breadfan 25.01.2005 17:00:46 | |
---|
offtopic: Oonko ainut jolla on ongelmia soittaa batteryn säkeistöt oikein kitaralla? Parempi paska laulu, kuin ei ollenkaan. |
Keppis 25.01.2005 17:08:25 | |
---|
offtopic: Oonko ainut jolla on ongelmia soittaa batteryn säkeistöt oikein kitaralla? Et ole ainut, jolla on _ollu_ toi ongelma Huonomuistisilla on vähemmän stressiä. |
...And Justice For All 26.01.2005 16:09:33 | |
---|
Mikä on vaikein ´tallican biisi mitä ikinä osaatte soittaa? Mulla varmaan master of puppets.... kun aattelee, niin ei metallican biisit oikeesti vaikeita oo ...And Justice For All |
reino 27.01.2005 13:19:13 | |
---|
kun aattelee, niin ei metallican biisit oikeesti vaikeita oo Niin joo, nyt tarkemmin ajateltuna eihä ne olekkaan. w00t? |
bedlam 27.01.2005 15:46:54 | |
---|
kun aattelee, niin ei metallican biisit oikeesti vaikeita oo Kyllä kuitenkin Hetfield on yksi eniten arvostamiani rytmikitaristeja. Jotkut nopeimmat sahausriffien tuplaukset esim. Justicella ovat pahuksen tarkkaa jälkeä, vaikkeivät riffeinä niin älyttömän vaikeita olekaan. http://www.mikseri.net/kiasma |
Migo 27.01.2005 18:51:14 | |
---|
Mikä on vaikein ´tallican biisi mitä ikinä osaatte soittaa? Mulla varmaan master of puppets.... kun aattelee, niin ei metallican biisit oikeesti vaikeita oo Mutta onhan niissä sitä nopeutta sitäkin enemmän. Jotenkin tuntuu että olisin käynyt täällä ennenkin....? |
...And Justice For All 27.01.2005 19:38:32 | |
---|
Kyllä kuitenkin Hetfield on yksi eniten arvostamiani rytmikitaristeja. Jotkut nopeimmat sahausriffien tuplaukset esim. Justicella ovat pahuksen tarkkaa jälkeä, vaikkeivät riffeinä niin älyttömän vaikeita olekaan. Näin on. se että biisit ob helppoja, ei meinaa että kuka tahansa saa ne kuulostaan hyvältä....:) ...And Justice For All |
Moratoria 27.01.2005 19:44:04 (muokattu 27.01.2005 19:44:15) | |
---|
Hetfield on Äijä. Yksinkertaisuus on kaunista ja toimivaa, väittämättä kuitenkaan Metallican musaa yksinkertaiseksi. |
Boltsa 27.01.2005 22:41:38 (muokattu 27.01.2005 22:42:50) | |
---|
Älkää sitten metallica-fanit suuttuko :) eli itse joskus nuorempana, 90-luvun puolella kuuntelin myös Metallicaa päivät pitkät. oli ne silloin kovia ja en väitä etteikö Metallica olis tehnyt hyviä biisejä. ei. vaan syy, miksi en pidä bändiä enää sen kummempana johtuu siitä, että kun kuulin "nykyaikaisempia" metalli-bändejä, kuten Soilwork, Evergrey ym. ei Metallica tuntunut enää miltään. St. Anger taas on mielestäni yksi surkeimpia levyjä mitä olen kuullut. ylipitkiä yksinkertaisia biisejä, jotka eivät tee muuta kuin toistavat itseään. soundillisesti muuten ok, mutta rumpusoundit ja etenkin virveli on aivan kauhea. sitten sellainen outo korostus, että esim. St. Anger-biisin kertsissä Larsin polkiessa tuplaa aina pellin iskun kohdalla basari voimistuu huomattavasti. jotenkin epäluonnollista mun mielestä. kyllähän Metallicaa bändinä on syytä kunnioittaa sen saavutusten vuoksi, mutta ei se kyllä kummoisemmin vakuuta enää. miksi muuten St. Angerilla ei ole sooloja? No jo on ristuksen isoo krilli sanoo lapualaanen ku mäkronaldsin näki! |
bedlam 27.01.2005 22:59:44 (muokattu 27.01.2005 23:00:30) | |
---|
sitten sellainen outo korostus, että esim. St. Anger-biisin kertsissä Larsin polkiessa tuplaa aina pellin iskun kohdalla basari voimistuu huomattavasti. jotenkin epäluonnollista mun mielestä. Tota minäkin levyn ilmestyessä ihmettelin ja minulle vastattiin, että basareita ei ole kompuroitu ja Lars iskee lujempaa pellin kohdalla. Paskat, sanon minä. Soundikin on aivan erilainen, tuohon on soitettu toiset basarit päälle tai tietokoneella vekslattu. Ärsyttää minua kovastikin. miksi muuten St. Angerilla ei ole sooloja? Kai se Kirk vihdoin tajusi, että ei se osaa. No ei, siis onhan mies muutaman hyvänkin soolon tehnyt, mutta vastaavasti pilannutkin niillä useammankin viisun. http://www.mikseri.net/kiasma |
overtake 27.01.2005 23:00:51 | |
---|
miksi muuten St. Angerilla ei ole sooloja? Kirk tajusi viimein itsekin ettei hänestä ole sooloilijaksi. www.stonetabs.tk |
MV 27.01.2005 23:05:22 | |
---|
Tota minäkin levyn ilmestyessä ihmettelin ja minulle vastattiin, että basareita ei ole kompuroitu ja Lars iskee lujempaa pellin kohdalla. Paskat, sanon minä. Soundikin on aivan erilainen, tuohon on soitettu toiset basarit päälle tai tietokoneella vekslattu. Ärsyttää minua kovastikin.
