kärsä 25.04.2013 22:21:25 | |
---|
Ssyba: No eihän tässä nyt minnekkään megadethin parhaimmille lättylistoille päästä, kyllä ne on tehty sillon uran alkupuolella selvästi... nyt hoksasin miksi tuo ehkä omaan korvaan kuulostaa niin erilaiselta, komppikitaran annetaan soida pidempään eikä jatkuvasti sahata demppiä... laulumelodiat kyllä tosi oudot ja ei dave kyllä kovin hyvin laulamaan ole oppinu 30 vuoden aikanakaan...... Minusta laulaa oikein hyvin, omalla soundillaan. |
Jucciz 26.04.2013 01:22:27 | |
---|
Nuo raivostuttavan elottomat konerummut, mitäänsanomattomat melodiat ja sovitus ja yhdentekevää sooloilua - siinäpä ärsyttävyyttä kerrakseen yhteen kappaleeseen. Aika paha huti Davelta ja pojilta. Toisaalta... alkaahan siitä olla parikymmentä vuotta kun tämä bändi julkaisi enimmäkseen hyvää musaa. Onneksi on Countdown to Extinction, jolta ei heikkoa hetkeä löydy. Eikä niitä kauheammin ole Peace Sellsilläkään Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan! |
Börje 26.04.2013 04:36:30 | |
---|
Kersu: Mut hei sithän sä vast tiiät et miten tää kyseinen tsipale sopii sen levyn kokonaisuuteen! Koskaan ei saa tuomita mitään kappaletta vaan yksittäisenä biisinä, vaan kokonaisuus ratkasee aina!! Minkäslaiseen kokonaisuuteen paska biisi sopii? You suck, sanoo Hra Devin ja sillon muuten imetään! |
JP_01 26.04.2013 17:31:17 | |
---|
Kyllä se vaan niin mielestäni on, että Megadethin parhaat levyt tehty parikymmentä vuotta sitten. Rust in Peace ja Countdonw to Extiniction ovat eräitä kaikkien aikojen parhaita levyjä. Musta Marty Friedman oli syynä siihen miksi Megadeth oli niin kova ysärillä. |
Rhapa 26.04.2013 17:44:15 | |
---|
JP_01: Musta Marty Friedman oli syynä siihen miksi Megadeth oli niin kova ysärillä. Minkään muun värinen Marty tuskin olisi sopinut edes bändin imagoon. |
Arkka 26.04.2013 17:46:45 | |
---|
|
sarkain 26.04.2013 18:01:13 | |
---|
|
JP_01 26.04.2013 18:04:23 (muokattu 26.04.2013 18:07:01) | |
---|
Rhapa: Minkään muun värinen Marty tuskin olisi sopinut edes bändin imagoon. Kiitos päivän nauruista :D Plussan sait tästä. Ja tosiaan kyllähän se Dave on aina ollut pääasiallinen sanoittaja ja säveltäjä, mutta Martyn soolot toi biiseihin aina jotain uutta. Ja kyllä nuo viikset varmasti ollut osasyynä Mustainen hyvään biisinkirjoitukseen! |
teukka 26.04.2013 18:14:38 | |
---|
Mä voisin lainata Davelle mun KV1:stä että alkais tekeen parempia biisejä. Sen jälkeen kun Jaskat laittoi naulaan on ollut selkeetä alamäkeä. Siis onko muita kuin V-mäisiä kitaroita? |
Arkka 26.04.2013 18:41:07 | |
---|
JP_01: Kiitos päivän nauruista :D Plussan sait tästä. Ja tosiaan kyllähän se Dave on aina ollut pääasiallinen sanoittaja ja säveltäjä, mutta Martyn soolot toi biiseihin aina jotain uutta. Ja kyllä nuo viikset varmasti ollut osasyynä Mustainen hyvään biisinkirjoitukseen! Soolojen lisäks se, että Marty sovitti biisejä uuteen uskoon. |
Anti-Social 26.04.2013 20:34:03 | |
---|
No eipä ollu hääppönen. Vähän niinku nuolis sinappikurkkusalaattia lihavan miehen roikkuvilta kasseilta. Verse nyt oli jotenkin siedettävä. |
Super-Jari 26.04.2013 20:36:25 | |
---|
Kyllähän CtE on yks maailman parhaista levyistä. |
apropoo 26.04.2013 21:57:01 | |
---|
Ekalla levyllä ja So far so good so whatilla on tuotannostaan huolimatta parhaat biisit... Tämän vuosituhannen levyistä System has failed on paras... Mut myös Endgame on hyllyssä... :) Sekin ihan ok... Paras soolo on tietty Tornado of Soulsissa!!!!! |
Jucciz 27.04.2013 05:18:22 | |
---|
Kyllä mun mielestä Nick Menzan rumputyöskentely toi hirmu tärkeän groovaavan elementin Megadethin kulta-aikaan. Eipä oo rumputyöskentely kiinnostanut tässä bändissä pätkän vertaa Nickin lähdön jälkeen. Tylsää konemaista naksuttelua - tuntuu vaan huononevan koko ajan: samat saamarin sämplet joka levyllä ja muutenkin ideaköyhää läpsyttelyä. Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan! |
