Aihe: Megadeth
1 2 3 4 517 18 19 20 21231 232 233 234 235
Daelos
02.05.2009 22:39:14
Itsekkin voisin suositella Cryptic Writingsiä, pari heikkoa biisiä löytyy mutta kokonaisuudessaan hyvä levy, imo voittaa helposti Youthanasian..

Mutta paras on Peace Sells, sitä vaan jaksaa kuunnella millon vain :p
http://www.last.fm/user/Daelos
bedlam
02.05.2009 23:58:24 (muokattu 03.05.2009 00:00:30)

Minusta taas Youthanasia on kevyesti parempi albumikokonaisuus kuin Peace Sells... :D
-Lassi-
03.05.2009 12:02:46
bedlam: Minusta taas Youthanasia on kevyesti parempi albumikokonaisuus kuin Peace Sells... :D

En käsitä miksi Youthanasia taipuu mun suuhun aina Röytörasiaks.

Megadethin parhaat levyt löytyy mun mielestä alkupäästä. Killing is my Business on mainio kaikessa karuudessaan. Soundit ovat melkoista kuraa ja Mustainen ääni lähinnä ärsyttää, mutta siinä levyssä on vaan joku koukku..

Peace Sells... But who's buying ei sisällä yhtään huonoa kohtaa. Soundit ovat paremmat kuin debyytillä ja Mustainen ääni toimii paremmin.

Ysärilevyt ei vaan kolahda.
diibadaaba
Moimies
04.05.2009 13:57:52
-Lassi-: Ysärilevyt ei vaan kolahda.

Jos lasket Rust In Peacen ysärilevyksi niin tuo on jo mielipiteenäkin väärä ;)
Pluto
04.05.2009 14:14:28
Moimies: Jos lasket Rust In Peacen ysärilevyksi niin tuo on jo mielipiteenäkin väärä ;)

Sananvapautta rajoitetaan usein muutamien asioiden kohdalla, koska kyseiset asiat ovat yleismaailmallisesti tuomittuja. Näitä ovat natsismin ihannointi, pedofilia ja Rust In Piecen haukkuminen.
Dillon, you son of a bitch!
-Lassi-
04.05.2009 16:51:10
Moimies: Jos lasket Rust In Peacen ysärilevyksi niin tuo on jo mielipiteenäkin väärä ;)

Kyllä lasken. Ei se oo niin hyvä mitä siitä puhutaan. Taitavia soittajia ja vaikeita, monimutkasia biisejä. Ne eivät vaan kolahda paria tapausta lukuun ottamatta.
diibadaaba
Credence
04.05.2009 16:56:59
-Lassi-: En käsitä miksi Youthanasia taipuu mun suuhun aina Röytörasiaks.

Megadethin parhaat levyt löytyy mun mielestä alkupäästä. Killing is my Business on mainio kaikessa karuudessaan. Soundit ovat melkoista kuraa ja Mustainen ääni lähinnä ärsyttää, mutta siinä levyssä on vaan joku koukku..

Peace Sells... But who's buying ei sisällä yhtään huonoa kohtaa. Soundit ovat paremmat kuin debyytillä ja Mustainen ääni toimii paremmin.

Ysärilevyt ei vaan kolahda.

Tavallaan olen vähän samaa mieltä joskaan en niin jyrkästi :D
Killing is my busineksella on jumalattoman hyviä riffejä, se vaan on ainoa vahvuus. Kaikki muuhan siinä kusee, budjettihan meni nokkaan varmaan ekana iltana :)

Ja Risk on parhautta.
Krematoriossa alettiin tuhista
Stalkah
20.05.2009 14:41:18 (muokattu 20.05.2009 14:41:33)

Jaahas, Mustonen kehuu taas kuinka hän on tulevasta levystä enemmän innoissaan kuin mistään tähänastisesta sitten Rustin tai Countdownin ja että tulee olemaan paras levy tähän mennessä. Mites se herra viime levystä huuteli silloin etukäteen, muistaakseni että hän oli tulevasta levystä enemmän innoissaan kuin mistään siihen astisesta jne. Kaiken huippu oli se että Andyn (Sneap) mukanaolo on Mustainesta hyvä juttu, voi kerpele sentäs. Saa nähä minkälaista tulee taas, käykö niiku viimeeks että kestää pari kuukautta kuuntelua siinä vaiheessa vielä hiton hyvine kappaleineen ja sitten se kuuntelu lopahtaa täysin, kun huomataan kuinka paljon omia vanhoja riffejä on kierrätetty uudestaan, kuinka kököt soundit on, kuinka munatonta kaulamikkitiluttelua ja überswååppiä soolot on, jeejee.

