voima 16.05.2008 19:25:41 | |
---|
Mitä pettymistä siinä on, ettei bändi ole suomalainen? Mulle ainakin on aivan sama vaikka olisivat Etelänavalta kotoisin, jos musiikki on (pre-Watershed-)Opethin tasoista. Pre-watershed era? Tää on jo selvä merkki siitä et opethista on tulossa mainstreamiä. Fanit rupee aina käyttäytyyn tällä tavalla. I can no longer resist the pizza. I open the box and unzip my pants with my other hand. As I penetrate the gooey cheese, I moan in ecstacy. The mushrooms and Italian sausage are rough, but the sauce is deliciously soothing. I blow my load in seconds. |
aptoriar 16.05.2008 19:34:08 | |
---|
Pre-watershed era? Tää on jo selvä merkki siitä et opethista on tulossa mainstreamiä. Fanit rupee aina käyttäytyyn tällä tavalla. Tai sitte Watershed on oikeasti huonompi kuin edelliset levyt. Itse otan kantaa tähän sitten kun levyä on kuunneltu jonkin aikaa. This yarded steel sings a deadly song in my grasp! |
bedlam 16.05.2008 23:25:10 | |
---|
Pitäsköhän mun ottaa tämä nyt kuunteluun. Edellisestä levystä en kauheasti diggaillut ja sitä kovasti kehuttiin, nyt vois näiden haukkujen perusteella natsata. Se viimeksi nauraa joka hitaimmin ajattelee. |
Akiman 17.05.2008 00:05:33 | |
---|
Pitäsköhän mun ottaa tämä nyt kuunteluun. Edellisestä levystä en kauheasti diggaillut ja sitä kovasti kehuttiin, nyt vois näiden haukkujen perusteella natsata. Albumista on ainakin tietyissä piireissä muodostumassa joko se Opethin ensimmäinen oikeasti mahtava albumi tai ensimmäinen hatarampi kokonaisuus. Tämän on voinut huomata ainakin liiankin monien näkemieni 5/5 ja 10/10 arvioiden perusteella, joissa on monissa kirjoitettu aika suoraan tyyliin "Opeth ei ole aiemmin pystynyt luomaan erityisen hyviä kokonaisuuksia, mutta nyt bändi nousee keskilinjasta suoraan täysosumaan parhaalla albumillaan!" Onnea yritykselle siis tämänkin puolesta. :: KORROOSIO.FI :: Haastatteluissa: HAIL OF BULLETS, CHAOSWEAVER, FALL OF THE IDOLS, TESTAMENT ja TIAMAT :: |
Deino 17.05.2008 00:20:08 | |
---|
Opethin ensimmäinen oikeasti mahtava albumi... ...oli MAYH. :) |
Akiman 17.05.2008 00:27:54 | |
---|
...oli MAYH. :) ...Oli Morningrise, joka muodostaa kahden seuraajansa kanssa Opethin kärkikolmikon. :: KORROOSIO.FI :: Haastatteluissa: HAIL OF BULLETS, CHAOSWEAVER, FALL OF THE IDOLS, TESTAMENT ja TIAMAT :: |
aptoriar 17.05.2008 01:10:45 | |
---|
...Oli Morningrise, joka muodostaa kahden seuraajansa kanssa Opethin kärkikolmikon. Komp. Tosin myös Orchidilla on syämmessäni oma nurkkansa. This yarded steel sings a deadly song in my grasp! |
Burn 17.05.2008 10:59:28 | |
---|
Kuuntelen nyt tota The Lotus Eateria ja jumalauta, kylmät väreet ympäri kroppaa taukoamati! Erittäin, ERITTÄIN kovaa tavaraa! Olipa kerran pedofiili, raiskaaja ja pappi. Ja siinä oli vasta tarinan ensimmäinen henkilö... |
SuvantoJ- 17.05.2008 15:52:01 | |
---|
