Spirocore 19.07.2013 13:15:34 | |
---|
hiekkavalas: Sepä se! Uutta putkeen vaan. Tyttö peilissä, hän ei oikeasti ole siellä Vain minä näen hänet, hänen kaikessa surkeudessaan Tyttö peilissä, on loitsun vanki Tyttö peilissä, välillä taivaan ja helvetin Etkä tunne niitä, hänen kummittelevia silmiään Hän on niin ylimaallinen, se voisi olla ainutlaatuista taikuutta Tyttö peilissä, on loitsun vanki Tyttö peilissä, välillä taivaan ja helvetin Katso peiliin Syvällä siellä on oma maailmansa Katso peiliin Kurkkaa mitä voisitkaan sieltä löytää You can pick your friends and you can pick your nose, but you can't pick your friend's nose. |
hullu_ukko 19.07.2013 13:18:50 | |
---|
No nyt! Mercyful Fate - Mirror ✡ | Kappale kertoo maailmanlopusta, koska maailmanlopun tuoma loppu on mustattu eli blackened. -Wikipedia | ✡ |
Spirocore 19.07.2013 14:38:07 | |
---|
hullu_ukko: No nyt! Mercyful Fate - Mirror Tämähän se! You can pick your friends and you can pick your nose, but you can't pick your friend's nose. |
hullu_ukko 19.07.2013 17:03:34 (muokattu 19.07.2013 17:05:18) | |
---|
Olen tuuli, joka hengittää merellä Olen aalto, aalto veden päällä Olen säde, auringon silmä Olen hauta, kylmyys pimeydessä Olen tähti, auringon kyynel Olen kauneus, kauneus kasvien kukissa Olen keihäs, kun se himoitsee verta Sana täynnä voimaa Minä olen suuren veden syvänne Minä olen mustarastaan laulu Kuka muu kykenisi valaisemaan vuorten kohtaamisen? Kuka muu itkisi ääneen muutokset kuun asennoissa? Kuka muu kykenisi löytämään paikan, johon aurinko piiloutuu? Viimasta vuoren huipulla syvän siniseen järveen Vesiputouksen kuohuista aavalle merelle Muuttumattomana ja päättymättömänä äänenä tuulessa Laula tämän saaren synkkä laulu minulle ✡ | Kappale kertoo maailmanlopusta, koska maailmanlopun tuoma loppu on mustattu eli blackened. -Wikipedia | ✡ |
gek0 19.07.2013 17:33:52 | |
---|
Onkos tämä Anúnan "Wind on Sea" ? Play to Live, Live to Die, Die to Play |
hullu_ukko 19.07.2013 17:48:37 (muokattu 19.07.2013 17:56:15) | |
---|
gek0: Onkos tämä Anúnan "Wind on Sea" ? Tavallaan, sanoituksena käytetty muinaisirlantilainen runo (tai joku väännös siitä) on sama, mutta haettu esittäjä eri. ✡ | Kappale kertoo maailmanlopusta, koska maailmanlopun tuoma loppu on mustattu eli blackened. -Wikipedia | ✡ |
hiekkavalas 19.07.2013 18:35:10 (muokattu 19.07.2013 18:35:54) | |
---|
Eikös tämä ole Primordialin Dark song? edit: kysymysmerkki unohtui :D |
hullu_ukko 19.07.2013 21:46:03 | |
---|
hiekkavalas: Eikös tämä ole Primordialin Dark song? edit: kysymysmerkki unohtui :D Kyllä. Juuri tämä näkemys aiheesta oli haussa, kun raskaamman musiikin palstalla kuitenkin ollaan. ✡ | Kappale kertoo maailmanlopusta, koska maailmanlopun tuoma loppu on mustattu eli blackened. -Wikipedia | ✡ |
hiekkavalas 19.07.2013 22:48:40 | |
---|
Pikkuisen sensuroitu versio: Vierailin Afrikassa kaksi kuukautta sitten Tavoitteenani nähdä kaikki ne villit eläimet Innokain olin lähestyessäni elefantteja Ne olivat niin suuria ja jotenkin niin pelottavia Jotakin tapahtui kun nappasin kuvan Kolme elefanttia ympäröivät minut Yksi niistä repi vaatteet päältäni Toinen kömpi päälleni ja alkoi levittää peräposkiani Valtavalla kärsällään Huusin kivusta tuntiessani sen työntyvän takalistooni Kolmas elefantti pakotti minut ottamaan suuren miehisyytensä suuhuni Imin kuten henkilö joka ottaa rahaa maksuksi intiimiydestä kun minua rakasteltiin peppuun elefantin kärsällä kaikenkaikkiaan se ei ollutkaan niin kamalaa Vei vain noin kymmenen minuuttia ja elin suussani laukesi Todella massiivinen lasti elefantin rakkaudennestettä täytti kidukseni ja levisi kasvoilleni Olin todella rakasteltu, mutta elefanteilla oli vielä yksi temppu mielessään Kaikki kolme puhkuivat ja puhisivat ja kakkasivat päälleni Sitten ne jättivät minut yksin revenneen reikäni kanssa En enää koskaan mene Afrikkaan |
hullu_ukko 20.07.2013 00:34:27 | |
---|
Jahas, Torsofuck - Raped by Elephants ✡ | Kappale kertoo maailmanlopusta, koska maailmanlopun tuoma loppu on mustattu eli blackened. -Wikipedia | ✡ |
hiekkavalas 20.07.2013 06:51:44 | |
---|
