J.Newkid 15.09.2011 15:45:38 | |
---|
John Titor: Uusi rumpali on LARS! wink winkkiä sitten, jos se on myymässä settiään Fists pumping everywhere, Guitars are crancking!! |
Ambitus 15.09.2011 22:06:21 | |
---|
Eipä se ole vielä rumpujansa myymässä ;) Pitää vielä muutama keikkakin ruoskia pois syssymmällä! Miksi soittaa hitaasti kun voi myös soittaa nopeasti? Ja mikset tulisi tänne soittamaan nopeasti?!?! |
Boltsa 15.09.2011 22:16:35 | |
---|
Jahas kai se täytyy käydä Tavastialla vielä kerran Jörgi katsastamassa. Jos vaikka uusimman levyn lopetuskappale tulis livenä ;) Boltsa |
Karipiirto 15.09.2011 23:34:59 | |
---|
Nyt ottaa oikeasti kupoliin kun muutin Mikkelistä pois. Olisin niin mielelläni tullut Mikaeliin fiilistelemään. "My name is Beethoven motherf***er, maybe you've heard of me!!" |
cbs 16.09.2011 08:57:09 | |
---|
Karipiirto: Nyt ottaa oikeasti kupoliin kun muutin Mikkelistä pois. Olisin niin mielelläni tullut Mikaeliin fiilistelemään. Kerrankin tiedossa kunnon meininkiä täällä päin. Ja vielä perjantaikeikka. Mikaelikin on keikkapaikkana hieno vaikka eihän siellä pieru ja hiki haise. Eipä nyt niin välikskään. |
J.Newkid 16.09.2011 18:40:40 | |
---|
Ambitus: Eipä se ole vielä rumpujansa myymässä ;) Pitää vielä muutama keikkakin ruoskia pois syssymmällä! Joo-Joo, mut ettei se sit potki niitä paskaks tai jotain. Fists pumping everywhere, Guitars are crancking!! |
JanneO 19.09.2011 10:47:58 | |
---|
J.Newkid: Joo-Joo, mut ettei se sit potki niitä paskaks tai jotain. Ei kait jörg nyt kokonaan soittamista lopeta... sähän voit perintönä kuitenkin ottaa sen setin ja mennä vaikka stratoon soittamaan ;) |
Ambitus 17.11.2011 19:58:14 | |
---|
Jahams! Huomenna lähtee keikat käyntiin! 18.11 Mikaeli, Mikkeli, 19.11 Pakkahuone, Tampere 20.11 Special Livestream-veto, http://www.livemusicstage.com23.11 Lutakko, Jyväskylä 25.11 Club Teatria, Oulu 26.11 Tavastia, Helsinki Olisi tarkoitus kuvata Pakkahuoneella livedvd. Kaikki kynnelle kykenevät paikalle, jotta saadaan hyvä meininki nartsalle! Muutenkin on luvassa extrapitkä setti muutamineen ylläreineen, sekä tietenkin Jörgin vikat Suomenkeikat. |
F_Lame 18.11.2011 08:36:59 | |
---|
Ambitus: Jahams! Huomenna lähtee keikat käyntiin! 18.11 Mikaeli, Mikkeli, 19.11 Pakkahuone, Tampere 20.11 Special Livestream-veto, http://www.livemusicstage.com 23.11 Lutakko, Jyväskylä 25.11 Club Teatria, Oulu 26.11 Tavastia, Helsinki Olisi tarkoitus kuvata Pakkahuoneella livedvd. Kaikki kynnelle kykenevät paikalle, jotta saadaan hyvä meininki nartsalle! Muutenkin on luvassa extrapitkä setti muutamineen ylläreineen, sekä tietenkin Jörgin vikat Suomenkeikat. Pitänee tulla tuo pakkahuoneen veto katsastamaan. Teatrialla ollaankin sitten vissiin samalla puolella mellakka-aitaa ;) "When they say less is more, that is bullshit. Less is less and more is more. Simple as that." -Yngwie Malmsteen
www.DREAMTALE.org |
Räkkipeli 18.11.2011 21:46:56 | |
---|
Ylläri: Matias munasillaan. If you want to know what other people hear when they listen to music, listen to music you don't understand. -Guthrie Govan |
Ambitus 19.11.2011 15:07:02 | |
---|
Räkkipeli: Ylläri: Matias munasillaan. Jos piffaat pitsan niin tottakai! |
Räkkipeli 20.11.2011 10:06:21 | |
---|
Ambitus: Jos piffaat pitsan niin tottakai! Kiinni veti! :D If you want to know what other people hear when they listen to music, listen to music you don't understand. -Guthrie Govan |
Mad-Mike 14.12.2011 21:48:08 | |
---|
Olen yrittänyt tässä kuunnella Fourth Dimensionia ja sisäistää miksi levy on niin suosittu fanien keskuudessa ja miksi sitä niin paljon hehkutetaan. En vaan tajua, edelleen huonoin strato-levy mielestäni. Kertokaas tästä albumista tykkäävät, miksi se on niin hyvä en vaan löydä biiseistä kuin 2 tai 3 loistavaa ja muut ovat sellaisia taustalla soivia tai muuten "ihan jees"-kipaleita. Sen toki ymmärrän että tämä on eka lätty missä Kotipelto lauloi mutta ei riitä mulle perusteluksi vaan mikä niissä biiseissä niin iskee.. Dreadmonboogaloo |
reaper666 14.12.2011 23:25:11 | |
---|
