Aihe: Opeth-diggareille
1 2 3 4 513 14 15 16 17122 123 124 125 126
KTR
26.07.2005 23:28:18 (muokattu 26.07.2005 23:57:40)
Häh? Onko levy jo vuotanut, vai mistä on kyse?
No ihan sama. Odotan siihen, että se ilmestyy kauppoihin.

Halveksuntaa kaikille warettajille!

edit: jaa noista parista mp3:sistako vielä puhe vaan?

earergo3
_Petri_
27.07.2005 16:26:56

Häh? Onko levy jo vuotanut, vai mistä on kyse?
No ihan sama. Odotan siihen, että se ilmestyy kauppoihin.

Halveksuntaa kaikille warettajille!

Onhan se koko levy jo saatavilla :( No, itsehän en ole kuunnellut vielä yhtään biisiä, enkä kuuntelekaan ennen kuin saan levyn.

Warettajat suohon!
PROG OUT WITH YOUR FROG OUT
Mufasa
28.07.2005 23:02:55
Nyt on levy mullakin kuunneltavana. Vaikee sanoa mitään näin lyhyen tutustumisen jälkeen, mutta ainakin bändi on uudistunut, mikä on hyvä juttu. Aika erikoisiakin juttuja on mukana. Vaikuttaa mielestäni huomattavasti mielenkiintosemmalta levyltä ku Deliverance, joka oli mun mielestä vähän tylsä.
Kevyt on askel kuoleman, sillä elämä on raskas taakka kantaa.
Late_
28.07.2005 23:06:25
Nyt on levy mullakin kuunneltavana. Vaikee sanoa mitään näin lyhyen tutustumisen jälkeen, mutta ainakin bändi on uudistunut, mikä on hyvä juttu. Aika erikoisiakin juttuja on mukana. Vaikuttaa mielestäni huomattavasti mielenkiintosemmalta levyltä ku Deliverance, joka oli mun mielestä vähän tylsä.

Jeps, uudistunut on. Hyvä lätty, tykkään todella paljon. :) Kyllä haukkuisin paremmaks kun Deliverance.
Mutta onko kellään mitään hajua Lopezin tilanteesta? Kun kaveri eilen puhu että jossain on jotain spekulaatioo siitä, että on potkittu ulos koska on nii koukussa aineisii. Gene kyllä lupautunu tilalle... onks tiatoo?
-We dreamed of a world in peace, but killed for a life of ease-
kalamies#28 >-)))>
tommijk
29.07.2005 00:21:04
onko kellään mitään hajua Lopezin tilanteesta? Kun kaveri eilen puhu että jossain on jotain spekulaatioo siitä, että on potkittu ulos koska on nii koukussa aineisii. Gene kyllä lupautunu tilalle... onks tiatoo?

Tälläsen löysin:
http://www.antimusic.com/dayinrock/05/july/27/20.shtml

En kyllä usko ennenkuin Opethin kotisivulle ilmestyy tarkempaa tietoa..
"Tommy the Cat is my name and I say unto thee..."
Late_
29.07.2005 00:35:23
En kyllä usko ennenkuin Opethin kotisivulle ilmestyy tarkempaa tietoa..

Empä minäkään, ja erityisesti toivon että ei pidä paikkaansa. Eihän Hoglan huono ole, (:P) mutta pidetään Opeth Opethina tänks.
-We dreamed of a world in peace, but killed for a life of ease-
kalamies#28 >-)))>
Johannes_t
29.07.2005 00:40:21

Nyt kun olen yhden biisin, eli Ghost of Perdititionin, kuullut, voin onnitella Opethia; uskallusta, vihdoin! Samalla onnittelen itseäni, Opethin tuleva levy tulee tod. näk. antamaan lisää vapauksia musiikin suhteen.
absentmind
30.07.2005 16:10:25
Toimiva levy kyllä on kyseessä... bändin saundi on jokseenkin uudistunut. Rumpali Martin Lopezin työskentely on myös varsin ansiokasta, vaikka ridebell-"ding-ding-didi-kadingding"-komppia aka opethin peruskomppia löytyy tältäkin levyltä 1 biisistä. :)
rc
31.07.2005 19:29:58
Minähän en sitä netistä ime... Tosin on vaikea pidätellä itseään.
"Älä sitten koske tuohon silitysrautaan." Tsshh! "ÄÄÄäääää!!!" -85423321-
lethus1
01.08.2005 09:31:00
Toimiva levy kyllä on kyseessä... bändin saundi on jokseenkin uudistunut. Rumpali Martin Lopezin työskentely on myös varsin ansiokasta, vaikka ridebell-"ding-ding-didi-kadingding"-komppia aka opethin peruskomppia löytyy tältäkin levyltä 1 biisistä. :)

Heheh.. Mä luulin että mä olen ainoa jolla on pistänyt tuo korvaan. Ei siinä mitään, kyllähän se toimii, mutta sitä välillä viljellään aika turhankin paljon.

