Aihe: Children of Bodom
1 2 3 4 5141 142 143 144 145173 174 175 176 177
Gypsy
20.04.2021 12:00:12 (muokattu 21.04.2021 07:32:58)
pehko: Tämä jos mikä on vitun säälittävää

Mikä siinä on säälittävää? Ja edellisessä linkissä toi badass -juttu.. Itse olen täysin toista mieltä. Reppanathan ne joutuvat pakenemaan alkoholilla, kuten Laihokin. Mutta pointtini oli tuossa ryyppyjutussa se, että minähän olen aivan helvetin köyhä ja silti on ollut laittaa tohon tuhansia euroja ja kaataa kurkusta alas ja elimet huutaa hoosiannaa. Ja käteen ei ole jäänyt juuri mitään näkyvää, henkisesti lähinnä pelkkää paskaa ja lisää ja syvempää masennusta ja ongelmia. Mikä se siis on kymppitonni tosta stäkistä. Toistan, ei tarvitse olla miljonääri, eikä toi ole kovin suuri summa. Tossa ei todellakaan rehennelty suomalaisittain ryyppäämisellä.

Kyllä, minusta toi olisi aivan helvetin hieno setti. Näkyy noissa kaikissa YouTuben keikkatallenteissakin. Kellään muulla ei ole. Ja ton rahan arvoinen minusta. Mutta joo, en ole ostamassa. Huutokauppahan toi on, joten siinähän sen markkina-arvo selviää.
Aamen
Tympee Huttunen
20.04.2021 12:10:34 (muokattu 20.04.2021 12:30:19)
Olen kyllä Gypsyn kansssa tossa samoilla linjoilla ettei toi 10 000e oikeasti ole mikään älytön summa. Ei tossa tossa toki soittajatyypeille samaa magiaa ole, mitä kitaroissa, mutta joku tavan jantteri, joka on 15-vuotiaana fanittanut Bodomia vaikka kuinka ja sittemmin päässyt hyväpalkkaiseen duuniin, varmasti miettii että hankkisiko miesluolaansa tuollaisen historian omaavan kamppeen mitä ei ole kellään muulla, eikä koskaan tule olemaankaan. Tolla summalla saa kämppään jonkun takan teetettyä.

Jos joku olisi myynyt jotain Tony Iommin legendaarista ja rähjäistä Supergroup-stackia tohon hintaan, niin olisiko se ollut päätön hinta? Laiho on kuitenkin yhdelle sukupolvelle isompi esikuva, mitä Iommi.

Jengihän ostaa nyt isolla rahalla jotain helvetin digikuviakin, missä on kryptovesileima yksilöimässä sen ostajalle.

Itse luulen, että hinta tuosta nousee vielä aika paljon.
Gypsy
20.04.2021 12:34:26
Itse voisin lyödä melkein kanssa vetoa, että ei jää nurkkiin pölyyntymään, eikä lähde tolla summalla.
Aamen
Traditional
21.04.2021 12:14:29 (muokattu 21.04.2021 12:21:09)
Shredator: Sieltä ostelemmaan Alexin setit:
https://www.musamaailma.fi/fi/alexi … id=ea104e061f&mc_eid=eb3d7bac03

Hoho, mietin että KK-nupista voisi läpällä vaikka tarjota, mutta lähtöhinta olikin laitettu kohdilleen.

E. Jaa johan siitä oli tonni tarjottu päälle. Kyllähän nuo menee ns. Ameriikan hintaan.
karlos... karloses kaar koot ty faiö just half kilomiitter pifoor end of the last lek. thei känit... thei känit ranit enimoor.
The Jack
21.04.2021 14:04:27
Traditional: Hoho, mietin että KK-nupista voisi läpällä vaikka tarjota, mutta lähtöhinta olikin laitettu kohdilleen.