Toivottavasti olen kuitenkin väärässä epäilevien odotusteni kanssa, vaikka onkin mennyt usko tuohon Mustaideth- projektiin, (niin itse Mustainelle kuin faneillekin) yhdentekevien taustamusikanttiensa kanssa.
Well, You know, I don't know! B.o.D. netissä - Myspace | Maihinnousu.net | Last.fm
DethBanger
20.05.2009 16:21:17
^
Muista että jokaisella on omat mielipiteensä. Se, että Mustaine itse pitää levystä todella paljon, ei liity sun mielipiteeseen levystä mitenkään. Ei oo tarkotus olla kusipää, mut toi pääsee unohtumaan iteltäkin aika usein kun lukee haastiksista bändien mietteitä uusista levyistään tms.
I am Albino. You wish to see me?
Parasite
20.05.2009 18:20:18
Rautamieeess voisi hiukan valaista että mikä järki olisi sanoa äänitysten jälkeen että "Levy on purkissa mutta ihan susipaskahan siitä tuli, yhtään en oo tyytyväinen."? Sitä paitti UA on ihan pirun tiukka levy.
"Täydellisyyden ylläpitäminen on parasta mitä mies voi tehdä rahakasan päältä." -Sir Härö
Flow
20.05.2009 22:00:07
Ja ainut huono puoli viime levystä oli uusinta versio Toutlesta. Muuten levy oli parempi kuin kaksi edellistä...
Kilisee kilisee varpuset saatana. -Kukkis 77
Jormaz
20.05.2009 23:33:38
Flow: Ja ainut huono puoli viime levystä oli uusinta versio Toutlesta. Muuten levy oli parempi kuin kaksi edellistä...

Tosta versiosta ei voi todeta muuta kuin että.. WHAT WAS HE THINKING?? Hirvee pökäle.
No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän..
Askorbiinihappo
21.05.2009 01:11:49

Jormaz: Tosta versiosta ei voi todeta muuta kuin että.. WHAT WAS HE THINKING?? Hirvee pökäle.

Joo, mäkään en tajua, että mikä siinä oli ideana. Siihen olisi tilalle voinut laittaa sen Black Swanin, se on musta melkosen hyvä biisi.

Ja kyllä UA:lla löytyy mun mielestä hyviä biisejä; Sleepwalker, Washington Is Next, United Abominations, Amerikhastan...

Vaikka totta se kyllä on, että Megadeth on nykyään Daven sooloprojekti.
Entinen pulseofthemaggots, Youtubesta mut löytää samalla nimimerkillä
Moimies
21.05.2009 11:01:25
Askorbiinihappo: Joo, mäkään en tajua, että mikä siinä oli ideana. Siihen olisi tilalle voinut laittaa sen Black Swanin, se on musta melkosen hyvä biisi.

Ja kyllä UA:lla löytyy mun mielestä hyviä biisejä; Sleepwalker, Washington Is Next, United Abominations, Amerikhastan...

Vaikka totta se kyllä on, että Megadeth on nykyään Daven sooloprojekti.

Mitenniin nykyään? Aikalailla alusta asti Mustainen omille visioille tuo bändi rakentui ja sen mukaan on menty huolimatta siitä ketä muita on kyydissä ollut. Tokihan Ellefson roikkui mukana pitkään ja, mutta eipä hänkään mahdottomasti vaikuttanut kirjoittamisessa ym.
Askorbiinihappo
21.05.2009 14:49:46

Moimies: Mitenniin nykyään? Aikalailla alusta asti Mustainen omille visioille tuo bändi rakentui ja sen mukaan on menty huolimatta siitä ketä muita on kyydissä ollut. Tokihan Ellefson roikkui mukana pitkään ja, mutta eipä hänkään mahdottomasti vaikuttanut kirjoittamisessa ym.

