toxic 11.02.2005 00:04:09 | |
---|
Mä näin Burtonin Nivalan nuorisoseuralla vuonna -84 tai -85 Metallican keikalla. Ride the lightning oli just ilmestynyt. Kyllä siinä oli pohjalaispoika ihmeissään kun pääsi vielä istumaan lavan reunalle ja jätkät soitti kahden metrin päässä. Those were the days! Kerro lisää, perkele! Mitä kaikkea soitti jne. |
overtake 11.02.2005 00:58:53 | |
---|
Mä näin Burtonin Nivalan nuorisoseuralla vuonna -84 tai -85 Metallican keikalla. Ride the lightning oli just ilmestynyt. Kyllä siinä oli pohjalaispoika ihmeissään kun pääsi vielä istumaan lavan reunalle ja jätkät soitti kahden metrin päässä. Those were the days! Kerro lisää tai ei uskota. Oon välillä miettiny että lieneekö se vaan urbaanilegenda että ne olis muka täällä korvessa joskus käyneet... :p www.stonetabs.tk |
mathias 11.02.2005 01:45:08 | |
---|
Oon välillä miettiny että lieneekö se vaan urbaanilegenda että ne olis muka täällä korvessa joskus käyneet... :p Kyllä ne joulukuussa '84 soittivat 3 keikkaa suomessa. Netistä tuon tarkistin, itse kun en tapauksesta mitään muista, 3-vuotias kun olin. Alright Brain, you don't like me, and I don't like you. But lets just do this, and I can get back to killing you with beer. -Homer Simpson- |
Lapis 11.02.2005 08:04:05 (muokattu 11.02.2005 08:10:47) | |
---|
Kerro lisää, perkele! Mitä kaikkea soitti jne. No eihän sitä muista kun olin maistellut sopivasti Sorbusta (kyllä!). Mutta kova meno oli ja ekan ja tokan levyn biisejä tietenkin soittivat. Tank -nimisen bändin piti olla lämppärinä ja keikan eka muistaakseni Himangalla mutta Tank oli perunut ja keikka siirretty Nivalaan. Hopeanväriset Tamat Ulrichilla oli ja nuorisoseuran lava täynnä Marshallia ja Hetfield huusi "Fuck" -sanaa koko ajan. Siinä kaikki mitä muistan mutta mukavaa oli. Ostin hienon Metallica-niittirannekkeen mutta ei sitä enää löydy. Oon varmaan myynyt sen joskus... Ja korvat vinkui kaksi viikkoa sen keikan jälkeen. Soittivat lujaa! :) Järkkäreitä ei siellä näkynyt liikaa ja ei varmaan enää nykyään onnistuisi istua Metallican keikalla lavalla jätkien edessä... |
MV 11.02.2005 08:20:38 | |
---|
Olihan ne sitten 86 saapasjalkarokissa tai jossain minkä jälkeen sitten kohtapuolin kävikin paskamaisesti... mitä tähän pitäis laittaa perkele? |
Phobophile 11.02.2005 08:24:33 | |
---|
Olihan ne sitten 86 saapasjalkarokissa tai jossain minkä jälkeen sitten kohtapuolin kävikin paskamaisesti... Kaavillakin taisivat joskus käydä. mustoo valloo |
Flow 11.02.2005 10:28:39 | |
---|
No eihän sitä muista kun olin maistellut sopivasti Sorbusta (kyllä!). Mutta kova meno oli ja ekan ja tokan levyn biisejä tietenkin soittivat. Tank -nimisen bändin piti olla lämppärinä ja keikan eka muistaakseni Himangalla mutta Tank oli perunut ja keikka siirretty Nivalaan. Hopeanväriset Tamat Ulrichilla oli ja nuorisoseuran lava täynnä Marshallia ja Hetfield huusi "Fuck" -sanaa koko ajan. Siinä kaikki mitä muistan mutta mukavaa oli. Ostin hienon Metallica-niittirannekkeen mutta ei sitä enää löydy. Oon varmaan myynyt sen joskus... Ja korvat vinkui kaksi viikkoa sen keikan jälkeen. Soittivat lujaa! :) Järkkäreitä ei siellä näkynyt liikaa ja ei varmaan enää nykyään onnistuisi istua Metallican keikalla lavalla jätkien edessä... Joku muuttui juuri vihreäksi... "Dimebag Darrell, RIP" K100 #11 Pastilli? |
