Aihe: Dimebag Darrell T-paita - suunnittelua
1 2 3 4 517 18 19 20 2127 28 29 30 31
Shitmanek
29.05.2006 17:50:51
Näin "sivustakatsojana" voisin tehdä pienen ehdotuksen, vaikka en ole paitaa tilaamassa. Muistaakseni Dimen muistoksi perustettiin joku säätiö, joten olisiko hyvä idea jos paidan hinnasta vaikkapa 20 senttiä/muu summa lahjoitettaisiin kyseiselle taholle? Tuli vain tällainen asia mieleen tuossa kun ketjua luin. Tuskin olisi yksittäiselle tilaajalle mikään älyttömän ylitsepääsemätön este vaikka tuon pienen summan lisäisikin paidan hintaan.
"By the surly beard of Mrifk, Grignr kneels to no man!" -Grignr (The Eye of Argon)
Invader
29.05.2006 18:09:47
Täytyy kyllä nostaa hattua bonecrusherille että viitsii näin paljon vaivaa tämän asian eteen nähdä!

Toivotaan että kaikki menee hyvin ja paidat saadaan.
Tai sitten ei..
kilroy
29.05.2006 18:46:14
Iso plussa bonecrusherille! Kun kerta noin paljon tarvitsee vaivaa nähdä tuon kanssa, niin on kyllä mies plussansa ansainnut!

plopsista täältä myös!!!
putket kuuluu taloihin ja maan alle ei vahvistimiin...
Wasbesp
29.05.2006 18:47:53

Näin "sivustakatsojana" voisin tehdä pienen ehdotuksen, vaikka en ole paitaa tilaamassa. Muistaakseni Dimen muistoksi perustettiin joku säätiö, joten olisiko hyvä idea jos paidan hinnasta vaikkapa 20 senttiä/muu summa lahjoitettaisiin kyseiselle taholle? Tuli vain tällainen asia mieleen tuossa kun ketjua luin. Tuskin olisi yksittäiselle tilaajalle mikään älyttömän ylitsepääsemätön este vaikka tuon pienen summan lisäisikin paidan hintaan.

Itse lahjoittaisin sen 20 senttiä paljon mielummin bonecrusherille, kuin tuonne.
McNulty
29.05.2006 18:48:47
Toivotaan että kaikki menee hyvin ja paidat saadaan.

Kyllä me paidat saadaan, mutta pari päivää tässä nyt kikkailen kotimaisen Warnerin kanssa, joka ainakin Suomessa on edustanut Panteraa ja Damageplania.

Tuota säätiö-asiaa mietin ja katsotaan miten hommat järjestyy.
Oman käsitykseni mukaan olen "Kitaransoiton kehitysmaa" -bonecrusher
Coldman
29.05.2006 22:12:36
Joo plussa lähti bonelle. Hienoa, kun joku noin jaksaa uurastaa meidän mnettiläisten puolesta.
Get Stoned !
Fortune
30.05.2006 13:30:45
Jos siluetin kanssa tulee tekijänoikeusongelmia, voidaan ottaa selvää, josko voisi piirtää/valokuvaa apuna käyttäen tehdä ihan oman siluettiversion. Onnistuu allekirjoittaneelta kyllä ihan helposti.
Look behind you, a three-necked guitar!
McNulty
30.05.2006 14:34:48
Jos siluetin kanssa tulee tekijänoikeusongelmia, voidaan ottaa selvää, josko voisi piirtää/valokuvaa apuna käyttäen tehdä ihan oman siluettiversion. Onnistuu allekirjoittaneelta kyllä ihan helposti.

Sen kanssa ei kuulemma ole ongelmia... ainakaan Warnerin osalta. Suurin ongelma on siinä, että joku muu taho omistaa oikeudet Dimebag-paitojen painattamiseen, todennäköisesti Dimebagin perikunta, eli voisin veikata Vinnie Paulia ja Big Vin Recordsia. Olen lähestynyt heitäkin sähköpostitse mutta vielä ei ole tullut vastausta. Periaatteessa Warner on liputtanut meille "vihreetä", mutta odotellaan nyt vielä päivä pari jos vaikka BVR vastailisi.

-Tero
Teksu
30.05.2006 17:15:34
Aika kusipäitä saa olla että hommaan puuttuisi.
"Ja kaikille fäneille mä haluun sanoo et kiip on thräshin!"
VÄKIPÄÄ
30.05.2006 19:46:55

Ei paska idea minun mielestäni!
Mitä *ittua se mulle kuuluu mitä mä teen?
samuxul
30.05.2006 21:15:30 (muokattu 30.05.2006 21:15:59)

Mitäköhän sellanen säätiö niilä rahoilla sitten oikeesti tekee. Hoitaa Dimen haudalle kukkia?

E: typo
Metal Thrashing Mad
McNulty
30.05.2006 21:23:36 (muokattu 30.05.2006 21:25:43)
Noniin...

Tais paidan painattaja ruveta ahneeksi kun 3 päivän junnauksen jälkeen sain hinnat, eikä miellytä minua. Eli teen nyt niin että järjestän kilpailun eri painattajien välillä. Jos tiedätte edukkaita painattajia niin yhteystietoja mulle, kiitos!

Nimittäin, tässä on hinnasto Fruit Of Loom-paidoista tuolla meidän designilla tämän painattajan kanssa jota alustavasti ajattelin (painomäärä kaikissa hinnoissa noin 200-300kpl):

T-paita: 12e
Longsleeve: 15,60e
Slimfit: 18,40e
Girlie: 12e
Huppari (vetoketjuton): 33e

Mielestäni nyt rupesi painattaja ahneeksi, sillä alustavasti lupailivat jotain "alle 10e". Siispä... teen nyt niin että kilpailutan muutamaa puljua ja katsotaan mistä saadaan paras tarjous. Silkkipaino on silkkipaino... en mie halua keltään tässä viedä viimeisiä ropoja, vaan tarjota mahdollisuuden asialliseen DIMEBAG-paitaan!

