aivokuolio 08.02.2006 11:43:38 | |
---|
Puolikas kuuntelukerta takana, ja täytyy kyllä myöntää että meni jo näin vähäisellä tsekkauksella levyjen top 1:ksi. Parhautta. Absoluttista parhautta. Tosiaan taivaallista musiikkia. Hei oikeasti, innokas saa olla mutta pidetään jalat maassa nyt kumminkin :D Katsotaan puolen vuoden päästä ne todelliset tendenssit... mustan huoneen testi. |
elbowski 08.02.2006 11:46:49 (muokattu 08.02.2006 11:47:09) | |
---|
E. eiku... Tuhkassa ryven ja todistaa saan |
SuvantoJ- 08.02.2006 13:17:34 | |
---|
Täytyy myöntää, nyt kun eka kuuntelu on vielä vähän kesken, että olen yllättynyt etenkin kahdesta ekasta biisistä. Mieli sydäntä syyttää oli kiva kanssa. Ei huonompi koko levy muutenkaan, päinvastoin. Editoin kun tulee jotain parempaa kokonaisajatusta levystä mieleen. |
Mufasa 08.02.2006 13:37:43 | |
---|
Kerran on levy kuunneltu levy läpi ja ihan positiiviset fiilikset. Ärhäkämpi tämä kyllä on kuin aikaisemmat. Soundit on jotenkin huonommat mun mielestä. Kevyt on askel kuoleman, sillä elämä on raskas taakka kantaa. |
miccomalliton 08.02.2006 14:24:32 | |
---|
Toivottavasti löytyy paikallisesta musaliikkeestä... Jeesus rakastaa sinua. |
Executioner 08.02.2006 14:28:12 | |
---|
Hitto vieköön, pitihän tämä nyt itsekin hommata. Parit ekat biisit tuovat mieleen jostain syystä Morbid Angelin, varsinkin tämä Ärräpää. Noh, nämä vasta kuunneltuna, kommentoin myöhemmin lisää. Hyvältä vaikuttaa. |
Jeltz 08.02.2006 14:36:19 | |
---|
Eka kuuntelu tässä meneillään, ja kyllähän tämä ihan loistavalta kuulostaa, ei voi muuta sanoa. |
dixi19 08.02.2006 15:00:04 | |
---|
Kerran on levy kuunneltu levy läpi ja ihan positiiviset fiilikset. Samat on tuntemukset. Ei tästä ihan vielä osaa sanoa paljon mitään, mutta sen verran kuitenkin että jumalauta kun lähtee hienosti Lujaa tekoa -biisin kertsi. Ei olisi osannut ihan niin kuulasta kertosäettä biisiin odottaa, aivan mahtavaa. Pitää kuunnella lisää, eihän sitä tiedä jos tämä pomppaisi Mokoma-levyjen ykköseksi. anomus.com |
elbowski 08.02.2006 15:37:09 | |
---|
Kerran on levy kuunneltu levy läpi ja ihan positiiviset fiilikset. Ärhäkämpi tämä kyllä on kuin aikaisemmat. Soundit on jotenkin huonommat mun mielestä. Itekin aluksi kuuntelin saundeja siten että ei oikein natsaa, mutta parin kuuntelukerran jälkeen onnistuivat nuokin tipauttamaan penkiltä. Sopivat ''uuteen tyyliin'' täydellisesti. Tuli Sepultura kovasti mieleen noista ja parista muustakin jutusta. Tuhkassa ryven ja todistaa saan |
miccomalliton 08.02.2006 15:38:42 | |
---|
Jahas...levy ostettu ja vapisevin sormin availen muoveja... Jeesus rakastaa sinua. |
Kulkunen 08.02.2006 15:40:36 (muokattu 08.02.2006 15:49:01) | |
---|
