shuffle 04.06.2025 16:02:56 | |
---|
Minulle tarjottiin lippua ilmaiseksi stadionin permannolle. En tiedä, lähtisikö. Edellisen kerran näin Maidenin 1988 :) Stadikan permannolla saisi taas sen vähintään neljä tuntia seistä, täytyy miettiä. Sen jälkeen kun Adrian lähti ei ollut polttavaa halua enää nähdä bändiä. Ed Hunter-keikalle 1999 olisi pitänyt lähteä aikanaan, asuin vielä ihan vieressä. Shuffle it all by the Izzy Stradlin and the Ju Ju Hounds |
M4ss3 m/ 04.06.2025 17:20:21 | |
---|
Jeszse: Ite nähny kerran, nimenomaan matter of life and death rundilla. Kysyttiin kaks päivää ennen keikkaa että lähetkö, ois lippu, lähin tietämättä edes että on tullu uus levy saati että ne soittaa sen kokonaan. Hirvee pettymys. Seuraavan kerran ku/jos tulee Tampereelle ni vois ehkä käydä kattoon. Itelläkin ainoa kerta tuo 2006, kun maideni tullut nähtyä. Silloin ärsytti tosiaan se, että tuo AMOLAD vedettiin kokonaan, kun olisi halunnut vaan perus hittikimaran. Vaikka hyviä biisejä silläkin levyllä oli ja ne sai sitten ainakin kuulla. jou |
frozen inside 04.06.2025 17:21:06 | |
---|
2005 hartwall areenalla eka kerta maidenia kattomassa ja oli iha saakelin kova! Se oli vielä sitä aikaa että yleisössä loisti sytkärit eikä puhelimen näytöt. Makia että saanut todistaa sitäkin aikaa. Heti perään 2013 olympiastadion ei oikein toiminut maidenilla. Kyllä hallikeikka on maidenilla paras. Sitten alkoikin jo ikäkin näkyä. Kaikki levyt brave new worldin jälkeen on kuraa omasta mielestä. Mutta kova näkyy livekunto olevan taas! mitä ei muista ei ole edes tapahtunut..drunk n roll |
Arkka 04.06.2025 18:38:44 | |
---|
shuffle: Ed Hunter-keikalle 1999 olisi pitänyt lähteä aikanaan, asuin vielä ihan vieressä. Tää oli mun ainakin toistaiseksi ainoa näkemäni Maiden-keikka. Olihan se melkosta tykitystä, vaikka itselleni biisimateriaalilta aika vierasta kun olin lämppäriä, Megadethiä, katsomassa. Maideniin tuli tutustuttua vasta myöhemmin. |
Hogland 05.06.2025 11:33:04 | |
---|
Porin Sonisphere 2010 oli kyllä komea veto jossa oli extralatausta dramaattisen päivän jälkeen |
StJerky 05.06.2025 12:39:06 | |
---|
7. kerta on tuleva keikka. Ensimmäinen 1991. |
moikki 06.06.2025 21:00:15 | |
---|
Hogland: Porin Sonisphere 2010 oli kyllä komea veto jossa oli extralatausta dramaattisen päivän jälkeen Tämä oli kyllä kova. Onnistuin saamaan gersin hikinauhan :D hartwall areenaan keikat 2005 oli myös hyviä. |
Samjos 07.06.2025 17:41:00 | |
---|
Hogland: Porin Sonisphere 2010 oli kyllä komea veto jossa oli extralatausta dramaattisen päivän jälkeen Hieno dramaattinen tunnelmakin kun ilta hämärtyi, usvainen verho oli lavan takana. Jos keikka olisi ollut normaalissa kesäillassa, ei valot ja tunnelma olisi ollut sama joten koko viivästys myrskyn myötä auttoi asiaa. Tuo oli pitkä päivä ja ei kuitenkaan tuon syöksyvirtauksen jälkeen tietoa mitä tapahtuu. Olin itse siinä lähellä missä kojut lensivät ja ensiapu auttoi loukkaantunutta.. No oli miten oli, Maidenin keikka oli todella timanttia ja yksi muistettavimmista. Rod Smallwood muuten kommentoi että tuo oli kaikkien aikojen kovin keikka Euroopassa. |
shuffle 11.06.2025 17:02:50 | |
---|
