Aihe: Metallica
1 2 3 4 517 18 19 20 21 22
Pedroz
07.02.2005 16:50:27

Videot on keksitty.

Videot ei Cliffiä takaisin tuo. Sitä tässä vähän meinattiin.
*Vapaa on vasta kun päivissä sekoaa* -Tommi Liimatta
MV
07.02.2005 17:08:11
Videot on keksitty.

Ahaa...Mä olen muuten nähnyt Elviksen livenä...

Kuin myös Jimi Hendrixin:)
mitä tähän pitäis laittaa perkele?
metallica666
07.02.2005 17:56:07
metallican paras levy on and justice for all!!!! ja paras biisi on one
...And Justice For All
07.02.2005 17:59:05
Ahaa...Mä olen muuten nähnyt Elviksen livenä...

Kuin myös Jimi Hendrixin:)

no perkele..... mullakaan ei vaulttilabbua ole näkynyt vuoteen,,, toi jonkun antama linkki ei oikeen kiitoksia saanut, edelleenkään en onnistu menemään vaultiin jos se on tarkotus..:
Terrrrve! Tässä teille pari miljarrrrdia!!! Pannaan porukka naarrrammaannn!! (kummelit rulaa!)
Sunrise
07.02.2005 18:23:02
Tänään tuli postissa SKOM amazonilta. Extrat on aika mukavia, ainakin alternate cut Mustainesta.
Deathrace King
07.02.2005 18:33:50

Videot ei Cliffiä takaisin tuo. Sitä tässä vähän meinattiin.

No kai mä nyt sen tajusin. Kyllä minäkin näkisin mielelläni Panteran Dimebagin kanssa. Vittuako sitä haikailemaan mahdottomuuksien perään.
Haetaan (soolo)kitaristia thrash metal bändiin (Lpr).
aivokuolio
07.02.2005 19:49:07
Tänään tuli postissa SKOM amazonilta. Extrat on aika mukavia, ainakin alternate cut Mustainesta.

Mie hain viikko sitten paikallisesta musakaupasta, R0-region, suomitekstit ja hintaa 2 dvd:lle 19,90. Ei paha.
mustan huoneen testi.
meitu
07.02.2005 23:21:00

Mie hain viikko sitten paikallisesta musakaupasta, R0-region, suomitekstit ja hintaa 2 dvd:lle 19,90. Ei paha.

Aivokuoio perskule, ootko Oulusta? jos oot niin kerro mistä liikkeestä tuohon hintaa sait!
Ne jotka soittaa, ne tietää.
Jäsen X
10.02.2005 00:10:05 (muokattu 10.02.2005 00:14:40)
Ootteku huomannu että " I Disappear" ja "No Leaf Clover" on aikas siistejä biisejä? aikanaan ne meni vähän ohi korvien, varsinkin jälkimmäinen.. kuuntelin sen itse asiassa vasta eilen kunnolla, ja makea biisihän se on. Kummatkin. Hakkaa ihan kirkkaasti kaikki Re-Loadin tuotokset. (ei ehkä Fixxeriä :) )
"Working on a sex farm, Trying to raise some hard love, Getting out my pitch fork, Poking your hay"
moottorisaha
10.02.2005 00:30:32 (muokattu 10.02.2005 00:36:44)

Ootteku huomannu että " I Disappear" ja "No Leaf Clover" on aikas siistejä biisejä? aikanaan ne meni vähän ohi korvien, varsinkin jälkimmäinen.. kuuntelin sen itse asiassa vasta eilen kunnolla, ja makea biisihän se on. Kummatkin. Hakkaa ihan kirkkaasti kaikki Re-Loadin tuotokset. (ei ehkä Fixxeriä :) )

Onhan nuokin hyviä, mutta mielestäni ehdottomasti Metallican aliarvostetuin biisi on Bleeding Me. Mielestäni aivan helvetin hyvä, etenkin Hetfieldin laulusuorituksen puolesta. Myös The House That Jack Builtissa on todella hyvää tunnelmaa. Niin ja tuo Fixxxer on kyllä kanssa aivan pirun hyvä.
"Blow me up. I'm pre-blown, dude. It's like pre-heat ya know? You know how you set it up to blow up? I'm already pre-blown, so I'm already hooked up. Does that make no sense? Of course it don't. Dimebonics." - Dimebag Darrell 1966-2004 R.I.P.
Migo
10.02.2005 09:02:46
Onhan nuokin hyviä, mutta mielestäni ehdottomasti Metallican aliarvostetuin biisi on Bleeding Me. Mielestäni aivan helvetin hyvä, etenkin Hetfieldin laulusuorituksen puolesta. Myös The House That Jack Builtissa on todella hyvää tunnelmaa. Niin ja tuo Fixxxer on kyllä kanssa aivan pirun hyvä.
Aivan samaa mieltä! Hemmetin hyviä viisuja
Jotenkin tuntuu että olisin käynyt täällä ennenkin....?
aivokuolio
10.02.2005 10:36:47
Aivokuoio perskule, ootko Oulusta? jos oot niin kerro mistä liikkeestä tuohon hintaa sait!