Näköjään Åkerfeldt kirjoitellut Myspaceen taas, mukana myös varmistus tuosta Mellotron Heartista: I forgot to mention that I recorded a version of the song "Porcelain heart" done with mellotrons and moogs, so I redubbed it "Mellotron heart". Roadrunner printed up a few thousand copies but it will be very limited Toivottavasti itse kerkesin niiden joukkoon, jotka tuon saivat :) Koko blogiposti osoitteessa http://blog.myspace.com/index.cfm?f … endID=73885097&blogID=395223152M.A.C.H.O. # 3 - "En ole ämätööri" |
Askorbiinihappo 17.05.2008 17:32:12 | |
---|
Uutta levyä en ole vielä kuullut, mutta itsellekään Opethin musa ei ole todellakaan mitään perus-döödiä a la Cannibal Corpse, vaan Opethissa "mystisyys" on se juttu. Ehdottomasti MAYH on kuulemieni levyjen kärjessä, juuri tunnelmansa takia. Samoin Face Of Melinda kuuluu lemppareihini sen utuisen pubifiiliksen takia. Mielestäni Blackwater Parkilla ei tätä tunnelmaa ole osattu niin hyvin säilyttää, ja levyllä on paikoitellen jopa tylsiä kohtia. Lukuunottamatta nimibiisiä, jonka lasken myös yhdeksi parhaista kokonaisuuksista. Deliverance on täynnä kovia biisejä, mutta tunnelma puuttuu täysin. Sitä vastoin taas haukuttu Ghost Reveries on mielestäni yksi kovimmista levyistä ikinä. Saa nähdä mitä tuleman pitää. "Ja maailmassa on paljon erilaista musiikkia esim. Trash metallissa ei aina hidas soittaja pärjää... Ja "täydellisen" kitaristin pitäisi soittaa mitä tahansa... Likki oli se vaikka kuinka nopea. No tiedän mitä tuon lauseen perään yleensä tulee mut..." |
jigsore 17.05.2008 18:48:46 | |
---|
Infernon haastiksessa Mikael kertoo että hän kirjoitti uuden levyn tekstit yhdessä yössä(!) ja niitä ei tule kansivihkoon sisällön henkilökohtaisuuden vuoksi. seikkailumielellä ja leikkimielellä |
Incarnation 17.05.2008 22:55:02 (muokattu 17.05.2008 22:55:20) | |
---|
Infernon haastiksessa Mikael kertoo että hän kirjoitti uuden levyn tekstit yhdessä yössä(!) ja niitä ei tule kansivihkoon sisällön henkilökohtaisuuden vuoksi. Jos pitää paikkansa, niin onpa todella paska perustelu jättää tekstit painamatta. Olisi samantien nauhottanut kaikki laulut mute-nappi päällä. "De är dit, men du inte hör dem!" "Wash away a man, take him with the floods" |
mungiisi 17.05.2008 23:06:52 | |
---|
Mun ei pitänyt alunperin kuunnella tulevaa levyä yhtään mutta... Eilen kaveri soitatti Lotus Eateria ja ai hitto. Se on loistava biisi! Tuli kuunneltua sitä koko aamun, puhtaat laulut ja bläästit ovat aivan loistavia. Venailen kyllä innolla levyä. Destroy Erase Improve |
Meadow 17.05.2008 23:27:45 | |
---|
Infernon haastiksessa Mikael kertoo että hän kirjoitti uuden levyn tekstit yhdessä yössä(!) ja niitä ei tule kansivihkoon sisällön henkilökohtaisuuden vuoksi. Aika mielenkiintoinen juttu. Mitä nyt tuosta Lotus Eaterista sain selvää niin isistä ja äideistä siellä lauleskellaan. "Liquid is in your throat / for hopeless delight" kertonee jo itsessään tarpeeksi. |
Askorbiinihappo 17.05.2008 23:31:40 | |
---|
