Aihe: Tuska 2009
1 2 3 4 514 15 16 17 18 19 20 21
tommium
11.05.2009 15:30:19
Räkkipeli: Nohö. Ei voi sanoa että vituttaisi korvia myöten, mutta toivottavasti saa jonkun kunnon nimen tilalle.

Amoral lauantaille, ei s...tana, täytyy kiertää se lava kaukaa ettei mene synttäripäivä pilalle :)
...mä sanon viimeisen sanan, Jasse on gay.
Väinämöinen
11.05.2009 15:33:26
tommium: Amoral lauantaille, ei s...tana, täytyy kiertää se lava kaukaa ettei mene synttäripäivä pilalle :)

Kuten myös THE FACELESS! Todellinen ässäkiinnitys on se, kelpaa nimittäin!
"Support music, not rumors." - Chuck Schuldiner
Caught In The Between Cause of Death Frozen Semen
Bloodvomit
11.05.2009 18:15:08
Väinämöinen: Kuten myös THE FACELESS! Todellinen ässäkiinnitys on se, kelpaa nimittäin!

Nimen omaan! Ite tykkään kun enemmän dödöö lauantaillekkin ja vielä asiallista sellaista :)
Skebaholikko
11.05.2009 19:32:16

Lammikkovalas: Paul Gilbert peru tulemisensa. This makes me a sad panda :(

Meee too :( Toisaalta täytyy sanoa, että helpottaa sentään vähän sitä tuskaa (pun intended), jota lauantain totaalisen stacked kokoonpano tällä hetkellä aiheuttaa. Lunttaanpa hieman...

Suicidal Tendencies
Korpiklaani
Amorphis
Sabaton
The Faceless
Gama Bomb
Pestilence
Evile
John Olivas Pain
Deathchain
Firewind
Profane Omen
Dauntless

Eihän tuossa joukossa ole ainuttakaan bäntiä, jonka vois kevyin mielin missata, ennen kuulumatonta! Sitten jos vielä genre-erojensa tähden vetävät niin veemäisesti päällekkäisyyksiä tyyliin JOP ja Pestilence sekä vaikka Firewind ja Gama Bomb, niin on mindf*ck kasassa. Noh, onpahan ainakin laadukas päivä kokonaisuutena. Toivotaan siihen vaikka vielä että Oliva ja pojat saisivat päälava-slotin (otan aikaa ensimmäiseen "lavan ja miehen välinen kokosuhde"-vitsiin).

Klubisettikin määrää plekästään sen ansiosta että Candlemass jyrää ennakkoon torstaina. Mahtavaa! FNM ja WaltariCmäksä keskiviikkona, Kynttilämessu torstaina ja siitä kolmen päivän Tuskaan - Parhautta!
M.A.C.H.O. # 1 Don't break radio silence until they see this strike force. "Wimpy, non-strike force person: How will I know?" Because all fucking hell is going to break loose.
tommium
11.05.2009 21:28:40
Väinämöinen: Kuten myös THE FACELESS! Todellinen ässäkiinnitys on se, kelpaa nimittäin!

Jepulis! Aivan uusi "tuttavuus" mulle mutta kuuntelin biisit MySpacesta ja tuo bändi todellakin täytyy tsekata tarkemmin. Melkoisen mukavaa menoa!
...mä sanon viimeisen sanan, Jasse on gay.
lxi
11.05.2009 22:04:53
Skebaholikko: Klubisettikin määrää plekästään sen ansiosta että Candlemass jyrää ennakkoon torstaina. Mahtavaa!

Tämä oli uutinen, ja erittäin iloinen sellainen!
edha
11.05.2009 22:59:34
Ittiä kyllä kummastuttaa toi, että Candlemass on klubilla ja sitten ties mitä törkyä soittaa itse juhlilla. Vaan samapa tuo, kumpaankaan en mene.
E. Koskenkorva
jigsore
12.05.2009 00:41:12

Jahas, taitaa riittää Tavastian anti Tuskasta tällä kertaa. Textures & Riverside, ahh.
Kuuntele debyyttilevy ilmaiseksi: DEPTH BEYOND ONE'S - RED LINES ENTWINED
Emplate
13.05.2009 13:11:51

Itse voisin melkein suunnata lauantain jatkoklubille Nosturiin: Ajattara, Lie in Ruins ja Slugathor ei kuulostaa yhtään pahalta kattaukselta. Itse pääkinkerit jäävät kyllä väliin tältä vuodelta.
lethus1
13.05.2009 22:25:39
Kerrankin varmaa ohjelmaa jatkoklubeilla tänä vuonna. Pe Enochian Crescent, La Lie in Ruins. Voi kuvitella jo Su koomat.
Vompatti
incision3
18.05.2009 20:03:59

