Lammikkovalas 14.09.2009 17:00:40 | |
---|
Heartwood: Unissani olen nähnyt Kolkkoja Synkkiä näkyjä Ihmisiä vanhemmasta käärmekansasta Ja kulkenut kuolleiden Matelijoiden kanssa Läpi aikojen hiljaa katsellut Surkean ihmiskunnan Loputtomia kärsimyksiä Suruja Kylmän, kiintoisan apatian vallassa En rohkene antautua syvän unen valtaan Vaikka se minua kutsuu Tahi muuten kauhun kynsissä värisen Nimettömien olentojen edessä Olentojen, jotka saattavat tälläkin hetkellä Vaeltaa väijyen tajuntani Limaisilla rajoilla Ne kiemurtelevat esiin Helvetillisten kuilujensa syövereistä Palvoen muinaisia epäjumaliaan Ja kaivertaen hirvittäviä Patsaitaan obeliskiensa Veriseen graniittiin Sitä päivää minä odotan Jolloin tuomion kynnet käyvät nousuun Ja raahaavat raadellen Epätoivoiseen sotaan väsyneen Ihmiskunnan voimattomat rippeet Tuhoonsa Sitä päivää, kun maa itse repeää Ja pohjaton pimeys nielee Ihmisen röyhkeän sivistyksen Maanalainen kosto on nouseva Yleisen sekasorron keskeltä Ja he, jotka kiemurtelevat ja ryömivät Nousevat jälleen perimään maan. Nile - Von Unaussprechlichen Kulten I broke my G-string while fingering a minor |
Heartwood 14.09.2009 17:13:02 | |
---|
Lammikkovalas: Nile - Von Unaussprechlichen Kulten Jawohl. Tehkää hyvin. "Thus men forgot that all deities reside within the human breast"
Romantikkoitkijät #42 |
darkus 16.09.2009 16:22:44 | |
---|
Mun vuoro vissiin. "Olen tulevaisuuden rotu, ilkeä ja paha, vitun tappokone. Kukaan ei selviä hengissä ja todista, he kaikki kuolevat ja liittyvät minuun" Im the future breed, evil and mean, a fucking killing machine. |
Chieftain 16.09.2009 16:24:27 | |
---|
darkus: Mun vuoro vissiin. "Olen tulevaisuuden rotu, ilkeä ja paha, vitun tappokone. Kukaan ei selviä hengissä ja todista, he kaikki kuolevat ja liittyvät minuun" Miten sun vuoro? Lammikkovalas taisi tietää edellisen. -Olkapää on löysä kuin vanhan miehen ----- niin.
-Tero Järvenpää, 23.8.09, Radio Suomi |
hullu_ukko 16.09.2009 23:07:39 (muokattu 16.09.2009 23:08:28) | |
---|
Chieftain: Miten sun vuoro? Lammikkovalas taisi tietää edellisen. Yleensä näihin peleihin on sovellettu kolmen päivän sääntöä, eli jos oikein vastanneesta ei kuulu kolmeen päivään, vuoro siirtyy sille, joka nyt ensin ehtii uuden pätkän laittaa. E: Jos siis vaikka odoteltaisiin uutta pätkää vielä hetki. M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Et varmaa ole ainoa, mutta mielestäni sinä olet aina ollut mnetin vittumaisin jätkä.-trashjones |
Lammikkovalas 17.09.2009 10:33:34 | |
---|
Mahtava voimassani Kutsu minua kaikkivoivaksi Jos en ole ensimmäinen arkkienkeli Olen viimeinen joukossanne. I broke my G-string while fingering a minor |
Lammikkovalas 17.09.2009 10:35:24 (muokattu 17.09.2009 10:36:31) | |
---|
E: tuplat E2: Sori että kesti näin pitkään, on ollut taas vaihteeks ongelmia nettiyhteyden kanssa. I broke my G-string while fingering a minor |
Tohtori Tonus 18.09.2009 16:27:38 | |
---|
Lammikkovalas: Mahtava voimassani Kutsu minua kaikkivoivaksi Jos en ole ensimmäinen arkkienkeli Olen viimeinen joukossanne. Behemoth - Antichristian Phenomenon "Lombardon parhaimmuus ei ole mielipidekysymys, vaan fakta" -Ben_D |
