zeta 05.02.2005 17:43:35 (muokattu 05.02.2005 17:50:58) | |
---|
Muistan kun ensimmäisen kerran heitin ...And Justice for All:n levymasiinaan sisään, biisit tuntui ihan tajuttoman rankalta tykittelyltä. Hyvin nopeasti pääsi kuitenkin jyvälle, mistä oli kyse. Justice on edelleen minulle Metallican paras levy ja samalla yksi kovimmista metallilevyistä koskaan. Ko. levyn soundimaailma ei ole oikeastaan koskaan hämännyt mua. Ainut mikä levyssä hämää, on Dyer's Eve. Järkyttävä kappale. |
Eddie 05.02.2005 18:02:47 | |
---|
Huvittavan kuuloista se Hetfieldin "laulu". Tais olla Jamesilla vielä tohon aikaan äänenmurros. |
Pedroz 05.02.2005 19:08:35 | |
---|
Huvittavan kuuloista se Hetfieldin "laulu". Kill 'Em All -kiertueella se vasta huvittavaa olikin. Cliff 'Em Allilla olevat livepätkät ovat aivan hirveää määkimistä. *Vapaa on vasta kun päivissä sekoaa* -Tommi Liimatta |
Emeritus 05.02.2005 22:09:59 | |
---|
Kill 'Em All -kiertueella se vasta huvittavaa olikin. Cliff 'Em Allilla olevat livepätkät ovat aivan hirveää määkimistä. Miltä ajalta siinä on pätkää? Kokeilkaapa metallicavaultista löytyvää San Francisco Old Waldorf October 18 1982-keikkaa. Sanotaan vaikka, että Hetfieldin ääni ei ole ihan parhaimmillaan. (Mutta meininki loistava, pienessä klubissa yksittäisten katsojien "seek & destroy!" ym:) huutelut kuuluvat.) Mutta mikä on Deyer's Evessä vikana? Puppetsilla ja Justicella oleva nopea rässiveto lopetusbiisinä toimii minusta paremmin kuin hidas, pitkä tunnelmapala Lightningilla. |
Booligan 05.02.2005 22:14:58 | |
---|
Miltä ajalta siinä on pätkää? Kokeilkaapa metallicavaultista löytyvää San Francisco Old Waldorf October 18 1982-keikkaa. Sanotaan vaikka, että Hetfieldin ääni ei ole ihan parhaimmillaan. (Mutta meininki loistava, pienessä klubissa yksittäisten katsojien "seek & destroy!" ym:) huutelut kuuluvat.) Mutta mikä on Deyer's Evessä vikana? Puppetsilla ja Justicella oleva nopea rässiveto lopetusbiisinä toimii minusta paremmin kuin hidas, pitkä tunnelmapala Lightningilla. toi o helvetin hyvä keikka. varsinki ku hetfield pistää armottomat vibrat ja laulaa melkee korkeemmalta ku Dickinson :DD Doesn´t matter what you see
Or into it what you read
You can do it your own way
IF IT`S DONE JUST HOW I SAY |
Pedroz 05.02.2005 22:19:44 | |
---|
Miltä ajalta siinä on pätkää? Kolme biisiä vuodelta 83, ja yksi niistä on Cliffin toiselta keikalta kauan ennen levyn ilmestymistä, kun Mustaine oli vielä mukana. Siitä pätkästä en muista, missä kunnossa lauluääni oli, mutta levyn julkaisun jälkeen soitetut pari biisiä kuulostavat aika pahalta. Puppetsin kiertueelta on ehkä 5-7 biisiä ja loput sitten Lightningin ajoilta. *Vapaa on vasta kun päivissä sekoaa* -Tommi Liimatta |
thrashmetallisti 05.02.2005 22:25:24 | |
---|
Minua kyllä suuresti ketuttaa kun en pääse tuonne metallicavaultiin. Ostin kyllä heti st.angerin kun se ilmestyi mutta minulla ei sitä koodilappua siellä ollut/se oli tippunut. Kettu sentään. Thrash till death! |
Ou Zei 06.02.2005 00:52:52 | |
---|
Minua kyllä suuresti ketuttaa kun en pääse tuonne metallicavaultiin. Ostin kyllä heti st.angerin kun se ilmestyi mutta minulla ei sitä koodilappua siellä ollut/se oli tippunut. Kettu sentään. Katos vaan! Minä tajusin vasta nyt käyttää kyseistä koodilappua :D Ja hyvin näyttää toimivan! |
Jambu83 06.02.2005 08:11:43 | |
---|
master of puppets ois mun korvia hivelöivö, siinä on sitä jämäkkyyttä ja justice for all:issa sitä tiettyy melodiaa... well BIG FUCK YEAH ! to all metal bangers. =D |
Emeritus 06.02.2005 10:04:45 (muokattu 06.02.2005 10:05:49) | |
---|
Minua kyllä suuresti ketuttaa kun en pääse tuonne metallicavaultiin. Ostin kyllä heti st.angerin kun se ilmestyi mutta minulla ei sitä koodilappua siellä ollut/se oli tippunut. Kettu sentään.Ei pitäisi harmittaa enää. Menepä tänne: http://www.bugmenot.com/view.php?url=www.metallicavault.comSieltä käyttäjätunnus ja kone täyteen Live-Tallicaa. |
Lappis 06.02.2005 10:30:23 | |
---|
