ozz3 20.06.2005 14:44:33 | |
---|
Tuo on kyllä ihan huuhaata. Jokainen laulua opiskellut tai muuten asian päälle ymmärtävä sen tajuaa. Joka tapauksessa, Mr. Diamond menee lauluissaan aika korkealle, mutta tekee sen falsetolla. On murskaavin ääni metallin/polvistu eessä musiikin "Melkone Sonni!" MegaMan Club #009 - Shadow Man |
Jannipaali 20.06.2005 14:54:11 | |
---|
Mun mielestä parhaimpiin sijoittuvat: Jarkko Ahola Ville Laihiala Alexi Laiho Kirka (R.O.C.K) *Kaikki vahvistimet toimivat savulla, kun savu tulee ulos ne ei enää toimi* |
Keppis 20.06.2005 15:35:05 | |
---|
toinen helvetin hyvä mun mielestä on Alexi Laiho. sillä on nii oma tyyli ettei löydy toista (ainakaan suomesta) Tosiaan aika omanlainen "tyyli"/saundi se on. Hyvyyttä en kummemmin kommentoi. Virsissä on munaa! |
Landola59 20.06.2005 18:55:56 | |
---|
Jos haluaisin paskaa niskaan niin sanoisin että Pentti Hietanen ja Kirka. Mitä väärää näissä herroissa on? Whats wrong with them? HPK = Hemmetin Paljon Kirkkoja. |
lethus1 21.06.2005 13:06:05 | |
---|
toinen helvetin hyvä mun mielestä on Alexi Laiho. sillä on nii oma tyyli ettei löydy toista (ainakaan suomesta) JAU JAU! Yli ymmärryksen menee miten helvetissä joku voi pitää Alexia Suomen yhtenä kovimmista laulajista. Kitaran näppäilyssä ymmärtäisin. Mielipiteitä on erilaisia, mutta Laihon raakkuminen on hirveimmistä lauluäänistä ikuna. Sama pätee melkein kaikki muita CoB kopioita. Mikä helvetti siinä on että vaikka jätkät säveltelee ja soittelee maailman tappiin saakka hirmuisia tilusooloja ja muita niin laulun pitää olla sitä perkeleen monotonista raakkumista. Paskaa Perseestä. www.officialsear.com |
ozz3 21.06.2005 13:32:06 | |
---|
JAU JAU! Yli ymmärryksen menee miten helvetissä joku voi pitää Alexia Suomen yhtenä kovimmista laulajista. Kitaran näppäilyssä ymmärtäisin. Mielipiteitä on erilaisia, mutta Laihon raakkuminen on hirveimmistä lauluäänistä ikuna. Sama pätee melkein kaikki muita CoB kopioita. Mikä helvetti siinä on että vaikka jätkät säveltelee ja soittelee maailman tappiin saakka hirmuisia tilusooloja ja muita niin laulun pitää olla sitä perkeleen monotonista raakkumista. Paskaa Perseestä. Minä taas en jaksa ymmärtää niitä, jotka kommentoivat toisten mielipiteitä tällä tavoin. Ihminen muodostaa mielipiteensä parhaasta laulajasta sen pohjalta, ketä laulajia on kuullut. On murskaavin ääni metallin/polvistu eessä musiikin "Melkone Sonni!" MegaMan Club #009 - Shadow Man |
lethus1 21.06.2005 16:02:46 | |
---|
Minä taas en jaksa ymmärtää niitä, jotka kommentoivat toisten mielipiteitä tällä tavoin. Ihminen muodostaa mielipiteensä parhaasta laulajasta sen pohjalta, ketä laulajia on kuullut. Totta. Juuri sen takia MINÄ en ymmärräkkään miten Laiho voi olla Suomen parhaita laulajia jonkun mielestä. www.officialsear.com |
ozz3 21.06.2005 16:14:29 | |
---|
Totta. Juuri sen takia MINÄ en ymmärräkkään miten Laiho voi olla Suomen parhaita laulajia jonkun mielestä. Joku on kuunnellut koko elämänsä vain Children Of Bodomia? Kaikki saa tykätä mistä tykkää. On murskaavin ääni metallin/polvistu eessä musiikin "Melkone Sonni!" MegaMan Club #009 - Shadow Man |
Jucciz 21.06.2005 18:07:07 | |
---|
Kirka |
Mimi 21.06.2005 19:09:01 | |
---|
Mikä helvetti siinä on että vaikka jätkät säveltelee ja soittelee maailman tappiin saakka hirmuisia tilusooloja ja muita niin laulun pitää olla sitä perkeleen monotonista raakkumista. Paskaa Perseestä. No mielestäni herra Laihon raakkuminen ei sitten ole mitenkään monotonista verrattuna siihen, mitä olen Northerilta kuullut. En sano että Northerin laulaja olisi ns aivan hanurista, mutta kyllä mielummin kuuntelen Laihon himppasen ilmeikkäämpää rakkumista, kuin sitä Norther rääkymistä. Laihon ohella voisin lisätä SPM-listaani Diablon Rainerin, siinä on toinen raakkuja minun mieleeni. Ihan HUONO(kili)! Mako eräässä topikissa: "Kohta on great balls on fire itse kullakin kun nuo Mnetin femakot™ rynää tänne" |
