Randomizer 25.04.2010 00:00:45 | |
---|
Harmittaa erittäin paljon etten ehtinyt koskaan näkemään. Yksi parhaista ja eniten kuunneltuista yhtyeistä itselleni. Lopettaa etenemisen, kun luulee että jää... |
Ruoste 27.04.2010 14:22:54 | |
---|
Itselläni oli tilaisuus nähdä Emperorin viimeinen keikka, olin juuri Tuskan kalja-alueella kun puhelimeni soi, ja langan päässä on vaimoni täysin naamat: "Tuu uloshh! Oon tääl ulkopuolella! kiire!" ja puhelu katkesi. (luulin että hän ei tiedä minun olevan kalja-alueella). Vaimo kuulosti hätääntyneeltä, joten luulin että hänet on ryöstetty tms. Joten poistuin kalja-alueelta ja lähdin festareiden portista ulos samalla ottaen puhelun vaimolle. Juuri kun pääsin ulos hän vastasi ja kysyi missä olen. Vastasin että ulkopuolella, juuri niinkuin hän hädissään käski sinne tulemaan. Sitten hän sanoi "en näe sua, oon ihan tässä kalja-alueen ulkopuolella, Emperor alkaa!" ...Ja sisäänhän en enää päässyt. Kuuntelin sitten haikeana portin ulkopuoelta Emperorin viimeisen keikan. En ollut iloinen kun vihdoin vaimokin tuli portista ulos. Olihan siinä omaakin tyhmyyttä, mutta naiset saatana! Paskansyöjien legioonat suoltaa taidetta... |
Punisher 27.04.2010 14:27:22 | |
---|
Tää ylläoleva tekstihän menee melkeen "Silloin meinasi käydä flaksi" -ketjuun. Itse olisin vastaavassa tilanteessa omissa fanipuuskissani täytellyt kotimatkan avioerohakemusta ja laittanut kotitalon Etuoveen myyntiin. |
Herrah 27.04.2010 15:35:36 | |
---|
Punisher: Tää ylläoleva tekstihän menee melkeen "Silloin meinasi käydä flaksi" -ketjuun. Itse olisin vastaavassa tilanteessa omissa fanipuuskissani täytellyt kotimatkan avioerohakemusta ja laittanut kotitalon Etuoveen myyntiin. Mä oisin laittanu Jokakotiin, on kuuleman mukaan parempi. |
Punisher 27.04.2010 17:53:16 | |
---|
Herrah: Mä oisin laittanu Jokakotiin, on kuuleman mukaan parempi. Vittu! Arvasinki että joku tarttuu just tuohon! OT, my bad. |
immortalredneck 27.04.2010 18:51:10 | |
---|
Oon ihan varma että viäl käy Emperor jollain kiertueella, tai sitten toivon niin kovasti että olen alkanut uskoa toiveeni totena. |
radilapsi 27.04.2010 20:21:45 | |
---|
Ruosteen kirjoitus pani kyllä hymyilyttämmään. Vaikka onkin vakava aihe, Emperorin missaus nimittäin. Hehheh. |
Emplate 28.04.2010 00:04:10 | |
---|
Ruoste: Itselläni oli tilaisuus nähdä Emperorin viimeinen keikka, olin juuri Tuskan kalja-alueella kun puhelimeni soi, ja langan päässä on vaimoni täysin naamat: "Tuu uloshh! Oon tääl ulkopuolella! kiire!" ja puhelu katkesi. (luulin että hän ei tiedä minun olevan kalja-alueella). Vaimo kuulosti hätääntyneeltä, joten luulin että hänet on ryöstetty tms. Joten poistuin kalja-alueelta ja lähdin festareiden portista ulos samalla ottaen puhelun vaimolle. Juuri kun pääsin ulos hän vastasi ja kysyi missä olen. Vastasin että ulkopuolella, juuri niinkuin hän hädissään käski sinne tulemaan. Sitten hän sanoi "en näe sua, oon ihan tässä kalja-alueen ulkopuolella, Emperor alkaa!" ...Ja sisäänhän en enää päässyt. Kuuntelin sitten haikeana portin ulkopuoelta Emperorin viimeisen keikan. En ollut iloinen kun vihdoin vaimokin tuli portista ulos. Olihan siinä omaakin tyhmyyttä, mutta naiset saatana! Huh, ei hemmetti mikä tarina, ei voi kuin kuvitella tuon jälkeisen vitutuksen määrää. Alko oikein itseäkin harmittaa sun puolesta. Ota plussa lohdutukseksi. |
