MrQ 27.06.2009 11:21:41 | |
---|
Yo Ois myynnissä lauantaille ja sunnuntaille piletti, kiinnostuneita? Kyseessä on kaverin kolmen päivän lippu, mutta saikin backstagepassin. Hinnasta sovitaan mutta ei ainakaan mitään huutonet-meininkejä nyt enää tässä vaiheessa. |
Marshallga 27.06.2009 11:44:55 | |
---|
Gojira ja Immortal olisi himoittanu, vaan muuta mielenkiintoista ei sitten olisi löytynyt yhdelle päivälle tekemälläkään. "Support music, not rumors." |
Ragorn 27.06.2009 12:42:30 | |
---|
Jooh, Immortal... Vetikö ne yhtään uutta biisiä? Rupes puoles välis 'ihan oikeasti' heikottamaan niin päätin mennä takavasemmalle... No mut' hauskaa oli, ens vuon uusiks. Kokeilin lakupiippuja ensimmäisen kerran vuonna kuuskeetneljä Timo TA. Mikkosen kotibileissä ja jäin koukkuun. |
Snowblind 27.06.2009 14:35:22 | |
---|
Gojira oli hiton tiukka, ja niin oli myös Legion of the Damned. Neurosis pörisi hyvin ja Immortal ei soittanu at the heart of winteriä. Ihan jees. All That Remains oli kans huumorin kannalta ihan ok. Samaa biisiä soittivat koko ajan, sitä yhtä mikä alkaa sellasella riffittelyllä, sit vähän karjuntaa ja ameriikankertsi, sit vähän tahtilajikikkailuriffiä niin matalalta ku lähtee, ja karjuntaa samalta korkeudelta. There are two means of refuge from the miseries of life: music and cats. |
thaav 27.06.2009 16:03:30 | |
---|
Vähän vituttaa se Gojira. Just kerkesin pääsemään fiiliksiin niin raahasivat jo kamojaan pois. Missasin pari ekaa biisiä tosin, mutta silti. Terra Incognita -levy oli harmillisen aliedustettuna. "Mun mielestä on ihan ilmiselvää, että pyllyltä haiseva juusto on pyllyjuusto" - Näin lausui jäsen thaav unissaan |
Akitus 27.06.2009 18:30:59 | |
---|
thaav: Terra Incognita -levy oli harmillisen aliedustettuna. Ymmärtäähän sen. kun markkinatalouden sääntöjen mukaan kenenkään ei pitäisi tuntea niitä biisejä. Kohtalaisen vaikeaahan/tyyristähän tuota levyä on Suomesta käsin saada. Olin yllättynyt, että soittivat ylipäänsä mitään siltä. 42. "Ei ole tasapainoista tekstiä, jumalauta!" -Ylikomisario Rauno Repomies |
Bloodvomit 27.06.2009 20:50:22 (muokattu 27.06.2009 20:50:44) | |
---|
Huhhuh kohtuu kova päivä oli. Faceless mielestäni yksi päivän parhaista mukaan lukien se läppä pitti missä piknikki pystytettiin sen keskelle :D Korpiklaanilla kanssa kova meno ja hikee tuli kuin kusta. Huomenna vielä kolmannen kerran ja sitten taas ensi vuonna! |
TTV 27.06.2009 21:22:26 | |
---|
Faceless jyräsi aivan saatanan kovasti, eka kerta kun kuulin koko bändiä ja heti kolahti kaaliin! Pestilence nappasi festarin kovimman bändin tittelin aivan sairaan hyvällä setillä, kaikki levyt tasaisesti edustettuina ja miksauskin kohdillaan. Mahtavaa että tuli tämäkin ikoni nähtyä livenä! Amorphis heitti perinteisen setin joka oli tutun turvallinen. Suicidalia ei jaksanu jäädä kuuntelemaan paria ekaa vetoa enempää, iskussa oli toki sekin eikä siinä mitään valittamista ollutkaan. "Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.) |
Skebaholikko 27.06.2009 22:36:37 (muokattu 27.06.2009 22:37:51) | |
---|
Hui Ärkele. Suisaidallll! Älyttömän tiukka keikka Tendensseiltä, järetöntä. Cant! Bring! Me! Down! S! T! S! T! Tän Tuskan ykkösveto oli siinä. Sabaton ja Jon Olivan Kipu myös kovia. M.A.C.H.O. # 1
Don't break radio silence until they see this strike force.
