pehko 21.09.2011 11:59:01 | |
---|
laakeri: Ei kannata odottaa kuulevansa metallia joulukuun keikalla. Bändi on heittänyt nyt kaksi keikkaa kiertueellaan, ja settilistalla ainoat metallisemmat biisit ovat olleet Porcelain Heart ja Hex Omega. Murinoita ja örinöitä ei ole kuultu lainkaan. aika radikaalia kyllä. |
Continuub 21.09.2011 12:19:55 | |
---|
laakeri: Ei kannata odottaa kuulevansa metallia joulukuun keikalla. Bändi on heittänyt nyt kaksi keikkaa kiertueellaan, ja settilistalla ainoat metallisemmat biisit ovat olleet Porcelain Heart ja Hex Omega. Murinoita ja örinöitä ei ole kuultu lainkaan. Kelpaa mulle. perfect. |
Exhausted 21.09.2011 12:28:22 | |
---|
Burden sopis kyllä mainiosti tähän settiin |
arsu 21.09.2011 12:33:22 (muokattu 21.09.2011 12:39:20) | |
---|
laakeri: Ei kannata odottaa kuulevansa metallia joulukuun keikalla. Bändi on heittänyt nyt kaksi keikkaa kiertueellaan, ja settilistalla ainoat metallisemmat biisit ovat olleet Porcelain Heart ja Hex Omega. Murinoita ja örinöitä ei ole kuultu lainkaan. Tätä vähän jo tuumailin ja ihmettelin. Kun on niin erilaista settiä. On erilaista jopa Damnationiin, niin tuli kans mieleeni et vetävätköhän 2 eri settiä vai mennäänkö Heritagella + parilla Watershed-biisillä. Mut mitäpä tuosta, kun oon jo bändin useamman kerran nähnyt niin mukava nähdä vähän erilainenkin keikka. Ja hyvä kun tuli hankittua se istumalippu. Ei tartte daivailla :D E: Nyt kun oon levyä pyöräytellyt useampaan otteeseen niin oisin Tällasta Slither-matskua kaivannut pari biisiä lisää. Loistava levy tää on, mut kyllä mua piristää menevämpi biisi tuolla välissä. Ja kun ovat saaneet nyt aikaiseksi tällasia reilu 3-minuuttisiakin biisejä, niin ois tuohon mahtunut jopa pari lisää. Tai no, en ole vielä noita bonusraitoja kuullut. Voisin kuvitella et Slither toimii myös keikalla rauhallisessa setissä loistavasti. All the rebel souls in the land of the free... Ain't never gonna be a slave 'cause it's rock 'n roll they bleed. |
laakeri 21.09.2011 12:37:03 | |
---|
Itse en tuosta uudesta settilistasta pidä juurikaan. En ole kyllä näillä näkymin joulukuun keikalle menossakaan, mutta ottaisi kyllä päähän jos olisin. Ei se murinoiden puute sinänsä haittaa, mutta niiden pois jättäminen sulkee pois järkyttävän määrän hyviä biisejä keikkalistalta. Hyviähän nuokin biisit ovat, mutta silti. http://www.setlist.fm/setlist/opeth … alladium-worcester-ma-7bd0228c.html |
arsu 21.09.2011 12:42:07 | |
---|
laakeri: Itse en tuosta uudesta settilistasta pidä juurikaan. En ole kyllä näillä näkymin joulukuun keikalle menossakaan, mutta ottaisi kyllä päähän jos olisin. Ei se murinoiden puute sinänsä haittaa, mutta niiden pois jättäminen sulkee pois järkyttävän määrän hyviä biisejä keikkalistalta. Hyviähän nuokin biisit ovat, mutta silti. http://www.setlist.fm/setlist/opeth … alladium-worcester-ma-7bd0228c.html Hyvä settihän tuo on! Mut joo, ymmärrän pointin. Free Fallin' :D All the rebel souls in the land of the free... Ain't never gonna be a slave 'cause it's rock 'n roll they bleed. |
laakeri 21.09.2011 12:51:05 | |
---|
|