Flash 10.07.2005 17:16:40 | |
---|
Bruce tarkoitti varmaankin, että kiertuesettilistaan ei ole ko. biisi kuulunut moniin vuosiin. Ymmärtääkseni. Jep, vaikka viimeksippä tuota -99 kiertueella soittivat. Joten ei siitä nyt niin kauaa ollut kulunut... There Is A Light That Never Goes Out |
Torniojaws 10.07.2005 17:43:10 | |
---|
Jäiköhän encoret kokonaan näyttämättä kun keikka oli muka lyhyempi kun ohjelma tiedoissa mainittiin. Ruotsissa näkyi seuraava setti: 01. Intro (The Ides of March) / Murders In the Rue Morgue 02. Another Life 03. Prowler 04. The Trooper 05. Remember Tomorrow 06. Where Eagles Dare 07. Run to the Hills 08. Revelation 09. Wrathchild 10. Die with Your Boots On 11. Phantom of the Opera 12. The Number of the Beast 13. Hallowed Be Thy Name 14. Iron Maiden --------------- 15. Running Free 16. Drifter 17. Sanctuary http://www.relativity1.com [Grindcore]
So sweet the hour, so calm the time, I feel it more than half a crime, When Nature sleeps and stars are mute, To mar the silence ev'n with lute. |
Bassolow 10.07.2005 18:26:29 | |
---|
Kuulinko väärin, vai puhuiko Bruce jotain Helsingistä tahi Finlandista tällä tv:stä tulleella keikalla? Hassu Iron Maideniin liittyvä oma kuva. |
Abugali 10.07.2005 23:57:49 | |
---|
Kuulinko väärin, vai puhuiko Bruce jotain Helsingistä tahi Finlandista tällä tv:stä tulleella keikalla? Itekki olin jotain sellasta kuulevinani. Kuulin myös, että Bruce olisi jossain vaiheessa sanonut Scream for me Stockholm tai vastaavaa :O |
Torniojaws 11.07.2005 00:16:37 | |
---|
Kuulinko väärin, vai puhuiko Bruce jotain Helsingistä tahi Finlandista tällä tv:stä tulleella keikalla? Kyllähän se puhui Suomesta pariinkin otteeseen. Ei nyt tule yhtään mieleen mitä se puhui, tarkistan huomenaamulla. http://www.relativity1.com [Grindcore]
So sweet the hour, so calm the time, I feel it more than half a crime, When Nature sleeps and stars are mute, To mar the silence ev'n with lute. |
la m quina 11.07.2005 00:42:37 | |
---|
Mun suosikit on varmaan just Murders in the Rue Morgue ja Wrathchild. Kovia biisejä. |
Robert 11.07.2005 01:00:37 | |
---|
Tuli subilta tänään Holy Smoken video :D Tai eilen oikeastaan... :)
kalamies#4 >-)))>
Punttisika #4 |
Flash 11.07.2005 16:04:22 | |
---|
Kuulin myös, että Bruce olisi jossain vaiheessa sanonut Scream for me Stockholm tai vastaavaa :O Juu, tuli, samoin kuin scream for me Helsinki. :) There Is A Light That Never Goes Out |
moderndrummer88 11.07.2005 16:15:38 (muokattu 11.07.2005 16:19:16) | |
---|
aikookohan sub tv näyttää enemmältikin noita maidenin musavidoita kun nyt on tullu noiden the number of the beastin ja holy smoken videot E: parhaitenhan tuo selviää itse tarkistamalla: eli tänään tulee rainmakerin video niihin samoihin aikoihin mutta siihen ne loppuukin. ensi lauantaina näyttäis tulevan joku SOAD:n livepätkä Harva mainitseva erota vieras avulla moinen eloisa painos, kö it's ajaa kirsikanpunainen kukkia kotona rauhallinen puisto -lta |
Jokunen 11.07.2005 16:56:28 | |
---|
aikookohan sub tv näyttää enemmältikin noita maidenin musavidoita kun nyt on tullu noiden the number of the beastin ja holy smoken videot Lauantaina tuli Bring your Daughter to the Slaughter. HA! |
Räbbänä 11.07.2005 18:39:12 | |
---|
Maiden on paras bändi minkä oon nähny livenä (kaks kertaa ja kolmas kerta tulossa!) ja paras bändi mitä oon ikinä kuullu. Maidenin merkitys on paljon suurempi kun se prrkll... metallican!Lähes kaikki levyt on täyttä terästä!
