fish-eye 04.06.2009 22:26:13 | |
---|
Niin, ja jos Katatonia failaa uudella levyllän, lopetan musiikin kuuntelun kokonaan. Samaa mieltä, todellakin. |
Tapani L 27.06.2009 16:07:54 | |
---|
Katatonia on kyllä sellainen bändi, että mitä enemmän sitä kuuntelee niin sitä paremmaksi se muuttuu. Varmaan yksi lempi bändeistäni nykyään, ei ole uransa aikana tainnut kertaakaan tehdä mitään huonoa tai edes keskinkertaista. Aivan uskomattoman kova yhtye! |
valtse 28.06.2009 14:28:45 | |
---|
Studiopäiväkirjan mukaan levyn äänitys on ihan hyvässä vaiheessa ja aikataulussa. Päiväkirjaahan voi lukea bändin kotisivuiltakin, mutta jos haluaa lukea kuvien kanssa ja on Facebookissa, niin kannattanee liittyä Katatonian fanisivulle mihin sitä ilmeisesti ensimmäisenä päivitetään. Renksehän teki muuten tuossa keväällä vierailun Long Distance Calling -nimisen melko tuntemattoman post rock-bändin uudella levyllä. Todella kova biisi, vaikka onkin ehkä turhan "katatoniamainen", periaatteessa voisikin olla Katatonian biisi. Levyä olen muutaman kerran Spotifysta pyöräyttänyt, ja muut biisit ovat melko erilaisia kuin tämä. http://www.youtube.com/watch?v=VsR0cgJRw-QAs I'm stalked by the shadow of death's hand
My heathen pride is scarred across the land. |
Torniojaws 05.07.2009 00:13:22 | |
---|
Were proud to announce that we will be supporting Porcupine Tree on the following dates of their headline tour in autumn. 17 Oct GERMANY BREMEN ALADIN 18 Oct DENMARK COPENHAGEN VEGA 19 Oct SWEDEN STOCKHOLM ARENAN 21 Oct FINLAND HELSINKI ICE HALL 23 Oct NORWAY OSLO SENTRUM SCENE 24 Oct SWEDEN LUND MEJERIET http://katatonia.com/knews/?p=181 |
Kulkunen 05.07.2009 12:26:48 | |
---|
The downward spiral never ends. |
fish-eye 05.07.2009 15:08:12 | |
---|
Oi oi oi oi oi oi! Ei voi muuta sanoa. Mahtavaa! |
SSilver 05.07.2009 19:59:56 | |
---|
Siis jumalllauta mikä uutinen! Täydellinen keikkakattaus, esiintymisjärjestys vain on väärä. |
fish-eye 05.07.2009 20:19:47 | |
---|
Niin ja tosiaan ei ole lippuja. |
Vicious 06.07.2009 06:54:10 (muokattu 06.07.2009 06:55:02) | |
---|
Were proud to announce that we will be supporting Porcupine Tree on the following dates of their headline tour in autumn. 17 Oct GERMANY BREMEN ALADIN 18 Oct DENMARK COPENHAGEN VEGA 19 Oct SWEDEN STOCKHOLM ARENAN 21 Oct FINLAND HELSINKI ICE HALL 23 Oct NORWAY OSLO SENTRUM SCENE 24 Oct SWEDEN LUND MEJERIET http://katatonia.com/knews/?p=181 Katatonia on kyllä mahtavaa kammaa. Np: Katatonia - Last Fair Deal Gone Down. Enkä oo minuttiakaan nukkunu tänä yönä. Ois vaan mahtava jos se tulis vähä pohj osemmaksi. Esmes Ouluun :O I Will kick your ass 'til your dick shoots shit |
Lebowski 06.07.2009 13:26:18 | |
---|
Huh mikä uutinen. Aijjjai...jai :) Progressive Nation ja nyt tämä, kova syksy tulossa. Vielä ois saatava ostettua molempiin liput. "It's Only after we've lost everything that we're free to do anything" -CP |
ovaap 07.07.2009 00:57:50 | |
---|