Lammikkovalas 18.09.2009 17:39:02 | |
---|
Tohtori Tonus: Behemoth - Antichristian Phenomenon Juuri tämä, uutta peliin vaan. I broke my G-string while fingering a minor |
Tohtori Tonus 18.09.2009 19:17:07 (muokattu 18.09.2009 19:22:26) | |
---|
Kuule moottorien jylinä Kuule teräksen kirskunta Etenevät divisioonat Panssaroitujen pyörien takana Ne sukeltavat läpi pilvien Ne rämpivät läpi mudan Paniikki, pelko ja kauhu Vihollinen pakosalla Tykistö kyntää Vierasta maaperää Kirkuvat Stukat pudottavat Tappavat lastinsa Toimintaryhmät murhaavat Johtajan käskystä Raskaat kranaatit räjähtelevät Seitsemän armeijaa marssii Noin kolme miljoonaa miestä Operaatio Barbarossa Sinetöi Venäjän kohtalon Sumunheittimet paukkuvat Kranaatit ruoskivat maata Salamasodan sanansaattajat Helvetti ei kestä heidän ääntään Rautainen tuliseinämä Hohtavaa sulaa hiekkaa 60-senttiset rautatietykit Maatajärisyttävä pauhu takamailta Tulessa taottu sekasorto Meidät komennettiin itään Viha on puolellamme Kasvatettu taistelemaan Maailmanvalloitus Läpeensä vahva Kaikkien sotien äiti Aivopesty tuhoamaan Kolmannen valtakunnan työkalut Iskostettu rotu Teidän kaikkien täytyy kuolla Tuhoa vastarinta Ketään ei varoitettu Näkevät nälkää Puutteellisesti varusteltu Päättömiä sotilaita Värisevät torsot huutavat Hevoset silvottu Tuskaista hirnuntaa Maailmanloppu vastassa Totaalinen sota on täällä Paremmat välineet ja miehet Renkaanjäljet lähestyvät Kauhistuttava kuolema on lähellä Taas yhden toverin elämä loppuu "Lombardon parhaimmuus ei ole mielipidekysymys, vaan fakta" -Ben_D |
hullu_ukko 18.09.2009 19:24:01 | |
---|
Hail of Bullets - Ordered Eastward M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Et varmaa ole ainoa, mutta mielestäni sinä olet aina ollut mnetin vittumaisin jätkä.-trashjones |
Tohtori Tonus 18.09.2009 19:32:22 | |
---|
hullu_ukko: Hail of Bullets - Ordered Eastward Kylläpäkyllä. "Lombardon parhaimmuus ei ole mielipidekysymys, vaan fakta" -Ben_D |
hullu_ukko 18.09.2009 22:51:50 (muokattu 19.09.2009 16:52:50) | |
---|
Jos näen aamunkoiton, on takanani jälleen yksi eilinen... Kulutan elämän huomisenkin osalta, sillä tuhlasin jo tämänkin päiväni. Jos joskus pääsenkin huipulle, tiedän, lähden vain uuteen syöksykiitoon, tulevaisuuteni johtaa kuolemaan ja on aika kirjoittaa testamenttini... Kumoan toisen lasillisen saadakseni rohkeutta, sitten otan annoksen Largactilia... Korvanappieni välissä on oikosulku, heiluttelen käsiäni tyrmistyneenä... Tämä mielipuoli on aikaansaavampi molemmat jalat haudassa... Minulla ei ole viimeisiä sanoja, keltainen salama syöksyy ylös pitkin selkärankaani... Ase suussani oli aito ja laukauksen maku räjäytti tajuntani... Musta solmio ja pakkopaita ylläni, jumalauta, yritän kyllä uudestaan... Ehkä kupillinen arsenikkia, kokeiles tätä solmiota, älä välitä tuosta puusta... Silmieni kuopissa näkyy vain kuolemaa ja vaaroja, harhakuvien leikkikenttä, jolla kukaan ei leiki, vaan ainoastaan kuolee. Mielessäni on vankila ja sen kalterit pettävät pian... Olen helvetin vihainen ja vähintään yhtä vierotusoireinen... Pilkkaan kuolonkankeutta, tunnen kuinka se ottaa minut valtaansa... M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Et varmaa ole ainoa, mutta mielestäni sinä olet aina ollut mnetin vittumaisin jätkä.-trashjones |
