pehko 31.07.2014 05:59:17 | |
---|
RainingRedPaint: Joo tännekkin tuli ja mullekkin tuo haju vähän pisti nenään. Ja haisee pitkälle vielä. noh noh pojat , parit tiukat treenit soittelette sen kanssa tai keikan niin jo muuttuu haju. =D "Sometimes he throws in a bunch of fretless songs and I say "I don't have any fretless bass" and he say's "Go fuck yourself" - Chi Cheng RIP |
Stoalainen 31.07.2014 15:58:50 | |
---|
Noniin, nyt saapui vinyyli! Pakettia en ole vielä ehtinyt avata joten kuntoa/sisältöä en tiiä. Todella tarpeellinen päivitys. SYL keskusteluun sen verran, et jonkin aikaa ollu jo fiilis et pitäs nakata City soittimeen ja huuattaa täysiä, mut ei ole vielä kerinnyt. Seuraavan myrskyn sattuessa kohalle... Too weird to live, too rare to die |
Vainaja 31.07.2014 17:02:05 | |
---|
Eikös casualtiesin pitäny olla pelkästään pledge tuote? Joka tapauksessa levykauppaX:stä löytyy ja lähti tupla-levy tilaukseen just äsken. Olin jo menettäny toivoni. ''Mä mitään nuotteja tarvi! Mä vedän fantasialla!'' |
ramionparas 31.07.2014 18:22:40 | |
---|
Vainaja: Eikös casualtiesin pitäny olla pelkästään pledge tuote? Joka tapauksessa levykauppaX:stä löytyy ja lähti tupla-levy tilaukseen just äsken. Olin jo menettäny toivoni. tuli kai niin paljon kyselyjä perään, että päättivät tehdä lisää ihan hyvää hintaa pyytävät, 41.95e, :D Devinin omasta kaupasta olisi saanu 27,50e(pk mukana) http://www.mikseri.net/epm |
Xingu 01.08.2014 09:25:40 | |
---|
ramionparas: tuli kai niin paljon kyselyjä perään, että päättivät tehdä lisää ihan hyvää hintaa pyytävät, 41.95e, :D Devinin omasta kaupasta olisi saanu 27,50e(pk mukana) Muinaisen informaation mukaan siinä kävi niin, että ne kopiot, joita ei Pledgen aikana myyty, tulevat jälkeenpäin saataville muita kanavia pitkin. Itse olen jo kohtuu kyllästynyt Äxän rahastukseen varsinkin ltd-tuotteiden kohdalla. Valikoimakin on rajallinen koska pulju käyttää vain tiettyjä tukkuja, ja jos ei niistä sitä tiettyä levyä löydy niin se on sitten siinä. Toisin kuin esimerkiksi eräs yksityinen levykauppa Unioninkadulla, jonka kautta pystyy tilaamaan lähes mitä vaan mistä vaan - ja hinnat ovat neuvoteltavissa. Kivijalkakauppoja kun haluaa kuitenkin vielä jossain määrin tukea, vaikka usein meikäläisenkin taalerit lähtevät Amazonin tai artistin oman verkkokaupan suuntaan. Rumpalit on aivan hirveitä hinaajia. -Moderaattori |
Luthanasia 01.08.2014 11:56:48 | |
---|
Huh kun on kallis CoC Äxässä, varsinkin kun ottaa huomioon että kakkoslevy on lähinnä kuriositeetti. Sen sijaan Casultiesia Äxän sivuilta etsiessäni löysin pari aika mukavaa Devin-helmeä: Accelerated Evolution 2LP värilevyillä 13,95€ ja Ocean Machine 2LP normilevyillä 11,95€. Pakko oli tilata, kun puoli-ilmaiseksi antavat pois. "Pessimist won't never be disapointed" |
EvilDead 01.08.2014 12:09:56 | |
---|
Casualties of Cool äxässä 30-40€?! Mitä helvettiä. Jääpi kerrankin Devinin levy ostamatta. |
Saunatakki 01.08.2014 17:24:25 | |
---|
Luthanasia: Sen sijaan Casultiesia Äxän sivuilta etsiessäni löysin pari aika mukavaa Devin-helmeä: Accelerated Evolution 2LP värilevyillä 13,95€ ja Ocean Machine 2LP normilevyillä 11,95€. Pakko oli tilata, kun puoli-ilmaiseksi antavat pois. Oho, kiitos tiedosta! Tilaukseen meni. "Oi pupu on siellä! Herttileili mites tänne on päässy villieläimiä?! No ei se mikään villieläin ole, onpahan muuten vaan hauska." - Matti Kyllönen |
Decadetroll 02.08.2014 17:36:45 | |
---|
I am therefore leaving immediately for Nepal, where I intend to live as a goat. |
Xingu 03.08.2014 08:31:58 | |
---|
Rumpalit on aivan hirveitä hinaajia. -Moderaattori |
Luthanasia 03.08.2014 13:21:43 | |
---|
Isis: Jos jäi keikka väliin, niin tuolta voi katsella näin jälkikäteen: http://www.youtube.com/watch?v=PgusIJhEk8Y Tämä kuulostaa jo niin julkaisukelpoiselta tällaisenaan, että ei voi kuin ihmetellä miksi Devinin viralliset livejulkaisut pitää pilata vetämällä studiossa vitusti tavaraa uusiksi. Settilista alkaa kyllä käydä aika tylsäksi. Toivottavasti pistetään Z2:n myötä uusiksi. "Pessimist won't never be disapointed" |
Regalis Apertura 03.08.2014 22:29:44 | |
---|
