Aihe: Strapping Young Ladin uusi levy
1 2 3 4 513 14 15 16 1727 28 29 30 31
Ze Kink
08.06.2006 02:27:18
Tänään hain Provinssilipun, jee! Nyt olen siis varmasti tulossa tsekkailemaan!
"Vittu! Mä diggaan viinaa, naisia ja rumpuja!" -Tuntematon spurgu metrossa
Jake.e
10.06.2006 12:39:40
Nostoa.

Virhe! Tyhjä tai liian lyhyt kirjoitus!
I keep the bible in a pool of blood So that none of its lies can affect me
Ali
10.06.2006 15:40:48

Kyllä meikäläisen osalta jää SYLi näkemättä. 55 euroa yhdestä bändistä on vähän liikaa, vaikka kyseessä onkin SYL. Jos DTB heittäisi kans keikan Provinssissä, niin sitten ei kyllä tarvitsisi montaa tuhannesosaa miettiä.
"Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less"
Levylista
Hipelius
10.06.2006 15:44:36
Kyllä meikäläisen osalta jää SYLi näkemättä. 55 euroa yhdestä bändistä on vähän liikaa, vaikka kyseessä onkin SYL. Jos DTB heittäisi kans keikan Provinssissä, niin sitten ei kyllä tarvitsisi montaa tuhannesosaa miettiä.

Omasta mielestäni SYL kyllä toimii livenä paremmin kuin DTB. Itseäni ei edes haitannut tuon lipun osto, nyt voi kuolla onnellisena ;D.
Niin, ja kiinnitettiin lauantaille vielä Diablokin.
http://www.sacrecy.com
Benizakura
10.06.2006 22:18:56
Jos välillä puhuttais siitä uudesta matskusta...

Se tuntuu pirusti kevyemmältä ja ehkä hitusen muoviseltakin Alienin jälkeen. Alien oli matka hulluuteen. Tää uus on jotenkin väärältä jatkumolta. Mutta hienoa musiikkia kaikki tyynni! Eri mielipide varmaan sitten parin vuoden päästä ku levy on yksi klassikoista.

PS. Mä rakastan niitä helvetin bassopommeja joita voi kuulla myös anthraxin potter's field (hypo luxa hermes pan remix) biisissä joka löytyy Return of the Killer A's lätyltä.
tommijk
10.06.2006 22:53:13
Omasta mielestäni SYL kyllä toimii livenä paremmin kuin DTB.

Sä oot nähny DTB:n livenä?
pöö..
Late_
10.06.2006 23:04:36
Yksi langennut lisää..

Hyvältä kuullostaa tähän mennessä. Antiproduct on kova biisi kaikkine puhaltimineen! Hyvä Devin!
-We dreamed of a world in peace, but killed for a life of ease-
Heissi
10.06.2006 23:51:13
Jos välillä puhuttais siitä uudesta matskusta...

Se tuntuu pirusti kevyemmältä ja ehkä hitusen muoviseltakin Alienin jälkeen.

Tuntuu juu. Selkeästi popein SYL-levy tää on. Mutta ei se mit'n. Levy täynnä ässäbiisejä kelpaa mulle. Varsinkin Fucker on niiiiiin poppia kuin SYL-asteikolla voi olla, mutta biisihän on vallan mahtava. Todellinen kesähitti.

Kyllä New black soundeiltaan on huomattavasti miellyttävämpi kuin Alien, vaikka sen myötä osa hulluudesta onkin poissa. Viikon tehokuuntelun jälkeen annan levylle täydet viisi pongoa.

Viikko Provinssiin, juma.
"Esimerkiksi lause 'Saatana on Herra' on varmasti suurimmalle osalle ihmisistä ei-toivottua informaatiota."
E N O K K I O . C O M
Blasphemer
11.06.2006 01:05:11

Ei hassumpata, ei yhtään. Kulttuuriteko tuo Far Beyond Metalin äänittäminen.
"The new world is here to wipe out our lives
The new world we can't survive
The new world left God in everything and everyone
The new world does not include us"
-Peter Tägtgren-
lord of this world
11.06.2006 01:36:05

Hei, ja mistäs v***sta tuo levy on jo saatavilla?
Mä tuun munakennottaan sua!
Akiman
11.06.2006 01:40:57

Hei, ja mistäs v***sta tuo levy on jo saatavilla?

Internetistä.
Hipelius
11.06.2006 11:24:41
Sä oot nähny DTB:n livenä?

En, mutta livevideoita kyllä molemmilta bändeiltä. Ja kyllähän sen kuulee biiseistä miten ne livenä toimii. DTB on suurelta osalta semmoista rauhallista fiilistelyä kun taas SYLin energia on aivan omaa luokkaansa. Vaikka pidän molempien bändien musiikista aivan _älyttömästi_ , menisin silti mieluummin SYLin kuin DTB:n keikalle.

"Makuasia", sanoi koira kun muniaan nuoli.
http://www.sacrecy.com
Late_
11.06.2006 11:51:28 (muokattu 11.06.2006 11:58:20)
Noniin. Vähän enemmän kuunneltu jo. TYKKÄÄN! Hyvä levy, todella hyvä. Tykkäänkin enemmän tällaisesta vähän selkeämmästä SYListä ja sitä tämä musta on. Polyphonyn lähtiessä ekan kerran soimaan oli kyllä pakko tarkistaa ettei vaan ollut Synchestralta tullut biisi listalle :p Aika paljon alku muistuttaa erästä tiettyä biisiä.
-We dreamed of a world in peace, but killed for a life of ease-
Sahtimies666
11.06.2006 12:33:48
Varsinkin Fucker on niiiiiin poppia kuin SYL-asteikolla voi olla, mutta biisihän on vallan mahtava.

Kuulostaa muuten jonkinverran uuelta kornilta
"Prima Nocta" - Any English noble may bless a marriage by sleeping with any bride on her wedding night.
pehko
11.06.2006 13:41:26

Kuulostaa muuten jonkinverran uuelta kornilta

älä vittu sano noin! Arvaa laskeeko odotuksia...?!
HEAVY...FUCKING...METAL!
carnation
11.06.2006 14:02:37
Noniin. Vähän enemmän kuunneltu jo. TYKKÄÄN! Hyvä levy, todella hyvä. Tykkäänkin enemmän tällaisesta vähän selkeämmästä SYListä ja sitä tämä musta on. Polyphonyn lähtiessä ekan kerran soimaan oli kyllä pakko tarkistaa ettei vaan ollut Synchestralta tullut biisi listalle :p Aika paljon alku muistuttaa erästä tiettyä biisiä.

Mulle ei kyllä oikein tämä The New Black kolahtanut. Pari aika jees biisiä, mutta joku tässä nyt mättää. Keskinkertaista vääntöä.
"I gave you a chance to be a cop and you blew it!"

Osta levy
zernobyl
12.06.2006 04:43:39

Minusta tämä kuulostaa aivan helvetin hyvältä!
Computer Generated Monkeys Silently Operate a Space Station.
pehko
12.06.2006 17:11:28

joo, loisto levy se on...pitihän se itekkin kuunella...
HEAVY...FUCKING...METAL!
Jake.e
12.06.2006 17:56:35
Kaikki muut melkeen jo langennut paitsi minä.
I keep the bible in a pool of blood So that none of its lies can affect me
Julmettu
12.06.2006 19:09:19
Kaikki muut melkeen jo langennut paitsi minä.

Tuumailin tässä samaa :D

Paitsi, etten itse sitä kyllä lankeamiseksi kutsu, jokaisen oma valinta. Minä ootan siihen asti, että saan sen levyn kouraan.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)