Anti 05.06.2007 23:41:43 | |
---|
Tarjakin oli!!!1 -.- Totta. Pitkät, tummat hiukset :( kalamies#27 >-)))> |
moottorisaha 07.06.2007 08:58:23 | |
---|
Syystä että? En ymmärrä miten tuo kysymys liittyy lausuntooni. "I think that all these classical masters have one big thing in common: when they play slow, it's tasteful and when they play fast, they RIP!" - Michael Angelo Batio |
Anti 07.06.2007 16:44:04 | |
---|
En ymmärrä miten tuo kysymys liittyy lausuntooni. Notta siis mistä syystä tämä Anette on samanlainen kuin kahden muun tunnetun bändin laulajat? Naisiahan ne kaikki on. Tarjalta Anette ei kuulosta, jos sitä haet. kalamies#27 >-)))> |
Hannu H. 08.06.2007 01:54:17 | |
---|
Tarjalta Anette ei kuulosta Ja tämä on pelkkää plussaa.. vois jopa harkita ostavansa sen uuden levyn kun tulee syksyllä. Ainakin tuo sinkkubiisi on ihan hyvän kuulonen ollu kun radiosta pariin otteeseen olen kuullu. Päiväduuni on vain harrastus jolla kustannetaan se oikea työ.
Aina tapahtuu Backstagella |
moottorisaha 08.06.2007 02:48:32 | |
---|
Notta siis mistä syystä tämä Anette on samanlainen kuin kahden muun tunnetun bändin laulajat? Naisiahan ne kaikki on. Tarjalta Anette ei kuulosta, jos sitä haet. Ei kaikki naiset kuulosta samalta. Tuo Anette vain kuulostaa täysin samalta kuin nämä nykyiset "muotibändien" laulajat. "I think that all these classical masters have one big thing in common: when they play slow, it's tasteful and when they play fast, they RIP!" - Michael Angelo Batio |
hirvma-6 08.06.2007 09:43:34 | |
---|
Anette sentään kuulostaa jo hyvältä, sitä Tarjan kiekumista ei pysty kuuntelemaan mitenkään päin. |
Cathi777 08.06.2007 12:18:37 | |
---|
Ja tämä on pelkkää plussaa.. vois jopa harkita ostavansa sen uuden levyn kun tulee syksyllä. Ainakin tuo sinkkubiisi on ihan hyvän kuulonen ollu kun radiosta pariin otteeseen olen kuullu. Tuohon ei muuten mikään virallinen sinkku itse levyltä ole. Tais elokuussa tulla sitten ensimmäinen maistiainen tuoreelta levyltä. Toivottavasti se olis sitten sitä todellista tavaraa, koska tämä ei anna kyllä mitään kuvaa koko hommasta. Only pop music can break my heart... |
Jetku 08.06.2007 13:05:50 | |
---|
Mun mielestä Eva on lähinnä plagiaatti bändistä nimeltä Nightwish. Eihän tossa ollu mitään mielenkiintoista. Mukakoskettavaa tulkintaa, jousia, NW-lyriikat kierrätettynä ja tylsä vinkusoolo. |
Anti 08.06.2007 17:48:59 | |
---|
Ei kaikki naiset kuulosta samalta. Tuo Anette vain kuulostaa täysin samalta kuin nämä nykyiset "muotibändien" laulajat. hm. Mielestäni melko erilaisia, mutta olkoot :) kalamies#27 >-)))> |
Landola59 08.06.2007 19:28:49 | |
---|
hm. Mielestäni melko erilaisia, mutta olkoot :) Hmhm, nyt kun itsekin kuuntelee, tosiaankin kuulostaa enemmän tältä Ritchie Blackmoren bändissä, Blackmore's Nightissa laulavalta naiselta. Olikos hän Rikun muija peräti? Ärstyttävän korkealta laulaa, saisi vetää matalemmalta niin ei tulisi heti tuota within temptation fiilistä. Mutta matalemmalla kun mennään... aijaijai... Näin se mieli muuttuu. Onko typeryys teille joku tekosyy olla ajattelematta? |
Hannu H. 08.06.2007 19:30:51 | |
---|
Tuohon ei muuten mikään virallinen sinkku itse levyltä ole. Tais elokuussa tulla sitten ensimmäinen maistiainen tuoreelta levyltä. Toivottavasti se olis sitten sitä todellista tavaraa, koska tämä ei anna kyllä mitään kuvaa koko hommasta. Jaa jaa. No sitten pitänee kuunnella jahka varsinainen sinkku tulee ja pohtia uudestaan. Päiväduuni on vain harrastus jolla kustannetaan se oikea työ.
