Aihe: Dream Theater
1 2 3 4 515 16 17 18 19196 197 198 199 200
Ali
12.10.2011 15:46:41

Fanboiden sarkasmitutkat kaipaa jälleen huoltoa. Kannattaisi varmaan varata säännöllinen huoltoaika?
"Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less"
Levylista
bedlam
12.10.2011 15:56:48 (muokattu 12.10.2011 16:02:04)

"Faniboiden sarkasmitutka" ois aika proge bändin nimi.
http://www.petrified-eye.net
Astral Dog
12.10.2011 19:46:35

Kärpäsruoska: Seuraavaksi aiot varmaan sanoa että Witherissä on sydänverta ja tunteen paloa ja että Dark Eternal Night on witun raskas ja aggressiivinen.

En aio, koska en paljoa tykkää noista biiseistä. Mikäs älypään oma DT:n suosikkibiisi on?
Kärpäsruoska
12.10.2011 19:58:16 (muokattu 12.10.2011 20:02:38)
Astral Dog: En aio, koska en paljoa tykkää noista biiseistä. Mikäs älypään oma DT:n suosikkibiisi on?

Eipä ole moista. Burning My Soulia en kuitenkaan osaa kuulla kuin aika tylsänä ja laiskana, mutta minä nyt tietysti olen vain minä.
Rakastan teitä kaikkia.
hevikukko
12.10.2011 21:15:12
Nonnii! Täällähän tämä ketju on. Etsiskelin aikani ja en todella ollut iha Sherlock Holmes, mutta hyvä että DT-ketju löysi oman paikkansa. Olis ollut asiaakin jo monta sivua sitten mutta, täytyy ensin lukaista tämä läpi kunhan kerkeen. Hienoa ja hyvä juttu!
Mikä Boogie? ... No Mesa Boogie tietenkin! Hahahaa
Narcosynthesis
12.10.2011 21:36:56

Kärpäsruoska: Eipä ole moista. Burning My Soulia en kuitenkaan osaa kuulla kuin aika tylsänä ja laiskana, mutta minä nyt tietysti olen vain minä.

Näinhän se menee kun musa ny vaan on niin subjektiivinen juttu. Mä diggailen Burning my soulia ja lähestulkoon inhoan koko Metropolis pt. 2:sta, jota taas kaikki tuntuu aina ylistävän.
Vaikea on vauvankakkaa mieltää kermatoffeeksi, vaikka pehmeää, kellertävää ja lämmintä sekin on.
hevikukko
12.10.2011 22:02:04 (muokattu 13.10.2011 15:46:26)
ruikku20: Eisssss...Tuota lost not forgottenin unisonoa ahh mitä täydellisyyttä!
Cover kys.biisistä:http://www.youtube.com/watch?v=bw6ih2GFl-E

Noniin. Tämä kohta tässä ketjussa jäi pahasti päähän...on uskomattoman upeeta katsottavaa ja kuunneltavaa. Jokainen meistä pystyy uskomattomiin suorituksiin kunhan siihen uhraa aikaa ja tämä on hyvä esimerkki siitä. En omasta mielestäni haluaisi ihan oppia nuottitarkkaan tällaisia kokonaisuuksia, jotta sosiaalistakin aikaa löytyisi elämälle. Annetaan oikealle bändille krediittejä kun keksii tällaisen biisin????? "coveri soittelijan lisäksi". :DDD
Nooh.. joka tapauksessa hienoa että joku jaksaa perehtyä näin syvällisesti covereihin!

Uusi levy on innoittanut minua ajamaan töihin hymy kasvoilla aamuyöllä ja voin sanoa että todellakin on upeeta kokonaisuutta DT:ltä. Liput on keikalle permannolle, siellä nährään!

Ketju on todella aikuismainen tätänykyä ja mukava lukea asiaa oikein suurin silmin. Keep it up!

M
Mikä Boogie? ... No Mesa Boogie tietenkin! Hahahaa
M4ss3 m/
12.10.2011 22:19:19
hevikukko: Jokainen meistä pystyy uskomattomiin suorituksiin kunhan siihen uhraa aikaa ja tämä on hyvä esimerkki siitä.

Hyvä esimerkki toi tyyppi siitä, että jos uhraisi sitä aikaa johonkin muuhun, esim säveltämiseen ton Petruccin(tai kenen tahansa muun kitarasankarin) millintarkan imitoinnin sijaan niin toi vois ollakin jotain. Onhan nuo cover-vedot tosin ihan kiva tapa näyttää mitä osaa..
Massecoream: http://maihinnousu.net/s/13188
SnowCrow
12.10.2011 22:22:16
M4ss3 m/: Hyvä esimerkki toi tyyppi siitä, että jos uhraisi sitä aikaa johonkin muuhun, esim säveltämiseen ton Petruccin(tai kenen tahansa muun kitarasankarin) millintarkan imitoinnin sijaan niin toi vois ollakin jotain. Onhan nuo cover-vedot tosin ihan kiva tapa näyttää mitä osaa..

