Aihe: Strapping Young Ladin uusi levy
1 2 3 4 514 15 16 17 1827 28 29 30 31
Jake.e
12.06.2006 19:18:04
Mulle on ihan tarpeeksi että levy julkaistaan tänä kesänä ja näen vielä strapping young ladin livenä. Odotus palkitaan.
I keep the bible in a pool of blood So that none of its lies can affect me
Akiman
12.06.2006 22:42:24

Mulle on ihan tarpeeksi että levy julkaistaan tänä kesänä ja näen vielä strapping young ladin livenä. Odotus palkitaan.

Ai? Minusta se levy on ihan samanlainen 12.6. tai 19.7.

Eli joutavanpäiväistä "Olen parempi ihminen kuin te, koska jaksan odottaa" -pätemistä jälleen.
Jake.e
13.06.2006 01:03:37
Kunnioitan tuota bändiä sen verran että takaan sille koskemattomuuden tämän waretus asian suhteen. Itse kyllä waretan paljonkin, mutta s.y.liä en ole warettanut enkä aiokkaan.
lethus1
13.06.2006 09:36:41
Ai? Minusta se levy on ihan samanlainen 12.6. tai 19.7.

Eli joutavanpäiväistä "Olen parempi ihminen kuin te, koska jaksan odottaa" -pätemistä jälleen.

Heh, mä odotan senkin takia etten ole muutenkaan jaksanut hirveästi imeä uutta musiikkia kiduksiini enkä näinollen kunnolla kuuntelemaankaan sellaista. SYL nyt kieltämättä innostaa, mutta haluan keskittyä siihen täysin. Siis täysin, kun se ilmestyy. Ei mulla kiire ole kun tuo Katatonian uuden tehokuuntelu vielä on kesken.

Joutavanpäiväistä ? No eii... kun ei tämä mitään väkisinvääntämistä ole että joka päivä mietin joko warettaisi. Kone kun ei jostain syystä enää noita fucking P2P ohjelmia pyöritä niin aika helppo pidättäytyä.

Eipä siinä, kyllä se kohta jo tulee.
Slovari ja Kiituri Debyytiltä.
Jake.e
13.06.2006 18:53:54
Onko kukaan saanut minkään näköistä tietoa noista Strappingin tämän kiertueen biisilistoista? Eli onko heillä sama setti joka ilta vai vaihtelevatko biisejä yms tällä kiertueella? Epäilisin että siellä on paljon tuota New Black matskua, mutta silti mieli tekis kuulla loistavia vanhempia veisuja (oh my fucking god, relentless, detox...). KAtsellaanpa että pidetäänkö tuota miittiä ollenkaan kun en näe mitään järkeä pitää miittiä kolmen sällin kesken :).

Ps: S.Y.L on tänään Hollannissa ja lähenee vaan Törnävää.
Petrukki
13.06.2006 19:38:55
Perkele! SYL jäi sitten väliin. Ois niin halunut kuulla Aftermathin ja Far Beyond Metalin. Saatana.
All you need is HOHO and you're ready for muusikoiden.net.
KoRn88.
14.06.2006 17:02:45
Onko kukaan vielä ostanut tuota uutta versiota tuosta HAARHT:sta. Kannattaako ostaa se vaiko normiversio kahdeksan euroa halvemmalla? Ei sheitan vielä pari päivää niin seinäjoella pamahtaa.

metallia Kemistä: UNIC
Jake.e
14.06.2006 19:45:03
En oo vielä aattelin että tuossa provinssin jälkeen ostaa paukauttais. Pitäis ostaa tuo uudelleen julkastu heavy as a really heavy thing, sitten alieni jossa on se bonus dvd mukana ja sitten vielä new black kun se vaan kauppoihin saadaan niin olis kaikki.
pehko
14.06.2006 19:51:12