Ihan hyvä keikkahan tuo tuntui olevan:). Sentään Deadhead ja Juular mukana setissä. No joo kyllähän tuota Ziltoid-hassuttelun voisi jättää ihan omalle keikalle (kuten Tuskassa)... Muuten on jälleen kerran todettava että Devinin rumpali on kyllä ihan käsittämätön äijä (nimi taisi unohtua mielestä;)). Eikä se toinen kitaristi/basistikaan ihan rähmäkäpäliä ole;)... |
ramionparas 03.08.2014 22:30:19 | |
---|
Luthanasia: Tämä kuulostaa jo niin julkaisukelpoiselta tällaisenaan, että ei voi kuin ihmetellä miksi Devinin viralliset livejulkaisut pitää pilata vetämällä studiossa vitusti tavaraa uusiksi. Settilista alkaa kyllä käydä aika tylsäksi. Toivottavasti pistetään Z2:n myötä uusiksi. Pelkästään Planet Of The Apesin jos saisi pois niin se olisi jo plussaa.. http://www.mikseri.net/epm |
ballfish 03.08.2014 23:11:32 | |
---|
Luthanasia: Tämä kuulostaa jo niin julkaisukelpoiselta tällaisenaan, että ei voi kuin ihmetellä miksi Devinin viralliset livejulkaisut pitää pilata vetämällä studiossa vitusti tavaraa uusiksi. Tjaa, mun korvaan oli kyllä aika kämäisen kuulosta. Laiska veto :| "Vaikka ajatus 170 euron pitsasta Simpeleellä, kera omien PA-kamojen, eräänä maanantaina houkuttelee, tämä ilmoitus kuulunee torille." -moderaattori |
Xingu 04.08.2014 01:43:15 (muokattu 04.08.2014 01:50:31) | |
---|
Regalis Apertura: Muuten on jälleen kerran todettava että Devinin rumpali on kyllä ihan käsittämätön äijä (nimi taisi unohtua mielestä;)). Eikä se toinen kitaristi/basistikaan ihan rähmäkäpäliä ole;)... Vaikka Devinin soolotuotanto+DTB+DTP on rumpalille kohtuu helppoa osastoa noin yleensä ottaen (joitakin poikkeuksia lukuun ottamatta), mielestäni RVP on silti korkeintaan keskinkertainen rumpali. Äijän tekniikka on sellaista paiskomista, että dynaaminen, groovaava ja nopea soittaminen ei kertakaikkiaan onnistu. Ryan on sellainen perus rokkirumpalijantteri, joka ottaa kapulasta sepporätymäisen otteen ja hakkaa menemään, ja sellaiselta kaverilta on turha odottaa liikoja. Huomaa mm. Juularissa, jossa viiden sekunnin blastbeatin kanssa on suuria ongelmia eikä triolinakutus basarin ja virvelin välillä tunnu pysyvän kasassa. Dave Young taas on multi-instrumentalistina, äärimmäisen musikaalisena tyyppinä sekä Devinin oikeana kätenä huikea. Rumpalit on aivan hirveitä hinaajia. -Moderaattori |
Decadetroll 04.08.2014 07:33:16 | |
---|
ballfish: Tjaa, mun korvaan oli kyllä aika kämäisen kuulosta. Laiska veto :| Juu, oli aika väsyneen kuuloista menoa välillä. Tulee kai noita huonompia vetoja Devinillekkin, ihminenhän sekin on ja joskus väsyttää/ei nappaa. Planet of the apes on kyllä niin kypsää kauraa pois tiputettavaksi, että oksat pois. Sen huomasi kyllä jo tuosta vedostakin ja kyllähän tuo Devy vaikutti kyllästyneeltä biisiin. Varmasti ihan helvetin vaikea biisi siinä mielessä, että tollanen junttapulla pitkällä kestollaan ei yleisöä taida juuri saada messiin. I am therefore leaving immediately for Nepal, where I intend to live as a goat. |
Flow 04.08.2014 10:53:31 | |
---|
Juu. Planet of the apes pois ja äkkiä. Otti jo viime vuonna pannuun jurassic rockissa kun biisi vie tuhottomasti aikaa keikasta ja on vielä keskinkertainen. Kilisee kilisee varpuset saatana.
-Kukkis 77 |
Regalis Apertura 04.08.2014 11:13:42 | |
---|
Komppausta tuohon Planetiin täältäkin. Alkoi lähinnä haukottaa tuon biisin aikana. Taitaa olla "progein" Devinin biisi minkä olen vähään aikaan kuullut... Onkohan niitä muitakin? Ei oikein toiminut noin festarisetin kontekstissa. |
UltimateGreedo 04.08.2014 12:18:29 | |
---|
Planet of the Apes on levyltä hyvä, mut joo, livenä ei tahdo toimia. Voiskin laittaa Deconstructionin pyörimään pitkästä aikaa. En vieläkään tajua levyä The Mighty Masturbatorista alkaen. Pari kk. sitten mulle todettiin, että levyhän vasta alkaa siitä. |
pehko 04.08.2014 16:12:14 | |
---|
UltimateGreedo: Planet of the Apes on levyltä hyvä, mut joo, livenä ei tahdo toimia. Voiskin laittaa Deconstructionin pyörimään pitkästä aikaa. En vieläkään tajua levyä The Mighty Masturbatorista alkaen. Pari kk. sitten mulle todettiin, että levyhän vasta alkaa siitä. mä tajuan koko levyn, Masturbatoria lukuunottamatta. "Sometimes he throws in a bunch of fretless songs and I say "I don't have any fretless bass" and he say's "Go fuck yourself" - Chi Cheng RIP |