Aihe: Tiesittekö?
1 2 3 4 515 16 17 18 19 20 21 22
moderniluuranko
22.06.2006 11:06:22
Olet väärässä.

Voi olla. Mitä itse olen aihetta kuitenkin tutkinut, niin itsessään luova "työnteko" kyllä vaikeutuu, työnteko ylipäänsä....Siis että saa biisit, tehtyä, soitettua, nauhoitettua, ja levyn ulos. Ja sitten on vielä keikkailu. Tokihan skitsofreenikoilla pyörii päässä mitä ihmeellisimpiä asioita, paranoiaa, salaliittoteorioita, pelkotiloja, plus sitten kaikki aistiharhat ja niihin liittyvät toiminnot, mutta se, että ne kaikki ymmärtää ja saa niistä tehtyä sitten taidetta, musiikkia, mitä tahansa, on suhteellisen ongelmallista.

Tätä keskustelua voidaan kyllä jatkaa mun puolesta muuallakin. Haluaisin mielelläni tietää, jos sinulla on kokemusta skitsofreniasta tai olet sairaudesta ottanut selvää. Itse kun pelkäsin tuossa keväällä pari kuukautta putkeen, että nyt iskee, joko skitsofrenia, tai sitten jokin psykoosi. Mutta eihän skitsofreenikko ymmärrä olevansa skitsofreenikko...
toba
22.06.2006 15:49:45

Tiesittekö että Alexi Laiho sohas vahingossa mun exää rumilla niittirannekkeillaan Ääni ja Vimma 2004 aluekarsinnoissa ?!?!?! ihqdaa
Abugali
22.06.2006 17:27:19
Niin, Michael Kenney oli siis Maidenin kosketinsoittajan nimi. Piilosoitto taitaa olla molempien osapuolten yhteinen sopimus, sillä Seventh Tour-kiertueella Kenney OLI lavalla joidenkin keikkojen aikana, ja yhtye jopa kuvautti itsensä "uuden" jäsenensä kanssa. Mutta taisivat sitten yhteisymmärryksessä pitää Kenneyn verhon takana, toimiihan mies myös Steven henkilökohtaisena bassoteknikkona.

Ja taitaa sama hemmo olla nykyäänkin aina kun tarvitaan. Muistaakseni Rock In Rio - DVD:n extroissa näkyy, kun hän siellä verhojen takana soittelee ja lopputeksteissä hänet mainitaan kanssa.
MrHands
23.06.2006 01:36:56
Testament tunnettiin alkuaikoina nimellä The Legacy. Ilmeisesti ennen kun Souza lähti Exodukseen, Chuckin liityttyä bändin nimi muutettiin.

SS: And you guys had to change your band name from Legacy to Testament cause Legacy was already taken apparently . Did Billy Milano really think of the name Testament?

EP: Yeah we were recording the record in New York and we were good friends with him at the time and I think we were at a BBQ at Billy’s house and we were thinking about names. I came up with Cryptic Tales or something fuckin Cryptic? And Billy’s drinking beer and I remember it was like Animal House...He burped and he goes" Call it Testament"(laughs) So we all kinda went wow that sounds cool. So I drew up the logo for it, so it was killer cause it was Legacy music so we called the album The Legacy. So that kinda worked out.
DVD-SOITIN
23.06.2006 02:27:26
Ja taitaa sama hemmo olla nykyäänkin aina kun tarvitaan. Muistaakseni Rock In Rio - DVD:n extroissa näkyy, kun hän siellä verhojen takana soittelee ja lopputeksteissä hänet mainitaan kanssa.

Death On The Roadia kun katsoo, extralevyä niin sielläkin se Kenney esittelee kuinka Paschendale vedellään. ;)
METALLICA - Kiitos hienoista hetkistä Tallinnassa 13.06.2006
ftmch90
17.07.2006 01:06:52
-Oikaisu: SOAD:in basisti Shavo Odadjaan on bändin ainut huumeongelmainen,
julkisten tietojen mukaan.

kyllä ne muutkin pössyttelevät, siis paitsi john.

http://img301.imageshack.us/img301/686/bongdo9.jpg

http://img64.imageshack.us/img64/7204/daronmalakian2ac9.jpg
ossip
17.07.2006 10:35:22
Danny Spitz soitti Overkillissä 80-81
Kirk Hammett soitti Exoduksessa 81-83
Joku Barathrumin jäsenistä on tehnyt isoveljeni tatuoinnit :D
Life sucks and then you fuckin' die
Moimies
17.07.2006 11:26:18
Danny Spitz soitti Overkillissä 80-81

Tämäpä tuli aika puun takaa ainakin mulle.
Paskan möivät.
Seppo_Howitzer
17.07.2006 15:55:45
Tämäpä tuli aika puun takaa ainakin mulle.

