Rockjäbä1978 08.12.2024 12:55:31 | |
---|
Henri Henri Olavi: Mun mielestä Brucen pelleily on vaivaannuttavaa ja päälleliimattua. Feikkiä. Se on mun vaikutelma niistä keikoista jotka olen itse nähnyt tai joita olen katsonut tallenteilta. Ehkä se jekkuilu ja pelleily on lisääntynyt Dickinsonilla sen jälkeen kun selvisi siitä syövästä. Nykyään ei enää juokse tai hypi entiseen tapaan ja kaikki kiljunnat ei mene vanhaan malliin. Sen tilalle on sitten tullut mm. naaman vääntelyä, hypähtelyjä melodian tahdissa tai ilvelyä bänditovereille tai yrittää ärsyttää esimerkiksi Adrian Smithiä jotta sillä pokka pettäisi. Välispiikeissä yrittää vääntää välillä vitsiä. Mikkitelineen kanssa leikkiminen ja sen heittely tällä kiertueella yleistä etenkin parin ekan biisin ajan. Se nyt vaan on sellainen. Soolona ei samalla tavalla häröile. |
Regalis Apertura 08.12.2024 13:25:09 | |
---|
Rockjäbä1978: Ehkä se jekkuilu ja pelleily on lisääntynyt Dickinsonilla sen jälkeen kun selvisi siitä syövästä. Nykyään ei enää juokse tai hypi entiseen tapaan ja kaikki kiljunnat ei mene vanhaan malliin. Sen tilalle on sitten tullut mm. naaman vääntelyä, hypähtelyjä melodian tahdissa tai ilvelyä bänditovereille tai yrittää ärsyttää esimerkiksi Adrian Smithiä jotta sillä pokka pettäisi. Välispiikeissä yrittää vääntää välillä vitsiä. Mikkitelineen kanssa leikkiminen ja sen heittely tällä kiertueella yleistä etenkin parin ekan biisin ajan. Se nyt vaan on sellainen. Soolona ei samalla tavalla häröile. Yksi syy voisi olla ihan ikääntyminenkin. Ei vaan jaksa liikuskella ainakaan juosten enää... Ja se syövän voittaminen antoi ehkä enemmän "elämänikoa" ja siksi ilveilee muille? |
Jeszse 08.12.2024 13:33:42 | |
---|
Hipelius: Olet hieno mies, mutta sulla on aivan ällistyttävän huono maku. |
texan 08.12.2024 14:33:12 | |
---|
|
Twinkle 08.12.2024 16:14:23 (muokattu 08.12.2024 16:14:33) | |
---|
texan: Eipä ollut yllätys, ammattimies ja soittanut Harrisin kanssa pitkään yhdessä British Lionsissa. Ei ollut yllätys myöskään niille jotka luki edellisen sivun tästä ketjusta. |
StJerky 08.12.2024 16:15:27 (muokattu 08.12.2024 16:15:43) | |
---|
Henri Henri Olavi: Mun mielestä Brucen pelleily on vaivaannuttavaa ja päälleliimattua. Feikkiä. Se on mun vaikutelma niistä keikoista jotka olen itse nähnyt tai joita olen katsonut tallenteilta. Minusta se on oikein luonnollisesti hauska persoona sekä lavalla, että esim. puhujakeikoillaan. |
p130 08.12.2024 17:19:11 | |
---|
Henri Henri Olavi: Mun mielestä Brucen pelleily on vaivaannuttavaa ja päälleliimattua. Feikkiä. Se on mun vaikutelma niistä keikoista jotka olen itse nähnyt tai joita olen katsonut tallenteilta. Puhekeikkoja ei ainakaan kannata katsoa, kuin kerran. Ihan hyvä käsikirjoitus, mutta joskus voisi olla hyvä uusia juttuja. Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. |
PHS666 08.12.2024 17:21:16 | |
---|
Dickinsonin muistelmat on kyllä yksi parhaimpia muusikoiden muistelmia mitä olen itse kuunnellut. Ei mitään parisuhdehömpötyksiä eikä juurikaan mitään ryyppäämis- ja panemis-juttuja, paitsi oluen panemisesta. Ja sitten ilmailusta ja miekkailusta. Se oli helvetin viihdyttävää kuunneltavaa. |
PHS666 08.12.2024 17:25:45 | |
---|
|
Henri Henri Olavi 08.12.2024 17:35:56 | |
---|
Jos et sä osaa päätäs käyttää niin voisit sä ainaki munaas näyttää |
Regalis Apertura 08.12.2024 18:16:35 | |
---|
|
The Jack 08.12.2024 20:03:04 | |
---|
Rockjäbä1978: No eihän se kuitenkaan kuollut https://youtu.be/J39JgVCMpLc?t=79 Eikä välttämättä edes lopettanut bändissä. Ei enää keikkaile jatkossa, mutta jos vielä uutta albumia tulee niin ehkä soittaa sillä. Olin yllättynyt Dawsonin valinnasta. Ukon ikää en löytänyt mistään (edes wikipedia sivua ei ole), mutta näyttää päälle kuusikymppiseltä. Pieni ylimääräinen riski tulee valitsemalla näin vanha gubbe bändin fyysisimpään hommaan. Toisaalta se Harrisin sukulainen olisi ollut hiukan liian pentu, ja näyttää tyhmältä jos bändiläisillä +30 vuotta ikäeroa. |