Aika mielenkiintoinen juttu. Mitä nyt tuosta Lotus Eaterista sain selvää niin isistä ja äideistä siellä lauleskellaan. "Liquid is in your throat / for hopeless delight" kertonee jo itsessään tarpeeksi. Kertooko tuo jostain abortista sitten? Itse ainakin ymmärsin tekstin niin. Mutta jumalauta että alkoi himottamaan kyseinen levy. Lotus Eateria olen kuunnellut, muihin en vielä koske. Pitää jaksaa... "Ja maailmassa on paljon erilaista musiikkia esim. Trash metallissa ei aina hidas soittaja pärjää... Ja "täydellisen" kitaristin pitäisi soittaa mitä tahansa... Likki oli se vaikka kuinka nopea. No tiedän mitä tuon lauseen perään yleensä tulee mut..." |
Meadow 17.05.2008 23:47:47 (muokattu 17.05.2008 23:48:15) | |
---|
Kertooko tuo jostain abortista sitten? Itse ainakin ymmärsin tekstin niin. Mutta jumalauta että alkoi himottamaan kyseinen levy. Lotus Eateria olen kuunnellut, muihin en vielä koske. Pitää jaksaa... Minusta taas biisi tuntuu kertovan jostakin henkilöstä. Lotus eaterhan tarkoittaa jonkinlaista saamatonta haaveilijaa/uneksijaa ja kyllähän biisin säkeet antavat osviittaa että jostakusta ikävästä tyypistä tässä puhutaan. En nyt ala tähän laittamaan suoraan lyriikoita mutta lukekoot tästä ken haluaa: http://www.darklyrics.com/lyrics/opeth/watershed.html#3 |
Askorbiinihappo 18.05.2008 00:00:58 | |
---|
Jos pitää paikkansa, niin onpa todella paska perustelu jättää tekstit painamatta. Olisi samantien nauhottanut kaikki laulut mute-nappi päällä. "De är dit, men du inte hör dem!" Miten niin paska? Kyllä ymmärrän ainakin itse, tosin fanilasit päässä, että jos tekstit ovat henkilökohtaisia, niin kaikenmaailman teinihevareiden ei tarvitse alkaa levittämään omia tulkintojaan sanoituksista. "Ja maailmassa on paljon erilaista musiikkia esim. Trash metallissa ei aina hidas soittaja pärjää... Ja "täydellisen" kitaristin pitäisi soittaa mitä tahansa... Likki oli se vaikka kuinka nopea. No tiedän mitä tuon lauseen perään yleensä tulee mut..." |
Incarnation 18.05.2008 02:01:17 | |
---|
Miten niin paska? Kyllä ymmärrän ainakin itse, tosin fanilasit päässä, että jos tekstit ovat henkilökohtaisia, niin kaikenmaailman teinihevareiden ei tarvitse alkaa levittämään omia tulkintojaan sanoituksista. Luulisi Åkenkin tietävän, että sanat löytyvät joka tapauksessa heti levyn vuodettua jostain tosiraskaatlyriikat666.com-sivustolta suoraan biiseistä ylöskirjoitettuna. Turha taistella tuulimyllyjä vastaan. "Wash away a man, take him with the floods" |
ManuMäkinen 18.05.2008 11:56:16 | |
---|
Se on jännä, vaikka ei sitä kuin ehkä kerran (minä) kuuntele levyä sanojen kanssa. On niitä sanoja kuitenkin tosi mukava "hivellä" :) Saa sitten pistää helvetisti artworkkejä ja kuvia että tulee paksu bookletti http://www.mikseri.net/artists/?id=69846 |
Hipelius 18.05.2008 13:38:28 | |
---|
Sorruin. Onpas loistava biisi tämä Hessian Peel. 2:14 eteenpäin tulee mukavasti mieleen Uematsun Rainy Days, Children. Porcelain Heart on aivan turha biisi. Hex Omegasta ei ole ainakaan vielä jäänyt mitään mieleen. Aika erikoinen levyn aloitus. Päällimmäiset mietteet :). http://www.sacrecy.com | kalamies#54 >-)))> |