Maanantaina sitten tullaan etupermannolle. Tässä on hyvin lähellä käydä niin, että Iron Maidenin keikka oli sekä ensimmäinen rock-konserttini, sekä myös viimeinen. 1988-2025. En osaa sanoa, käynkö vielä jonkun keikalla tämän jälkeen. Maiden 1988 oli elämäni ensimmäinen rock-konsertti, vaikka olin soittanut bändissä jo vuoden sitä ennen. Se räjäytti pään täysin, koko kokemus oli uusi, bändi ajoi täysillä. Yleisö lauloi mukana niin lujaa että Brucen täytyi spiikissä pyytää olemaan hiljempaa että bändi kuulee mitä soittaa. Moonchild...koko jäähalli huusi suoraa huutoa, se oli villiä. Eihän keikat nykyään ole sellaisia, mutta käydään nyt tsekkaamassa vielä. Nyt tämän keikan kanssa täytyi vähän varmistella kun saamani flaba on paperilippu, minulla ei ole älypuhelinta. Että käykö se portilla. Shuffle it all by the Izzy Stradlin and the Ju Ju Hounds |
Cancun 11.06.2025 23:06:28 | |
---|
shuffle: Maanantaina sitten tullaan etupermannolle. Tässä on hyvin lähellä käydä niin, että Iron Maidenin keikka oli sekä ensimmäinen rock-konserttini, sekä myös viimeinen. 1988-2025. En osaa sanoa, käynkö vielä jonkun keikalla tämän jälkeen. Maiden 1988 oli elämäni ensimmäinen rock-konsertti, vaikka olin soittanut bändissä jo vuoden sitä ennen. Se räjäytti pään täysin, koko kokemus oli uusi, bändi ajoi täysillä. Yleisö lauloi mukana niin lujaa että Brucen täytyi spiikissä pyytää olemaan hiljempaa että bändi kuulee mitä soittaa. Moonchild...koko jäähalli huusi suoraa huutoa, se oli villiä. Eihän keikat nykyään ole sellaisia, mutta käydään nyt tsekkaamassa vielä. Nyt tämän keikan kanssa täytyi vähän varmistella kun saamani flaba on paperilippu, minulla ei ole älypuhelinta. Että käykö se portilla. Voin olla väärässäkin, mutta minulla on sellainen käsitys että keikalle myydään vain digitaalisia pääsylippuja. En toki tiedä voiko olla erikseen jotain paperisia kutsu-/erikoisvierasflaboja. |
Jeszse 12.06.2025 06:47:12 | |
---|
Cancun: Voin olla väärässäkin, mutta minulla on sellainen käsitys että keikalle myydään vain digitaalisia pääsylippuja. En toki tiedä voiko olla erikseen jotain paperisia kutsu-/erikoisvierasflaboja. Eiköhän sen nyt voi jokanen tulostaa kotonaan miten huvittaa. Hipelius: Olet hieno mies, mutta sulla on aivan ällistyttävän huono maku. |
fcpr 12.06.2025 06:49:53 | |
---|
Cancun: Voin olla väärässäkin, mutta minulla on sellainen käsitys että keikalle myydään vain digitaalisia pääsylippuja. En toki tiedä voiko olla erikseen jotain paperisia kutsu-/erikoisvierasflaboja. Muutaman kokemuksen perusteella ilmaisliput (kutsuvieras, mitä ikinä) jaetaan paperisina. Näin oli myös viime kesän Metallican keikalla. |
shuffle 12.06.2025 09:10:50 | |
---|
Joo kyllä siinä yhä lukee, että käy paperisena portilla. Aloin vain funtsia kun lippiksen sivuilla puhutaan hirveästi vain älyluurista. Toivottavasti ei sada. Shuffle it all by the Izzy Stradlin and the Ju Ju Hounds |
Cancun 12.06.2025 12:15:40 | |
---|
No kävin nyt tarkistamassa ja näin sanotaan konsertti-infossa: "Konsertissa on käytössä digitaalinen lippu nimeltä LIPPU.Pass. Saat ostamasi liput käyttöön ainoastaan älypuhelimeesi ladattavan Lippu.fi-sovelluksen kautta. Digitaaliset liput ovat myynnissä ainoastaan Lippu.fi verkkokaupassa." Kutsuvierasjutut saattavat tehdä poikkeuksen. |
shuffle 12.06.2025 14:28:10 (muokattu 12.06.2025 14:53:44) | |
---|
Cancun: No kävin nyt tarkistamassa ja näin sanotaan konsertti-infossa: "Konsertissa on käytössä digitaalinen lippu nimeltä LIPPU.Pass. Saat ostamasi liput käyttöön ainoastaan älypuhelimeesi ladattavan Lippu.fi-sovelluksen kautta. Digitaaliset liput ovat myynnissä ainoastaan Lippu.fi verkkokaupassa." Kutsuvierasjutut saattavat tehdä poikkeuksen. Tuon sivun takia minä tätä asiaa funtsinkin, kun tuo konsertti-infon sivu on niin hämmentävä antaessaan kuvan että vain puhelimella pääsee sisään. Tässä lipussa lukee pienellä: "Lippu oikeuttaa sisäänpääsyyn tulostettuna paperilippuna, tai sähköisenä lippuna älypuhelimen näytöltä". Lipussa on vielä ohjeet siitä, kuinka se oikeaoppisesti taitellaan katkoviivoja pitkin. Olen viime vuosina käynyt paperilipulla monella keikalla, mutta nyt tuo infosivusto sai miettimään. Eiköhän tämä tästä taas...:) Shuffle it all by the Izzy Stradlin and the Ju Ju Hounds |
