McNulty 31.05.2006 09:29:13 | |
---|
UPDATE! Aitoosta lupasivat printskorpparilta 250kpl satsilla t-paidan hinnaksi jonkun 9e/kpl. Ei ole mielestäni lainkaan epäselvää kumpi otetaan. Painavat tosiaan puolimiljoonaa paitaa vuodessa ja asiakkaina esim. Marimekko ja Muusikoiden.net (kiitos Antti :)) niin tiedetään ainakin mitä saadaan. Lähetin just designin heille ja sieltä putkahtaa toivonmukaan vielä tän päivän aikana tarjous paidoista (ts, ls, girlie, slimfit ja huppari) faxiin. Ilmoittelen kyllä heti kun saan hinnat tuolta. Oman käsitykseni mukaan olen "Kitaransoiton kehitysmaa" -bonecrusher |
Helvetinpartaterä 31.05.2006 10:39:21 | |
---|
Excellente! Ei ole kyllä yhtään huono hinta paidalle. Pitää nyt vielä miettiä, jos vaikka hupparinkin ottaisi, jotta olisi niihin kylmempiin grilli-iltoihin jotain päälle pantavaa. Manowar-paidat kun ovat jo kuluneet puhki... Manavava!
"I'm gonna rip your head off and shit up your neck!" |
McNulty 31.05.2006 11:28:11 | |
---|
Manowar-paidat kun ovat jo kuluneet puhki... Kuka tuollaisia edes kehtaa pitää snagarijonossa? :) Oman käsitykseni mukaan olen "Kitaransoiton kehitysmaa" -bonecrusher |
Milkop 31.05.2006 12:01:35 | |
---|
Kuka tuollaisia edes kehtaa pitää snagarijonossa? :) No ei ainakaan tämän jälkeen kukaan :P Hieno juttu tosiaan, että homma etenee. Onkos Valloista kuulunut mitään, siitä silhuetista? |
McNulty 31.05.2006 14:28:05 | |
---|
Hieno juttu tosiaan, että homma etenee. Onkos Valloista kuulunut mitään, siitä silhuetista? Ei ole vielä, eikä ole Warneriltakaan sen tarkemmin. Kenties oikeasti ketään ei kiinnosta mitä duunataan :) Soitin antipiracy.fi edustajille ja neuvontaan niin siellä olivat myöskin huuli pyöreänä tämän asian kanssa. Tuli kyllä sellanen fiilis tekijänoikeuksien haltijaa metsästäessä, ettei paidoilla yms. rekvisiitalla niin ole väliä... ainoastaan levyjen ja "musiikkijulkaisujen" kohdalla piratismi on päivän sana. Rätit eivät näytä kiinnostavan juur ollenkaan ko. tahoja... Jollei perjantaihin mennessä ole kuulunut Warnerilta tai BVR:ltä mitään, niin soittelen uudestaan Warnerin ulkomaisten artistien promoottorille. Kyl tää tästä, etenkin kun nyt saatiin painattaja joka tekee meille paidat sopivaan hintaan. Muistivat kyllä Printscorpiolla Fortunen tilaukset myös ja olivat mielissään että m.netin porukka jatkoi paitatilailua heidän kauttaan. Tiedetäänpä myös että saadaan laatua. Oman käsitykseni mukaan olen "Kitaransoiton kehitysmaa" -bonecrusher |
Räbbänä 31.05.2006 14:37:42 | |
---|
Saa nähä millasen kasan joudun tilaamaan kun pari kaveriakin innostu nyt paidoista. Öri Öri Öri kansalaiset.
"Tää biisi jää soimaan sun päähän, tää biisi jää soimaan sun päähän, tää biisi jää soimaan sun päähän... eikä lähde sieltä milloinkaan pois... |
McNulty 31.05.2006 14:52:07 | |
---|
Saa nähä millasen kasan joudun tilaamaan kun pari kaveriakin innostu nyt paidoista. No, minun hommaahan se helpottaa jos toimitan sulle vaikka 20 paitaa... Siten tää homma parhaiten menisikin kun voisin vain toimittaa esim. 20 jampalle paidat ja he pistäisi ne kavereilleen jne. Nyt vähän hirvittää tuo että saan kohta postitella sataan eri osoitteeseen paitoja... Että älkää sitten siinä vaiheessa hermoilko kun paidat on saatu ja lähetykset alkaa. Tässä pitää kuitenkin normiduunia vääntää ohessa myös :) Varautukaa siis siihen että hetken aikaa voi kestää kun mie väkästän paketteja ja postittelen niitä. Mutta joo, noista sitten tarkemmin kunhan muut asiat selviää. Oman käsitykseni mukaan olen "Kitaransoiton kehitysmaa" -bonecrusher |
Synnyttäjä 31.05.2006 14:55:37 | |
---|
Ei ole vielä, eikä ole Warneriltakaan sen tarkemmin. Kenties oikeasti ketään ei kiinnosta mitä duunataan :) Rätit eivät näytä kiinnostavan juur ollenkaan ko. tahoja... Ei ole kyllä vaikea kuvitella, kun kiertelee kaiken maailman pikkubasaareissa, missä "bändipaitoja" myydään. Mutta perkeleellisen kovalla pieteetillä on Bonecrusher kyllä hommaa tehnyt. Hattua nostaisin, jos sellainen nyt päässä olisi. Kaikki tuntee apinan, apina ei tunne ketään. |