Nii mut toi tuli Gilbertin tilalle, mikä oli pääsyyni lähteä Tuskaan....Ja sitten ku BFMV peru myös nii ainoo kiinnostava on Amorphis ja Evile. Piteissä sitten kun ei muuta kattomista oo.
ötzi
18.05.2009 20:42:51
Ei kellään olisi tarvetta kahdelle kolmenpäivän lipulle? Yllättävän paskat esiintyjät ja huono rahatilanne sai tämän pitkätukan jäämään kotiin
http://www.mikseri.net/artists/?id=99773 Älä satuta itseäsi!
Tohtori Tonus
18.05.2009 22:14:05
Heh. Aluksi ei pitänyt lähteä ollenkaan, mutta kaveri ylipuhui vähän aikaa sitten yhdeksi päiväksi, sillä ovathan Immortal ja Gojira aivan jumalattoman kovia bändejä. Kun olin jo melkein ostanut lipun, tarjosi toinen kaveri 3pv lippua hintaan 50€. Päätin sitten ottaa samantien sen, sillä 8€ ylimääräistä kahdesta lisäpäivästä vaikutti ihan hyvältä diililtä - onhan tuolla kuitenkin useampia "joo ihan jees"-luokan bändejä, joita voi olla ihan mukavaakin pikku nosteessa katsella.
Pitti pystyyn!
CanYouStayStill
19.05.2009 09:13:01

ötzi: Ei kellään olisi tarvetta kahdelle kolmenpäivän lipulle? Yllättävän paskat esiintyjät ja huono rahatilanne sai tämän pitkätukan jäämään kotiin

Ehkäpä olisi, riippuen hinnasta. Ainakaan en ole vielä itselleni lippua hommannut...
Backlet
19.05.2009 15:52:36

ötzi: Ei kellään olisi tarvetta kahdelle kolmenpäivän lipulle? Yllättävän paskat esiintyjät ja huono rahatilanne sai tämän pitkätukan jäämään kotiin

Täältä löytyisi luultavasti toinen ostaja, jos hinta vaan on kohdillaan.
Simo78
20.05.2009 11:58:11 (muokattu 20.05.2009 12:03:40)
tommium: Amoral lauantaille, ei s...tana, täytyy kiertää se lava kaukaa ettei mene synttäripäivä pilalle :)

Sunnuntaina noi ovat, ainakin tuskan sivujen mukaan. Kyllä mä oisin käynyt ihan mielenkiinnosta katsomassa, mutta ku vaan lauantaina olen menossa, niin enpä näe...

Ei kellään olisi tarvetta kahdelle kolmenpäivän lipulle? Yllättävän paskat esiintyjät ja huono rahatilanne sai tämän pitkätukan jäämään kotiin

Ei pysty olemaan samaa mieltä. Mä sanoisin mieluummin "yllättävän hyvät esiintyjät". Pitää kuitenkin sanoa, että diggailen yleisestikin enempi popimmasta musasta, niin tämän vuotiset esiintyjät mahtuu viime vuotta paremmin gategoriaan. Sunnuntaina ois kiinnostanut Volbeat, Parkway Drive ja My Dying Bride. Perjantain Gojira, Neurosis ja All That Remains. Osa ihan mielenkiinnosta miten toimii livenä. Mutta kaikilla on oma makunsa, hyvä niin...
incision3
20.05.2009 14:31:35

Paljolla lähtis?? Tai vaihtaisitko kahteen lauantain lippuun....
Punisher
20.05.2009 14:41:34

Paljolla lähtis?? Tai vaihtaisitko kahteen lauantain lippuun....

Riippuen hinnasta, mua vois kiinnostaa nuo lauantain liput. :)
"There is no need for torture: hell is other people." - Jean-Paul Sartre (No Exit, 1944)
incision3
20.05.2009 15:16:47

ootas kassellaan nyt kun oon sinne kaverin kaa kumminki menossa :D
teukka
20.05.2009 15:52:56
Käykääs niitä kauppoi vaikka privalla? Foorumi poliisi iskee...:)

No mut takas asiaan...
Hommasin sitten 3pv lipun historian pisimmän harkinnan jälkeen.Meinasin jättää väliin kokonaan mutta jotenkin alkoi ainakin pe ja la vaikuttamaan hyvältä.
Ehkä nyt on sellainen tasainen kattaus ja enempi mulle tyyliltään putoavaa esiintyjää, yhdenkään nyt olematta fanituksen kohde erityisesti.
There´s only one rule of metal...PLAY IT FUCKING LOUD!!!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)