pidän näistä todennäköisyyksistä Verilöylystä huumaantuneena, ukkosenjohdatin kädessäni Likaiset vaatteet ja vihjaus taivaasta Etkä siltikään päädy mihinkään Täydellinen hävitys ei ole koskaan näyttänyt näin jumalaiselta Pidätät hengitystäsi odottaen hetkeä ajassa Olet kokenut helvetin, nyt yrität kuolla Haavasi ovat parantuneet mutta sisälläsi vuotaa Laukaukset ammutaan vain turruttamaan kipua Ei ole enää ketään pelastettavaa Nyt Sinä jahtaat lohikäärmettä, mutta se seuraa sinua kotiin Nyt Menetit kuumehoureesi ja särkyneet unelmasi Lohduttomuus ei ole koskaan näyttänyt näin jumalaiselta Lupaat itsellesi vielä viimeisen kerran Olet kokenut helvetin, nyt yrität kuolla Haavasi ovat parantuneet mutta sisälläsi vuotaa Laukaukset ammutaan vain turruttamaan kipua Ei ole enää ketään pelastettavaa Ei ole enää ketään... Kuumehoure Ei ole enää ketään pelastettavaa Laukaukset päättävät kivun lopullisesti Ei ole enää ketään pelastettavaa ✡ | Kappale kertoo maailmanlopusta, koska maailmanlopun tuoma loppu on mustattu eli blackened. -Wikipedia | ✡ |
Oku 27.09.2013 10:06:51 | |
---|
Lamb Of God - Ghost Walking hullu_ukko: Muistatko, kuinka sanat joskus merkitsivät jotain? Ohikiitävä lupaus aamunkoin valossa Karu joulukuu putoavan taivaan alla Lähestyvä loppu ja syy kuolla Täydellinen hävitys ei ole koskaan näyttänyt näin jumalaiselta Pidätät hengitystäsi odottaen hetkeä ajassa Olet kokenut helvetin, nyt yrität kuolla Haavasi ovat parantuneet mutta sisälläsi vuotaa Laukaukset ammutaan vain turruttamaan kipua Ei ole enää ketään pelastettavaa Hämäräsokea häikäisevällä polulla Aave kävelee seuraamusten keskellä Hypnoosissa, 60-hertsinen humina Särkynyt rytmi jossain kaukana soivasta rummusta 21 yhtä vastaan, pidän näistä todennäköisyyksistä Verilöylystä huumaantuneena, ukkosenjohdatin kädessäni Likaiset vaatteet ja vihjaus taivaasta Etkä siltikään päädy mihinkään Täydellinen hävitys ei ole koskaan näyttänyt näin jumalaiselta Pidätät hengitystäsi odottaen hetkeä ajassa Olet kokenut helvetin, nyt yrität kuolla Haavasi ovat parantuneet mutta sisälläsi vuotaa Laukaukset ammutaan vain turruttamaan kipua Ei ole enää ketään pelastettavaa Nyt Sinä jahtaat lohikäärmettä, mutta se seuraa sinua kotiin Nyt Menetit kuumehoureesi ja särkyneet unelmasi Lohduttomuus ei ole koskaan näyttänyt näin jumalaiselta Lupaat itsellesi vielä viimeisen kerran Olet kokenut helvetin, nyt yrität kuolla Haavasi ovat parantuneet mutta sisälläsi vuotaa Laukaukset ammutaan vain turruttamaan kipua Ei ole enää ketään pelastettavaa Ei ole enää ketään... Kuumehoure Ei ole enää ketään pelastettavaa Laukaukset päättävät kivun lopullisesti Ei ole enää ketään pelastettavaa In the underground integrity lies within |
hullu_ukko 27.09.2013 21:54:30 | |
---|
On se, joo. ✡ | Kappale kertoo maailmanlopusta, koska maailmanlopun tuoma loppu on mustattu eli blackened. -Wikipedia | ✡ |
Oku 30.09.2013 08:14:22 | |
---|