McNulty 31.05.2006 14:59:50 | |
---|
Ei ole kyllä vaikea kuvitella, kun kiertelee kaiken maailman pikkubasaareissa, missä "bändipaitoja" myydään. Juu, kesän ensimmäiset kauppatorien markkinat kun kiertelin niin siellä sitä oli Lordi-paitaa jos jonkin näköistä. Tuskin olivat 100% official fanikamaa. Mutta perkeleellisen kovalla pieteetillä on Bonecrusher kyllä hommaa tehnyt. Hattua nostaisin, jos sellainen nyt päässä olisi. Kiitoksia! Mukava saada positiivista palautetta työstä. Toivottavasti vaan kohta päästään availemaan tilaus-threadi. Oman käsitykseni mukaan olen "Kitaransoiton kehitysmaa" -bonecrusher |
Invader 31.05.2006 15:07:35 | |
---|
Siten tää homma parhaiten menisikin kun voisin vain toimittaa esim. 20 jampalle paidat ja he pistäisi ne kavereilleen jne. Nyt vähän hirvittää tuo että saan kohta postitella sataan eri osoitteeseen paitoja... Juurikin näin. Kyllä mun mielestä ne, jotka kavereilleen näitä paitoja diilaavat saisivat myös ne paidat kavereilleen toimittaa. Tai sitten ei.. |
Juugeli 31.05.2006 15:18:07 | |
---|
Tunnetustihan eri firmojen välillä kooissa (bittu, taivuta ite koko-sana) saattaa olla aika isoja eroja. Fruit of the Loomia löytyy vaatekaapista, joten sen kanssa asia olisi selvä, miten tuon nykyisen kanssa? Siihen olisi hyvä saada selvyyttä myös. Here we are nowhere, nowhere left to go/Here we are nowhere, maybe that's where we belong - Jake Burns IHKK #3, IMIK #28, Bella Italia #8
Pastilli? |
McNulty 31.05.2006 15:35:22 | |
---|
Tunnetustihan eri firmojen välillä kooissa (bittu, taivuta ite koko-sana) saattaa olla aika isoja eroja. Fruit of the Loomia löytyy vaatekaapista, joten sen kanssa asia olisi selvä, miten tuon nykyisen kanssa? Siihen olisi hyvä saada selvyyttä myös. Siis... painattaja vaihtuu, paidat eivät :) Eli uusi painattaja tarjoaa Fruit of the Loomin Super Premium t-paitaa myös. Oman käsitykseni mukaan olen "Kitaransoiton kehitysmaa" -bonecrusher |
Juugeli 31.05.2006 15:47:52 | |
---|
Siis... painattaja vaihtuu, paidat eivät :) Eli uusi painattaja tarjoaa Fruit of the Loomin Super Premium t-paitaa myös. Jahas, selvä homma sitten! Here we are nowhere, nowhere left to go/Here we are nowhere, maybe that's where we belong - Jake Burns IHKK #3, IMIK #28, Bella Italia #8
Pastilli? |
Nyar 31.05.2006 16:56:17 | |
---|
Vieläkö voi osallistua tilaukseen, vai onko se jo liian myöhäistä? I feel safe in Sin City! |
Twist 31.05.2006 16:56:54 (muokattu 31.05.2006 16:57:01) | |
---|
Vieläkö voi osallistua tilaukseen, vai onko se jo liian myöhäistä? Tilaukseen liittyvää tulee aivan uusi topicci! =) Oops, I twisted again... |
McNulty 31.05.2006 19:42:35 | |
---|
Vieläkö voi osallistua tilaukseen, vai onko se jo liian myöhäistä? koskaan ei ole liian myöhäistä :) Oman käsitykseni mukaan olen "Kitaransoiton kehitysmaa" -bonecrusher |
Frequency 31.05.2006 20:03:49 | |
---|
Huh. 9e on jo todella hyvä hinta. Sitä varmaan tarvii useampi kappale tilata ja huppari myös kun niin hyvään hintaan tulee lähtemään. Todella hienoa että joku jaksaa ruvata näinkin isoa projektia vääntään! Iso plussa siitä! Romantikkoitkijät #27 Pää on hassu laite, kun se on rikki, niin looginen ajatteluketju heittää häränpersettä. |
*Kitaristi* 31.05.2006 22:11:58 (muokattu 31.05.2006 22:12:09) | |
---|
Niin jos 9e on t-paidan hinta niin paljokohan noin suunnilleen maksais huppari? |
Cocktus 31.05.2006 23:16:07 | |
---|
Että älkää sitten siinä vaiheessa hermoilko kun paidat on saatu ja lähetykset alkaa. Tässä pitää kuitenkin normiduunia vääntää ohessa myös :) Varautukaa siis siihen että hetken aikaa voi kestää kun mie väkästän paketteja ja postittelen niitä. Mä voin tulla jeesaan niitten kanssa, jos meinaat Hämeenlinnasta niitä lähetellä. Jos yleensä apua kaipaat niiden kanssa. Kääpiö! |
Diego 31.05.2006 23:30:42 | |
---|
Perskuta, minäkin haluan semmosen paidan. :) Olen varmasti mukana sitten kun niitä saa! Ota Mobilatia jos närästää |