Mulla kans! Mulla puuttuu Maidenin Studioalbumeista toi Killers ja No Prayer For The Dying, sitten Live at donington, Live After Death ja se eddie boxi vai mikä se olikaan? |
Abugali 11.07.2005 23:03:16 | |
---|
Mulla puuttuu Maidenin Studioalbumeista toi Killers ja No Prayer For The Dying, sitten Live at donington, Live After Death ja se eddie boxi vai mikä se olikaan? Taidat tarkottaa Eddie's Archivea. Hyvä boxi, kannattaa hommata! |
Järvihirviö 12.07.2005 12:26:00 | |
---|
Iha parast hevii!! |
moderndrummer88 12.07.2005 15:03:50 | |
---|
Iha parast hevii!! nii onkii!! Harva mainitseva erota vieras avulla moinen eloisa painos, kö it's ajaa kirsikanpunainen kukkia kotona rauhallinen puisto -lta |
Järvihirviö 12.07.2005 16:17:28 | |
---|
nii onkii!! Emmä sult kysyny!!1 |
Räbbänä 12.07.2005 22:35:02 | |
---|
Taidat tarkottaa Eddie's Archivea. Hyvä boxi, kannattaa hommata! Juuri sitä tässä hainkin, kiitos. Olisin varmaan hommannut jo tuonkin, mutta kun sen hinta on hieman liian korkea mun kukkarolle |
Akiman 13.07.2005 16:56:55 | |
---|
Juuri tällä hetkellä on kulunut noin kolme vuosikymmentä Iron Maidenin perustamisesta ja noin neljännes vuosisata yhtyeen ensimmäisen kokopitkän albumin ilmestymisestä, sekä muutamia vuorokausia yhtyeen kaksinkertaisesta vierailusta Helsingin Hartwall Areenalla Early Days -kiertueen voimin. Näin ollen on enemmän kuin hyvä ajankohta ottaa koko Iron Maidenin tuotanto omiin hampaisiinsa, vaikka sivustoillamme onkin aiemmin arvioitu jo koko tuotanto itseni ja muiden toimesta. Näin ollen saan samanaikaisesti ilmaistua mielipiteeni ennen arvioimatta jättämistäni albumeista ja päivitettyä hieman vanhentuneita arvioitani. Tämän esipuheen kautta siirrymmekin pidemmittä puheitta Rautaneidon kolmentoista albumin tuotannon kimppuun. Kaikki studioalbumit arvioissa -> www.sonosmetallicos.net:: LEVYARVIOT, HAASTATTELUT YM. -> SONOS METALLICOS :: #SONOSMETALLICOS @ IRCNET :: |
Pelsi 13.07.2005 17:23:57 | |
---|
THV-klubi #3
>-)))> #3
MegaMan Club #005 - Top Man |
Akiman 13.07.2005 17:32:02 | |
---|
+ Sonosiin vielä loput Priestin levyt niin se on siinä. Katsotaanpas jos olisi vaikka seuraavaksi vuorossa. Voisi vaatia jopa samanlaisen täysimittaisen operaation, kun itse kirjoittamani arviot ovat nykyisiin kohtalaisen siedettäviin verrattuna itselleni sietämättömiä. Kahtellaan. :: LEVYARVIOT, HAASTATTELUT YM. -> SONOS METALLICOS :: #SONOSMETALLICOS @ IRCNET :: |
Deathrace King 13.07.2005 17:42:51 (muokattu 13.07.2005 17:43:42) | |
---|
Kaikki studioalbumit arvioissa -> www.sonosmetallicos.net Asiantuntevia ja hyviä arvioita, mutta lukiessani Jukka Korkiamäen arviota The X Factorystä, kielenkäyttö pistää pahasti kyllä korvaan. Onko miehellä jotain henkilökohtaisia kaunoja Blaze Bayleytä kohtaan, kun tulee sellaista tekstiä että vähemmästäkin turpaansa kerjää? Kohtia The X Factorin arvostelusta by Jukka Korkiamäki: Se ei vielä riitä, että Maidenille iski tässä vaiheessa pieni masennuksen tynkä eikä biisien kirjoitus oikein tahtonut sujua. Blaze Bayley on, kuten kaikki hyvin yksimielisesti "tietävät", surkea, monotoninen ja apaattinen vokalisti ja aivan liian pienijalkainen pikku mölyapina täyttämään Air Raid Sirenin suuria saappaita. Tuo biisinkirjoituksen itsensä toisto, liian pitkät biisit ja toisinaan päämäärättömät melodiat eivät häiritse minua läheskään yhtä paljon kuin Blaze. Jotkut biisit ovat niin mahdottoman hyviä, siis biiseinä, että minua oikein itkettää kun ajattelen miltä ne kuulostaisivat Brucen suusta. ...ja klassisella Maiden-harmoniaosuudella varustettu Judgement Of Heaven. Harmi vain että viimeksi mainittu biisi esittelee Blazen ns. laulutaitoja liiankin monelta kantilta, esimerkiksi lopun Dickinson-vaikutteiset huudot kuulostavat säälittäviltä. Olen aina miettinyt miltä kuulostaa vokalisti, jolla on p*rseessään moukari. Tästähän sen vastauksen epäilemättä löytää. The X Factor olisi sataan kertaan vaikuttavampi albumi Brucen laululla ja paremmalla otteella, senhän pitäisi olla kaikille täysin selviö. - Arvatkaa kaksi kertaa mikä tai kuka minua tässä levyssä häiritsee eniten - Ikäänkuin Blazen laulu ei riittäisi, ovat hänen sanoituksensakin hieman typeriä Ei näin, todellakaan ei näin. Ei ressiä, RÄSSIÄ!!! www.mikseri.net/chaoscreation |