Foulheart 15.02.2009 22:21:28 | |
---|
Tässäpä uutta. Mustat kynttilät tanssivat alkusoittoon mutta olen vedetty niiden häilyvän houkutuksen ohi hengittävään metsään joka ympäröi huonetta jossa valppaat puut työntyvät kohdusta. Minä siemaan verenpunaista viiniä Ajatukseni painavat ajan taakan kanssa tiedosta juopuneena elämän lähteestä kaaoksesta joka on syntynyt rakkaudesta ja viikatteesta Metsä viittoo yöllisellä kutsullaan vetääkseen minut lähemmäs susien luolaa missä kristuksen velvoitteet ovat tallottu maahan pilkaten kosteassa, epämoraalisessa maassa. Tuon verran tätä. Be not afraid. I think we have so much in common. Be very afraid... |
hullu_ukko 15.02.2009 23:34:50 | |
---|
Cradle of Filth - The Forest Whispers My Name M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Et varmaa ole ainoa, mutta mielestäni sinä olet aina ollut mnetin vittumaisin jätkä.-trashjones |
Foulheart 15.02.2009 23:36:20 | |
---|
Näin se on. Uutta vaan. Be not afraid. I think we have so much in common. Be very afraid... |
hullu_ukko 16.02.2009 00:24:07 (muokattu 16.02.2009 00:24:45) | |
---|
Kärsimys... Tyhjyys... Merkityksettömyys... Pidä silmällä enteitä, pysy aloillasi... Odota... Sotaa! Syntynyt oikeamielisyyden poika, pyhä vesi pitelee aloillaan myrskyä. Haluan pääsi! Haluan sinut kuolleena! Haluan pääsi! Haluan vihasi... Rakkautesi... VIHAA MINUA! Viha, rakkaus... Ei ole riittävää... M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Et varmaa ole ainoa, mutta mielestäni sinä olet aina ollut mnetin vittumaisin jätkä.-trashjones |
Askorbiinihappo 16.02.2009 23:40:17 | |
---|
Kärsimys... Tyhjyys... Merkityksettömyys... Pidä silmällä enteitä, pysy aloillasi... Odota... Sotaa! Syntynyt oikeamielisyyden poika, pyhä vesi pitelee aloillaan myrskyä. Haluan pääsi! Haluan sinut kuolleena! Haluan pääsi! Haluan vihasi... Rakkautesi... VIHAA MINUA! Viha, rakkaus... Ei ole riittävää... Saatana, tiedän! SYL - Last Minute! Entinen pulseofthemaggots, Youtubesta mut löytää samalla nimimerkillä |
hullu_ukko 17.02.2009 00:29:42 | |
---|
Saatana, tiedän! SYL - Last Minute! On. M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Et varmaa ole ainoa, mutta mielestäni sinä olet aina ollut mnetin vittumaisin jätkä.-trashjones |
Askorbiinihappo 17.02.2009 00:49:18 | |
---|
Anna anteeksi syntini Olen ilman lapsi Olen tuulen noita Ja olen silti täysin hereillä Marja-Leena... Maasta ylös puihin Voin kuulla niiden kutsuvan minua Hänen äänensä kulkee tuulessa Oi, se ahdistaa minua Ei, en pääse pois Ei, ei ole ulospääsyä Jos tiedän tulevani hulluksi En voi olla mielenvikainen Varokaa, ystävät Kun ohitatte minut Kuin olette nyt Olin joskus minäkin Niinkuin minä olen nyt Niin pitää teidänkin oleman Valmistautukaa, ystäväni Seuraamaan minua
Tässä teille taidokasta suomennosta, saatana. Entinen pulseofthemaggots, Youtubesta mut löytää samalla nimimerkillä |
Räbbänä 17.02.2009 01:02:17 | |
---|
Anna anteeksi syntini Olen ilman lapsi Olen tuulen noita Ja olen silti täysin hereillä Marja-Leena... Maasta ylös puihin Voin kuulla niiden kutsuvan minua Hänen äänensä kulkee tuulessa Oi, se ahdistaa minua Ei, en pääse pois Ei, ei ole ulospääsyä Jos tiedän tulevani hulluksi En voi olla mielenvikainen Varokaa, ystävät Kun ohitatte minut Kuin olette nyt Olin joskus minäkin Niinkuin minä olen nyt Niin pitää teidänkin oleman Valmistautukaa, ystäväni Seuraamaan minua
Tässä teille taidokasta suomennosta, saatana. Megadeth Mary Jane. : D "Broadcast yourself into the revolution on YouTube"
"Vanhojen piirroksieni mukaan dinosauruksilla ei ollut eturaajoja, vaan jättimäiset tissit." - Sir Härö |
Askorbiinihappo 17.02.2009 01:05:06 | |
---|
Megadeth Mary Jane. : D Joo, sehän se. Entinen pulseofthemaggots, Youtubesta mut löytää samalla nimimerkillä |
Räbbänä 17.02.2009 01:14:40 | |
---|
Joo, sehän se. Pahoittelen jo alkuun mahdollisesti huonoa/virheellistä käännöstä.