rc 11.02.2005 15:50:36 (muokattu 11.02.2005 15:50:59) | |
---|
Niinpä. Huonoja täytebiisejä liikaa. Ennemmin vaikka 40 minuuttia täyttä rautaa, kuin 60 minuuttia rautaa ja paskaa. St.Angeristakin olisi ehkä saanut koottua ihan ok teoksen, jos jokaista biisiä olisi lyhennetty reilulla otteella, muutama huono jätetty kokonaan pois, tehty erilaiset soundit, vedetty kitarasoolot ja James olisi voinut vielä hioa niitä vokaaleitaan paremmin. Eli lähes toivoton tapaus, mutta ei aivan ;) Jep. Sanotaan nyt että jos Loadeista koostaisi tällaisen... Fuel The Memory Remains The House Jack Built Devil's Dance The Unforgiven II Bleeding Me Wasting My Hate Until It Sleeps Bad Seed Outlaw Torn ...niin voisi jo sanoa oikein hyväksi levyksi. St. Anger taas olisi (mielestäni) jopa bändin 80-luvun tasoa jos biiseistä 6-10 poistaisi kaksi tai kolme, soittaisi kunnon soundeilla ja lyhentäisi muutamia kohtia. Kun livenä vetävät kunnon soundeilla, niin eron huomaa heti. Minäkin muuten muutun todella vihreäksi... "Älä sitten koske tuohon silitysrautaan." Tsshh! "ÄÄÄäääää!!!"
-85423321- |
ozz3 11.02.2005 16:33:57 (muokattu 11.02.2005 16:34:31) | |
---|
Loadit olisi todella parempia yhtenä kokonaisuutena, esimerkki/ajatusten pyörittelyä: Fuel Ain't My Bitch The Memory Remains Devil's Dance Hero Of The Day Until It Sleeps Low Man's Lyric Mama Said The Outlaw Torn (Unencumbered by Manufacturing Restrictions Version) King Nothing The Unforgiven II I Disappear EDIT: Tiedän kyllä, että I Disappear ei ole millään albumilla, mutta se nyt sopii tuohon kokonaisuuteen... What do You think of the house
and the silvery moon?
Päivittäin vaihtuva video: Täällä |
Dr.El 11.02.2005 17:25:29 | |
---|
No eihän sitä muista kun olin maistellut sopivasti Sorbusta (kyllä!). Mutta kova meno oli ja ekan ja tokan levyn biisejä tietenkin soittivat. Tank -nimisen bändin piti olla lämppärinä ja keikan eka muistaakseni Himangalla mutta Tank oli perunut ja keikka siirretty Nivalaan. Hopeanväriset Tamat Ulrichilla oli ja nuorisoseuran lava täynnä Marshallia ja Hetfield huusi "Fuck" -sanaa koko ajan. Siinä kaikki mitä muistan mutta mukavaa oli. Ostin hienon Metallica-niittirannekkeen mutta ei sitä enää löydy. Oon varmaan myynyt sen joskus... Ja korvat vinkui kaksi viikkoa sen keikan jälkeen. Soittivat lujaa! :) Järkkäreitä ei siellä näkynyt liikaa ja ei varmaan enää nykyään onnistuisi istua Metallican keikalla lavalla jätkien edessä... Eikö ne ollu tuiskulassa Nivalassa missä soitti.Ei nuorisoseuralla. Revolution I$ My Name |
Lapis 11.02.2005 19:13:00 | |
---|
Eikö ne ollu tuiskulassa Nivalassa missä soitti.Ei nuorisoseuralla. En oo sieltäpäin kotoisin. Oon tähän päivään saakka luullut että Tuiskula on nimenomaan Nivalan nuorisoseura.... No, Tuiskula se oli. Kaikkea sitä oppii! :) |
Ragorn 11.02.2005 22:26:51 | |
---|