Kai se Kirk vihdoin tajusi, että ei se osaa. No ei, siis onhan mies muutaman hyvänkin soolon tehnyt, mutta vastaavasti pilannutkin niillä useammankin viisun. Totta ja kun ottaa huomioon nuo kappaleet niin ala niihin sitten sooloa väsäämään...Ei oikein sopisi mielestäni. mitä tähän pitäis laittaa perkele? |
Ozzman 27.01.2005 23:32:55 | |
---|
Mikä on vaikein ´tallican biisi mitä ikinä osaatte soittaa? Mulla varmaan master of puppets.... kun aattelee, niin ei metallican biisit oikeesti vaikeita oo Eihän Master of puppetsissa oleva edes vaikeita riffejä, sitäkin parempia kylläkin. Onko yleensä metallikeikoilla semmosia hulluja remuleijonia, jotka tulevat ja hakkaavat toisiaan siellä.
Oon kuullut, että eturivissä tulee aina ruumiita. -Linkinpark87 |
Deathrace King 28.01.2005 00:09:46 | |
---|
Kirk tajusi viimein itsekin ettei hänestä ole sooloilijaksi. Kirk tajusi viimein itsekin ettei hänestä ole sooloilijaksi. Käsittääkseni Kirk kyllä veteli sinne soolot, mutta miksausvaiheessa vedettiin tiukka linja.. Ei sooloja. Tyhmä päätös, olisi sinne junttauksen joukkoon nyt muutamia sooloja kaivannut. Haetaan (soolo)kitaristia thrash metal bändiin (Lpr). |
...And Justice For All 28.01.2005 16:57:59 | |
---|
Käsittääkseni Kirk kyllä veteli sinne soolot, mutta miksausvaiheessa vedettiin tiukka linja.. Ei sooloja. Tyhmä päätös, olisi sinne junttauksen joukkoon nyt muutamia sooloja kaivannut. angerin demoilla oli kyllä soolot joo, mutta se oli taas tää bändin "yhdistämis" juttu että james päätti että bändi saa levystä paremman ilman sooloja. Kirkhän melkein itki kun kuuli että lätylle ei tule tiluttelua....:) Ainakin james ja lars on haastiksissa sanonut että se oli joku yhteinen päätös tms. ...And Justice For All |
merix 28.01.2005 20:57:13 | |
---|
miksi muuten St. Angerilla ei ole sooloja? Koska niillä on sellainen systeemi että joka neljännellä levyllä jätetään joku soitin pois ja nyt oli Kirkin vuoro. |
bedlam 28.01.2005 21:03:47 | |
---|
Koska niillä on sellainen systeemi että joka neljännellä levyllä jätetään joku soitin pois ja nyt oli Kirkin vuoro. Heh:) http://www.mikseri.net/kiasma |
rc 28.01.2005 21:32:32 | |
---|
Soilwork Kyllä suututaan. Jotain rajaa näillä vertauksillakin. :) "Saattaa kuulostaa oudolta jos olet yhden lyönnin jäljessä koko riffin ajan" -MrFunk- |
Johannes_t 28.01.2005 21:34:47 | |
---|
On teillä jutut. |
Ukkosenjumala 31.01.2005 10:24:45 | |
---|
Koska niillä on sellainen systeemi että joka neljännellä levyllä jätetään joku soitin pois ja nyt oli Kirkin vuoro. Kieltämättä aika hyvä havainto... :) Pitäähän se jokin perinne aina joka bändillä olla. Kai se on sitten niin... |