Samjos 13.06.2025 21:08:49 | |
---|
shuffle: Tuon sivun takia minä tätä asiaa funtsinkin, kun tuo konsertti-infon sivu on niin hämmentävä antaessaan kuvan että vain puhelimella pääsee sisään. Tässä lipussa lukee pienellä: "Lippu oikeuttaa sisäänpääsyyn tulostettuna paperilippuna, tai sähköisenä lippuna älypuhelimen näytöltä". Lipussa on vielä ohjeet siitä, kuinka se oikeaoppisesti taitellaan katkoviivoja pitkin. Olen viime vuosina käynyt paperilipulla monella keikalla, mutta nyt tuo infosivusto sai miettimään. Eiköhän tämä tästä taas...:) Tänään tuli taas yksi tiedote tapahtumasta ja lipuista: Vain LIPPU.Pass suoraan Lippu.fi-sovelluksesta oikeuttaa sinut sisään! Tulostettuja lippuja ei ole. Lipussa olevan viivakoodin kuvakaappauksia ei hyväksytä sisäänkäynnillä. Vain suoraan sovelluksesta esitetyt liput hyväksytään lipuntarkastuksessa. |
shuffle 13.06.2025 21:42:10 (muokattu 13.06.2025 21:45:04) | |
---|
Samjos: Tänään tuli taas yksi tiedote tapahtumasta ja lipuista: Vain LIPPU.Pass suoraan Lippu.fi-sovelluksesta oikeuttaa sinut sisään! Tulostettuja lippuja ei ole. Lipussa olevan viivakoodin kuvakaappauksia ei hyväksytä sisäänkäynnillä. Vain suoraan sovelluksesta esitetyt liput hyväksytään lipuntarkastuksessa. Kyllä minulla on tulostettu lippu, jossa lukee että paperinen lippu oikeuttaa sisäänpääsyyn portilla. Jännä juttu, jos lipussa lukee väärää tietoa. Täytyy varmaan soittaa lippupalveluun huomenna ja varmistaa. Olen käynyt näillä samanlaisilla tulosteilla todella monella keikalla viime vuosina. Shuffle it all by the Izzy Stradlin and the Ju Ju Hounds |
Samjos 13.06.2025 21:49:58 | |
---|
shuffle: Kyllä minulla on tulostettu lippu, jossa lukee että paperinen lippu oikeuttaa sisäänpääsyyn portilla. Jännä juttu, jos lipussa lukee väärää tietoa. Täytyy varmaan soittaa lippupalveluun huomenna ja varmistaa. Olen käynyt näillä samanlaisilla tulosteilla todella monella keikalla viime vuosina. Jep, selvitä ihmeessä. Itsekin olen käynyt useasti, lähes kaikki Maidenit yms. ja kaikenlaiset tulosteet yms on toiminut. Toivottavasti tuo sovellus toimii kun maanantaina mestoille menee.. |
shuffle 13.06.2025 22:00:33 (muokattu 13.06.2025 22:06:17) | |
---|
Samjos: Jep, selvitä ihmeessä. Itsekin olen käynyt useasti, lähes kaikki Maidenit yms. ja kaikenlaiset tulosteet yms on toiminut. Toivottavasti tuo sovellus toimii kun maanantaina mestoille menee.. Lippu.fi-sivuilla puhutaan myös "postitse lähetettävistä lipuista". Ne eivät ainakaan voi olla puhelinlippuja. Soittamisen taidan unohtaa, kun puheluhinta on 2e min + ppm, ja "keskimääräinen odotusaika 5-10 min". Voisi käydä maanantaina kysäisemässä paikan päällä, jos heillä on Helsingissä joku tiski jossain. Jännä juttu tosiaan, jos lipussa lukee väärää tietoa. Edit: Stokkalla näkyy olevan tiski, täytyy pyörähtää siellä maanantaina. Shuffle it all by the Izzy Stradlin and the Ju Ju Hounds |
Jeszse 13.06.2025 22:32:07 | |
---|
Kaikkialla varmaan nykyään luetaan se QR koodi ja se on ihan sama onko se paperilla vai puhelimen näytöllä. Hipelius: Olet hieno mies, mutta sulla on aivan ällistyttävän huono maku. |