Aina tapahtuu Backstagella |
Peruukkitappaja 09.06.2007 15:04:30 | |
---|
Mä en yhtään tykkää vanhasta Nightwishistä ja uutta en edes ole uskaltanut kuunnella, kun vanhakin oli niin kakkaa. En tykkää yhtään siitä kiljumisesta mitä Tarja Turunen teki siinä bändissä, kyllä varmasti musiikki olisikin ollut muuten iskevää, mutten muista oikeasti mistään biisistä muutakuin Tarjan riipaisevan hirvittävän äänen. Tokihan ääni sopisi johonkin oopperaan, mutta onko semmoista sitten pakko tunkea tuollaiseen? En tiedä olisinko edes vihannut Turusta niin paljon, mutta kun näin musiikkivideoita aloin vihaamaan vielä enemmän. Se näyttää vain niin hirveältä niissä videoissa kun pitää aukoa sitä suuta niin paljon. |
Jetku 09.06.2007 15:30:20 | |
---|
Mä en yhtään tykkää vanhasta Nightwishistä ja uutta en edes ole uskaltanut kuunnella, kun vanhakin oli niin kakkaa. En tykkää yhtään siitä kiljumisesta mitä Tarja Turunen teki siinä bändissä, kyllä varmasti musiikki olisikin ollut muuten iskevää, mutten muista oikeasti mistään biisistä muutakuin Tarjan riipaisevan hirvittävän äänen. Tokihan ääni sopisi johonkin oopperaan, mutta onko semmoista sitten pakko tunkea tuollaiseen? En tiedä olisinko edes vihannut Turusta niin paljon, mutta kun näin musiikkivideoita aloin vihaamaan vielä enemmän. Se näyttää vain niin hirveältä niissä videoissa kun pitää aukoa sitä suuta niin paljon. Kaik ois paremmin jos kaikki kuulostais Slayerilta ja laulaminen luonnistuis suu kiinni? |
saastara 09.06.2007 18:05:17 (muokattu 09.06.2007 18:05:28) | |
---|
Kaik ois paremmin jos kaikki kuulostais Slayerilta ja laulaminen luonnistuis suu kiinni? Hyvin puhuttu. Tätä kannatetaan. E: Anteeksi Ot, jatkakaa. Lisää middleä. |
Apina Behavior 09.06.2007 18:08:57 (muokattu 09.06.2007 18:09:09) | |
---|
Mua ei kiinnosta naislaulajien ääni eikä biisit vaan niiden ulkonäkö. Mitä paremman näkönen nainen, sen parempi "laulaja". |
Anti 09.06.2007 18:28:27 | |
---|
Mua ei kiinnosta naislaulajien ääni eikä biisit vaan niiden ulkonäkö. Mitä paremman näkönen nainen, sen parempi "laulaja". Word, dude kalamies#27 >-)))> |
mhaarala 09.06.2007 21:54:50 | |
---|
En tiedä olisinko edes vihannut Turusta niin paljon, mutta kun näin musiikkivideoita aloin vihaamaan vielä enemmän. Se näyttää vain niin hirveältä niissä videoissa kun pitää aukoa sitä suuta niin paljon. Se nyt vain on niin että kun aletaan oikeasti laulamaan niin sen suun pitää aueta jos sieltä meinaa saada jotain voimakkaampaa ääntä ulos. :) Muuten en tiedä mitä tuosta fisun uudesta ajattelisi... ihan hyvältä se kuulostaa, mutta toisaalta taas jotenkin..tusinakamalta. Tuli mieleen Lullacryn laulajavaihdos - Kemppaisella oli aikalailla raaka ja voimakas ääni, mikä sopi siihen settiin kuin nyrkki silmään. Uudella laulajalla ääni on kauniimpi ja vetää hyvin, mutta samalla osa siitä särmästä ja raskaudesta katosi. Anette vetää ja hyvin, mutta todennäköisesti hänen äänellään ei yksinkertaisesti ole mahdollista päästä saman tasoiseen isoon teatraalisuuteen ja tulkintaan, mihin Tarja kykeni. Mutta katsotaan nyt, tämä levy menee luultavasti "välityönä" ja seuraava lienee sitten jo enemmän räätälöity Anetten äänelle. Jos se vain jaksaa veivata niin pitkään... Hymyä huuleen kun kuset vastatuuleen |
Wrong man 09.06.2007 23:33:10 | |
---|
Hmhm, nyt kun itsekin kuuntelee, tosiaankin kuulostaa enemmän tältä Ritchie Blackmoren bändissä, Blackmore's Nightissa laulavalta naiselta. Olikos hän Rikun muija peräti? Ärstyttävän korkealta laulaa, saisi vetää matalemmalta niin ei tulisi heti tuota within temptation fiilistä. Mutta matalemmalla kun mennään... aijaijai... Näin se mieli muuttuu. Tulipa sama mieleen miullekin. Candice Night nimeltään tämä Blackmoren vaimo ;-) |
Peruukkitappaja 10.06.2007 01:52:32 | |
---|
En voi sille mitään, että musiikkivideot vaikuttavat niin paljon mun biisien kuunteluun. Jos musiikkivideo on huono ja biisi on muuten hyvä, niin alan vihaamaan biisiäkin sen takia. Enkä mä nyt tarkoita etteikö sitä suuta saisi avata ja tietysti pitääkin joskus, mutten voi sille mitään että Turusen suun aukominen häiritsee mua. |
carnation 14.06.2007 13:40:03 | |
---|
Nightwishin tuleva albumi on nimeltään "Dark Passion Play". Se julkaistaan Nuclear Blastin toimesta syyskuun 28. päivä, Spinefarm Recordsin / Universalin toimesta syyskuun 26. päivä ja Roadrunner Recordsin toimesta syyskuun 28. päivä. Albumin kappalelista: 1. The Poet And The Pendulum 2. Bye Bye Beautiful 3. Amaranth 4. Cadence Of Her Last Breath 5. Master Passion Greed 6. Eva 7. Sahara 8. Whoever Brings The Night 9. For The Heart I Once Had 10. The Islander 11. Last Of The Wilds 12. 7 Days To The Wolves 13. Meadows Of Heaven Levyn kansikuva http://www.nightwish.com/images/news/cover_dpp.jpg http://www.nightwish.com/fi/news Aika monta biisiä! |