d3monilaama 17.03.2009 08:15:58 | |
---|
Jaa, en ehdikkään laittaa uutta kun vasta huomenissa, nopein jatkakoon. Ei oo yhtään käyttistä. |
spinningthingintheceiling 17.03.2009 14:29:17 | |
---|
Hahaa..kerkesin siis. Kiitoksia vain. Täs: Ystävysty paskiaisen kanssa, varas veljenäsi Kuulin hänen sanovan, mikä on sinun on myös minun Ole varovainen kun kaiverrat itseäsi jollain mikä on pyhä näen läpikuultavien valheidesi läpi Her lips said no, but her eyes said, "Read my lips!" -Dr. Niles Crane |
spinningthingintheceiling 19.03.2009 17:28:50 | |
---|
Kukaan ei tiedä tai sit ketään ei kiinnosta. Noh, jos sattuukin olemaan vaikea, jota epäilen niin pieni vinkki: bändin nimen täysi vastakohta on "Low on water"....ööh. Her lips said no, but her eyes said, "Read my lips!" -Dr. Niles Crane |
Rauniotorni 19.03.2009 17:36:33 | |
---|
Sittenhän tämä on High on Fire - Speed Wolf It's fucked to hear one idiot's words, but worse to see other believe it. |
spinningthingintheceiling 19.03.2009 22:10:37 | |
---|
Dismembered: Sittenhän tämä on High on Fire - Speed Wolf No kyllä sepä se on kivakiva! Ole hyvä vaan. Her lips said no, but her eyes said, "Read my lips!" -Dr. Niles Crane |
Rauniotorni 19.03.2009 22:14:33 | |
---|
Itään auringosta ja länteen kuusta Sinne saavut ennemmin tai myöhemmin Maailman loppuun se vie It's fucked to hear one idiot's words, but worse to see other believe it. |
Rauniotorni 22.03.2009 15:20:21 | |
---|
Vihje 1: Bändi oli ennen black metallia, nykyään jonkin sorttista ambienttia. It's fucked to hear one idiot's words, but worse to see other believe it. |
Oan 23.03.2009 15:38:31 | |
---|
Dismembered: Vihje 1: Bändi oli ennen black metallia, nykyään jonkin sorttista ambienttia. Ulveriahan tässä taidetaan hakea, vaikka yo. pätkä onkin ihan trad.-pohjalta. Østenfor Sol og vestenfor Maane, eiks je? :RtR: |
Rauniotorni 23.03.2009 17:05:14 | |
---|
Oan: Ulveriahan tässä taidetaan hakea, vaikka yo. pätkä onkin ihan trad.-pohjalta. Østenfor Sol og vestenfor Maane, eiks je? Tuota hain, jatkakaa! It's fucked to hear one idiot's words, but worse to see other believe it. |
Oan 24.03.2009 21:25:34 (muokattu 26.03.2009 18:15:05) | |
---|
Olen huutanut kurkkuuni käheyden en välitä, voittaen vaiko häviten peli on ohi jo Nappaamaan - ette koskaan kykene! jahtaamaan - ette koskaan... tarttumaan - ette koskaan kykene! kohtaamaan - ette koskaan... ... Lujasti törmää irrationaalinen mielipiteeni; ei liene muodinmukainen mutta tämän huudon takana onkin palava tahto Nappaamaan - ette koskaan kykene! jahtaamaan - ette koskaan... tarttumaan - ette koskaan kykene! kohtaamaan - ette koskaan... Tuli, tuli - anna palaa! Tuli, tuli - tuhkaks maan! :RtR: |
Oan 26.03.2009 18:16:26 (muokattu 26.03.2009 18:17:19) | |
---|
:RtR: |
d3monilaama 26.03.2009 19:23:30 | |
---|
Nyt varmaan ootte kaikki mua vastaan, mutta muistakaa mitä Raamatussa sanotaan: "Se ken on kiviä ensimmäisenä heittävän, on naapurinsa aasia himoitseva ja se on eläinsuojelurikos, että sikäli." |
Oan 26.03.2009 20:51:06 | |
---|
d3monilaama: Velcra - Hotel Alcatraz Kyllä. .... :RtR: |
d3monilaama 26.03.2009 21:33:34 | |
---|
Samalla periaatteella kuin tuo edellinen, ei ihan sanasta sanaan: - Oletko rauhan mies, vaiko pyhän sodan? Liian monta puolta sinulle, et tiedä enää mikä Niin monta täynnä elämää, mutta myös kipua Ei tietoa kuinka monta elää taas hengittääkseen Elämä joka on luotu hengittämään, tuho tai puolustus Mieli turhaan pilaantunut, hyvä tai paha aikeenaan Susi lampaan asussa, tai pyhä, tai syntinen Tai joku joka uskoisi, pyhän sodan voittaja He apuvat monta laukausta ja monet jäähyväiset vietetään Tekonsa ilman syytä vain Jumala voi ymmärtää Ja kun hän makaa taivaassa tai voi se olla helvetissäkin Tunnen