jigsore 17.04.2012 21:02:25 | |
---|
Aivan hienolta kuulosti mitä pari rallia ehdin tsekkaamaan. The Sign from the North Side oli aika veikeä. Hyvä että oli huilua ja foniakin saatu mukaan, Kukkokohan oli vetämässä? Pitääpä odotella jotta tulee Areenaan koko lähetys. |
CountX 17.04.2012 21:11:43 | |
---|
jigsore: Aivan hienolta kuulosti mitä pari rallia ehdin tsekkaamaan. The Sign from the North Side oli aika veikeä. Hyvä että oli huilua ja foniakin saatu mukaan, Kukkokohan oli vetämässä? Pitääpä odotella jotta tulee Areenaan koko lähetys. Joo Kukko on mukana noissa akustisissa pläjäyksissä. Whatever you got, I'm against it. |
reaper666 17.04.2012 21:33:20 | |
---|
Viddukun olis kiva mennä kattoo Virginiin perjantaina tota akustista keikkaa, mutta iltavuoroa pukkaa sillon eikä nyt ihan amorphiksen takia viitteis vapaaksi ottaa :/ työt haittaa kyllä tota elämää mutta onpahan rahaa ostaa uudet renkaat autoon aina kun kuluu. |
CountX 17.04.2012 22:57:26 | |
---|
reaper666: Viddukun olis kiva mennä kattoo Virginiin perjantaina tota akustista keikkaa, mutta iltavuoroa pukkaa sillon eikä nyt ihan amorphiksen takia viitteis vapaaksi ottaa :/ työt haittaa kyllä tota elämää mutta onpahan rahaa ostaa uudet renkaat autoon aina kun kuluu. Kannattais mennä. Esim. Savonlinnassa lopettivat soitannan jo ennen yhdeksää. Jäähän siinä vielä kosolti aikaa nukkua. Katselin muuten joutessaan menneiden ilosaarirockien ohjelmistoja ja huomasin että on jäänyt ainakin kaksi Amorphis-keikkaa näkemättä, kun en ole vaivautunut paikalle. Monta muutakin aktia on jäänyt näkemättä vuosina '02-'11. Tosin suurin osa menee masennuksen piikkiin. Ei vaan pystynyt menemään sellaiseen ihmispaljouteen mukaan. Näin jälkikäteen pikkasen harmittaa. No, nyt on lääkitys kohdallaan, enkä takuulla jätä yhtään lähiseudun hyvää keikkaa katsastamatta, varsinkaan Amorphiksen keikkaa. Whatever you got, I'm against it. |
reaper666 17.04.2012 23:53:22 | |
---|
CountX: Kannattais mennä. Esim. Savonlinnassa lopettivat soitannan jo ennen yhdeksää. Jäähän siinä vielä kosolti aikaa nukkua. Katselin muuten joutessaan menneiden ilosaarirockien ohjelmistoja ja huomasin että on jäänyt ainakin kaksi Amorphis-keikkaa näkemättä, kun en ole vaivautunut paikalle. Monta muutakin aktia on jäänyt näkemättä vuosina '02-'11. Tosin suurin osa menee masennuksen piikkiin. Ei vaan pystynyt menemään sellaiseen ihmispaljouteen mukaan. Näin jälkikäteen pikkasen harmittaa. No, nyt on lääkitys kohdallaan, enkä takuulla jätä yhtään lähiseudun hyvää keikkaa katsastamatta, varsinkaan Amorphiksen keikkaa. Siis lauantai on ihan vapaa mut siis tuolloin pe iltavuoro ja pääsen siis vasta klo22 :/ Mut jos soittavat joka keikan noin aikaisin niin tota turun keikkaakin vois harkita.. |
CountX 17.04.2012 23:55:12 | |
---|
reaper666: Siis lauantai on ihan vapaa mut siis tuolloin pe iltavuoro ja pääsen siis vasta klo22 :/ Mut jos soittavat joka keikan noin aikaisin niin tota turun keikkaakin vois harkita.. Ai kyseessä on iltavuoro... pahus. Joo, ne alotti Savonlinnassa vähän seitsemän jälkeen. Whatever you got, I'm against it. |
jigsore 18.04.2012 09:36:40 | |
---|
|
Jeszse 21.06.2012 12:05:24 | |
---|
Jeszse: Kiitos. Ei vaan, Silent Waters -levystä asti, ainakin, on tuntunu siltä että samaa kiertoo käytetään koko ajan. Radiosta tulee joku hittibiisi jota en oo kuullu, oon silti kuullu sen. Höh. Otetaanpa tässä vähän pakkia. Nyt ku on alkanu taas pitkästä aikaa keskittyä tähänki bändiin, ni iskeepä kovaa jopa noi radiosoittobiisit. Perhana ku on kovaa tavaraa. |