Levy on. Aika on ollut kortilla, mutta kerran olen kuunnellut läpi ajatuksen kanssa. Vaikuttaa silkalta parhaudelta. Grand Conjurationin ja Ghost of perditionin olen kuullut kuitenkin kymmeniä kertoja ja Ghost of Perdition voipi olla Opethin parhaita biisejä IKINÄ. Lupaavalta vaikutti loppulättykin, mutta siitä sitten kun on ehtinyt pureskella. Julkaisua ja keikkaa venaan enemmän kuin, noh, oikeastaan mitään...
Slovari ja Kiituri Debyytiltä.
Kulkunen
01.08.2005 16:23:10 (muokattu 01.08.2005 16:24:08)
Kerran kuuntelin, olen heikko. Ainoastaan yksi biisi oli mielestäni kertakuuntelulla suoraan sanottuna huono. Nuo aiemmin vuotaneet biisit olen nyt muutaman kerran kuunnellut ja ne kyllä toimivat, vaikka eivät näin vähällä vielä kunnolla ole avautunutkaan. Tosiaan erilaista Opethia. Teknisempää ja kokeilevampaa tietyssä mielessä. Loppulevy tulee kyllä varmasti jakamaan fanit samalla tavalla kuin The Grand Conjuration. Itse kallistun tässä vaiheessa sinne "hyvä levy" -puolelle. Nyt vain pitää sinnitellä kuukausi loppuun, etten hae levyä uudestaan.

Möök: Nimi hakusessa...
The downward spiral never ends.
Katiska
02.08.2005 03:21:42 (muokattu 02.08.2005 03:38:02)

Tuo rytmi taitaa esiintyä joka biisissä jossain muodossa. :)
Jossei ride komppina niin basarissa tai filleissä.
ltg
02.08.2005 04:29:15

Tuo alkoi ärsyttämään välillä katsellessani Lamentationsia. Nimenomaan tuo komppi terrorisoi pääni sisällä monta kuukautta.
Lehtisaha.THV-klubi #5
lethus1
02.08.2005 09:10:58

Voi sen vaikka suljettuun haitsuunkin. Mikäli siltä tuntuu, kaksi vikaa iskua kannattaa iskeä chinaan :D

No mutta. Lopez on silti maailman kovimpia rumpaleita mun kirjoissa.
marke-
02.08.2005 12:12:31
vähän hämää saundit ja se tool rip-offi Ghost of Perditionissa..
Haen bändiä. Soitan kitaraa. Voin myös huutaa.
absentmind
02.08.2005 23:41:45
vähän hämää saundit ja se tool rip-offi Ghost of Perditionissa..

"rip-offi"... vaikute kyllä kuuluu, mutta tuntuu että Toolille annetaan vähän liian isosti krediittiä välillä. Ei se nyt mikään varkaus kuitenkaan ole.
mikko1
03.08.2005 00:19:11
Kuuntelen just ekaa kertaa, vaikuttaa helvetin hyvältä.
lethus1
03.08.2005 09:27:19
Ojoi. Miljuunan kuuntelukerran jälkeen aluksi tylsähkö The Grand Conjuration onkin muuttunut aivan hel-ve-tin hyväksi biisiksi. Ei nyt sinäänsä yllättävää, että Opethin viisut kolisee monen kuuntelukerran jälkeen. Opeth onkin siitä hieno orkesteri, että täysin puhkikuunellut levyt saattaa vuoden päästä paljastaa itsestään vielä jotain uutta. Nyt on MAYH ollut aktiivikuuntelussa ja voi kiesus mikä levy. Olenhan minä sen tiennyt ilmestymisestä asti, mutta kun se uus-kolisee neljättä kertaa niin ei voi valittaa. Oikeastaan Sill Life taitaa sittenkin olla se loppujen lopuksi heikoin (?!) Opeth levy ainakin sillä mittapuulla, että sen pariin palaan ehdottomasti harvemmin kuin muiden.

Aamuista ajatusvirtaa maailman yhdestä kovimmasta viihdeorkesterista. Töissä taas vähän hidas aamu.
mikko1
03.08.2005 10:39:47
Oikeastaan Sill Life taitaa sittenkin olla se loppujen lopuksi heikoin (?!) Opeth levy ainakin sillä mittapuulla, että sen pariin palaan ehdottomasti harvemmin kuin muiden.

Ei se ole ainakaan heikoin, se on vaan vaikein. Itsekään ei tule sitä kovin usein kuunneltua, johtuen, että sitä ei voi kuunnella taustamusiikkina, vaan se on ainakin itseni pakko kuunnella tyyliin skarppina-stereoiden-vieressä-sanat-otsassa. Hieno levy.
petrutsi
03.08.2005 12:49:00
Itse nostan kyllä Still Lifen Blackwater Parkin vierellä Opethin parhaimmiksi. Taisipa olla ensimmäinen biisi, jonka kuulin tältä yhtyeeltä nimenomaan The Moor!
My balls and the end of humanity..How the hell are they related? | Älkää pilatko mun Opethia!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)