Äksästähän tuota saa. Kysele sieltä.
mustan huoneen testi.
bedlam
10.02.2005 13:23:05

Jesjes. Minulle Load-levy on nimenomaan yhtä kuin Bleeding Me ja The House Jack Built.
http://www.mikseri.net/kiasma
reino
10.02.2005 13:27:04
Jesjes. Minulle Load-levy on nimenomaan yhtä kuin Bleeding Me ja The House Jack Built.

Noi on kyllä levyn parhaita hetkiä. Ja sit tää viimenen biisi Outlaw Torn on loistava.
Vitut sano Vatanen
Jäsen X
10.02.2005 13:29:32
Noi on kyllä levyn parhaita hetkiä. Ja sit tää viimenen biisi Outlaw Torn on loistava.

ehkä paras
"Working on a sex farm, Trying to raise some hard love, Getting out my pitch fork, Poking your hay"
Deathrace King
10.02.2005 13:40:03

No onhan tuolla Loadilla itseasiassa aika hyviäkin biisejä siellä täällä, mutta ongelma on siinä että väliin on tungettu sellaista kuraa että kokonaisuus jää hieman heikoksi. Ainakin Metallica asteikolla. Reload taas sitten alittaa kaikki odotukset, vaikka lähteekin mukavasti käyntiin Fuelilla.
FatSam
10.02.2005 14:09:34 (muokattu 10.02.2005 14:09:50)

Tilasin juuri SKOMin www.leffat.com :sta, 17,95e. Tai siis varasin, koska ilmestyy vasta loppukuusta. Ei jaksaisi odottaa.

Nyt, kun oli juttua Loadista ja ReLoadista, tuli mieleen, että en perkeles ole vuosiin noita kunnolla kuunnellut! En edes tiedä missä cd:t ovat. Olen oikeastaan jokaisesta Metallica-julkaisusta tykännyt ilmestymisiensä jälkeen ainakin jonkin aikaa. Loadilla tosiaan on hyviäkin biisejä ja se on aika monipuolinen levy. Tykkään jostain syystä Mama Said:stakin aika paljon. Ja Outlaw torn on tosiaan hyvä.

ReLoadistakin jaksoin pari-kolme kuukautta tykätä. Mutta ei sitä varmaan enää pystyisi kuuntelemaan kuin ehkä kerran mielenkiinnosta. Siinä on kolme keskinkertaista biisiä (Memory, UnforgivenII ja Fixxer) ja loput on aika sontaa. En tykkää Fuelistakaan yhtään vaikka se aikoinaan ihan kolisikin.

Viime aikoina olen kuunnellut noita Vaultista löytyneitä livejä. Hyvää huttua siellä on, vaikka soundit ovatkin mitä ovat.
rc
10.02.2005 22:02:46
No onhan tuolla Loadilla itseasiassa aika hyviäkin biisejä siellä täällä, mutta ongelma on siinä että väliin on tungettu sellaista kuraa että kokonaisuus jää hieman heikoksi. Ainakin Metallica asteikolla. Reload taas sitten alittaa kaikki odotukset, vaikka lähteekin mukavasti käyntiin Fuelilla.

Reloadin neljä ensimmäistä biisiä toimii oikein hyvin, loput onkin Metallican kaikkien aikojen huonoimmat. Loadilla taas on muutamia helmiä ja sitten myöskin hyvin mitäänsanomattomia biisejä.

Olisi ne saaneet ainakin yhden hyvän levyn mutta tuohon tuplaan menee liikaa paskaa. Ei olisi sittenkään pärjännyt aiemmille, mutta kuitenkin....
"Älä sitten koske tuohon silitysrautaan." Tsshh! "ÄÄÄäääää!!!" -85423321-
Deathrace King
10.02.2005 22:57:43

Olisi ne saaneet ainakin yhden hyvän levyn mutta tuohon tuplaan menee liikaa paskaa. Ei olisi sittenkään pärjännyt aiemmille, mutta kuitenkin....

Niinpä. Huonoja täytebiisejä liikaa. Ennemmin vaikka 40 minuuttia täyttä rautaa, kuin 60 minuuttia rautaa ja paskaa.

St.Angeristakin olisi ehkä saanut koottua ihan ok teoksen, jos jokaista biisiä olisi lyhennetty reilulla otteella, muutama huono jätetty kokonaan pois, tehty erilaiset soundit, vedetty kitarasoolot ja James olisi voinut vielä hioa niitä vokaaleitaan paremmin. Eli lähes toivoton tapaus, mutta ei aivan ;)
Lapis
10.02.2005 23:12:24
Itse haluaisin nähdä kyllä Burtonin Metallican riveissä vaikka mahdotonta onkin sattuneesta syystä...

Mä näin Burtonin Nivalan nuorisoseuralla vuonna -84 tai -85 Metallican keikalla. Ride the lightning oli just ilmestynyt. Kyllä siinä oli pohjalaispoika ihmeissään kun pääsi vielä istumaan lavan reunalle ja jätkät soitti kahden metrin päässä. Those were the days!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)