hullu_ukko: Jahas, Torsofuck - Raped by Elephants Juuh, Torsofuckin - Elefanttien pakkorakastamahan tuo oli. Eikun uutta vaan. |
hullu_ukko 20.07.2013 16:04:10 (muokattu 20.07.2013 21:46:31) | |
---|
Joskus tunnen itseni mieheksi, jolla on kaksi murtunutta kättä Kaikki päälleni kaadetut asiat hautaavat minut kaulaani myöten hiekkaan Ne eivät voi tappaa minua enää, en tiedä mitä sanoisin, sillä se kaikki on pelkkiä valheita... Valheita... Kaiken tämän takaa niiden pitäisi nähdä se mies, joka todella olen Koko ikäni minua on syytetty ja sen jälkeen vainottu Ne eivät voi tappaa minua enää, en tiedä mitä sanoisin, sillä se kaikki on pelkkiä valheita... Valheita... Kaiken tämän takaa niiden pitäisi nähdä se mies, joka todella olen Koko ikäni minua on syytetty ja sen jälkeen vainottu Valheita... Kiistatonta Kylmät kahleet vain senttien päässä veitsestä Minä vastustan Mikä on minun on minun, mutta mikään ei kestä ajan hammasta En ole yllättynyt On aivan sama nukkua kuin herätä Valheita... Kiistatonta Kylmät kahleet käsissäni, vain senttien päässä... Kuolema vai elämä Katso syvälle silmiini Tuli nielee tulen Vitunmoinen tapa elää ja saada kyydit Hieman intohimoa Yksinäinen "painukaa vittuun" kiirii halki taivaan Valheita... ✡ | Kappale kertoo maailmanlopusta, koska maailmanlopun tuoma loppu on mustattu eli blackened. -Wikipedia | ✡ |
hiekkavalas 25.07.2013 11:15:31 | |
---|
hullu_ukko: Joskus tunnen itseni mieheksi, jolla on kaksi murtunutta kättä Downin - Lies, I don't know what they say but... eikö? |
hullu_ukko 25.07.2013 12:17:26 | |
---|
On.     ✡ | Kappale kertoo maailmanlopusta, koska maailmanlopun tuoma loppu on mustattu eli blackened. -Wikipedia | ✡ |
hiekkavalas 25.07.2013 22:32:57 (muokattu 25.07.2013 22:34:23) | |
---|
Tulevaisuuden raunioille Kiipesin nähdäkseni Kalpean kaukaisuuden Kylmän olemassaolon Muistuttaen näkymiä Nuo kadotuksen enkelit Kun mieleni tuli ja lensi Tulevaisuuden raunioilla Seisoin kuullakseni Tulevaisuuden epäonnistuvan Sitä rakentavien käsissä Horisontin rajoilla Näin hävityksen harmonian Roistojen polun Ohikiitävän, mutta valtavan Epäonnistuttaessa, enne evätään Puhuttaessa, omalla kielelläni Merkki, pulssi joka ilmaantuu Kaiku, paluu Jakso, joka saattaa päätökseen lopun ihmisten Tulevaisuuden raunioille Kiipesin nähdäkseni Kalpean kaukaisuuden Kylmän olemassaolon Muistuttaen näkymiä Nuo kadotuksen enkelit Kun mieleni tuli ja lensi Tulevaisuuden raunioille Asetuin ollakseni rohkea Kun tuho saapuu, kuten minulle kerrottiin Mahtavan poismenon Uskontokunta Annettu epähurskauden sysäyksellä Epäonnistuttaessa, enne evätään Puhuttaessa, omalla kielelläni Tulevaisuuden raunioille Asetuin ollakseni rohkea Kun tuho saapuu, kuten minulle kerrottiin AN: käännös perseestä imho edit: itseä moitittu |
gek0 25.07.2013 23:15:44 | |
---|
Borknagar - Ruins Of the Future Play to Live, Live to Die, Die to Play |
hiekkavalas 26.07.2013 10:24:00 | |
---|
gek0: Borknagar - Ruins Of the Future Tuohan se on. |
gek0 26.07.2013 14:19:46 | |
---|
En voi kestää toivottomuutta kavahdan jokaisen aseen ääntä vain yksi jumala meille kaikille se jota rakastat on poissa mistä sinun kuolemassa on kyse loputtoman kauhun ilkeät pelit me kirosimme taistelutantereen taivaat ja kaiken väliltä pelastus hurskaissa käsissäni ne eivät koskaan riko tottelevaisuuttani on hyvä omistaa viimeinen luoti se ei ole niin hurjaa miltä se näyttää tämä pieni lyijy mikä minut vapauttaa se on minun viimeinen luotini kuiskaus ei voisi olla lujempi kuin laukaus sinun kohtaloosi se oli päivittäinen kutsu helvettiin ei paikkaa meidän sieluille vaellettavaksi kotimaan veri ja rohkeus itsenäisyyden vahvistama niille meistä jotka tappelevat myrskyä vastaan niille joiden luottamus on poissa pelastus hurskaissa käsissäni ne eivät koskaan riko tottelevaisuuttani on hyvä omistaa viimeinen luoti se ei ole niin hurjaa miltä se näyttää tämä pieni lyijy mikä minut vapauttaa se on minun viimeinen luotini Play to Live, Live to Die, Die to Play |
gek0 29.07.2013 16:03:22 | |
---|
Teutonirässiä, näin helpotukseksi. Play to Live, Live to Die, Die to Play |
hiekkavalas 31.07.2013 10:23:24 | |
---|
Sodomin My final bullet. |