Maxwell von Karma 18.06.2013 15:30:27 | |
---|
Vanhan koulukunnan doomia on kyllä. Ei oo Kinkkua, valitettavasti. Käännös ei oo ihan sanasta sanaan, vaan on hiukan sovellettu miellyttävämpään muotoon. Vinkiksi voin antaa sanan "nasaali". No ei noin Sergei, nyt mä soitan teille. |
hiekkavalas 24.06.2013 15:08:46 | |
---|
Pitkien kuuntelusessioiden jälkeen tuollanen Daemoni na hoiche löyty sinätuubasta Jex Thothin kautta. Esittäjänä Pagan Altar. |
Maxwell von Karma 24.06.2013 16:39:52 | |
---|
Loistavaa, uutta kehiin! Pagan Altar jyrää. No ei noin Sergei, nyt mä soitan teille. |
hiekkavalas 26.06.2013 11:53:52 | |
---|
En varmaan ehdi/jaksa käännellä uutta. Eli vuoro eteenpäin. |
gek0 26.06.2013 14:53:05 (muokattu 26.06.2013 14:53:24) | |
---|
Mikäli pöytä on vapaa nii täältä tulee: Alan pelätä kirottujen huutoja niitä ympärilläni kuulen elinikä julmuutta ja vihaa sinetöi uskoni ikuisesti ahneuden ja katumuksen sukupuu vaan on nyt liian myöhäistä Sinä olet helvetillinen Me olemme kirotut Tämä on ikuista kirottuina kuolevaisten mailta Katkeruus vääristää kaiken mitä näen kuule niiden kutsuvan nimeä ne huutavat minua pelastus on mennyt uskon ohi sieluni on ostettu ja myyty korkeimmalle tarjoajalle, jokaiselle syntiselle jokainen vaatii otettaan Sinä olet helvetillinen Me olemme kirotut Tämä on ikuista kirottuina kuolevaisten mailta Play to Live, Live to Die, Die to Play |
Ruoste 26.06.2013 22:40:06 | |
---|
Varpaat - Infernal Better to die on your feet than to live on your knees
So never bow to any gods
Tame wolves are nothing but dogs http://sacrilegiousimpalement.com/
http://www.frankieandgator.com/ |
gek0 26.06.2013 23:20:13 | |
---|
Varpaat... 8D mutta oikein, seuraava potilas! Play to Live, Live to Die, Die to Play |
Ruoste 27.06.2013 16:43:24 | |
---|
En ole koskaan ollut uskonnollinen ihminen Joten miksi minun pitäisi laittaa uskoni sinuun? Poltit siltasi jo kauan sitten Olen pakana, etsimässä sieluaan Better to die on your feet than to live on your knees
So never bow to any gods
hullu_ukko 27.06.2013 19:55:20 | |
---|
Ruoste: En ole koskaan ollut uskonnollinen ihminen Joten miksi minun pitäisi laittaa uskoni sinuun? Poltit siltasi jo kauan sitten Olen pakana, etsimässä sieluaan Primordial - Gallows Hymn ✡ | Kappale kertoo maailmanlopusta, koska maailmanlopun tuoma loppu on mustattu eli blackened. -Wikipedia | ✡ |
Ruoste 28.06.2013 22:46:06 | |
---|
kyä näi o! Better to die on your feet than to live on your knees
So never bow to any gods
hullu_ukko 02.07.2013 22:07:37 | |
---|
Tahto kadotettiin kuolleiden kaupunkeihin Maa niiden ympärillä suri, liian huolettomana ymmärtääkseen Kaikkialle levinnyt holhous... Armeijat taivaalla... Sekavat valloitetut nielevät... Kaikki muka-katolilaiset menot... Kuolleiden ylösnousemus... Sana, joka meidän päihimme kirjoitettiin on "Kadotettu"... Kauhun suuruus... Riippulukoin suljetuissa asumuksissamme me kulumme pois. Suuri virhe... Olemme taas siinä pisteessä, josta aloitimme... Ei rohkeaa pakoa... Paikka johon me aina palaamme, on juuri tässä. Paheksu itseäsi! Vastoinkäymisten laki on raapustettu rintoihimme Pässin pää on tehnyt päätöksen, lampaat joukossamme nukkuvat Maallikon arvo... Reikä hänen päänsä yläpuolella... Tyrannia on aivan selkeää... Lattia allamme on mennyttä... Kuolleiden ylösnousemus... Sana, joka meidän päihimme kirjoitettiin on "Kadotettu"... Kauhun suuruus... Riippulukoin suljetuissa asumuksissamme me kulumme pois. ✡ | Kappale kertoo maailmanlopusta, koska maailmanlopun tuoma loppu on mustattu eli blackened. -Wikipedia | ✡ |
gek0 11.07.2013 05:25:48 | |
---|