hullu_ukko 21.09.2009 15:38:21 | |
---|
Vinkkinä nyt sen verran, että Largactilista käytetään eri nimitystä tuolla rapakon takana, joten alkuperäiskielisessä versiossa puhutaan sen sijaan Thorazinesta. Biisi löytyy vuonna -95 julkaistulta levyltä, jolle on kerätty bändin harvinaisempia studioäänityksiä. M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Et varmaa ole ainoa, mutta mielestäni sinä olet aina ollut mnetin vittumaisin jätkä.-trashjones |
fasces 21.09.2009 23:03:02 | |
---|
Megadeth - 99 ways to die ? I kissed the goat, I liked it. |
hullu_ukko 21.09.2009 23:43:55 | |
---|
fasces: Megadeth - 99 ways to die ? On. M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Et varmaa ole ainoa, mutta mielestäni sinä olet aina ollut mnetin vittumaisin jätkä.-trashjones |
fasces 23.09.2009 17:52:30 | |
---|
Olen valinnut sinut, ystäväni, olet minun Lukittu tähän pelottavaan uneen, ei mihin piiloutua Joka yö näet demonini Ilmestymisjuhla, helvetin läpi ratsastat Joku täällä kutsuu nimeäsi Varo, leikin aivoissasi Paeten varjoistani, et koskaan läpäise koettani Etkö tiedä, etteivät haamut koskaan lepää Lähestyy, kiemurtelet, otamme hallinnan Epäpyhä inkvisitio, erittäin kylmä tuomio Palvelijani, demonit, vievät sinut kuoppaan Mielesi tuhottu, nyt haluan sielusi I kissed the goat, I liked it. |
juusp 01.10.2009 20:10:47 | |
---|
fasces: Olen valinnut sinut, ystäväni, olet minun Lukittu tähän pelottavaan uneen, ei mihin piiloutua Joka yö näet demonini Ilmestymisjuhla, helvetin läpi ratsastat Joku täällä kutsuu nimeäsi Varo, leikin aivoissasi Paeten varjoistani, et koskaan läpäise koettani Etkö tiedä, etteivät haamut koskaan lepää Lähestyy, kiemurtelet, otamme hallinnan Epäpyhä inkvisitio, erittäin kylmä tuomio Palvelijani, demonit, vievät sinut kuoppaan Mielesi tuhottu, nyt haluan sielusi Annihilator - Phantasmagoria taitaapi olla tuo. |
fasces 07.10.2009 21:21:54 | |
---|
Oikein. Hienosti. I kissed the goat, I liked it. |
juusp 11.10.2009 13:00:12 | |
---|
Kuin varas yössä En nähnyt sen tulevan Sen ryömiessä lähelle Se palaa Tuhoa vanavedessään Tuhkia myöten Kaikki hajoaa Huutoja yössä Ei armoa näkyvissä Kärsimys nousee Tyrmistys ja kauhu Toivo hiipuu Ei merkkiä päivänvalosta. Apatia täyttää huoneen. Lannistus ottaa vallan Vie sen mitä on jäljellä Ei enää voimia jäljellä Et löydä tähän lääkettä Tuhkia myöten Kaikki hajoaa Huutoja yössä Ei armoa näkyvissä Kärsimys nousee Tyrmistys ja kauhu Toivo hiipuu Ei merkkiä päivänvalosta. Toivon, että voisin löytää laivan ja vain purjehtia Antaa tuulen ohjata tietäni Katsoen lintujen lähtevän, ja seurata niitä Etsimään lämpimämpää maata Ajan uudelleensyntyminen Ei jätä ketään jälkeen Ajan uudelleensyntyminen Sisältää koko ihmiskunnan kohtalon Vapauta meidät piinastamme. // Saattaa olla melko hankala tietää. :F Myös käännöstyössä ehkä hieman ontuvasti muotoiltuja kohtia, mutta koettakaa pärjätä. :O |