toba 06.05.2010 17:15:25 | |
---|
Emplate: Huh, ei hemmetti mikä tarina, ei voi kuin kuvitella tuon jälkeisen vitutuksen määrää. Alko oikein itseäkin harmittaa sun puolesta. Ota plussa lohdutukseksi. Meikälle tuli myös sympatiafiilis. Onhan se vaa yks bändi, mutta silti! Kyllä varmana panee vituttamaan ja meikää vituttaa tänään jo valmiiks niin tuollasta kun lukee niin pistää vituttamaan, heh. Ainiin, muistanpa siitä keikasta senverran että olin silloin juuri kalja-alueella, ja naamat :-D |
PurpleCandle 30.04.2011 14:19:32 | |
---|
Vuoden vanhaan ketjuun kirjotellaan. Onko Anthemsista olemassa nuottikirjaa? Googlella ei löytyny. For what it freedom? |
TTV 30.04.2011 16:49:35 | |
---|
"Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.),
"You Love Me" - Dave Mustaine (Long live the King) |
Metal Jewel 30.04.2011 18:49:11 (muokattu 30.04.2011 18:50:39) | |
---|
Joo kyllähän toi Emperor oli ihan pirun kova bändi. Örinä on varmaan melkein yhtä karmeaa kuin Laihon teinirääkyminen, mutta who cares =D. Yksi harvoista bm-yhtyeistä, jonka musiikkiin syntikka sopii luontaisesti ilman, että bm:n synkkä tunnelma kärsii tuosta pimputtelusta. Dimmulla esim. on ollut aika usein ongelmana juuri se, että vaikka nuo syntikkamelodiat ovat kyllä ihan kivan kuuloisia, eivät ne vain sovi musiikkiin. Onhan toki heilläkin poikkeuksia, mutta Emperor vie silti voiton satanolla. Kaikki Emperorin perään haikailevat, kuunnelkaa ihmeessä Forest Streamia. Onhan se toki hieman brutaalimpaa eikä välttämättä luokiteltavissa black metalliksi, mutta samantapaisia kylmiä väreitä se synnyttää kuin norskipojatkin. Käsittääkseni Forest Streamin suurimpia esikuvia on juuri Emperor kun, kerran tekivät tuon "Bless you to die" nimisen tribuuttikipaleenkin. |
PurpleCandle 30.04.2011 18:59:03 | |
---|
Vaikuttaa hyvältä oppikirjalta :) Kiitoksia. For what it freedom? |
Nuages 12.08.2013 14:07:38 | |
---|
"Sointua löytyy kahta sorttia: hilipiää ja haikiaa. Ruuri piristää niinku hömpsyt ja molli herkistää porajamahan. Kauvan lasetettuna alakaa ruurit naurattahon, mollit pakkaa rääyttämähän ihimisiä." -Eino Kyrköösjärvi |
J.Newkid 12.08.2013 14:55:47 | |
---|
Siis mit vit?!?! Trym ei oo messissä?!?! "Emperor ilmoitti hiljalleen vanhan rumpalinsa Faustin liittyneen porukkaan" "Katselin videotasi aiheesta Johanna Kurkela - Rakkauslaulu. En kirjoita sinulle enää ikinä mitään." |
Errata 12.08.2013 15:32:01 | |
---|
J.Newkid: Siis mit vit?!?! Trym ei oo messissä?!?! "Emperor ilmoitti hiljalleen vanhan rumpalinsa Faustin liittyneen porukkaan" Nii, In the Nightside Eclipseä on ens kesänä vissiin tarkotus soitella. Lähteeköhän Tchortkin mukaan? |
janezki_ 12.08.2013 18:35:00 | |
---|
Toivottavasti vaikka Tuskaan tulisivat ens vuonna, niin kyllä kelpais. Huhuja on jopa levyn tekemisestä, mutta mutta... Mie oon vaan basisti... |
ramionparas 12.08.2013 20:10:20 | |
---|
http://www.mikseri.net/epm |
Lesko 13.08.2013 07:50:25 | |
---|
In the Nightside Eclipse ja Faust. Hienoa Saatanaa. |
TTV 13.08.2013 11:11:33 | |
---|
Lesko: In the Nightside Eclipse ja Faust. Hienoa Saatanaa. Ei hienoa, vaan Inno A :-) "Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.),
"You Love Me" - Dave Mustaine (Long live the King) |