E. Jaa johan siitä oli tonni tarjottu päälle. Kyllähän nuo menee ns. Ameriikan hintaan.

Tarjoajia voi löytyä, mutta saa nähdä ilmaantuuko huutelijat myös setelitukon kanssa paikan päälle? Mulla on epäilykseni voiko tällainen ilman mitään tunnistautumisia toimiva huutokauppa toimia. Kuka tahansa teini tai känninen sähköpostiosoitteen omistava (tai valeosoitteen luova) urpo voi tuonne esittää tarjouksiaan. Yksi pilailumielessä liikkeellä oleva reinari pystyy pilaamaan tämän huutokaupan. Mahdetaanko meille kertoa koskaan lähtikö kama liikkeelle huudettuihin hintoihin?

Muistaakseni Exoduksen Gary Holtille teki joku ikävän tempun huutamalla kaikki huutokaupassa olevat tuotteet, eikä sitten ollut aikomustakaan mitään oikeasti ostaa.
Gypsy
21.04.2021 16:49:12
The Jack: Mahdetaanko meille kertoa koskaan lähtikö kama liikkeelle huudettuihin hintoihin?

No kuten sinäkin olet saanut tiedon Gary Holtin kaupoista, niin ei varmasti pysy piilossa sekään, jos tässä jotain vastaavaa tapahtuisi.
Aamen
Henri Henri Olavi
22.04.2021 12:49:44
"Alexi Laiho valitsi sata kitaristia Helsingin juhlaviikkojen projektiinsa, ja nyt joukko teki liikuttavan videon kitaristin muistolle."

https://www.hs.fi/paivanlehti/22042021/art-2000007932447.html
Je suis 190221
aivokuolio
22.04.2021 14:04:13
Alexander Kuoppala tuoreessa haastattelussa:

https://www.youtube.com/watch?v=xLr6oS8bmXc&ab_channel=KaaosTV
Decadetroll
22.04.2021 18:16:51
aivokuolio: Alexander Kuoppala tuoreessa haastattelussa:

https://www.youtube.com/watch?v=xLr6oS8bmXc&ab_channel=KaaosTV

Olipa jokseenkin hienoa nähdä Kuoppala pitkästä aikaa...
Tokkopa! Tai no tokkopa n0kkoset tokkivat nokkopa niimpäkö ökköset pökköset pölöpölplöttö hirnau iihahaa! -NHR
ttpp44
22.04.2021 19:33:40
Decadetroll: Olipa jokseenkin hienoa nähdä Kuoppala pitkästä aikaa...

Kyllä! Hieno mies ja hieno soittaja.
jabbathefuk
23.04.2021 09:07:12
Kuoppala opetti minua soittamaan Espoon Musiikkikoulu Taukossa aikanaan. Hieno mies ja mukava kuulla että miehelläkin pyyhkii hyvin.
Jeszse
23.04.2021 11:39:06
Olihan toi toinenki biisi ihan jees. EP-julkaisu jättää vähän kylmäks ton coverin myötä, ku oishan sitä varmaan omaakin matskua ollu. Mut mistäpä sitä tiesi ettei Laiho elä seuraaviin sessioihin. Ja tekihän COBkin covereita about joka julkaisulle.
Hipelius: Olet hieno mies, mutta sulla on aivan ällistyttävän huono maku.
JanneO
23.04.2021 12:02:17
Jeszse: Olihan toi toinenki biisi ihan jees. EP-julkaisu jättää vähän kylmäks ton coverin myötä, ku oishan sitä varmaan omaakin matskua ollu. Mut mistäpä sitä tiesi ettei Laiho elä seuraaviin sessioihin. Ja tekihän COBkin covereita about joka julkaisulle.

Ei kuulema ollut valmista matskua enempää valmiina, mitä noita elossa olevia BAM jäseniä inferno-magazinessa haastateltiin.
Jeszse
23.04.2021 13:28:30
JanneO: Ei kuulema ollut valmista matskua enempää valmiina, mitä noita elossa olevia BAM jäseniä inferno-magazinessa haastateltiin.