Muistan kun ensimmäisen kerran heitin ...And Justice for All:n levymasiinaan sisään, biisit tuntui ihan tajuttoman rankalta tykittelyltä. Hyvin nopeasti pääsi kuitenkin jyvälle, mistä oli kyse. Justice on edelleen minulle Metallican paras levy ja samalla yksi kovimmista metallilevyistä koskaan. Ko. levyn soundimaailma ei ole oikeastaan koskaan hämännyt mua. Ainut mikä levyssä hämää, on Dyer's Eve. Järkyttävä kappale. Mitä helvettiä? Dyer's Eve on Shortest Straw:n kanssa Justicen parhaimmat vedot. Toki, näistähän on tunnetusti turha vääntää sen syvällisemmin. Pitkästä aikaa pistin Riden sisään ja kyllä prkle toimii vieläkin, 17 vuoden, jälkeen. Ride oli siis aikoinaan yks mun ensikosketuksista metalliin. Ei ole tehot hävinnyt mihinkään |
thrashmetallisti 06.02.2005 10:36:50 (muokattu 06.02.2005 10:37:18) | |
---|
Thrash till death! |
thrashmetallisti 06.02.2005 10:43:00 | |
---|
Kyllä on Jamesilla aika punkki ääni tolla 1982 keikalla. Kuulostaa siltä että hiukan on kalja maistunut. Ja larssin basarisoundi... Thrash till death! |
Vasenniplaaja 06.02.2005 21:38:04 | |
---|
On kyllä aika mielenkiintoista, että Ridellä on musiikillisesti samat ainekset koossa kuin Puppetsilla, mutta siltikään levy ei potki perseelle yhtä napakasti kuin jälkimmäinen. Lieneekö pojilla tapahtunut tietynlaista kasvua. Omasta puolestani en oikein ymmärrä ihmisiä, jotka haukkuvat St. Angeriä minkä ehtivät samalla julistaen Blackin taivaallisuutta. Mitä helvettiä, Blackhän on täyttä poppia verrattuna vanhempaan tavaraan! Ei ei ei. Ja loppulinjauksena: kaikista kappaleista kovin on Damage Inc. Piste. |
MV 06.02.2005 21:43:17 | |
---|
On kyllä aika mielenkiintoista, että Ridellä on musiikillisesti samat ainekset koossa kuin Puppetsilla, mutta siltikään levy ei potki perseelle yhtä napakasti kuin jälkimmäinen. Lieneekö pojilla tapahtunut tietynlaista kasvua. Omasta puolestani en oikein ymmärrä ihmisiä, jotka haukkuvat St. Angeriä minkä ehtivät samalla julistaen Blackin taivaallisuutta. Mitä helvettiä, Blackhän on täyttä poppia verrattuna vanhempaan tavaraan! Ei ei ei. Ja loppulinjauksena: kaikista kappaleista kovin on Damage Inc. Piste. No onhan se aika poppia verrattuna vanhempaan mutta sitä voi sentään genretellä heviksi toisin kuin load ja Re-load-levyjä... Ja tuo uusin platta on ihan täyttä paskaa vaikka sanotaan että paluu juurille...Jumalauta mahtaiskohan levytysdiiliä tippua tollasella kamalla...Biisit painivat St. Angerilla ja blackilla ihan eri maailmoissa laadultaan... mitä tähän pitäis laittaa perkele? |
Incarnation 06.02.2005 22:32:23 | |
---|
Jos saisitte päättää, niin kuka olisi Metallican basisti nykyään? Ketä on siis lempparinne? Tätä olen viime päivinä miettinyt melko paljon ja omalla kohdallani olen päätynyt Jasoniin. Mielestäni, vaikka Cliff loikin aikoinaan hienoja bassolinjoja ja oli kova basisti, vaikutti Jason pisinpään Metallicassa. Näitä '88 - '93 vuoden livejä kun vertaa nykyisiin keikkataltiointeihin niin tajuaa kuinka iso osa Jasonilla oli Metallicassa. Missä ovat ne selkäydintä järisyttävät taustalaulut, morley+muff -bassosoolot ja mielipuoliset päänheilutukset? Kirk ja Rob eivät ainakaan vielä ole korvanneet Jasonin taustalauluja edes yhteistuumin eikä Rob ole vielä jostain kumman syystä alkanut sooloilemaan keikoilla, vaikka varmasti rahkeita olisi. Hyviä basisteja kaikki, mutta silti Jason I miss you!! Rest in peace Dime |
Tauvo 06.02.2005 22:37:00 | |
---|
Omasta puolestani en oikein ymmärrä ihmisiä, jotka haukkuvat St. Angeriä minkä ehtivät samalla julistaen Blackin taivaallisuutta. Mitä helvettiä, Blackhän on täyttä poppia verrattuna vanhempaan tavaraan! Samaa mieltä. Poppi on paskaa ja siitä ei kukaan tykkää. huonot biisit & paskat saundit > POP |
Torniojaws 06.02.2005 22:43:34 | |
---|
voi sentään genretellä heviksi toisin kuin load ja Re-load-levyjä.... Ain't My Bitch King Nothing Wasting My Hate Devil's Dance Better than You Prince Charming ? So sweet the hour, so calm the time,
I feel it more than half a crime,
When Nature sleeps and stars are mute,
To mar the silence ev'n with lute. |
MV 06.02.2005 23:06:42 | |
---|
Itse haluaisin nähdä kyllä Burtonin Metallican riveissä vaikka mahdotonta onkin sattuneesta syystä... Ei kyllä välttämättä enää nähtäisi niitä mielipuolisia päänpyörityksiä Jasonilta:) mitä tähän pitäis laittaa perkele? |
Deathrace King 07.02.2005 16:38:22 | |
---|
Itse haluaisin nähdä kyllä Burtonin Metallican riveissä vaikka mahdotonta onkin sattuneesta syystä... Videot on keksitty. Haetaan (soolo)kitaristia thrash metal bändiin (Lpr). |