Deino 07.01.2007 22:04:13 | |
---|
Paitsi että ainakin yllä olleen linkin mukaan kiertueella oli Craig Locicero. Niin ja eikö Andyn kuva kuuluisi olla levyllä kun itse sillä soitti... |
Hipelius 08.01.2007 08:47:12 | |
---|
Niin ja eikö Andyn kuva kuuluisi olla levyllä kun itse sillä soitti... Omassani on ainakin 2 Andyn kuvaa. Yksittäiskuva ja "soittokuva" levyn alla. http://www.sacrecy.com | kalamies#54 >-)))> |
kuollut_ukko 08.01.2007 10:11:42 | |
---|
Omassani on ainakin 2 Andyn kuvaa. Yksittäiskuva ja "soittokuva" levyn alla. Mulla on myöskin Andyn kuva, mutta vain yksi. Onko jollakin siis omissa kätösissään kansilehdykkä jossa on Santolla? Vielä epäileville Tuomaille lisätietoa http://www.emptywords.org/BAND.htm Lainaus ko. sivulta: (1993) Paul Masvidal and Sean Reinert get back to their project Cynic, and release their debut "Focus". They are replaced by Andy LaRocque / guitar (King Diamond) and Gene Hoglan / drums (Dark Angel), once again Steve DiGiorgio / bass steps in to record the Individual Thought Patterns album. Because of his commitments with King Diamond Andy can't tour. Craig Locicero (Forbidden) will do the European tour, and Ralph Santolla (Eyewitness) the US tour and the Easter festivals in Europe. Jos joku ei linkkiä usko, niin voi vaikka kysäistä Steveltä et kenen kaa se soitti milloinkin ;) http://www.ultimatemetal.com/forum/steve-digiorgio/ |
bedlam 08.01.2007 10:20:46 (muokattu 08.01.2007 10:21:31) | |
---|
|
Deino 08.01.2007 12:33:05 | |
---|
Onko jollakin siis omissa kätösissään kansilehdykkä jossa on Santolla? Täällä näin, ja itseasiassa kaksi kuvaa bändistähän siinä on missä on Santolla. |
kuollut_ukko 08.01.2007 12:39:16 | |
---|
Täällä näin, ja itseasiassa kaksi kuvaa bändistähän siinä on missä on Santolla. Ilmeisesti levy-yhtiö on sotkenut hommat uudemmissa painoksissa tms. |
Oan 08.01.2007 14:12:06 | |
---|
Ilmeisesti levy-yhtiö on sotkenut hommat uudemmissa painoksissa tms. Aika hassua. Tuntuu nimittäin siltä, että kansiin ovat päätyneet sekä LaRocque että Santolla. Omassa painoksessani levyn alta kurkistelee selkeästi Andy, mutta kansilehdykässä on taasen tuo keskustelun aiheuttanut kuva... Mutta väliäkö tuolla, kyllä se Andy siellä joka tapauksessa soittelee. Sehän on tärkeintä! "Hei, tää on ihan leikkiä vaan, ei pure. Ei irtoa taulusta ja kipitä sinne puremaan teitä."