Down The Misfortune Teller Play to Live, Live to Die, Die to Play |
hullu_ukko 11.07.2013 12:54:46 | |
---|
On se.   ✡ | Kappale kertoo maailmanlopusta, koska maailmanlopun tuoma loppu on mustattu eli blackened. -Wikipedia | ✡ |
gek0 11.07.2013 14:34:32 | |
---|
Kuule murehtijat maa haukkoo ilmaa irvistää tälle ajattelemattomalle hävitykselle ellemme herää teurastamme itsemme hiipivä petos teurasta ihmisyyden keuhkot tuho leviää läpi tämän maailman hinta jota emme koskaan kykene maksamaan syrjäytä tunteettomat hallitukset. Ei enään tätä puijaus ympäristön saastuttaminen pysäyttäkää tämä nyt ennenkuin on liian myöhäistä maatuva maailma teet kuolemaa hitaasti pala palalta kaikki rikkaudet jotka olet luonut määrätään pian tuhottavaksi syrjäytä tunteettomat hallitukset. Ei enään tätä puijaus ympäristön saastuttaminen pysäyttäkää tämä nyt ennenkuin on liian myöhäistä Ihmiset totelkaa silmiänne emme voi korjata kun kaikki on tuhottu emme millään puijaus lähestyvä kuolema huominen sortuu miksi syrjäytä tunteettomat hallitukset. Ei enään tätä puijaus ympäristön saastuttaminen pysäyttäkää tämä nyt ennenkuin on liian myöhäistä tietämättömyyden lamauttamana hautausmaa-suunnitelmat jatkuvat valtava pelko petollinen hävittäminen - kaikki tyhjän takia. Play to Live, Live to Die, Die to Play |
gek0 13.07.2013 21:22:00 | |
---|
Yhtye tulee Ruotsista. Play to Live, Live to Die, Die to Play |
hiekkavalas 16.07.2013 15:26:19 | |
---|
gek0: Yhtye tulee Ruotsista. Haa! Meshuggah - Halvauttava tietämättömyys, elikkä paralyzing ignorance |
gek0 16.07.2013 15:44:25 | |
---|
Tulihan se sieltä, eli uutta kehiin! kääk! Play to Live, Live to Die, Die to Play |
hiekkavalas 18.07.2013 08:50:06 | |
---|
Vei niin kauan aikaa vain muistaa mitä tapahtui. Olin niin nuori ja puhdas silloin. Tiesit, että se satutti minua. Mutta hengitän nyt ja se kai tarkoittaa, että olen vielä elossa. Vaikka kaikki tuntuu kertovan muuta. Käteni ovat sidotut. Pidän pääni alhaalla, silmäni kiinni. Ja kurkkuni ammollaan. Tee muille kuten sinulle on tehty. Poljen vettä. Minun täytyy nukkua hetki. Karitsani ja marttyyrini, näytät niin arvokkaalta. Etkö tulisi vähän lähemmäs? Niin lähelle, että voin haistaa sinut. Haluan sinun tuntevan tämän. En kestä tätä poltetta kauaa. Vapautuneena tästä sodomiasta. Yhden ihanan hetken olen ehyt. Tee sinulle nyt mitä on tehty minulle. Hengität joten arvelen sinun olevan vielä hengissä. Vaikka kaikki tuntuu kertovan muuta. Etkö tulisi vähän lähemmäs? Niin lähelle, että voin haistaa sinut. Haluan sinun tuntevan tämän. Tarvitsen tätä, jotta voisin olla ehjä. Tästä sodomiasta löytyy vapautus. Sillä olen todistajasi siitä, että vereen ja lihaan voi luottaa. Ja vain tämä pyhä keino tuo minulle mielenrauhaa. Kätesi ovat sidotut, pääsi alhaalla. Silmäsi ovat kiinni. Näytät niin arvokkaalta nyt. Olen löytänyt hetkittäistä mielenterveyttä tästä, paskasta, verestä ja spermasta käsissäni. Olen mennyt täyden kierroksen. Karitsani ja marttyyrini, tämä kaikki on kohta ohi. Näytät niin arvokkaalta. |
Spirocore 18.07.2013 21:59:40 | |
---|
hiekkavalas: Vei niin kauan aikaa vain muistaa mitä tapahtui. Olin niin nuori ja puhdas silloin. Tiesit, että se satutti minua. Mutta hengitän nyt ja se kai tarkoittaa, että olen vielä elossa. Vaikka kaikki tuntuu kertovan muuta. Käteni ovat sidotut. Pidän pääni alhaalla, silmäni kiinni. Ja kurkkuni ammollaan. Näytät niin arvokkaalta. Eikös tämä ole Toolin Prison Sex? You can pick your friends and you can pick your nose, but you can't pick your friend's nose. |
hiekkavalas 19.07.2013 09:24:29 | |
---|
Spirocore: Eikös tämä ole Toolin Prison Sex? Sepä se! Uutta putkeen vaan. |