Aika tönkkö käännös tuli, mut ei se mitään. ---------------- Kuinka kauan olen antanut kaikkeni? Tässä seison Päiväni ja yöni ovat nyt yksinäisyyttä Kamppailen eteenpäin Olen maksanut hintani Kaiken mitä minulla oli, annoin Niin paljon asioita vielä viipyilee päässäni Olen menettänyt kaiken En voi löytää jälkeäkään suvaitsevaisuudesta Tyhjä sydän Olen maksanut hintani Kaiken mitä minulla oli, annoin Säästä kaikki mitä tunnet minua kohtaan In the underground integrity lies within |
Oku 04.10.2013 09:01:44 | |
---|
Laitetaan vihjeeksi että bändi on New Orleansista. In the underground integrity lies within |
Spirocore 04.10.2013 10:36:01 | |
---|
Oku: Aika tönkkö käännös tuli, mut ei se mitään. ---------------- Kuinka kauan olen antanut kaikkeni? Tässä seison Päiväni ja yöni ovat nyt yksinäisyyttä Kamppailen eteenpäin Olen maksanut hintani Kaiken mitä minulla oli, annoin Niin paljon asioita vielä viipyilee päässäni Olen menettänyt kaiken En voi löytää jälkeäkään suvaitsevaisuudesta Tyhjä sydän Olen maksanut hintani Kaiken mitä minulla oli, annoin Säästä kaikki mitä tunnet minua kohtaan Nyt en muista esittäjää, mutta biisi taitaa olla All I Had, I Gave? When you're dead, you don't know that you're dead. It's only difficult for others. It's the same when you're stupid. |
Oku 04.10.2013 12:13:07 (muokattu 04.10.2013 12:13:23) | |
---|
Spirocore: Nyt en muista esittäjää, mutta biisi taitaa olla All I Had, I Gave? Jep jep. Crowbar on esittäjä, ja biisin nimi tarkalleen All I had (I Gave) ;) In the underground integrity lies within |
Spirocore 04.10.2013 14:41:10 | |
---|
Oku: Jep jep. Crowbar on esittäjä, ja biisin nimi tarkalleen All I had (I Gave) ;) Aivan! Toi oli jollain Hatebreedin rieskalla, ja muistan kuunnelleeni alkuperäisen veratusmielessä. Melkosesti parempi se alkuperänen, toim. huom. Laitetaas uutta.. When you're dead, you don't know that you're dead. It's only difficult for others. It's the same when you're stupid. |
Spirocore 04.10.2013 14:47:39 (muokattu 05.10.2013 12:03:49) | |
---|
Pääni sisällä on sota sen on vapautetta sinut pääni sisällä on pyörä pyörä ymmärryksen Minä lataan, lataan sotakonettani hoidan osani järjestelmässä tuhoamissuunnitelmasta Minä suljen, minä suljen rahanahneutesi olen täällä ampuakseni sen alas, en voi muutakaan Tästä joku jo arvannee, toista säkeistöä kehiin ellei löydy. :) Jatkuu.. Näen kauniita kukkia jalkojeni juuressa, raikas tuulahdus, puhdasta ilmaa vieraanvaraisuutta Kaunis kiitos, kaunis kiitos, kaunis kiitos, pysyisitkö kaukana minusta Minä lataan, lataan sotakonettani hoidan osani järjestelmässä tuhoamissuunnitelmasta Minä suljen, minä suljen rahanahneutesi olen täällä ampuakseni sen alas, en voi muutakaan When you're dead, you don't know that you're dead. It's only difficult for others. It's the same when you're stupid. |
Metall1n JuudaS 07.10.2013 13:33:33 | |
---|
Spirocore: Pääni sisällä on sota sen on vapautetta sinut pääni sisällä on pyörä pyörä ymmärryksen Minä lataan, lataan sotakonettani hoidan osani järjestelmässä tuhoamissuunnitelmasta Minä suljen, minä suljen rahanahneutesi olen täällä ampuakseni sen alas, en voi muutakaan