Jepjep, hieno, joskin hiukan erikoinen valinta lämppäriksi! Osaiskohan muuten joku meikäläistä valveutuneempi katatonisti suositella mulle hyviä levyjä niiltä, itte ku olen niin vitin true että lähinnä kahta ekaa oon soittimessa pyöräytelly? you have to live before you die young |
Meadow 07.07.2009 00:59:30 (muokattu 07.07.2009 00:59:41) | |
---|
ovaap: Jepjep, hieno, joskin hiukan erikoinen valinta lämppäriksi! Osaiskohan muuten joku meikäläistä valveutuneempi katatonisti suositella mulle hyviä levyjä niiltä, itte ku olen niin vitin true että lähinnä kahta ekaa oon soittimessa pyöräytelly? Last Fair Deal Gone Down ja The Great Cold Distance ovat kolisseet allekirjoittaneelle eniten. |
potatomoto 07.07.2009 01:01:22 | |
---|
Mie sanon Viva Emptiness. Mahtilätty. Joo. |
Lebowski 07.07.2009 10:21:39 | |
---|
Osaiskohan muuten joku meikäläistä valveutuneempi katatonisti suositella mulle hyviä levyjä niiltä, itte ku olen niin vitin true että lähinnä kahta ekaa oon soittimessa pyöräytelly? Mahdoton tehtävä. Kaikki yhtä loisteliaita. Osta kaikki. Katatonia todellakin on bändi, joka ei ole heikkoa levyä tehnyt. Vaikka tyyli on muuttunutkin suht radikaalisti vanhimman ja uusimman välillä, sama sielu musasta on aina löytynyt. "It's Only after we've lost everything that we're free to do anything" -CP |
Milkop 07.07.2009 11:08:22 | |
---|
potatomoto: Mie sanon Viva Emptiness. Mahtilätty. Tälle komppia. Huono ei ole Great Coldkaan, mutta tässä on jotenkin vielä musertavampi tunnelma. Kaikeksi onneksi löytyy vinyylinä hyllystä, rajoitettuna 1000 kpl:n painoksena vieläpä (keh keh :). "People are fucking boring. You know what would be great for a guy like me? To be in a coma." -George Carlin |
Emplate 07.07.2009 12:22:43 | |
---|
Kaikki levyt on ihan mahtia, mutta sekoitetaan nyt pakkaa ja suositellaan sitä kolmatta levyä, kun kerran kahta ekaa oot kuunnellu, eli Discouraged Ones hankintaan :) |
Rauniotorni 07.07.2009 13:31:05 | |
---|
Emplate: Kaikki levyt on ihan mahtia, mutta sekoitetaan nyt pakkaa ja suositellaan sitä kolmatta levyä, kun kerran kahta ekaa oot kuunnellu, eli Discouraged Ones hankintaan :) Tälle vahvaa komppia. It's fucked to hear one idiot's words, but worse to see other believe it. |
Emplate 07.07.2009 22:48:27 | |
---|
Nattestid: Tälle vahvaa komppia. Tänään kuuntelin taas kyseisen levyn ja onhan se jotain aivan loistavaa. Relention, Cold Ways, Saw You Drown.. Hemmetin tunnelmallista tavaraa. |
Ziggy Bubba 07.07.2009 23:34:05 | |
---|
Emplate: Tänään kuuntelin taas kyseisen levyn ja onhan se jotain aivan loistavaa. Relention, Cold Ways, Saw You Drown.. Hemmetin tunnelmallista tavaraa. Soundit kyllä syö tuolla lätyllä fiiliksiä, kuten myös Jonaksen vielä hiukan haussa oleva laulu. Todella hyviä biisejä tuossa on toki useita. |
Rauniotorni 08.07.2009 01:26:47 | |
---|
Emplate: Tänään kuuntelin taas kyseisen levyn ja onhan se jotain aivan loistavaa. Relention, Cold Ways, Saw You Drown.. Hemmetin tunnelmallista tavaraa. Varmasti Katatonian parhaimmistoa. Iskee parhaiten varsinkin syksyllä ja talvella. It's fucked to hear one idiot's words, but worse to see other believe it. |