Olen viimeinkin nähnyt itseni muiden silmien läpi Me jahtaamme unelmiamme, me uhraamme Tiedämme se on mikä tekee meistä parempia Tosin enempi minua, merkitsee vähemmän sinua Minulla ei ole epäilystäkään onko tämä jotain jota minun täytyy tehdä Hirviä käännös, vaikka itse sanonkin. "Broadcast yourself into the revolution on YouTube"
"Vanhojen piirroksieni mukaan dinosauruksilla ei ollut eturaajoja, vaan jättimäiset tissit." - Sir Härö |
W-Man 17.02.2009 14:33:34 (muokattu 19.02.2009 14:51:28) | |
---|
Joo, sehän se. Pahoittelen jo alkuun mahdollisesti huonoa/virheellistä käännöstä. Olen viimeinkin nähnyt itseni muiden silmien läpi Me jahtaamme unelmiamme, me uhraamme Tiedämme se on mikä tekee meistä parempia Tosin enempi minua, merkitsee vähemmän sinua Minulla ei ole epäilystäkään onko tämä jotain jota minun täytyy tehdä Hirviä käännös, vaikka itse sanonkin. Kas, pitkästä aikaa käännös jonka tiedän. Edellinen taisikin olla n.60 sivua sitten.. Kiuas - Of sacrifice, loss and reward Likaisen aktin näytän, väkivalloin minä tarpeesi täytän. jos tahdot, tahdot erilaisen rakkauden todistajaa.. |
Räbbänä 17.02.2009 14:35:29 | |
---|
Kas, pitkästä aikaa käännös, jonka tiedän. Edellinen taisikin olla n.60 sivua sitten.. Kiuas - Of sacrifice, loss and reward Kyllä. Juuhm. Vuoro on teidän. "Broadcast yourself into the revolution on YouTube"
W-Man 17.02.2009 14:54:41 (muokattu 19.02.2009 12:11:45) | |
---|
Kyllä. Juuhm. Vuoro on teidän. Tästä nopeasti uutta, tällä hetkellä soiva biisi: olen ollut helvetissä, olen koskettanut aurinkoa olen nähnyt taivaiden putoavan, minä olen hän minä olen voima, joka pimentää yön minä olen viha, kaikkiin taisteluihinne minä olen voima, joka jakaa meret minä olen pelastaja, kaikkiin tarpeisiinne
E. pistetäänpäs pari vihjettä - Kreikkalainen melodista metallia soittava bändi, joka julkaisi juuri kotimaassa kuvatun live-dvdn - Bändin kitaristi on vaikuttanut aikaisemmin bändissä nimeltä Dream Evil Likaisen aktin näytän, väkivalloin minä tarpeesi täytän. jos tahdot, tahdot erilaisen rakkauden todistajaa.. |
Räbbänä 19.02.2009 14:45:33 | |
---|
Tästä nopeasti uutta, tällä hetkellä soiva biisi: olen ollut helvetissä, olen koskettanut aurinkoa olen nähnyt taivaiden putoavan, minä olen hän minä olen voima, joka pimentää yön minä olen viha, kaikkiin taisteluihinne minä olen voima, joka jakaa meret minä olen pelastaja, kaikkiin tarpeisiinne
E. pistetäänpäs pari vihjettä - Kreikkalainen melodista metallia soittava bändi, joka julkaisi juuri kotimaassa kuvatun live-dvdn - Bändin kitaristi on vaikuttanut aikaisemmin bändissä nimeltä Dream Evil Firewind I am the Anger? "Broadcast yourself into the revolution on YouTube"
W-Man 19.02.2009 14:48:40 (muokattu 19.02.2009 14:48:47) | |
---|
Firewind I am the Anger? Tulihan se sieltä. :) Ei muuta ku uutta kehiin! Likaisen aktin näytän, väkivalloin minä tarpeesi täytän. jos tahdot, tahdot erilaisen rakkauden todistajaa.. |
Räbbänä 19.02.2009 14:55:51 | |
---|
Tulihan se sieltä. :) Ei muuta ku uutta kehiin! No tämä hiukan erilaista "raskaampaa" musiikkia. Pitäisi olla suorastaan lapsellisen helppo. : D Hei Judy Muistatko kuinka tapasimme sanoit ettet ikinä unohtaisi koska rakastat minua Minä rakastan sinua myös ja olen kiltti sinulle mutta pelkään pilaavani tulevaisuuden suunnitelmamme kun saat selville kuka olen Minä olen saatana hallitsen pimeyttä ja taistelen päivää vastaan Minä olen saatana saatat haluta paeta mutta toivon että jäisit Minä olen saatana tämän vuoden alamaailman kuningas mutta ei ole mitään mitä voisin tehdä ja tuntisin oloni surulliseksi ilman sinua. "Broadcast yourself into the revolution on YouTube"
Lammikkovalas 19.02.2009 15:35:41 | |
---|
No tämä hiukan erilaista "raskaampaa" musiikkia. Pitäisi olla suorastaan lapsellisen helppo. : D Hei Judy Muistatko kuinka tapasimme sanoit ettet ikinä unohtaisi koska rakastat minua Minä rakastan sinua myös ja olen kiltti sinulle mutta pelkään pilaavani tulevaisuuden suunnitelmamme kun saat selville kuka olen Minä olen saatana hallitsen pimeyttä ja taistelen päivää vastaan Minä olen saatana saatat haluta paeta mutta toivon että jäisit Minä olen saatana tämän vuoden alamaailman kuningas mutta ei ole mitään mitä voisin tehdä ja tuntisin oloni surulliseksi ilman sinua. Paul Gilbert - I am Satan I broke my G-string while fingering a minor |
Lammikkovalas 19.02.2009 15:35:41 (muokattu 19.02.2009 15:36:09) | |
---|
Tuplat I broke my G-string while fingering a minor |
Räbbänä 19.02.2009 16:48:15 | |
---|
Paul Gilbert - I am Satan Saatanahan se siellä. Teidän vuoronne. "Broadcast yourself into the revolution on YouTube"
Lammikkovalas 21.02.2009 17:41:22 | |
---|
Lennä pois, sateenkaareen taivaalla Sen päässä kulta odottaa löytäjäänsä Siellä uusi tie alkaa Missä vanha loppuu Täällä Neljä Tuulta tiesivät Kuka murtuu ja kuka taipuu Kenestä tulee tuulen herra I broke my G-string while fingering a minor |