- Armo Pohjavirta |
Hipelius 09.01.2007 11:03:23 | |
---|
Aika hassua. Tuntuu nimittäin siltä, että kansiin ovat päätyneet sekä LaRocque että Santolla. Omassa painoksessani levyn alta kurkistelee selkeästi Andy, mutta kansilehdykässä on taasen tuo keskustelun aiheuttanut kuva... Juu näin se olikin myös itselläni, sekoitin hieman Symbolicin kansivihkoon :D. http://www.sacrecy.com | kalamies#54 >-)))> |
Deino 10.01.2007 18:49:11 | |
---|
|
Jööhannes 10.01.2007 20:34:54 | |
---|
|
DVD-SOITIN 12.01.2007 17:47:45 | |
---|
väärin meni Jos vaikka sovitaan siten, että jokainen genrerunkkari sitten vastaavan "väärin meni"-laukauksen jälkeen kertoo myös oman kantansa asiaan? Kerropa sinä, Slayerin neljäs albumi, meille, mitä death metal mahtaakaan olla, niin katsotaan päästäänkö täydelliseen yksimielisyyteen. |
Parasite 12.01.2007 19:35:32 | |
---|
Jos vaikka sovitaan siten, että jokainen genrerunkkari sitten vastaavan "väärin meni"-laukauksen jälkeen kertoo myös oman kantansa asiaan? Kerropa sinä, Slayerin neljäs albumi, meille, mitä death metal mahtaakaan olla, niin katsotaan päästäänkö täydelliseen yksimielisyyteen. Mun arvaus on että ei päästä. Joka tapauksessa mun mielipide tohon keskusteluun on että Deathin kolme ensimmäistä ovat niin puhdasta death metallia kuin olla ja voi, Humanistä eteenpäin progreessiivista metallia death metal vaikutteilla. Varsinkaan Individualia ja Symbolicia ei voi hyvällä omallatunnolla millään sanoa death metalliksi mutta kyllä ne vaikutteet sieltä paistavat läpi. Tästä aiheestahan minä en varsinaisesti tiedä mitään. |
gorgonoidi 12.01.2007 19:41:05 | |
---|
Humanistä eteenpäin progreessiivista metallia death metal vaikutteilla. Pakko sanoa oma mielipiteeni joka kuuluu näin: Human on death metallia progressiivisillä mausteilla :) |
Parasite 12.01.2007 19:51:02 | |
---|
Pakko sanoa oma mielipiteeni joka kuuluu näin: Human on death metallia progressiivisillä mausteilla :) Hyväksyn, vaikkakin pitkin hampain. Tästä aiheestahan minä en varsinaisesti tiedä mitään. |
DethBanger 13.01.2007 00:25:26 | |
---|
Saatana onko sillä mitään merkitystä! Death on vitun kova ja se siitä :) Kohta pakko tilata leprosy, soi born dead niin paljon päässä. kuunnelkaas meidän thrash metalliamme osoitteessa www.mikseri.net/rayha , toivottavasti petytte! |
Jööhannes 13.01.2007 01:28:34 | |
---|
Saatana onko sillä mitään merkitystä! Death on vitun kova ja se siitä :) Älä nyt pilaa ihmisten väittelynautintoa hevipalstan yhdestä suosituimmista aiheista :) Tosin taitaa Metallica-ketjun väittelyt olla aivan omassa luokassaan. Mutta niin, Death on juukeliksen hyvä ja se siitä. |
mongoloidi 14.01.2007 21:10:37 | |
---|
Eilen tuli katottua pitkästä aikaa tuo Losin keikka DVD:ltä, ja pitää kyllä sanoa että meininki oli jotenkin ankeempi kun mitä muistin ekan kerran perusteella. Soitto kulkee helvetin hyvin ja biisit toimii niinku aina mut meininki oli keikalla jotenki laimea. Piti sitten pyöräyttää tänään Leprosy soittimessa ja yhtäkkiä bändi ei enää vaikuttanutkaan niin ankeelta. Off-topikkk: M.netissä olis autiota jos genrerunkkaus olis kiellettyä. |
Parasite 14.01.2007 21:18:56 | |
---|
Eilen tuli katottua pitkästä aikaa tuo Losin keikka DVD:ltä, ja pitää kyllä sanoa että meininki oli jotenkin ankeempi kun mitä muistin ekan kerran perusteella. Soitto kulkee helvetin hyvin ja biisit toimii niinku aina mut meininki oli keikalla jotenki laimea. Piti sitten pyöräyttää tänään Leprosy soittimessa ja yhtäkkiä bändi ei enää vaikuttanutkaan niin ankeelta. Off-topikkk: M.netissä olis autiota jos genrerunkkaus olis kiellettyä. Genrerunkkaus on melkeen yhtä hienoa ku oikee runkkaus... "I love animals, that's why I like to kill them" |
Black Church 16.02.2007 16:13:07 | |
---|
Human löytyy vinyylinä ja CD:nä!!...yks maailman kovimmista Death metal bändeistä ehdotomasti! |
Super-Jari 16.02.2007 17:37:54 | |
---|
Ostin ITP:n ja olin vähän pettynyt. Pelkkää kikkaa kikan jälkeen. Ehkä aukenee sitten vuoden päästä. |