Ja Dan Spitz teki Deathriderin Overkillin kanssa ja vei sen mukanaan Anthraxiin.
thrashmetallisti
17.07.2006 16:32:45

Ja Dan Spitz teki Deathriderin Overkillin kanssa ja vei sen mukanaan Anthraxiin.

Ja omin sanojensa mukaan teki suuren osan Anthraxin riffeistä mistä ei saanut kunniaa koskaan. Jotain tällästä SOD:n dvd:llä muistaakseni
Thrash till death! Thrashia Porista www.mikseri.net/polluted
Piepe
18.07.2006 13:01:39
kyllä ne muutkin pössyttelevät, siis paitsi john.

http://img64.imageshack.us/img64/7204/daronmalakian2ac9.jpg

Tipahdin. Vittu että on jätkä pihalla. En ihmettele miten äijät tekee niin puuduttavaa musaa.
Jormaz
18.07.2006 22:03:43
In Goth We Trust!
The 666 Club #4 Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta
cadabra
19.07.2006 09:42:41
http://www.cs.rice.edu/~dschwarz/lemur3.jpg

Lähtipäs päivä hyvin käyntiin :D Huomattavaa yhdennäköisyyttä.
Meehän kämpille.
Gulo
19.07.2006 16:37:49
"Devin Townsend suffers from bipolar disorder for which he has been receiving treatment." - wikipetija

Oisko se sitten jotain maanis-depressiivisyys kamoja?

Oot ihan oikiasa, suomeksi tuo siis on nimeltään kaksisuuntainen (bipolaarinen) mielialahäiriö. Maanis-depressiivisyys on alan lähteiden mukaan "loukkaava" nimitys, Luoja tietää miksi.
I am the bringer of seed, I will bring eternity - I am what this world needs, I am CHAOS BREED!
Stalkah
19.07.2006 17:52:34 (muokattu 19.07.2006 17:53:56)

... että dave mustaine tapas bändinsä pitkäaikaisen (mutta valitettavasti entisen) basistin, david ellefsonin, kun mustaine heitti ruukkukasvin ellefsonin ikkunasta sisään, koska ellefson soitti bassoaan liian kovaa?!?!

Dave Mustainella on suomalaisia sukujuuria.

No niin on Heather Locklearillakin! joku mainitsi että se on väännös mustosesta, no locklear on väännös lokalaarista (mahtaako pitää paikkaansa).

EDIT - katsokaa osoitteesta www.metalstorm.ee eri bändeiltä trivia - osio. sieltä löytyy juttuja tähän "tiesitkö" tyyliin eri bändeistä, mm. tämä mustiane - ellefson juttu.
Minkä nuorena varastaa, sen vanhana omistaa - röytää, siinä vasta hieno sana!
cadabra
19.07.2006 21:51:32
lokalaarista (mahtaako pitää paikkaansa).

nyt repes.
Meehän kämpille.
Blodapelsin
21.07.2006 20:16:52 (muokattu 21.07.2006 20:17:18)
Bruce Dickinson on Englannin miekkailumestari. Vuotta en tiedä. Nicko Mcbrain ja Bruce lentävät kumpikin koneita.

Dickinson on jostain suuttuneena haastanut Tommy Leen meikkailuotteluun.

Tommy Lee jänisti ja antoi luovutusvoiton.
Musakaupassa soittaminen on vähän niinku keikka.
Blodapelsin
21.07.2006 20:22:49
Ainiin joo... Tämän latinojollottaja Juanesin ensimmäiset musiikilliset esikuvat olivat Metallica ja Slayer...
Musakaupassa soittaminen on vähän niinku keikka.
KTR
21.07.2006 20:40:09
Dickinson on jostain suuttuneena haastanut Tommy Leen meikkailuotteluun.

Meikkailuotteluun?
kid ego
21.07.2006 20:49:07
Meikkailuotteluun?

Tommy ois kyllä vienyt sen.
"Minä tiedän missä olen, ja minne olen menossa. Ei tämä laiva merillä ole, enkä minä ole merimies" - erään deekun aatteita 14.7.2006.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)