Juu nauhoitettua. En jaksa uskoo hetkeekään että noi kaks biisiä ois ainoot omat biisit mitä toi bändi kerkes soitella.
Hipelius: Olet hieno mies, mutta sulla on aivan ällistyttävän huono maku.
Metalkallo
23.04.2021 18:13:31 (muokattu 23.04.2021 18:15:02)
Payback's a bitch https://www.youtube.com/watch?v=9MKs4Ag9hhg

Se coveri oli kyl hienon kuuloinen bläckkis tyylinen veto.
Vähemmän on enemmän ja enemmän on vähemmän.
ttpp44
24.04.2021 01:20:48
Metalkallo: Payback's a bitch https://www.youtube.com/watch?v=9MKs4Ag9hhg

Se coveri oli kyl hienon kuuloinen bläckkis tyylinen veto.

Molemmat hyviä tööttäyksiä kyllä!

Mutta ei toi Where Dead Angels Lie nyt mikään "bläkkis-tyylinen" ole vaan sitä itteänsähän se on. Ellei joku nyt keksi aloittaa jankkausta siitä onko Dissection perinteisessä mielessä bläkkiä vai ei.

Kuoppalaan liittyen piti vielä se sanoa, että COB:in vikalla keikalla odotin niin kovasti loppuun asti, että mies olisi kutsuttu lavalle vetämään vielä kerran Downfall. Ois ollut niin tajunnanräjäyttävän hieno juttu.
Henri Henri Olavi
24.04.2021 14:00:38
Olipa alkuperäiselle uskollinen veto tuo "Where dead angels lie". Oikein hämmensi kuinka uskollinen. Ainoastaan himmailukohdan jälkeinen "die"-huuto ei päässyt lähellekään alkuperäisen fiilistä, eikä nostanut ihokarvoja pystyyn, kuten originaaliversio tekee aina. Muutenhan tämä on mielestäni hyvin tylsä ja kulunut biisi, yksi Dissectionin huonoimmista tähän levytykseen saakka.
Je suis 190221
Mahti
24.04.2021 15:32:50
Henri Henri Olavi: Olipa alkuperäiselle uskollinen veto tuo "Where dead angels lie". Oikein hämmensi kuinka uskollinen. Ainoastaan himmailukohdan jälkeinen "die"-huuto ei päässyt lähellekään alkuperäisen fiilistä, eikä nostanut ihokarvoja pystyyn, kuten originaaliversio tekee aina. Muutenhan tämä on mielestäni hyvin tylsä ja kulunut biisi, yksi Dissectionin huonoimmista tähän levytykseen saakka.

Odotin muuta tältä biisiltä, koska Freyberg muistaakseni tuossa viimeisimmässä videohaastattelussa sanoi jotain sen tyylistä, että tämä olis vähän kuin oma biisi. Tykkäsin kyllä, mutta hämmentää.
Jokainen paistaa omat makkaransa
H/E
24.04.2021 22:00:35
Minusta oli jännää että coveroivat Dissectionia. Dissection on vaikuttanut joihinkin COBin biiseihin kiusallisenkin paljon ja koko "reaper" -teemankin voisi katsoa olevan sieltä lähtöisin. COB ei käsittääkseni koskaan maininnut Dissectionia missään yhteydessä joten sain käsityksen että yrittivät jonkin verran peitellä tätä vaikutetta.
Henri Henri Olavi
24.04.2021 22:03:22
H/E: Minusta oli jännää että coveroivat Dissectionia. Dissection on vaikuttanut joihinkin COBin biiseihin kiusallisenkin paljon ja koko "reaper" -teemankin voisi katsoa olevan sieltä lähtöisin. COB ei käsittääkseni koskaan maininnut Dissectionia missään yhteydessä joten sain käsityksen että yrittivät jonkin verran peitellä tätä vaikutetta.

Vaikka kovin vähän olen COB:in tuotantoa kuullut, olen silti bongannut monesti vaikutteita ja yks-yhteen riffinpätkiäkin. Ilmiselvä vaikuttaja ollut kyllä. Eipä siinä, Dissectionin kaksi ekaa levyä ovat suurenmoisia klassikoita ja soivat mulla edelleen.
Je suis 190221
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)