Jucciz 27.04.2013 05:19:48 | |
---|
Vasara: Kyllähän CtE on yks maailman parhaista levyistä. On, ja erittäin ovela levy siinä mielessä, että siinähän on kymmenkunta todella napakkaa ja hyvää rokkibiisiä, jotka on ovelasti sovitettu ja miksattu mukamas heviksi, nimittäin Megadethin kuuloiseksi heviksi. Aivan helkkarin hyvä rocklevy on tuo. Yksi kaikkien aikojen omia suosikkejani. Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan! |
Twinkle 27.04.2013 12:46:46 | |
---|
Vasara: Kyllähän CtE on yks maailman parhaista levyistä. Minen taas ikinä ole ymmärtänyt, koska se on suorastaan hengetön ja yksipuoleinen lätkyttely. Ne biisit on aivan typeriä lukuunottamatta muutamaa paria vähän parempaa raitaa siellä välissä. Jos sitä vertaa niihin ns. kulta-ajan ysärillä tulleisiin levyihin, niin omaan korvaan uppoaa RiP, youthanasia ja Cryptic Writings huomattavasti paremmin. |
Rhapa 27.04.2013 14:54:05 | |
---|
Twinkle: Minen taas ikinä ole ymmärtänyt, koska se on suorastaan hengetön ja yksipuoleinen lätkyttely. Ne biisit on aivan typeriä lukuunottamatta muutamaa paria vähän parempaa raitaa siellä välissä. Jos sitä vertaa niihin ns. kulta-ajan ysärillä tulleisiin levyihin, niin omaan korvaan uppoaa RiP, youthanasia ja Cryptic Writings huomattavasti paremmin. Mulla on aikas lailla samat fiilikset. Toki diggaan tuosta countdownistakin todella paljon. Enemmän mulle kyllä merkitsee juurikin tuo mainitsemasi kolmikko. Se on Megadethin ehdoton parhaimmisto. Youthanasia siellä kirkkaimpana tähtenä. |
Disposable 27.04.2013 15:37:49 | |
---|
No joo, kyllä tuo Super Collider vähän parani useammalla kuuntelulla. Mutta vain marginaalisesti. Todellisuudessahan tuo kuitenkin on kulutettua, ideaköyhää massamössöä joka ei kyllä ilahduta mitenkään. Megadeth on nyt on ollut tuotoksiltaan erittäin ailahtelevainen bändi parin ekan levyn jälkeen, välillä ihan ylimaailmallisia eepoksia ja välillä sitten ihan vain märkiä pieruja. Myös joidenkin albumien sisällä on suuria laatuvaihteluita. Mutta toivoa en ole heittänyt, onhan bändi kuitenki nakannu ulos muutaman todella kovan veisun parin vuoden sisällä. Tämä on enemmän kuin mitä mikään muu Big Four -bändeistä tai muistakaan 80-luvun rässineroista. http://youtu.be/m2Mb2vMTIjg"PS. Kirk on ihan hyvä kitaristi!" -EVH |
Mad-Mike 28.04.2013 02:26:04 | |
---|
Twinkle: Minen taas ikinä ole ymmärtänyt, koska se on suorastaan hengetön ja yksipuoleinen lätkyttely. Ne biisit on aivan typeriä lukuunottamatta muutamaa paria vähän parempaa raitaa siellä välissä. Jos sitä vertaa niihin ns. kulta-ajan ysärillä tulleisiin levyihin, niin omaan korvaan uppoaa RiP, youthanasia ja Cryptic Writings huomattavasti paremmin. En myöskään itse ole levyyn (CtE) oikein "päässyt sisään" vaikka olen sitä kuunnellut useaan otteeseen. En vain ymmärrä sen hehkutusta kuin en myöskään tuota RIP:inkään hehkuttamista. Youthanasia ja CW ovat kyllä parempia mielestäni. Mutta makuasioitahan nämä... "Jos tietosanakirjassa olisi termi heavy metal, sen vieressä pitäisi kuvana olla Painkillerin" kansi."
-Tobias Sammet, Edguy |
Arkka 28.04.2013 03:06:07 | |
---|
Eb-tuning: En myöskään itse ole levyyn (CtE) oikein "päässyt sisään" vaikka olen sitä kuunnellut useaan otteeseen. En vain ymmärrä sen hehkutusta kuin en myöskään tuota RIP:inkään hehkuttamista. Youthanasia ja CW ovat kyllä parempia mielestäni. Mutta makuasioitahan nämä... Näin kolmen maissa aamuyöstä on hyvä tilittää, että Holy Wars ja Tornado on mun korvissa hevin kärkibiisejä. Kaks tuollasta kun osuu samalle levylle, eikä loppulevykään huonoa ole, on siinä kyllä hehkutuksen paikka. Toki Youthanasialta irtoo helposti myös pari kovaa. CW:lla ei ehkä yksittäiset biisit niinkään, mutta kokonaisuus on mainio. CtE on mulle vähän outo levy kun yritin oppia soittamaan kitaraa sen tahtiin. En osaa kuunnella sitä vieläkään musiikkina. Näen vain sormia. |