että hän on jossain täällä tai katselee alapuolelta Mutta en tiedä, en tiedä Kerro minulle mitä elämä on Kerro minulle mitä rakkaus on Kerro nyt minulle mitä sota on Kerro taas mitä elämä on Lisää tuskaa ja kurjuutta ihmiskunnan historiassa Joskus se näyttää enemmän sokealta johtamassa sokeaa Se tuo meidän yllemme enemmän nälkää, kuolemaa ja sotaa Tiedät että uskonnolla on vastaus moneen kysymykseen Kerro minulle mitä elämä on Kerro minulle mitä rakkaus on Kerro nyt minulle mitä sota on Kerro taas mitä elämä on Ja kun he etsivät ruumiita hiekassa He löysvät tuhkat ripoteltuna ympäri maata Ja kun heidän henkensä tuntuu viheltävän tuulessa Laukaus ammutaan jossain, toinen sota alkaa Ja kaikki ihmisen syytä, luulette että olisimme oppineet Silti tulee lisää ruumiita, kaupunki roihuaa liekeissä Jossain on joku kuolemassa, vieraassa maassa Sillä aikaa maailma itkee ihmisen tyhmyyttä Kerro miksi, kerro miksi Kerro minulle mitä elämä on Kerro minulle mitä rakkaus on Kerro nyt minulle mitä sota on Kerro taas mitä elämä on Jumalan suuremman hyvä vuoksi Hän antoi henkensä meidän puolestamme, hän hakkasi oman ristinsä Kuollakseen niiden puolesta jotka eivät koskaan sure hänen kuolemaansa Meidän ei ollut tarkoitus tuntea tuskaa taas Kerro miksi, kerro miksi - Jaa, no tuli se sitten kuitenkin aika sanasta sanaan, eipähän ainakaan pitäisi olla liian vaikea. Nyt varmaan ootte kaikki mua vastaan, mutta muistakaa mitä Raamatussa sanotaan: "Se ken on kiviä ensimmäisenä heittävän, on naapurinsa aasia himoitseva ja se on eläinsuojelurikos, että sikäli." |
Heartwood 26.03.2009 21:52:42 | |
---|
Oisko Meidenin Irska ja For the Greater Good of God? "Thus men forgot that all deities reside within the human breast"
Romantikkoitkijät #42 |
d3monilaama 26.03.2009 21:55:03 | |
---|
Heartwood: Oisko Meidenin Irska ja For the Greater Good of God? No sehän se, yks parhaista lyriikoista koskaan IMO. Nyt varmaan ootte kaikki mua vastaan, mutta muistakaa mitä Raamatussa sanotaan: "Se ken on kiviä ensimmäisenä heittävän, on naapurinsa aasia himoitseva ja se on eläinsuojelurikos, että sikäli." |
Heartwood 27.03.2009 22:03:47 (muokattu 27.03.2009 22:04:14) | |
---|
Me putoamme maan reunain ylitse Joten kootkaa poikanne ja tyttärenne eteenne Ja kertokaa, että nämä ovat viimeiset päivät Saarnatkaa köyhille Laulakaa orjille Olet näemmä antanut uskosi mennä Polttanut sillat ja kadottanut tiesi Vuorenhuipulta syvään laaksoon Rannalta kirotulle rannalle Mikä kansakunta? Mikä valtio? Mikä maa tämä on? Neron kurja heimo... Laulakaa orjille Laulakaa heille, että Rooma palaa Eivätkö ole luumme tuhkaa? Myrkkyähän veremme lie? Rukoilen pelastusta, Vapahdusta katkeraa Polvillani pimeässä kajossa Heittäkää siis noppanne Langettakaa varjonne Saatatte kääntää katseenne Vaan lapsenne eivät käännä... "Thus men forgot that all deities reside within the human breast"
Romantikkoitkijät #42 |
Ottoko 27.03.2009 22:06:40 | |
---|
Primordial - As Rome Burns Tunnetteko itsenne jotenkin hienoiksi ihmisiksi kun vedätte talomaalia naamaan ja kiljutte tukka heiluen saatana nimeä? - flownew |
Heartwood 27.03.2009 22:13:03 | |
---|
Näinpä, eikuvvaan. "Thus men forgot that all deities reside within the human breast"
Romantikkoitkijät #42 |
Ottoko 28.03.2009 00:16:59 | |
---|
Sota! Väkivallan äänet rikkovat hiljaisuuden Repien hiljaisuuden paloiksi Salaman ja voiman äänet maailmasta alhaalta Sydämeni ilo ja olemus Sanansaattajat, jotka soittavat kuoleman kelloa Panssarivaunut ovat tulleet räjäyttämään Jumalan helvettiin Kaikki mitä tahdon, kaikki mitä tarvitsen On nähdä vihollisieni vuotavan Tunnetteko itsenne jotenkin hienoiksi ihmisiksi kun vedätte talomaalia naamaan ja kiljutte tukka heiluen saatana nimeä? - flownew |