Taitaa olla vähän kateutta ilmassa. ;)
M4ss3 m/
12.10.2011 22:26:08
SnowCrow: Taitaa olla vähän kateutta ilmassa. ;)

Sitä en kiellä etteikö olisi kiva soittaa yhtä hyvin, mutta multa toi tyyppi ei ainakaan saa respektiä jos se vaan osaa tiluttaa yli 2000 nuottia minuutissa.
Massecoream: http://maihinnousu.net/s/13188
Kurkkuviipale
12.10.2011 22:32:17

M4ss3 m/: Sitä en kiellä etteikö olisi kiva soittaa yhtä hyvin, mutta multa toi tyyppi ei ainakaan saa respektiä jos se vaan osaa tiluttaa yli 2000 nuottia minuutissa.

No mutta olihan toi coveri sen nuotintarkkuuden lisäksi ainakin mun mielestä ihan hianosti tulkittu, mitä nyt tollaseen kappaleeseen tulkinnanvaraa jää.
Se oli tonnin seteli... ... ...tonnin seteli... ..
Guitar_Miller
13.10.2011 00:05:30
Guitar_Miller
13.10.2011 00:11:14
Tuli muuten vaan kiinitettyä huomiota kun Lost Not Forgottenin alussa on ne himo tapping, sweep, tilu piano/kitara soolo ja petrucci tappaa ihmisiä. Niin soolon jälkeen alkaa laulu "I am not immortal. I'm just a man"??? :D
Tuomoo
13.10.2011 00:16:46
Guitar_Miller: Tuli muuten vaan kiinitettyä huomiota kun Lost Not Forgottenin alussa on ne himo tapping, sweep, tilu piano/kitara soolo ja petrucci tappaa ihmisiä. Niin soolon jälkeen alkaa laulu "I am not immortal. I'm just a man"??? :D

Itse asiassa minäkin hörähdin tälle kun tuon huomasin joku päivä.

Mua alkoi tänään tuota levyä kuunnellessa jostakin syystä suunnattomasti jurppia Petruccin soolosoundit. Jotenkin mun korvaan tuo ei oo yhtään luonnollisen kuuloinen ääni kitarasta, liian "tiukka". Mutta onhan se luonnollista, että jos olis suoraan vahvistimesta vedetty sellaisenaan levylle, niin nuo soolot olis sellaista mössöä, että niistä ei sais mitään selvää, että aivan sen kuuluvuuden takia nuo soundit on tuollaiset, mutta ne vaan siltikin ärsyttää.
"IntriguingMan: Siittimen läpsyttelyn todistajamieeeesss"
kkaarre
13.10.2011 08:50:18
Guitar_Miller: Tuli muuten vaan kiinitettyä huomiota kun Lost Not Forgottenin alussa on ne himo tapping, sweep, tilu piano/kitara soolo ja petrucci tappaa ihmisiä. Niin soolon jälkeen alkaa laulu "I am not immortal. I'm just a man"??? :D

...tuli mieleen että olisko tuo tarkoituksellinen juttu. Lyriikathan on Petruccin.
Mun pitäsis pitää turpani kiinni.
Perro Stupido
13.10.2011 08:56:21 (muokattu 13.10.2011 09:54:30)
edit. aivopieru
bedlam
13.10.2011 09:19:34 (muokattu 13.10.2011 09:21:55)

Perro Stupido: Kyllä Petru varmaan oman arvonsa tietää, mutta että noin kovasti itseään hehkuttais? Enpä usko..

"En ole kuolematon, olen vain ihminen". Onko tuo nyt sitten hehkutusta, jos ei sitten sarkastista sellaista.
http://www.petrified-eye.net
Wild String Of Voodoo Strat
13.10.2011 09:42:33

bedlam: "En ole kuolematon, olen vain ihminen". Onko tuo nyt sitten hehkutusta, jos ei sitten sarkastista sellaista.

Tuohan on selkeä viittaus Highlanderin loppuun/Highlander 2: The Quickeningin alkuun.
"Music must serve a purpose; it must be part of something larger than itself, a part of humanity." - Pablo Caslas
Perro Stupido
13.10.2011 09:53:25
bedlam: "En ole kuolematon, olen vain ihminen". Onko tuo nyt sitten hehkutusta, jos ei sitten sarkastista sellaista.

Mitähän mä oikein nyt sekoilin.. :D jooohh ja tuota.. unohtakaa.
Kampela77
14.10.2011 11:50:00 (muokattu 14.10.2011 12:06:54)
John Myungin otelautakäden sormet tekevät liian suurta liikerataa. Keskustelkaa.
Interviewer: "So Frank, you have long hair. Does that make you a woman?" Frank Zappa: "You have a wooden leg. Does that make you a table?"
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)