Eb-tuning: Olen yrittänyt tässä kuunnella Fourth Dimensionia ja sisäistää miksi levy on niin suosittu fanien keskuudessa ja miksi sitä niin paljon hehkutetaan. En vaan tajua, edelleen huonoin strato-levy mielestäni. Kertokaas tästä albumista tykkäävät, miksi se on niin hyvä en vaan löydä biiseistä kuin 2 tai 3 loistavaa ja muut ovat sellaisia taustalla soivia tai muuten "ihan jees"-kipaleita. Sen toki ymmärrän että tämä on eka lätty missä Kotipelto lauloi mutta ei riitä mulle perusteluksi vaan mikä niissä biiseissä niin iskee.. No onhan se jo pelkän avausbiisin takia mahtava platta. Onko sun mielestä esim. S/T-levy parempi? :D |
Mad-Mike 15.12.2011 06:16:13 | |
---|
reaper666: No onhan se jo pelkän avausbiisin takia mahtava platta. Onko sun mielestä esim. S/T-levy parempi? :D Itseasiassa s/t-levy on mielestäni parempi. Fourth Dimensionin biisit ovat mielestäni oudompia kuin s/t:llä. Makuasia sano koira ku muniaan nuoli. Dreadmonboogaloo |
Burn 15.12.2011 06:46:22 | |
---|
Musta Fourth Dimension on vähän vielä semmosta etsikkoaikaa bändille. Laulaja oli uusi ja soundit alko pikku hiljaa kuulostamaan siltä "klassiselta" Stratolta. Musta se olis heti parempi levy jos rivakammilla vedoilla olis inan nopeampi tempo. Esim. Distant Skies kuulostaa omaan korvaan aika väsyneeltä verrattuna joihinkin Episoden nopeimpiin vetoihin. http://nereusprojekti.net/ |
Narcosynthesis 15.12.2011 10:59:55 | |
---|
Eb-tuning: Itseasiassa s/t-levy on mielestäni parempi. Fourth Dimensionin biisit ovat mielestäni oudompia kuin s/t:llä. Makuasia sano koira ku muniaan nuoli. S/t on muutenkin musta aiheettomasti haukuttu levy. Onhan sillä ongelmansa, mutta muutamia pirun toimivia ralleja löytyy. Fourth Dimensionin hehkutus kumpuaa varmaan siitä, että se on ikäänkuin uuden straton alku - ainakin ite oon sen nähnyt silleen. Mulle tärkeimpiä levyjä bändiltä tosin tietty Episode ja Visions. Mutta onhan siellä muutama edelleenkin toimiva biisi. Isoin ongelma levyn kanssa mun mielestä on se, että moni sen stygeistä ei oo kestäny aikaa kovinkaan hyvin - esim. Twilight Symphony oli ilmestyessään ihan loistotilutusta, mutta nykyään tuntuu lähinnä puuduttavalta. Against the Wind, Distant Skies, Lord of The Wasteland, We Hold the Key kuitenkin ainakin musta toimivat yhä kivasti. Ja totta kai 030366, jota kaikki paitsi minä tuntuvat vihaavan. Mulle jostain syystä toimii ihan elukkana ja siinä on Tolkin kauden kitarasooloista numero ykkönen. Siis IMHO. Vaikea on vauvankakkaa mieltää kermatoffeeksi, vaikka pehmeää, kellertävää ja lämmintä sekin on. |
Wespa 15.12.2011 15:47:15 | |
---|
Narcosynthesis: Mutta onhan siellä muutama edelleenkin toimiva biisi. Isoin ongelma levyn kanssa mun mielestä on se, että moni sen stygeistä ei oo kestäny aikaa kovinkaan hyvin - esim. Twilight Symphony oli ilmestyessään ihan loistotilutusta, mutta nykyään tuntuu lähinnä puuduttavalta. Against the Wind, Distant Skies, Lord of The Wasteland, We Hold the Key kuitenkin ainakin musta toimivat yhä kivasti. Ja totta kai 030366, jota kaikki paitsi minä tuntuvat vihaavan. Mulle jostain syystä toimii ihan elukkana ja siinä on Tolkin kauden kitarasooloista numero ykkönen. Siis IMHO. Hah, tuntuupa jotenkin keinotekoiselta puhua Stratosta ilman Tolkkia tai "Tolkin kaudesta", no kai olen vain niin muutosvastarintainen tässä asiassa. :) Minusta Fourth Dimension on erinomainen levy, ei "Stratovarius"-biisiä lukuunottamatta täytebiisejä, ja monta hienoa klassikkobiisiä jotka toimivat livenä vielä vähän paremmin, vaikkapa juuri Distant Skies ja Twilight Symphony. Vaikea sanoa kumpi on Lassilan ajan paras levy, Fourth Dimension vai sen edeltäjä Dreamspace. Dreamspacella on vielä ehkä asteen kovempi biisimateriaali, mutta sitten taas Fourth Dimensionilla toteutus (ennen kaikkea varmaan isomman budjetin kautta) on ammattimaisempi. "Malmsteen and I broke up over religious reasons... He thought he was God, and I didn't agree... Blackmore's God!"
- Joe Lynn Turner |
Metal Jewel 15.12.2011 17:56:42 (muokattu 15.12.2011 18:24:41) | |
---|
kolme ekaa levyä on parhaita, sitten homma meni käteen. Mutta joo, FD on ainoa kotipellon aikainen kuunneltava levy. Timo Tolkki: "Mä en riko kieliä, mä rikon kitaroita." |
Boltsa 15.12.2011 20:07:03 | |
---|
Metal Jewel: kolme ekaa levyä on parhaita, sitten homma meni käteen. Mutta joo, FD on ainoa kotipellon aikainen kuunneltava levy. :D liian lyhyt tai naurattava teksti Boltsa |