Soittelen niin pian läpi muita painattajia kunhan vain kerään niistä listan ensin. Pistäkää siis tuleen painattajien tietoja jos/kun tiedätte.

-Tero

PS. googlella olen kaivellut seuraavat:
- paitashop.fi
- ramasa
- diili.net
- coollooc
- tmi juha kekäläinen
ja kaikki WebInfon linkit, eli http://www.webinfo.fi/index.php?search_string=painatus
Shitmanek
30.05.2006 21:25:07
Mitäköhän sellanen säätiö niilä rahoilla sitten oikeesti tekee. Hoitaa Dimen haudalle kukkia?

Sitä en tiedä, ja se tulisi varmaankin selvittää jos ryhdytte lahjoittajiksi. Luultavasti jotain hyväntekeväisyystoimintaa harjoittavat, kuten yleensäkin tällaisten kohdalla.
"By the surly beard of Mrifk, Grignr kneels to no man!" -Grignr (The Eye of Argon)
samuxul
30.05.2006 21:41:06

http://www.promopaita.com/index.html
Löysin tollasen firman.
Metal Thrashing Mad
Invader
30.05.2006 22:22:40 (muokattu 30.05.2006 22:23:10)
Ben_D taisi tuolla ekalla sivulla mainita että hänen kaverilla on Verkkopaita-niminen firma, sieltäkin kannattaisi varmaan kysäistä myös.
Tai sitten ei..
VÄKIPÄÄ
30.05.2006 22:48:45

typottamisen sijasta olisit voinut pyyhkiä koko tekstin ja ottaa asiasta selvää!

Dimen muistorahasto tukee väkivallan vastaista työtä. Että se niistä vitun kukista, ääliö.
Mitä *ittua se mulle kuuluu mitä mä teen?
sus
30.05.2006 23:01:07 (muokattu 30.05.2006 23:01:33)
Miksie Tero oot alkanut "Tero" kynäilee tuonne loppuun aina päivittäessäsi tilannetta? Näyttää hassulta.
Kyllä skitsofrenia aina yksin olemisen voittaa!
Cocktus
30.05.2006 23:06:45 (muokattu 30.05.2006 23:27:49)

tsekkaas http://www.printscorpio.fi

Tilattiin tuolta Zombin paidat ja on kyl hyvää jälkeä. Ja kyllä yli 200 paidan tilauksella hinnat saa sinne kympin alapuolelle.

EDIT: voin koittaa kaivaa jonkilaisen hinnaston tuolta mun sähköpostin uumenista jos se olis vielä tallella.

EDIT2: joo löysin hinnaston. Meillä makso 50 kpl setti perus FotL:n paitoja 723€ eli yhdelle hinnaksi kertyy 14,46€. Kyseessä oli 5-väripainatus joten sekin toi jo lisää hintaa tuohon painatukseen. Mallitukselle tulee hintaa 105€ 5-väripainatuksella.

Mutta pointtini on kuitenkin se että varsin varteenotettava firma on kyseessä. En voi muuta tehdä kuin suositella.
Kääpiö!
Fortune
31.05.2006 08:37:55
tsekkaas http://www.printscorpio.fi

Tilattiin tuolta Zombin paidat ja on kyl hyvää jälkeä. Ja kyllä yli 200 paidan tilauksella hinnat saa sinne kympin alapuolelle.

Mutta pointtini on kuitenkin se että varsin varteenotettava firma on kyseessä. En voi muuta tehdä kuin suositella.

Mnet-paitojen lähde on tämä firma.

Mutta jos on kiire, niin ei kannata nyt tilata tuolta, Scorpiolla on vuoden kiireisin paitakausi ja tilausajat ovat nyt piiiitkiä ihan aikataulullisista syistä.

Tuo 12 euroa on painatuskustannuksineen kaikkineen vähän yli normihintojen, hirveästi alle kympin ei hintoja laatupaidoilla valitettavasti oikein saa, jollei saa jotain todella kuumaa diiliä. Vertailtu on. Paskaa laatua ei kannata ostaa, jos kyse on parista eurosta...

Mutta voinette päätellä jotain siitä, että Mnet-paidat (2-puolinen yksiväripainatus, monia eri malleja eli painatuksessa oli enemmän kiinteitä kuluja kuin nyt) sain puristettua 15 euroon postikuluineen (missä on siis kaikki pakkaus- ja lähetyskulut myös). Se kymppi on siis suunnilleen se hinta, millä paidan saa painosta ulos, jos painatuserä on yli 50 kpl.
Look behind you, a three-necked guitar!
McNulty
31.05.2006 08:59:41 (muokattu 31.05.2006 09:00:41)
Selvä homma, soitan kohta printscorpiolle ja katsotaan mitä he sanovat.
Minä en tosiaan ala yli 200 paidan tilauserästä maksamaan 12e/paita... Tuosta kun saa 2-3 euroakin pois niin se vaikuttaa heti 400-600e tilauksen loppusummaan, ja se on aika paljon rahaa. Jokainen voi mielessään kääntää tuon mummoiksi niin ihan mukavan summan säästää pienellä vaivalla.

Miksie Tero oot alkanut "Tero" kynäilee tuonne loppuun aina päivittäessäsi tilannetta? Näyttää hassulta.

Juuri siksi että se erottuu joukosta ja vaikuttaa virallisemmalta :)
Itseasiassa se tulee aika automaattisesti kun päivittäin joutuu moneen sähköpostiviestiin kirjailemaan oman nimen loppuun...
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)