Leatherman 26.06.2012 12:08:59 | |
---|
Amorphis on mielestäni outolintuna käynyt läpi mukavan onnistuneesti eri vaiheita. (Thousand lakes, Am universum ja nyt "uusi" suunta). Skyforger oli hyvää äijänhumppaa, ja tuo Tomi Joutsenen mukaantulo muutti bändin suuntaa radioystävällisempään, mutta myös mielestäni parempaan. Hittibiisien takaa löytyy hyviä levyjä itse tiedän Eclipsen, Skyforgerin. "Wisest men follow their own directions"
-Euripides |
J.Newkid 26.06.2012 13:16:50 | |
---|
Toistaiseksi pakko todeta sittenkin noiden kahden ekan platan lisäksi kovin on Tuonela! Fists pumping everywhere, Guitars are crancking!! |
janezki_ 26.06.2012 16:19:19 (muokattu 26.06.2012 16:26:17) | |
---|
Oikeastaan Amorphisilla on vain yksi huono lätty, Am Universum. Se ei vaan toimi yhtään, liekkö sen aikaiset vaikeudet laulajan kanssa vaikuttanut. Muut lätyt on kyllä oikein hyviä. EDIT: Tarkoitin Far From The Sunia enkä Am Universumia (joka on helvetin hyvä). Mie oon vaan basisti... |
tommijk 26.06.2012 16:22:51 (muokattu 26.06.2012 16:24:53) | |
---|
Oikeastaan Amorphisilla on vain yksi huono lätty, Far From The Sun. ei vaan toimi yhtään, liekkö sen aikaiset vaikeudet laulajan kanssa vaikuttanut. Muut lätyt on kyllä oikein hyviä. Lisättäköön vielä että Am Universum on mun mielestä yksi bändin parhaista. Sopivan hapokas ja hämyinen. |
janezki_ 26.06.2012 16:25:36 | |
---|
Tommy The Cat: Far From The Sun. Lisättäköön vielä että Am Universum on mun mielestä yksi bändin parhaista. Sopivan hapokas ja hämyinen. Hupsis :D Piti kirjoittaa Far From The Sun! Mie oon vaan basisti... |
Aurora Borealis 26.06.2012 16:50:11 | |
---|
Tiedä nyt sitten...itselleni kolahti myös Far From The Sun melkoisen kovaa. Toisaalta Am Universum on jäänyt vähemmälle kuuntelulle, yksinkertaisesti koska en kyseistä levyä omista. Muutenkin omasta mielestäni bändin parhaat levyt ovat kolmikko Tuonela - Am Universum - Far From The Sun. Niissä on kaikkissa omia korviani miellyttävää hämyisyyttä, hieman tulee jopa Kingston Wallin tuotokset mieleen. -Tämä oli siis oma nöyrä mielipiteeni- Raskaisiin riffeihin ja hämyisiin melodioihin nojaavaa metallia teille tarjoilee: Unforeseen Consequences. http://maihinnousu.net/a/2512 |
pehko 26.06.2012 20:34:42 (muokattu 26.06.2012 20:37:17) | |
---|
Ite en tuosta Tuonelasta syty kyllä pätkääkään.... Rusty Moon ja Summer's End on ihan hyviä, mut muuten ei. AM Universum ja Silent Waters on ehkäpä ne kovimmat, Eclipse pääsee myös lähelle. Mut nää kaks uusinta, Skyforger ei napannu niinku millään asteella, vaikka yritin kuunnella ja kuunnella. Uusin on vähän ristiriitanen teos, koska siinä on joitain aivan helvetin kovia biisejä,mut toisaalta siinä on myös helvetin huonoja biisejä. Tai ei nyt helvetin huonoja, mutta huonoja.. Myös tuosta Magic And Mayhem uusinta nauhotus levystä diggaan kybällä. Vanhat ei oo niin auennu. Ehkä se on ne soundit ja örinät. Amorphikseen kun juurikin Joutsenon aikana tutustu, niin vähän kuulostaa vieraalta se Koipparin ulosanti, vaikka esim. Waltarin 'Yeah Yeah Die Die' levyllä äijä on kuningas |
t0mmi 28.06.2012 21:39:38 | |
---|
|
WLM 01.07.2012 21:24:57 | |
---|
Kävin tänään kuuntelemassa akustista settiä sampojuhlilla sammatin paikkarin torpalla. Oli sovitukset aika mielekiintoisia, jos vertaa levyversioihin, mutta toimi silti erttäin hyvin mielestäni. En ole kuullut livenä muita keikkoja, joten vertailu siltäosin on hankalaa. |
janezki_ 20.08.2012 20:31:15 | |
---|
Mie oon vaan basisti... |
janezki_ 11.09.2012 15:22:01 | |
---|
janezki_ 18.09.2012 19:24:34 | |
---|