One Word Review: Jumalauta. Mun mielestä soundit on parin biisin totuttelun jälkeen sanalla sanoen loistavat. Mokoma nyt ei ole munaton ollut tähänkään asti, mutta kyllä tällä levyllä kanki roikkuu polvissa. Annalan ääni on parantunut viime levystä, ärhäkkyyttä piisaa kuin pienessä rottweilerissa. Pari ekaa biisiä tiputti leuan, vaikka etukäteenkin oli paljon puhetta "uudesta Mokomasta". Ärräpään alku on melkoista dödöä. Hyvältä vaikuttaa, toinen kuuntelu menossa... E: Täyttä Ymmärrystä Vaillan riffi on kyllä vähän koominen, kuten mielestäni Takatalven riffi on. Vähän semmonen fanfaaririffi. Onneksi biisi muuten on aika tykki. The downward spiral never ends. |
miccomalliton 08.02.2006 15:41:50 | |
---|
Ohos! Jopas on Annalan vokalisointi vakuuttavampaa, kuin vanhemmilla.... Jeesus rakastaa sinua. |
JOO100 08.02.2006 16:09:24 | |
---|
Tässähän vallan innostuu kun noin kehuskellaan! Kohta pitää käydä postissa kyselemässä josko ois levy tullut... Romantikkoitkijät #44 |
carnation 08.02.2006 16:36:42 | |
---|
Pyörähdin tuossa paikallisessa Free Record Shopissa ja hypistelin levyä kätösessä, mutta en raaskinut sittenkään ostaa. Olisikohan pitänyt? Hintakin oli vaivaiset 17 euroa joka on aika vähän kun ottaa huomioon että suuremmissa marketeissa levyt tuppaa olemaan 20-23 euroa. "Jumala antoi minulle arpakuutiot elämään, niillä heitän kutoset heti ensikättelyssä."
OSTAKAA LEVYJÄ! |
Julmettu 08.02.2006 16:36:44 | |
---|
Pari kertaa oon nyt kuunnellu. Ihan paska.
:------------------------D |
Ronsto 08.02.2006 17:31:30 | |
---|
Ei jumalavita..Pitäis itekkin käydä ostamassa kyseinen levy..Tahtoo..tahtoo.. Råckkenrålli |
Closure 08.02.2006 17:37:53 | |
---|
E: Täyttä Ymmärrystä Vaillan riffi on kyllä vähän koominen, kuten mielestäni Takatalven riffi on. Vähän semmonen fanfaaririffi. Onneksi biisi muuten on aika tykki. Siinä alussa pelkästään tuo riffi ottaa päähän - aivan järkyttävän paska riffi. Hyissaa. Muuten sekin riffi toimii tuossa biisissä. Tolkuttoman kova levy. " 5-vuotiaana tarhassa samanikäinen tyttö vaan sanoi "Moi" ja sitten nykäs meikäläiseltä housut alas. Kalsarit ja kaikki.
Se oli magein juttu mitä mä oon ikinä kokenut."
Naama-amis |
Julmettu 08.02.2006 17:40:46 | |
---|
Njoo. No sanotaas sananen vähän vakavemmin... Viis kertaa kuunneltu läpi. Odotukset olivat aivan liian korkealla levyn suhteen. Odotin ihmettä. Sen myös sain. Mokoma petraa kö se kuuluisa sika juoksuaan. KLK vaan sattuu olemaan niin kova, että sattuu. Raju anaalipenetraatio. Ja kuten parhailla levyillä on tapana, ekalla kuuntelukerralla ei paljon käteen jääny. Nyt vasta alkaa tajuamaan, minkälainen lätty sitä kourassa onkaan. The bestest. :) ...Lädäkön keikkaa odotellessa... |
Milkop 08.02.2006 17:57:28 | |
---|
Ei jumalavita..Pitäis itekkin käydä ostamassa kyseinen levy..Tahtoo..tahtoo.. Mä oottelen promoa vielä. Toivottavasti tulee ja jos ei, niin pakkohan tuo on ostaa. Syömättä voi olla, mutta hengenravintoa on saatava ;-) |
MrHands 08.02.2006 18:02:23 | |
---|
Minkälaiset ne soundit on? |