Aihe: Children of Bodom
1 2 3 4 5154 155 156 157 158173 174 175 176 177
Sinep7
16.09.2022 13:23:46
Henri Henri Olavi: Mä tykkään Bodomissa eniten sanoituksista.

Varsinkin Jau Jau on parhautta.
Lohivirta
06.10.2022 14:45:48
Kenties jo linkattu tässä ketjussa. Tänään auennut Tapiolassa Bodom-näyttely.

Strikes and Gutters, Ups and Downs - Children of Bodom in retrospective photos.
https://www.espoo.fi/fi/tapahtumat/espooevents:agbrqzuwhu

Tarkoitus on polkaista katsomaan lähipäivinä.
ttpp44
16.10.2022 10:24:28
Lohivirta: Kenties jo linkattu tässä ketjussa. Tänään auennut Tapiolassa Bodom-näyttely.

Strikes and Gutters, Ups and Downs - Children of Bodom in retrospective photos.
https://www.espoo.fi/fi/tapahtumat/espooevents:agbrqzuwhu

Tarkoitus on polkaista katsomaan lähipäivinä.

Kävin katsastamassa. Eipä tuossa kyllä oikein mitään erityisen ihmeellistä ollut, 10 minuutissa kierretty. Jotain Henkan itse ottamia räpsäisyjä välissä, muuten sitten ammattilaisten ottamia kuvia, joita eri muodoissa varmaan kaikki nähneet eri musiikkimedioissa vuosien varrella. Kyllä siellä silti kandee käydä jos asuu lähellä tai on muuten asiaa tuolle suunnalle, mutten kyllä voi sanoa, että kauempaa kannattaisi lähteä. Tai no, jos käy samalla Emmassa, niin sitten. Sehän on ihan siinä melkein vieressä.
Shredator
16.10.2022 16:29:05

Tuli käytyä. Tuuri sattui että Jaska oli paikalla ja veti siellä kierroksen avaten kuvien taustoja. Kannattaa käydä vilkaisemassa.
Minkä sormet heittää, sen wahi peittää
darkus
18.10.2022 09:42:10
Shredator: Tuli käytyä. Tuuri sattui että Jaska oli paikalla ja veti siellä kierroksen avaten kuvien taustoja. Kannattaa käydä vilkaisemassa.

Sama. Hyvinvoivan näköinen oli myös.
Dirtyh
18.10.2022 21:56:39

darkus: Sama. Hyvinvoivan näköinen oli myös.

Siis mikä juttu tämä nyt on että 43 vuotiaasta ihmisestä pitää oikein erikseen korostaa hänen olevan hyvinvoivan näköinen?
Henri Henri Olavi
18.10.2022 22:26:38
Dirtyh: Siis mikä juttu tämä nyt on että 43 vuotiaasta ihmisestä pitää oikein erikseen korostaa hänen olevan hyvinvoivan näköinen?

No jos on vaikka vitullinen spuge ja nisti.
CMX:ää kuuntelemalla sai ysärillä pillua. Nykyaikana hädintuskin kullia. -Seksihullut
kupteri
19.10.2022 00:21:59

darkus: Sama. Hyvinvoivan näköinen oli myös.

Täähän on ihan hyvä lisäys. Muutamalla bändissä soittaneella ollut takavuosina vähän heikompi tuo hyvinvointi. Jospa vielä jäljellä olevat pysyis paremmin kasassa.
rakula
19.10.2022 08:56:36
Dirtyh: Siis mikä juttu tämä nyt on että 43 vuotiaasta ihmisestä pitää oikein erikseen korostaa hänen olevan hyvinvoivan näköinen?

Oisko esimerkiksi se, että soitti puolet elämästään bändissä missä hyvin viinaan menevää sakkia?
Linda Lampeniuksella on niin paljon botoxia naamassa, et kun se sulkee silmänsä, sen perseenreikä aukeaa.
Dirtyh
19.10.2022 11:20:00

rakula: Oisko esimerkiksi se, että soitti puolet elämästään bändissä missä hyvin viinaan menevää sakkia?

Eihän 80-luvun mäkihyppääjistäkään kaikki dokanneet itseään hengiltä vaikka Nykänen niin tekikin. Raatikainen oli kuitenkin ensin erottamassa Latvalan ja myöhemmin laittamassa bändin pakettiin Laihon päihteidenkäytön takia. Mä olin olettanut että Raatikaisen pulloissa kierteet toimii molempiin suuntiin mutta näköjään toisille se oletusarvo olikin että jos kerran Laiho dokasi itsensä hautaan niin kyllähän muutkin niin tekee.
Henri Henri Olavi
19.10.2022 11:23:00
Dirtyh: Raatikainen oli kuitenkin ensin erottamassa Latvalan ja myöhemmin laittamassa bändin pakettiin Laihon päihteidenkäytön takia. Mä olin olettanut että Raatikaisen pulloissa kierteet toimii molempiin suuntiin mutta näköjään toisille se oletusarvo olikin että jos kerran Laiho dokasi itsensä hautaan niin kyllähän muutkin niin tekee.