Yksi metallican levy löytyy, Ride The Lighting. Ihan hyvähän se on. Ei mikään ihmellinen. Jotain hyviä M biisejä: - Blackened - Master of Puppets - Fight Fire with Fire - Nothing Else Matters ja Creeping Death. Ei ole maineensa arvoinen, mielestäni. Mikä vitun pastilli? |
...And Justice For All 11.02.2005 23:20:50 | |
---|
Yksi metallican levy löytyy, Ride The Lighting. Ihan hyvähän se on. Ei mikään ihmellinen. Jotain hyviä M biisejä: - Blackened - Master of Puppets - Fight Fire with Fire - Nothing Else Matters ja Creeping Death. Ei ole maineensa arvoinen, mielestäni. metallica ei maineensa arvoinen??? NO HUH Kahvi on hyvää, Metallica on paras ja musiikki on ELÄMÄ!! |
Phobophile 11.02.2005 23:22:42 | |
---|
metallica ei maineensa arvoinen??? NO HUH Huomaa että lausekkeen perässä on sana "mielestäni". mustoo valloo |
Silvio Dante 11.02.2005 23:53:29 (muokattu 11.02.2005 23:54:21) | |
---|
Nämä olivat kai sitten ne ekat Metallica keikat suamessa: 14/12/84 Tarvasjoki, Finland Tarvashovi 15/12/84 Nivala, Finland Tuiskula 16/12/84 Helsinki, Finland Kulttuuritalo Tuolla kultsan keikalla tuli oltua muutaman sadan ihmisen kanssa, ei ollut lämppäriä kun Tank ei tulllut paikalle. Master Of Puppets kiitoslistalla tosin mainitaan seuraavaa: "Tank, see you in Finland?" Loppu kuulemma rahat niiltä, eikä päässy suomeen asti (jäivät ruotsiin) Sääli, kun olis ollu kiva nähdä kunnon rähinähommaa. But you've gotta admit, he was one hell of a santa |
overtake 11.02.2005 23:58:09 | |
---|
Kateeksi melkeen käy. Tosin 4 vuotiaana tuskin olisi ollut kovin realistisia mahdollisuuksia päästä tuonne keikalle. www.stonetabs.tk |
Lapis 12.02.2005 10:10:12 | |
---|
Tuolla kultsan keikalla tuli oltua muutaman sadan ihmisen kanssa, ei ollut lämppäriä kun Tank ei tulllut paikalle. Master Of Puppets kiitoslistalla tosin mainitaan seuraavaa: "Tank, see you in Finland?" Loppu kuulemma rahat niiltä, eikä päässy suomeen asti (jäivät ruotsiin) Sääli, kun olis ollu kiva nähdä kunnon rähinähommaa. Joo mullakin oli Tankin This means war -vinyyli joka oli muistaakseni ihan kuunneltavaa musaa. Odotinkin bändiä ja kovalla kiireellä mentiin Nivalaan ja siellä vasta kuultiin että Tank ei ole mukana. Ei ollut nettiä josta olisi voinut lukea uutisia. Vitutti! |
MV 12.02.2005 11:12:02 | |
---|
Joo mullakin oli Tankin This means war -vinyyli joka oli muistaakseni ihan kuunneltavaa musaa. Odotinkin bändiä ja kovalla kiireellä mentiin Nivalaan ja siellä vasta kuultiin että Tank ei ole mukana. Ei ollut nettiä josta olisi voinut lukea uutisia. Vitutti! No ei vissiin enää vituta:) mitä tähän pitäis laittaa perkele? |
Hevi! 12.02.2005 11:33:05 | |
---|
siis onhan toi uus levy ihan älyttömän paska!!! St. Anger! ei muna ei sitä voi kuunnella... nii ja paras levy on Black album.. vaikka on niitä muitakin hyvii kuten Ride the lightning ja Master of puppets.. |
aku.miettinen 12.02.2005 11:49:23 | |
---|
metallica ei maineensa arvoinen??? NO HUH Joo sanonpa, että ei ihan Metallica ole maineensa veroinen. 4 loistavaa levyä ja loput tuubaa/kohtalaista kamaa. Parempaakin on tarjolla. |