sitten alieni jossa on se bonus dvd mukana

eipä taida mistään löytyä...viimekesänä yritin moista jo hankkia, mutta eipä ollu saatavilla enää...
HEAVY...FUCKING...METAL!
Jake.e
14.06.2006 20:05:10
No ei sitä kaikkea saa mitä haluaisi.
strophe
14.06.2006 22:07:08
Ylihuomenna räjähtää. Ei perse, tätä hetkeä on jo tovi vartottu... Onko kellään mitään hajua siitä, mihin kellonaikaan SYL turparullansa soitttaa? Varmaankin aika iltamissa, ulkomainen esiintyjä kun on... Ja jos yksikään mnettiläinen on tulossa Kyrkösjärven alueelle, niin meillä on siellä puolijoukkueteltta ja vaalea Sierra ulkopuolella. Tervetuloa vain moikkaamaan, jos siltä tuntuu. Yöpymäänkin mahtuu, jos joltakulta vielä sija puuttuu...! Ainoa ehto on se, että kestää örvellystä ja alkoholin suurkulutusta. :D
Helppoa kuin lapsen lyöminen!
Heissi
14.06.2006 22:49:19 (muokattu 14.06.2006 22:49:31)
Ylihuomenna räjähtää.

Ei kannata sillon vielä räjähdellä että näkee SYLin sitten lauantaina.

Ei perse, tätä hetkeä on jo tovi vartottu... Onko kellään mitään hajua siitä, mihin kellonaikaan SYL turparullansa soitttaa? Varmaankin aika iltamissa, ulkomainen esiintyjä kun on...

Klo 22 saarilavalla. Provinssin sivuilla on aikataulut.
"Esimerkiksi lause 'Saatana on Herra' on varmasti suurimmalle osalle ihmisistä ei-toivottua informaatiota."
E N O K K I O . C O M
strophe
15.06.2006 01:40:43
Ei kannata sillon vielä räjähdellä että näkee SYLin sitten lauantaina.

Oho, kannattaisi näköjään ottaa selvää, mitä päivää kulloinkin elää. No, tähän kellonaikaan voin jo sanoa, että ylihuomenna. Tänä iltana jo festarialueelle, all right!
Helppoa kuin lapsen lyöminen!
Heissi
15.06.2006 03:42:37
Kuvia taannoiselta SYL-keikalta jostain päin Eurooppaa:
http://www.metalshots.com/2006-06-1 … trappingYoungLad_Tilburg/index.html

Ei pysty kyllä uskomaan että näkee SYLin kahden päivän päästä. Järjetön ajatus. Maailman paras bändi.

Tosin mun tuurilla sammun johkin mättäälle lauantaina siinä varttia vaille 22.
"Esimerkiksi lause 'Saatana on Herra' on varmasti suurimmalle osalle ihmisistä ei-toivottua informaatiota."
E N O K K I O . C O M
McRami
15.06.2006 08:01:54
Huisit kuvat ovat ottaneet... Alkaa tosiaan täsä jo jännittää keikkis! Vähän pelkään, että tää keikka tulee sivuuttaa maailman parasta keikkaa, joka on BLS:n keikka Tavastialla. Mutta lauantaita ootellessa...
lethus1
15.06.2006 09:21:19
Viuttaa jo valmiiksi lukea täältä "maailman kovin keikka!! ööörr!" -hehkutuksia. Tai sitten pitää pitäytyä lukemasta...
Slovari ja Kiituri Debyytiltä.
pehko
15.06.2006 12:17:16

pyhiinvaellusmatka Seinäjoelle.
HEAVY...FUCKING...METAL!
Jake.e
15.06.2006 12:47:12
pyhiinvaellusmatka Seinäjoelle.

Heavy fucking metal!
marke-
15.06.2006 15:46:43
Viuttaa jo valmiiksi lukea täältä "maailman kovin keikka!! ööörr!" -hehkutuksia. Tai sitten pitää pitäytyä lukemasta...

eikö se sitten ole maailman kovin keikka :D? harmittaa etten pääse paikalle.
Seksi
pehko
15.06.2006 16:32:19

Heavy fucking metal!

allekirjoitus sen jo sanookin... =D
HEAVY...FUCKING...METAL!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)