Jööhannes 16.02.2007 17:50:57 (muokattu 16.02.2007 17:51:57) | |
---|
Ostin ITP:n ja olin vähän pettynyt. Pelkkää kikkaa kikan jälkeen. Ehkä aukenee sitten vuoden päästä. Minulla oli samat reaktiot kun ostin sen :) Ensimmäisen biisin kohdalla ajattelin että tämähän on hyvää. Koko levyn kuunneltuani ajattelin että olipas surkea levy puuduttavuutensa takia. Seuraavana päivänä se kuulosti jo hyvältä, ja viikon päästä olin jo koukussa siihen levyyn, hehe. |
L4t3 16.02.2007 17:56:42 | |
---|
Ostin ITP:n ja olin vähän pettynyt. Pelkkää kikkaa kikan jälkeen. Ehkä aukenee sitten vuoden päästä. Minunkin ensifiilikset olivat lähes identtiset, kun ekaa kertaa sain individualin käsiini. Jakaa Leprosyn kanssa kolmanneksi parhaimman Death-tekeleen sijan. Parhaimmat ovat mielestäni Human ja Spiritual Healing, vaikken vielä omistakkaan mitään Humanin jälkeistä äänitettä, enkä edes ITP:tä. Ko. kiekko oli kaverilta lainassa. Onkos muuten porukka nähnyt Deathia livenä? Käsittääkseni he kävivät Suomenmaalla ainakin vuonna 93. np. Death - See Through Dreams |
ballfish 16.02.2007 17:59:06 | |
---|
Onkos muuten porukka nähnyt Deathia livenä? Käsittääkseni he kävivät Suomenmaalla ainakin vuonna 93. Oli vissiin ilman chuckia. Eli ei ollut "oikea Death" Minulla ITP oli alusta asti kova lätty. Kovin biisi Trapped In A corner. Kun Deathia tuli hankittua lisää, niin symbolic veti ohi. Biisit miellyttävät korvaa enemmän, melodisempia ehkäpä. |
L4t3 16.02.2007 18:13:26 (muokattu 16.02.2007 18:13:37) | |
---|
Oli vissiin ilman chuckia. Eli ei ollut "oikea Death" Mites se näin oli päässyt käymään? Kieltämättä herra tuossa keikkakuvassa mikin takana ei näytä Chuckilta. Tarkempaa infoa asiasta en ainakaan Emptywords.orgista löytänyt. Saattaa tosin johtua keskittymisenpuutteesta, joka taas saattaa johtua kohtuullisen korkeasta kuumeesta. |
ballfish 16.02.2007 18:17:02 (muokattu 16.02.2007 18:19:00) | |
---|
Mites se näin oli päässyt käymään? Kieltämättä herra tuossa keikkakuvassa mikin takana ei näytä Chuckilta. Ilmeisesti tuossa on käynyt niin, että chuck otti ja lähti muille maille ja muu bändi porskutti tyytyväisenä nimellä Death. E: sivulta kolme Spiritual Healingin aikainen kokoonpano olisi saattanut kestää pidempää elleivät muut olisi lähteneet Euroopan kiertueelle ilman Chuckia.
|
Parasite 16.02.2007 19:20:02 | |
---|
ITP oli kieltämättä itsellekin Deathin ainoa hitaasti aukeava levy. Mentally Blind oli ainoa kappale joka heti ensimmäisellä kuuntelukerralla potki kiville, muut tuntuivat harmaalta massalta. Nyttemmin olen oppinut pitämään jokaisesta levyn kappaleesta, tosin ITP ei silti pärjää Leprosylle, Humanille eikä The Sound of Perseverancelle. "I love animals, that's why I like to kill them" |
bedlam 16.02.2007 19:37:39 (muokattu 16.02.2007 19:52:58) | |
---|
Muhun iski Individual aikoinaan heti välittömästi. Avausraita ei aiheuttanut suuria säväreitä, mutta muuten kyllä. Siihen aikaan tuli tosin kuunneltua kovasti Dream Theateria, Cyniciä, Atheistia, Mr Bunglea ym, joten kappaleet eivät sinänsä rakenteeltaan monimutkaisilta tuntuneet. Rakastuin välittömästi levyn rumpuraitoihin, bassoon ja LaRoquen soolosoundiin.Trapped in a Cornerin väliriffi ja Mentally Blindin kertsi olivat ne ensimmäisen kuuntelun kovimmat jutut :) Se viimeksi nauraa joka hitaimmin ajattelee. |
Backlet 16.02.2007 19:56:19 | |
---|
Pitäis varmaan tutustua tähänkin bändiin paremmin. Myspacen tarjonta ainakin kuullostaa lupaavalta. Vokaaliosastoa vähän vierastan, mutta kattoo nyt josko siihen tottuisi. Nuclear Waste. |
ballfish 16.02.2007 19:57:48 | |
---|
Chuck on kyl ehdottomasti ainoa "örisijä" jota jaksan kuunnella. Parhautta sano. |
Mörkööö 21.02.2007 17:33:49 | |
---|
