ramionparas 29.11.2012 10:11:49 | |
---|
siistiltä näytti kyllä tuo uusi dvd..vois melkeen jopa hankkia..varsinkin kun dm paras biisi, judas kiss, on mukana niin kyllä kelpais.. http://www.evilpiggy.tk
http://www.mikseri.net/epm
http://www.myspace.com/evilpiggymachine |
juhopetteri 29.11.2012 10:12:22 | |
---|
Niin siis bob rock ei vaikuttanut yhtään metallican rockiintumiseen/kaupallistumiseen...vaikka aika tietonen valintahan se tietty oli siinä vaiheessa, kun raha alko kiinnostaa muita asioita enemmän. Aika klisee, mutta kyllähän metallica kuoli bussin alle -86. En ole eläessäni kuullut miltään bändiltä livenä niin käppästä soittoa kun nyky metallicalta...sekin on aika tiukka fakta. Brewtality |
juhopetteri 29.11.2012 10:14:19 | |
---|
Death magneticilla olis voinu 20% biiseistä olla ihan ainesta, jos sitä ei olis tuotettu kuuntelu kelvottomaksi. Brewtality |
bedlam 29.11.2012 10:19:00 (muokattu 29.11.2012 10:20:16) | |
---|
juhopetteri: Niin siis bob rock ei vaikuttanut yhtään metallican rockiintumiseen/kaupallistumiseen... - bändit itse valitsi tuottajansa, eikä toisinpäin - musta levy on ainakin minusta soundeiltaan selkeästi raskaampi ja hevimpi kuin ekat Metallica-levyt - muutamassa biisissä oli alunperin nopea rässikomppi, mutta Lerssi itse halusi vaihtaa niihin puolta hitaamman peruskompin - Bob Rock ehdotti eka sinkuksi Holier than Thou -biisiä, mutta bändi valitsi Enter Sandmanin jne, jne, jne. Bob Rock teki ihan vain sitä mitä bändi häneltä pyysi. http://www.petrilampela.net |
juhopetteri 29.11.2012 10:25:35 | |
---|
Totta munassa ne valitsi rockin, kun sillä oli jätti myynnin ainekset käsissä...flemming rasmussen oliskin ollut liian ilmeinen, ja hyvä valinta. Noita metallica "faktoja" kyllä löytyy, yhtään jos lukenut Mciverin puuduttavaa kirjallisuutta...burton kirjakin todella syvältä.."cliff oli hyvä äijä", "cliff osas soittaa" Brewtality |
Stradlin 29.11.2012 10:28:16 | |
---|
juhopetteri: Mun kommenteissa alun perin edes ollut mitään provoutumisen aihetta, mutta kun ei jengi kestä mitään... Sinähän se et kestänyt, kun näkemyksesi kyseenalaistettiin. Kun kaikki eivät olleetkaan samaa mieltä tuottajan osuudesta Metallican kehityksessä, aloit puhua mm. "aamumällin märistä kalsareista". "Voi kun täällä onnistuisi älykkäästi keskustella avaruusliskoista ynnä sun muista. Mutta tervettä keskustelua ei synny minnekään kun heti hyökätään ad hominem viesteillä päälle." - Anonymous-jazz |
juhopetteri 29.11.2012 10:32:20 | |
---|
Hahaha:D oi helvetti, naula päähän..vieläkö tää jatkuu, uskomatonta. Kohta siirtyä imperiumin messulaudalle, siellä on kanssa kyllä kova meininki. Brewtality |
Rhapa 29.11.2012 10:33:37 | |
---|
Stradlin: Sinähän se et kestänyt, kun näkemyksesi kyseenalaistettiin. Kun kaikki eivät olleetkaan samaa mieltä tuottajan osuudesta Metallican kehityksessä, aloit puhua mm. "aamumällin märistä kalsareista". Sinänsä vähän käy jopa sääliksi, kun "provoamisen" jalo taito on noinkin hukassa. Ensin möläytellään jotain harkitsematonta ja sitten kun huomataan, että jengi pitäytyy asialinjalla, niin itse saadaan se itkupotkuraivari. Joka jatkuu, jatkuu ja jatkuu... |
bedlam 29.11.2012 10:38:15 (muokattu 29.11.2012 10:41:28) | |
---|
juhopetteri: Totta munassa ne valitsi rockin, kun sillä oli jätti myynnin ainekset käsissä... Niin, ja se Bob Rockin vika että bändi valitsi hänet tuottajaksi? Tosiaan järkevämpää olisi vetää mälliset kalsarit päähän kuin koettaa löytää joku järki ja pointti noista teikäläisen jutuista. http://www.petrilampela.net |
juhopetteri 29.11.2012 10:46:04 | |
---|
Miks tässä bob rockissa nyt edes roikutaan, rahan ahne rock+rahan ahne metallica = ylituotettua huttua... Mielestäni mahtavat kommenttini joihin omaan syvän tunne siteen, sisälsivät muutakin kuin tuottaja kysymyksen...bändin live soitannasta te ollette siis samaa mieltä? Rick Rubin kyllä veti ton tuottamisen ihan uudelle tasolle..täytyy sanoa. Brewtality |
juhopetteri 29.11.2012 10:49:45 | |
---|