Aegis 21.06.2005 20:43:16 | |
---|
Kirka tai Marco Hietala. Voihan jumaliste kun Kirka olisi aikoinaan ne iskelmähommat lopettanut kuten itse asiassa meinasikin ja pysynyt hevissä. But nöööy... Suomen Gillan. Saa nähdä mihin pystyy perusteilla olevan hevibändimme laulaja, ei ole mikään mutakurkku hänkään. Als ik een vis was dan zouden auto's ramen hebben en zelfs rendieren zouden neuken in een aquarium. |
lethus1 22.06.2005 11:29:18 | |
---|
Joku on kuunnellut koko elämänsä vain Children Of Bodomia? Kaikki saa tykätä mistä tykkää. Niin. Minä en tykkää Laihon äänestä ja minulla on siihen lupa. Minulla on myös oikeus tuoda mielipiteeni siitä julki. www.officialsear.com |
Pelsi 22.06.2005 15:49:22 | |
---|
Niin. Minä en tykkää Laihon äänestä ja minulla on siihen lupa. Minulla on myös oikeus tuoda mielipiteeni siitä julki. Mutta sinun tulisi myös kunnioittaa muiden mielipiteitä, koska muillakin on oikeus tuoda mielipiteensä julki. "On kahdenlaisia ihmisiä: Niitä, jotka jättävät vessanpöntön kannen ylös ja niitä, joiden mielestä se on törkeää."
>-)))> #3
MegaMan Club #005 - Top Man |
ozz3 22.06.2005 15:50:46 | |
---|
Mutta sinun tulisi myös kunnioittaa muiden mielipiteitä, koska muillakin on oikeus tuoda mielipiteensä julki. Näin. On murskaavin ääni metallin/polvistu eessä musiikin "Melkone Sonni!" MegaMan Club #009 - Shadow Man |
lethus1 22.06.2005 16:34:35 | |
---|
Mutta sinun tulisi myös kunnioittaa muiden mielipiteitä, koska muillakin on oikeus tuoda mielipiteensä julki. Jep jep eli kun olen eri mieltä jonkun julkituomasta mielipiteestä, se on kauhia juttu. Jos minä perkele sanon mielipiteeni jostain niin paranee varoa olemasta eri mieltä, ettei minun mielipidettäni epäkunnioiteta, HÄ! Ainini, mitä parhaaseen metallilaulajaan tulee, omalla sarallaan (ei siis Teräsbetoni -linjaa) on mister Corvus Hornasta. Kurkku repiää. Hyviä on muitakin, mutta pitää varmaan painaa tuota "muokkaa" nappia jahka tulee mieleen. www.officialsear.com |
Jööhannes 22.06.2005 16:50:07 | |
---|
Jööh, voisinpa sanoa, kuten tuolla alkupuolella jo joku sanoikin, että Agonizerin Pasi Kärkkäinen. Plääh, kaikilla muilla on tässä joku hyvä juttu, mutta minä en vaan keksi mitään. Voe himputti! Kuuntelenpa Opethia, ehkä se auttaisi miettimään. |
valje 22.06.2005 19:40:29 | |
---|
Pysyttäskö kuitenki aiheessa eikä vaan vastusteta toisten mielipiteitä? Sehän ei tässä ollut pointtina ainakaan otsikosta päätellen... Perustakaa sitten vaikka uusi aihe; Suomen huonoin metallilaulaja? Sellaista ei tosin kaivata. Haukkumiset voi pitää ihan oman pään sisällä. Marco Hietala, Tarja Turunen ja Ville Laihiala ovat omat suosikkini, jotta tämä nyt edes otsikkoon vastaisi.. *life is just a dream on the way to death* |
Jokkeri 23.06.2005 09:42:27 | |
---|
J.Ahola, nyt jo loistava. Odotan innolla vieläkö tekniikka kehittyy. |
Black tears 25.06.2005 02:01:43 | |
---|
Ahola se taitaa olla, ja niin kyllä onkin. Toinen on kyllä Laihiala. |
Räbbänä 16.04.2006 22:26:09 (muokattu 17.04.2006 10:44:08) | |
---|
Ville Laihiala. Sentenced Öri Öri Öri kansalaiset.
"Tää biisi jää soimaan sun päähän, tää biisi jää soimaan sun päähän, tää biisi jää soimaan sun päähän... eikä lähde sieltä milloinkaan pois... |