Sinep7 08.12.2024 20:22:42 | |
---|
The Jack: https://youtu.be/J39JgVCMpLc?t=79 Eikä välttämättä edes lopettanut bändissä. Ei enää keikkaile jatkossa, mutta jos vielä uutta albumia tulee niin ehkä soittaa sillä. Olin yllättynyt Dawsonin valinnasta. Ukon ikää en löytänyt mistään (edes wikipedia sivua ei ole), mutta näyttää päälle kuusikymppiseltä. Pieni ylimääräinen riski tulee valitsemalla näin vanha gubbe bändin fyysisimpään hommaan. Toisaalta se Harrisin sukulainen olisi ollut hiukan liian pentu, ja näyttää tyhmältä jos bändiläisillä +30 vuotta ikäeroa. Dawson on 1958 syntynyt. Ehkäpä Nicko vielä tosiaan voi mahdolliselle tulevalle levylle soittaa. |
Rockjäbä1978 08.12.2024 21:40:37 | |
---|
Sinep7: Dawson on 1958 syntynyt. Ehkäpä Nicko vielä tosiaan voi mahdolliselle tulevalle levylle soittaa. Oletko varma että on 1958 syntynyt. Googlettamalla löysin samannimisen rumpalin Savage yhtyeeseen liittyen ja hän oli syntynyt 1958 mutta on kuollut. |
Herrasmiekkoinen 08.12.2024 22:31:40 | |
---|
The Jack: Olin yllättynyt Dawsonin valinnasta. Ukon ikää en löytänyt mistään (edes wikipedia sivua ei ole), mutta näyttää päälle kuusikymppiseltä. Pieni ylimääräinen riski tulee valitsemalla näin vanha gubbe bändin fyysisimpään hommaan. Toisaalta se Harrisin sukulainen olisi ollut hiukan liian pentu, ja näyttää tyhmältä jos bändiläisillä +30 vuotta ikäeroa. Siinäpä olisikin hyvä temmpu että bändi vaihtaisi kaikki jäsenet yksi kerrallaan nuorisolaisiin sitä mukaa kun edellisillä ikä tulee vastaan. |
Sinep7 08.12.2024 22:33:26 | |
---|
Rockjäbä1978: Oletko varma että on 1958 syntynyt. Googlettamalla löysin samannimisen rumpalin Savage yhtyeeseen liittyen ja hän oli syntynyt 1958 mutta on kuollut. Niinpäs onkin. No, joka tapauksessa päälle 60v vaikuttaa ulkomuodoltaan... |
texan 08.12.2024 23:03:34 (muokattu 08.12.2024 23:09:24) | |
---|
Sinep7: Niinpäs onkin. No, joka tapauksessa päälle 60v vaikuttaa ulkomuodoltaan... Useamman lähteen mukaan on 66-vuotias, eli aika vanha gubbe jo. Eivät halunneet ikämiehet nuorempaa ilmeisesti ottaa. Kovasti tuntuu tämä Dawsonin valinta rumpaliksi jakavan Maiden fanien mielipiteitä. Vaikea tuosta on etukäteen sanoa yhtään mitään, kun ei ole kuullut miehen soittavan vielä yhtään Maidenin biisiä. |
Duro 09.12.2024 07:10:58 (muokattu 09.12.2024 07:13:35) | |
---|
Dawsonilla ei paljoa ole videoita tubessa ainakaan mutta varsin osaavan oloinen herra on niiden perusteella mitä löysin. Mielenkiinnolla ootan miten maidenhommat taittuu. Jos ne ei taittuis niin ei sitä oltais valittu. McBrainin apinointia toivoisin mahd. vähän vaikka kai sitä jnkv tulee olemaan jok tap. Vaikka McBrain on itselläkin yksi top 5 rumpaleista keiden takia itekin tartuin kapuloihin niin aikansa kutakin ja hyviä eläkepäiviä. Vähän herkäksi meinasi vetää kun katselin tuosta viimeisestä vedosta pätkiä tuben puolelta. Prönts. |
Koskenkorvasieni 09.12.2024 08:51:51 | |
---|
|
Deathrace King 09.12.2024 10:57:30 | |
---|
texan: Useamman lähteen mukaan on 66-vuotias, eli aika vanha gubbe jo. Eivät halunneet ikämiehet nuorempaa ilmeisesti ottaa. Kovasti tuntuu tämä Dawsonin valinta rumpaliksi jakavan Maiden fanien mielipiteitä. Vaikea tuosta on etukäteen sanoa yhtään mitään, kun ei ole kuullut miehen soittavan vielä yhtään Maidenin biisiä. Pystytkö linkkaamaan? Koittanut selvitellä, mutta hyvin tiukassa on tieto iästä. Varmasti helppo ratkaisu Stevelle, kun ovat soittaneet niin pitkään kimpassa. Onko kuitenkaan Maideniin paras mahdollinen kiertuerumpali? Vähän epäilen, mutta toivottavasti hoitaa homman hyvin. Itse olisin toivonut hiukan nuorempaa kaveria tuomaan bändiin lisää energiaa loppuaikoihin. Mutant Blast - Metal Thrashing Death 'N' Roll
www.facebook.com/mutantblastband
https://youtu.be/AR48lQfai7k?si=A-x5EyPArrd0Q-ie |