Kun aikoinaan kuulin Deathia ensimmäisen kerran, olin että mitä hel.. Mikä bändi tämä on?! Sen jälkeen tukka putkella levykauppaan ja sieltä mukaan Scream Bloody Gore, Leprosy ja Human. Seuraavaan pariin viikkoon en sitten melkein muuta kuunnellutkaan. Loistavaa mättöä! Schuldiner oli todellakin loistava muusikko ja säveltäjänä mies oli yksinkertaisesti nero. Sääli, että poistui keskuudestamme niin aikaisin, Deathilta olisi varmasti tullut ulos vielä monia kuningasluokan albumeita ja biisejä. Nykyisin voin sanoa, että Chuck Schuldiner ja Death ovat vaikuttanut minuun muusikkona ja säveltäjänä ehkä enemmän, kuin mikään muu kokoonpano tässä maailmassa. |
ballfish 21.02.2007 17:46:52 | |
---|
Sääli, että poistui keskuudestamme niin aikaisin, Deathilta olisi varmasti tullut ulos vielä monia kuningasluokan albumeita ja biisejä. Tuskinpa kuitenkaan. Control Denied sen sijaan olisi ollut kiva nähdä livenä.... |
Eddie 21.02.2007 17:57:03 (muokattu 21.02.2007 17:58:09) | |
---|
Rakastuin välittömästi levyn rumpuraitoihin, bassoon ja LaRoquen soolosoundiin.Trapped in a Cornerin väliriffi ja Mentally Blindin kertsi olivat ne ensimmäisen kuuntelun kovimmat jutut :) Meinaatko Trapped in a Cornerissa valiriffilla tuota, joka alkaa kohdassa 1.21... Itse kusin tuon kohdalla suurin piirtein housuuni. Aah, varsinkin se bassottelu siina ja se bendilicki, 1.32. Ja ITP on mun mielesta melkein Deathin paras. Se ostin ekana, ja sen jalkeen oli myyty. Ostetaan soittotaito. |
bedlam 21.02.2007 18:03:41 (muokattu 21.02.2007 18:03:55) | |
---|
Meinaatko Trapped in a Cornerissa valiriffilla tuota, joka alkaa kohdassa 1.21... Itse kusin tuon kohdalla suurin piirtein housuuni. Aah, varsinkin se bassottelu siina ja se bendilicki, 1.32. Sitä just meinasin :) Se viimeksi nauraa joka hitaimmin ajattelee. |
Backlet 22.02.2007 15:41:55 | |
---|
Pistinpä eilen tilaukseen cdonista Humanin, ITP:n ja Symbolicin. Tulisivat nyt vaan nopeasti, kun tuon cdonin kanssa saa aina odotella vähän turhan kauan. Nuclear Waste. |
Randomizer 22.02.2007 17:09:43 | |
---|
Pistinpä eilen tilaukseen cdonista Humanin, ITP:n ja Symbolicin. Tulisivat nyt vaan nopeasti, kun tuon cdonin kanssa saa aina odotella vähän turhan kauan. Itellä tuli kaikki Deathin levyt cdonilta muutamassa päivässä. Ja kumma kyllä kaikissa olivat kotelot ehjinä! Lopettaa etenemisen, kun luulee että jää... |
L4t3 22.02.2007 17:15:22 | |
---|
Ilmeisesti tuossa on käynyt niin, että chuck otti ja lähti muille maille ja muu bändi porskutti tyytyväisenä nimellä Death. Mutta kuka oli herra mikrofonin takana? |
ballfish 22.02.2007 17:34:40 | |
---|
|
Tohtori Tonus 22.02.2007 17:41:12 (muokattu 22.02.2007 17:42:01) | |
---|
Louie Carrisalez. Rumputeknikko. :D http://en.wikipedia.org/wiki/Louie_Carrisalez Siis mitäv...? Oliko kiertueen nimi oikeastikin "Fuck Chuck"? Harvinaisen huonoa käytöstä muilta jäseniltä. Ja millainen ihminen menee katsomaan moista keikkaa/kokoonpanoa? "Jee, lähdetään katsomaan bändiä keikalle, jolla perustajajäsen/biisintekijä/laulajakitaristi/sanoittaja ei ole mukana!" Sama kuin menisi katsomaan Motörheadia ilman Lemmyä! UAAH!! "I hate every fucking aspect of playing live. I hate it almost as much as Christianity itself." -Fenriz |
Oan 22.02.2007 22:04:11 | |
---|
Ja millainen ihminen menee katsomaan moista keikkaa/kokoonpanoa? "Jee, lähdetään katsomaan bändiä keikalle, jolla perustajajäsen/biisintekijä/laulajakitaristi/sanoittaja ei ole mukana!" Sama kuin menisi katsomaan Motörheadia ilman Lemmyä! Kannattaa huomioda että Death tuohon aikaan ei vielä ollut yhtä tiukasti Chuck Schuldinerin henk.koht. projekti mitä se oli sen jälkeen (syystäkin vaihtui suunta sellaiseksi!). Esim. Spiritual Healingilla suurimmassa osassa biiseistä muukin bändi on osallistunut sävellystyöhön, samoin oli muistaakseni myös Leprosylla. Eipä silti, melkoinen rip-off -meininkihän tuosta paistaa läpi. "Hei, tää on ihan leikkiä vaan, ei pure. Ei irtoa taulusta ja kipitä sinne puremaan teitä."
- Armo Pohjavirta |
Lönnrot 22.02.2007 22:23:09 | |
---|
Chuckhan mm. myötäili kirjottamalla helpompaa matskua, jotta Rick Rozz pystyis soittamaan sitä. Colaphobia : The irrational fear of being crushed to death by a falling pop machine. |