Eihän kaikki tällaista tiedä. En mä edes tiedä kuka on Raatikainen. Kiva kuulla, että on hyvä pössis hänellä.
CMX:ää kuuntelemalla sai ysärillä pillua. Nykyaikana hädintuskin kullia. -Seksihullut
Welho-77
19.10.2022 12:35:49
Kyllähän Raatikainen aikoinaan otti viina ihan siinä missä Alexikin. Myöhemmin himmaili. Mielestäni ihan aiheellista sanoa, että on hyvävointisen näköinen, joka pitää ihan paikkaansakkin.
Long live the King of Mercy.
dDevil
19.10.2022 15:06:26
Dirtyh: Mä olin olettanut että Raatikaisen pulloissa kierteet toimii molempiin suuntiin mutta näköjään toisille se oletusarvo olikin että jos kerran Laiho dokasi itsensä hautaan niin kyllähän muutkin niin tekee.

Ei kyllä kukaan mitään olettanut muitten dokaamisesta, tai näin ihte ainakin ymmärsin sen aiemman läpän hyvinvoipan näkösestä hemmosta. Eiköhän tuo ollu vaan toteamus että nähtävästi mies voi hyvin ja hengittää, ilman mitään johdannaista kupin ottamiseen. Mukavahan tuo on kuulla että ko. herra voep vallan mainiosti, kun eipä tuota keikkakuntoakaan enää pahemmin pääse missään toteamaan.
Kitarat tulloo, ja kitarat männöö!
ttpp44
19.10.2022 16:20:51 (muokattu 19.10.2022 17:33:02)
Welho-77: Kyllähän Raatikainen aikoinaan otti viina ihan siinä missä Alexikin. Myöhemmin himmaili. Mielestäni ihan aiheellista sanoa, että on hyvävointisen näköinen, joka pitää ihan paikkaansakkin.

No jaa. Se mitä silloin ihan nuorina kolleina tekivät on ihan eri juttu kuin se, että yleisessä tiedossa on ollut Roopen liian kova dokaaminen, joka on haitannut töiden tekemistä ja Allun liian kova dokaaminen, joka on aiheuttanut rajuja terveysongelmia ja loukkaantumisia. En muista, että koskaan olisi vastaavia juttuja kuultu Jaskan, Henkan, Jannen tai Alexanderin juomisesta.
kupteri
19.10.2022 17:01:29

Vaan ei sitä koskaan tiedä miten elämä vie kun se "menestysura" on ohi. Ex-urheilijoillakin helposti korkki aukeaa eikä menekään kiinni. Jo pelkästään koronahommat on saattanu vaikuttaa kun normaali rytmi kadonnu. Ja jos massia on eikä muuta tekemistä, niin... Silleen aina positiivista ettei se ainakaan päihteiden käyttöön ole menny.

En muista oliko noilla jotain nousevia bändiprojekteja vai ovatko "seestyneet" perhe-elämän pyöritykseen ja musajutut enää sivuharrastuksia. Kivahan se tommonen näyttely on, saa asian tiimoilta vähän muistella. Aika kova ura kuitenkin sieltä teinistä lähtien vetää ympäri maailmaa kiertuita. Ja se että siitä selviää hengissä ja ilman pahempia mielenterveysongelmia.
Jester44
22.10.2022 20:57:10 (muokattu 22.10.2022 20:58:01)
Kysymys Bodomista ja Hate Me! kappaleesta. Kumpi viehättää enemmän, alkuperäinen sinkkuversio vai albumilla oleva versio?

Itse kallistun sinkun puoleen kenties siitä syystä että sinkkuversio oli ensimmäinen noista jonka kuulin ennen Follow the Reaperin julkaisua. Sitä ennen tuttuja oli kaksi ensimmäistä levyä ja vuonna 2000 tuota sinkkua odotettiin ja kytättiin innoissaan että julkaiskaa jo.
Decadetroll
22.10.2022 21:11:36
Jester44: Kysymys Bodomista ja Hate Me! kappaleesta. Kumpi viehättää enemmän, alkuperäinen sinkkuversio vai albumilla oleva versio?

Itse kallistun sinkun puoleen kenties siitä syystä että sinkkuversio oli ensimmäinen noista jonka kuulin ennen Follow the Reaperin julkaisua. Sitä ennen tuttuja oli kaksi ensimmäistä levyä ja vuonna 2000 tuota sinkkua odotettiin ja kytättiin innoissaan että julkaiskaa jo.

Meikäkin osti aikoinaan tuon sinkun ja oon edelleen sitä mieltä, että se sinkkuversio on paljon parempi, kuin levyversio.
Shredator
22.10.2022 22:03:28

Decadetroll: Meikäkin osti aikoinaan tuon sinkun ja oon edelleen sitä mieltä, että se sinkkuversio on paljon parempi, kuin levyversio.

Sama täällä. Levyversio ei iske vieläkään.
Minkä sormet heittää, sen wahi peittää
Hamsteri Kukkonen
22.10.2022 22:04:10

Jester44: Kysymys Bodomista ja Hate Me! kappaleesta. Kumpi viehättää enemmän, alkuperäinen sinkkuversio vai albumilla oleva versio?

Paras versio on se, missä eka soolo starttaa sillä laskevalla asteikkolikillä. Ja siis just siitä syystä.
"You have KELA. Don't worry." -Kiko Loureiro // "Käytän alkoholia äärimmäisen harvoin, olen vain paatumaton runkkari." -Lihis96 // goo.gl/v9KRXz
Welho-77
23.10.2022 15:41:26
Sinkkuversio parempi.

Entäs sitten Children of Bodom ja Towards dead end. Mielestäni niistäkin alkuperäiset paremmat.
Long live the King of Mercy.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)