Ja ei kai kukaan väittänytkään että se bob the builderin vika olis ollutkaan, että tuottajaksi valittiin..kyllähän sille maar raha kelpaa. Blackistä se kuuluu, että isommat rahat ollut mielessä...onhan se semmosta koko kansalle suunnattua tavaraa. Vähän niinkuin amerikan kotiteollisuus. Brewtality |
Röntgen-Jeesus 29.11.2012 10:52:22 | |
---|
bedlam: - Bob Rock ehdotti eka sinkuksi Holier than Thou -biisiä, mutta bändi valitsi Enter Sandmanin Ohoh, tämä tuliki itelle ihan uutena tietona. Noh, bisnesvainua on tyypeillä selvästikkin ollut. Parempi varmaan vaan ignoorata tuon juhopetterin tekstit, sen verran katkeraa settiä tulee :) Quru: Kaikki musiikki on ihan perseestä. |
Fantasmic 29.11.2012 10:53:50 | |
---|
Aaa... Eli tämä. Ymmärrän kyllä että nykyteineistä Metallica voi kuulostaa tosi pehmolle ja kaupalliselle kun joka paikasta puskee tänä päivänä kaiken maailma bläkkistä, döödistä ja numetallia. |
juhopetteri 29.11.2012 11:00:47 | |
---|
Nonni, nyt tulin oikein ymmärretyksi. Hohhoooo, mitenkä musta onkin tullut näin katkeroitunut...onneks mä oon ainut joka täällä sortuu asiattomaan argumentointiin. Ihan turha koittaa vetä edes asialinjaa...olen kyllä tyytyväinen, että pääsin syväluotaavan analyysin kohteeksi. No asiallinen keskustelu täytyykin säästää johonkin ihan muualle..metallica puritanistien kanssa keskustelu on kuin antais pulsulle konjakkia...tai yrittäis tehdä jehovasta ateistia Brewtality |
Fantasmic 29.11.2012 11:05:57 (muokattu 29.11.2012 11:06:11) | |
---|
Toi sun argumentointisi on vaan vähän ontuvaa koska se on huonosti perusteltua, jos ollenkaan. |
juhopetteri 29.11.2012 11:14:49 | |
---|
Niino..nääkin on vähän makuasioita. Meikäläinen ainakin tunsi ittensä aika petetyksi 'tallican keikalla...lämppärit miksattu päin helvettiä, vaan että pääbändi kuullostais paremmalta, sitten äijät tulee pariks tunniks soittaan päin helvettiä hyvillä soundeilla..ei muuten mitään, mutta rahat meni suhteellisen hukkaan. Onhan tota metallicaa tullu skidistä asti kuunneltua, mutta se on niin kulahtanut jo. Olis jääny kaikille hyvä muisto kun olis silloin jasonin lähdön aikoihin jättäny homman sikseen..käsittääkseni niillä kuitenkin soittamisen palo ollu kadoksissa jo aika kauan, erityisesti hemmetillä. Tiä sitten ovatko skarpanneet...tuskin. Brewtality |
bedlam 29.11.2012 11:25:34 (muokattu 29.11.2012 11:28:19) | |
---|
juhopetteri: No asiallinen keskustelu täytyykin säästää johonkin ihan muualle..metallica puritanistien kanssa keskustelu on kuin antais pulsulle konjakkia... Sinähän se kaikista suurin puritanisti tunnut olevan. Muut katsoo hämmentyneenä vieressä kun yksi raivoaa ja vaahtoaa. http://www.petrilampela.net |
juhopetteri 29.11.2012 11:36:09 | |
---|
bedlam: Sinähän se kaikista suurin Metallica-puritanisti olet koko ketjussa. Voi osaltaan ollakin. Jos se tekee musta metallica puritanistin etten pysty pitämään paskaa konvehtina, niin olkoon niin. Tää metallica on kyllä aina ollut loputon suo...parempi jättää omaan arvoonsa. Onneks ensvuonna tulee taas paljon hyviä bändejä keikoille suomeen...joku päivä vois kyllä pyöräyttää vaikka puppetsin soittimessa ja todeta että disposable heroes taita olla metallican uran ehdoton helmi. Pitäkää kalsarit päässä..taidan suunnata vaikka imperiumin messulaudalle... Brewtality |
bedlam 29.11.2012 11:39:04 (muokattu 29.11.2012 11:45:17) | |
---|
juhopetteri: Voi osaltaan ollakin. Jos se tekee musta metallica puritanistin etten pysty pitämään paskaa konvehtina, niin olkoon niin. Mitä paskaa minä esimerkiksi nyt pidän konvehtina, saisiko tähän vielä tarkennusta? Mulle musta levy oli pettymys ilmestyessään, joten sitä et varmaan tarkoittanut? Minusta myös Metallica on soitannollisesti hirveimmästä päästä kuulemiani liveorkestereita, joten siitäkään ei varmaan ollut kyse? Käsittääkseni moni muu kirjoittelija on täällä näistä ihan samaa mieltä. http://www.petrilampela.net |
juhopetteri 29.11.2012 11:50:22 | |
---|
Jengi oon siis samaa mieltä, mutta kuitenkin ollaan ihan eri mieltä../m/ nyt mä oon ihan kartalla...vai oonko. Joo-o. Brewtality |