Aihe: Stam1na
1 2 3 4 516 17 18 19 20122 123 124 125 126
meitu
23.09.2005 15:03:39

Varmaan monilla Muusikoiden.netin löytyy näitä Stam1nan demoja ja EP:itä? Iteäni huvittaisi kuulla niitä nyt kun olen täysin bändiin hurahtanut tän levyn myötä, eikä niitä taida enää saada mistään. Siis olisi mukavaa jos joku haluaisi luopua niistä sopivaa summaa vastaan! Pistäkää pikaviestiä! kiitos. Tietysti tähän ketjuun voi kertoa myös linkkejä jos noita biisejä löytyisi jostain internetin ihmemaasta mp3-muodossa.
Ne jotka soittaa, ne tietää.
Kulkunen
23.09.2005 17:44:31
Varmaan monilla Muusikoiden.netin löytyy näitä Stam1nan demoja ja EP:itä? Iteäni huvittaisi kuulla niitä nyt kun olen täysin bändiin hurahtanut tän levyn myötä, eikä niitä taida enää saada mistään. Siis olisi mukavaa jos joku haluaisi luopua niistä sopivaa summaa vastaan! Pistäkää pikaviestiä! kiitos. Tietysti tähän ketjuun voi kertoa myös linkkejä jos noita biisejä löytyisi jostain internetin ihmemaasta mp3-muodossa.

Demopalstaa kannattaa kokeilla.
Be my reminder here that I am not alone.
meitu
23.09.2005 17:52:49

Demopalstaa kannattaa kokeilla.

Kokeilin jo, pari biisiä löysin sieltä joskus.
Ne jotka soittaa, ne tietää.
Kulkunen
23.09.2005 18:17:07 (muokattu 23.09.2005 18:17:31)
Kokeilin jo, pari biisiä löysin sieltä joskus.

No muuta materiaalia taitaa löytyä vain vertaisverkoista. Korjatkaa joku jos olen väärässä.

PS: Tuu miittiin joskus.
Be my reminder here that I am not alone.
Kanjonit
24.09.2005 03:08:19

Ääneni antaneena tahtoisin vielä lopuksi korista: "Sait multa horsman, se rentun ruusu on"
Silhuetti
Röytäen olisit jo perillä.
Demostuodio: Silhuetti - Peili ja minä
elbowski
24.09.2005 14:36:38
Huomasinpa juuri, että albumi on omistettu Dimelle. Hienoa.
Näen sen silmistäsi, nyt jokin on hullusti
Kuiskaat korvaan hiljaa kysyen:
Jaatko kanssani salaisuuden?

IMIK #25 | Kelpaisiko pastilli? | Bella Italia #2 | Jukka-Pekka #2 | THV-Klubi #45
Julmettu
24.09.2005 14:58:43
Huomasinpa juuri, että albumi on omistettu Dimelle. Hienoa.

Hoho, hidas. :)
elbowski
24.09.2005 15:04:31
Hoho, hidas. :)

Kyllä. Itseasiassa ekaa kertaa vasta tutkailin tuota vihkosta tarkemmin.
Näen sen silmistäsi, nyt jokin on hullusti
Kuiskaat korvaan hiljaa kysyen:
Jaatko kanssani salaisuuden?

IMIK #25 | Kelpaisiko pastilli? | Bella Italia #2 | Jukka-Pekka #2 | THV-Klubi #45
Morris on acid
24.09.2005 15:36:20
Kyllä todellakin ainakin Nelivitosen keikalla meinas pää irrota. Varmaan paras livebändi, mitä oon nähny.
Löysin kepulikonstein muutamia vanhempia biisejä ja olen todella onnellinen, että bändi on kehittynyt rankempaan suuntaan.
Mimi
26.09.2005 18:34:24
Muutamia kuvia Stam1nan keikalta Kuopion Henry's Pubista löytyy osoitteesta www.freewebs.com/tekotaiteellistapaskaa

Eivät kyllä ole niin järin hyvälaatuisia, mutta minkäs teet. Keikka oli kyllä kova, Hyyrysen kitarakamojen irtisanoutumisesta huolimatta...
Yksinäinen susi, yön hiljainen ratsastaja...
Rock is dead, long live paper and scissors!
Julmettu
01.10.2005 10:21:37
Lieneekö edes tarpeellista sanoa, että Stam1na määräsi Lutakossa. Parasta.

Tosin, kaikki kunnia myös helvetin hyvin vetäneille Massikalle ja Rebel Headille.
lapio
01.10.2005 10:33:32

Tosin, kaikki kunnia myös helvetin hyvin vetäneille Massikalle ja Rebel Headille.