Näen kauniita kukkia jalkojeni juuressa, raikas tuulahdus, puhdasta ilmaa vieraanvaraisuutta Kaunis kiitos, kaunis kiitos, kaunis kiitos, pysyisitkö kaukana minusta Minä lataan, lataan sotakonettani hoidan osani järjestelmässä tuhoamissuunnitelmasta Minä suljen, minä suljen rahanahneutesi olen täällä ampuakseni sen alas, en voi muutakaan Suicidal Tendencies - War Inside My Head? "Long Live Rock 'N' Roll", Rainbow |
Spirocore 07.10.2013 13:48:44 | |
---|
Metall1n JuudaS: Suicidal Tendencies - War Inside My Head? Virhe. Liian väärä vastaus. When you're dead, you don't know that you're dead. It's only difficult for others. It's the same when you're stupid. |
Spirocore 10.10.2013 17:27:32 | |
---|
Vinkkinä: albumi on yhtyeen toinen julkaisu ja vuodelta 1992. Kyseessä levyn toinen raita. When you're dead, you don't know that you're dead. It's only difficult for others. It's the same when you're stupid. |
hullu_ukko 10.10.2013 18:53:03 | |
---|
Kyuss - Green Machine ✡ | Kappale kertoo maailmanlopusta, koska maailmanlopun tuoma loppu on mustattu eli blackened. -Wikipedia | ✡ |
Spirocore 10.10.2013 23:24:28 | |
---|
hullu_ukko: Kyuss - Green Machine Tämähän se, olkaa hyvä! When you're dead, you don't know that you're dead. It's only difficult for others. It's the same when you're stupid. |
hullu_ukko 12.10.2013 20:59:38 (muokattu 13.10.2013 16:21:04) | |
---|
Ammottavan syvyyden asukkaat tulivat ensin, maan pinta, seuraava mielihalu Vanhan yön Erebos, uuden päivän Eetteri Kumpikaan näistä ei ollut oleva, todellisuutta, ei myöskään olematon Pysyviä, mutta eivät myöskään kuolemasta Saastan raiskaamilla tasangoilla kulkijat: Aika ja avaruus Sitten, Sirius järjesti ennalta yksinäisten kalenterit Jatkumo Taivaankannen hahmotelma ei valaissut itseään Sen valon synnyttivät Auringon säteet Silmätön tyhjyys tunsi sukupolvien kuumuuden Ymmärryksen ensimmäinen siemen - Etelän Valo Henkäys itsessään Ilman tuulta, pyramidit... Pyhitetty Syklinen jatkuva muutos, kolmiot... Ilma eikä Maa, kumpaakaan ei ollut suojattu vielä Vesi ei ollut syvää, mutta silti läpitunkematonta Olemattomuus tapahtui Pimeys verhoutui pimeyteen: Ilmentymisen vastakohta Kaaos ei kuole koskaan Sothis piileskelee iäisyyden tuolla puolen Ikuisesti lukittuna Horjumattomana Aurinko Auringon takana synnyttää vuoroveden kaksinaisuuden Ylhäällä, alas oli alkanut järjestää itseään Seuraavan siemenen kylväneet saivat hallintaansa syvyyden Energia oli alapuolella - Impulssi yllä ✡ | Kappale kertoo maailmanlopusta, koska maailmanlopun tuoma loppu on mustattu eli blackened. -Wikipedia | ✡ |
hullu_ukko 14.10.2013 12:42:58 | |
---|
Black/Thrash, Texas, bändin päävokalisti on samalla bändin rumpali. ✡ | Kappale kertoo maailmanlopusta, koska maailmanlopun tuoma loppu on mustattu eli blackened. -Wikipedia | ✡ |
hullu_ukko 16.10.2013 23:38:20 | |
---|
Kappale bändin viimeisimmältä levyltä, julkaistu vuonna 2011. Levyn nimi on yhtä kirjainta vaille sama kuin bändin nimi. ✡ | Kappale kertoo maailmanlopusta, koska maailmanlopun tuoma loppu on mustattu eli blackened. -Wikipedia | ✡ |