"Wimpy, non-strike force person: How will I know?"
Because all fucking hell is going to break loose. |
geeza 28.06.2009 13:07:11 | |
---|
Gama Bomb oli saatanan kova. If found, please return to the pub. |
Väinämöinen 28.06.2009 14:43:21 | |
---|
Toni123: Gama Bomb oli saatanan kova. No oli-KO! Diggaan erittäin paljon Citizen Brain -levystä, mutta meininkihän on livenä vieläkin kovempi! Laulaja on ihan hullun kova ja supliikkimies parhaasta päästä. Meinin katsomaan Dauntlessia heti Gama Bombin jälkeen, mutta se ei tuntunut niin miltään näihin verrattuna, vaikka Dauntlessistakin pidän. ST:n kanssa olivat niitä mun suosikkiakteja eilen. |
geeza 28.06.2009 21:16:08 | |
---|
Väinämöinen: No oli-KO! Diggaan erittäin paljon Citizen Brain -levystä, mutta meininkihän on livenä vieläkin kovempi! Laulaja on ihan hullun kova ja supliikkimies parhaasta päästä. Meinin katsomaan Dauntlessia heti Gama Bombin jälkeen, mutta se ei tuntunut niin miltään näihin verrattuna, vaikka Dauntlessistakin pidän. ST:n kanssa olivat niitä mun suosikkiakteja eilen. Jepulis. Olisin paidankin ostanu jos olisin löytäny. Huomenna Citizen Brain kaupasta. Firewind oli eilen kanssa melekonen, sunnuntailta mainitsemisen arvoisia Stam1na sekä MUCC. If found, please return to the pub. |
Simo78 28.06.2009 21:21:19 | |
---|
Dauntless jyräsi. Toi yllämainittu bändi ei uponnut. Amorphis oli kanssa hyvä. Profane Omen ihan jees, kappalevalinnat ei ihan mun makuun "Information" ei toimi mulle levyllä eikä näköjään livenäkään. Näverin ja muun bändin lavameiningistä pitää antaa suuri plussa! |
Pico 28.06.2009 23:45:27 | |
---|
Kaikki raajat muusina ja kauhea laskuhumala taidan mennä punkkaan mo t('__' t ) |
Zulu 29.06.2009 01:03:06 | |
---|
Simo78: Dauntless jyräsi. On kyllä järjettömän kova livebändi - yksi suomen kovimmista mun mielestä. |
Simo78 29.06.2009 10:54:24 | |
---|
Zulu: On kyllä järjettömän kova livebändi - yksi suomen kovimmista mun mielestä. lisäyksenä osa biiseistä kuulosti livenä paljon levyä paremmalta. Ruins oli vitun hyvä, koska Ari "joku vitun turha jätkä" Perkele lauloi sen silloin "puhtaammin". Kaikki laulaa köörejä-systeemi kuullosti perkeleen hyvältä, toi sellaista kivaa punkhenkeä mukaan. Oli mulle todella positiivinen yllätys, että oli noin hyvä. Pakko mennä klubikeikkaa katsomaan. Kaveri taas diggasi rumpalin soitosta, mikä olikin jäätävän hyvää!! |
aarghto 29.06.2009 12:34:33 | |
---|
+ Neurosis - hevarit - suurin osa musiikista - Suikkareiden missaaminen head on my shoulders... going berserk! |
Pico 29.06.2009 13:20:13 | |
---|
Dauntlessissa pomppi manboobsit perkeleen kovaa t('__' t ) |
thaav 29.06.2009 13:31:14 | |
---|
Neurosis tuskassa oli kyllä helmiä sioille. Gojira, Immortal ja Rotten Sound vetivät kovat keikat. Siellä oli liikaa goottirumiluksia hassun värisine hiuksineen ja renksuhameineen. "Mun mielestä on ihan ilmiselvää, että pyllyltä haiseva juusto on pyllyjuusto" - Näin lausui jäsen thaav unissaan |
peeewt 29.06.2009 16:32:29 | |
---|
Ei sssatan, vieläki sekasin Suikkareiden ja Pestilencen keikoista. Meininki ja settilistat oli ihan kultaa. ST:n loppu oli upee, ku ottivat porukkaa lavalle. Gama Bomb oli älyttömän kova myös, ajankohta vaan vähä perseestä. Plussaa vielä Alepa-rekasta, ei tarvinnu maksaa itteensä kipeeks! SADISTIC SINNER |