Stam1nan keikka oli kyllä taas tosi hyvä. Yllättäen Rebelhead oli minusta jopa kovempi kuin Machete.
Live fast, die 72 year old.
Julmettu
01.10.2005 10:39:32
Stam1nan keikka oli kyllä taas tosi hyvä. Yllättäen Rebelhead oli minusta jopa kovempi kuin Machete.

Rebel Head oli hyvä, mutta Machete oli silti aivan toiselta planeetalta. Tietysti se tekee tästä suuren osan, että Massikkaa on tullu levysoittimessa junkattua aika huolella, kun taas Rebel Headin kuuntelun on jäänyt kolmeen biisiin. Nekin kertaalleen ainoastaan.

Mutta woi bittu että se Stamppa oli mahtavuutta.

Kaks uutta biisiä, molemmat erinomaisia, vaikkakin Paperinuken sanoista sai yhtä hyvin selvää, kuin humalaisesta Matti Nykäsestä...UGH!
Leper Messiah
01.10.2005 13:18:17
ohasevarma että kun lemin spedet tulee tänne lasettamaan meille keski-suomen hölmistöläisloireille niin siitä tulee parhautta, niin näinkin. tosin olihan ne parhautta ne toisetkin. ja saimpa vitti kaken kapulan. koko ilta tuli eturivissä vietettyä.
Propaganda on propagandaa. Kuuntelen mäkin musiikkia, vaikka olen tutustunut MTV:n ohjelmatarjontaan. - Pira
Punttisika #3 Runkku Monsteri #4
seeprahim
01.10.2005 13:49:12
No huh huh kun oli hyvä keikka. En muista edes milloin olisi viimeksi ollut niin hauskaa keikalla kuin eilen. Kyllähän ne pojat osaa. Machetekin miellytti kovasti, mutta elämys jäi hieman vajaaksi, koska en ollut aikaisemmin ko. yhtyeeseen perehtynyt.
Ach!
Julmettu
01.10.2005 13:57:26
ohasevarma että kun lemin spedet tulee tänne lasettamaan meille keski-suomen hölmistöläisloireille niin siitä tulee parhautta, niin näinkin. tosin olihan ne parhautta ne toisetkin. ja saimpa vitti kaken kapulan. koko ilta tuli eturivissä vietettyä.

Mää vaan nussin sua perseeseen siinä koko keikan ajan. Muuten olisin määkin tullu siihen kaiteeseen roikkumaan, mutta ku miun puhelin olis murskaantunu! Noh, hyvähän siinä sun takanakin oli olla.
Leper Messiah
01.10.2005 14:57:08
Mää vaan nussin sua perseeseen siinä koko keikan ajan. Muuten olisin määkin tullu siihen kaiteeseen roikkumaan, mutta ku miun puhelin olis murskaantunu! Noh, hyvähän siinä sun takanakin oli olla.

välillä meinas se räsläily muuttua kastraatiotoimenpiteeks kun meinas pallit jäädä ittensä ja kaiteen väliin mutta onneks sain aina tungettua teille sitä persettä niin ettei sitten käyny pahemmin.
Propaganda on propagandaa. Kuuntelen mäkin musiikkia, vaikka olen tutustunut MTV:n ohjelmatarjontaan. - Pira
Punttisika #3 Runkku Monsteri #4
Juzzu
01.10.2005 15:32:38 (muokattu 01.10.2005 15:32:59)
Mä vaan potkin kiviä, oishan sitä voinu tulla tuonkin keikan katsomaan. Noh, ei voi mittään.
Ja ehkä tuo Stam-yks-na -kiintiö on tältä vuodelta jo tullut täyteen.
l6mp6l6
01.10.2005 15:50:22
Ihan älyttömän kovaa settiä kyllä.
"se parhaiten nauraa, joka itse kaivamassaan montussa makaa reikä niskassa" -eräs ystäväni
Matjardo
01.10.2005 15:50:23
Juma sentään, nyt ainakin tiedän varmasti olleeni eilen Stam1nan keikalla. On meinaan paikat niin jumissa, niska ainakin. Pääsimpähän laulamaan mikkiin Tuomittu, syyllinen biisin kertosäkeessä, kun hyrde työnsi mikkinsä siihen eteeni ;D. Huh, paras keikka oli kyllä mies muistiin. Ottaa se kyllä koville moshata 4h niin että hilse pöllyää.
Two coke or not two coke?
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)