Et voi väittää, että Friedman-Menza-Ellefson-aikana bändi tuntui Daven sooloprojektilta.
Moimies
22.05.2009 09:36:52
Askorbiinihappo: Et voi väittää, että Friedman-Menza-Ellefson-aikana bändi tuntui Daven sooloprojektilta.

No kyllä se vaan periaatteessa oli. Toki ei niin paljon koska roikkuivathan nuo hemmot mukana pitkään (=enempi bändifiilistä tjsp. emt.), mutta silti suurin kirjoitusvastuu oli Davella, kuten aina.

Mutta mitenkäs sitten jos tuo nykyinen kokoonpano on vielä viiden vuoden päästä kasassa niin tuntuukos se sitten enää sooloprojektilta, vai onko tuon mielipiteen syntyminen vain siitä kiinni että porukkaa vaihtuu tiuhaan?
bedlam
22.05.2009 10:02:32 (muokattu 22.05.2009 10:22:07)

Moimies: No kyllä se vaan periaatteessa oli. Toki ei niin paljon koska roikkuivathan nuo hemmot mukana pitkään, mutta silti suurin kirjoitusvastuu oli Davella, kuten aina.

Tällä periaatteella Metallica on aina ollut Hetfieldin sooloprojekti?

Ja kun katsoo vaikka Countdownin säveltäjäkrediittejä, niin koko bändin voiminhan niitä on kuitenkin kai väännetty. Esim. lemppariviisuni Ashes In Your Mouth on ainakin paperilla koko orkan yhteistyötä. Tottakai Mustaine oli tuolloinkin se pääasiallinen säveltäjä, mutta eipä nyt tule montaa bändiä mieleen, jossa sävellysvastuu jakaantuisi tasaisesti kaikkien jäsenten kesken.
Askorbiinihappo
22.05.2009 20:41:14

Moimies: No kyllä se vaan periaatteessa oli. Toki ei niin paljon koska roikkuivathan nuo hemmot mukana pitkään (=enempi bändifiilistä tjsp. emt.), mutta silti suurin kirjoitusvastuu oli Davella, kuten aina.

Näinhän lähes joka bändissä menetellään. Poikkeuksia on, mutta kyllä mun mielestä oikeasti, mitä nyt olen jälkeenpäin tuohon 90-eraan tutustunut, niin on siinä semmonen neljän tyypin tuntu. Ei mikään yhden miehen juttu. Nykyään mielestäni homma on päinvastoin. Edes Droverin veljesten aikana ei tuntunut siltä, kuin nykyään. Enkä jaksa enää edes oikein olla kiinnostunut bändistä, juuri tuon takia. Mielestäni "taustamuusikot" eivät ole kiinnostavia, eikä kenelläkään heistä ole samanlaista uniikkia ilmaisutapaa kuin vaikka Friedmanilla tai Ellefsonilla. He vain ovat.
Moimies
23.05.2009 00:32:09
bedlam: Tällä periaatteella Metallica on aina ollut Hetfieldin sooloprojekti?

Metallica ei ole ollut Hetfieldin sooloprojekti koska siinä on alusta asti ollut mukana Lars Ulrich joka on vaikuttanut kirjoittamiseen, sovituksiin ym. bändiin liittyviin asioihin.

Askorbiinihappo: uniikkia ilmaisutapaa kuin vaikka Friedmanilla tai Ellefsonilla

Friedmanin ilmaisutavan ymmärrän kyllä, mutta eritteleppä Ellefsonin?

Askorbiinihappo: Mielestäni "taustamuusikot" eivät ole kiinnostavia

Kuinka monta vuotta tulee soittaa yhtyeessä mielestäsi että poistaa itsestään taustamuusikon leiman?
Credence
23.05.2009 01:00:51 (muokattu 23.05.2009 01:02:22)
niin niin niin niin virhe joo
Krematoriossa alettiin tuhista
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)