V.M.V 04.03.2017 20:27:53 | |
---|
ÄrGee: Täällä on taas kommentoitu rakennusinsinöörin, talonrakentajan, talousasiantuntijan, tuottajan ja ties minkä oman alansa osaajan elkein vaikka todellista tietoa ei ole kenelläkään mistään. Yksinkertaisesti jotkut noista ovat asioita, jotka eivät teille kuulu. Ei edes niille, ketkä rahansa on laittanut/laittamassa likoon? |
varpio 04.03.2017 20:28:40 | |
---|
V.M.V: Ei edes niille, ketkä rahansa on laittanut/laittamassa likoon? No ei nyt niille varsinkaan. |
Juicy 04.03.2017 20:30:50 | |
---|
ÄrGee: Yksinkertaisesti jotkut noista ovat asioita, jotka eivät teille kuulu. No kun tavallaan kuuluu, jos on lähdetty mukaan rahoittamaan. Mutta en näe miksi aiheesta pitää edes keskustella ennen kuin julkaisevat jotain raporttia käytännön järjestelyistä. Enitenhän täällä huutelee ne, joilla ei ole senttiäkään rahaa kiinni koko touhussa. |
Fantasmic 04.03.2017 20:39:03 | |
---|
Juicy: Kuulostaa että täällä moni huutelee vailla mitään käytännön tietoa rakentamisesta, sähkötöistä ja lupamenettelyistä. Paitsi että "ei tule onnistumaan", edes neljännesmiljoonalla eurolla. e: Tai oikeastaan 3/4 milj. eurolla. Tai ne jotka ei ymmärrä sitä että siitä jo kolmanne menee veroihin? ;) |
Fantasmic 04.03.2017 20:41:35 | |
---|
ÄrGee: Täällä on taas kommentoitu rakennusinsinöörin, talonrakentajan, talousasiantuntijan, tuottajan ja ties minkä oman alansa osaajan elkein vaikka todellista tietoa ei ole kenelläkään mistään. Yksinkertaisesti jotkut noista ovat asioita, jotka eivät teille kuulu. Näinpä.. Vittuakos täällä pyörimään kun asia ei meille millään tasolla kuulu. Ja varsinkaan kun kellään ei ole mitään todellista tietoa mistään. *teiniangstihymiö* Kerro silti toki oletko sä kaikkien noiden alojen moniosaaja kun näet tarpeelliseksi kommentoida täällä jatkuvasti? |
Hamsteri Kukkonen 04.03.2017 21:04:45 | |
---|
Kauheeta kateellista panettelua täältä joitain kirjoittajia kohtaan. Joidenkin ois aika hyväksyä, etteivät tule koskaan yltämään samanlaisiin plussamääriin kuin kovimmat tekijät. You have KELA. Don't worry. -Kiko Loureiro |
Juicy 04.03.2017 21:10:07 (muokattu 04.03.2017 21:10:21) | |
---|
|
ÄrGee 04.03.2017 21:19:40 (muokattu 04.03.2017 21:19:52) | |
---|
V.M.V: Ei edes niille, ketkä rahansa on laittanut/laittamassa likoon? Ei missään ole sellaisia ehtoja, joukkorahoituksen tavoite sekä käyttötarkoitus on suurinpiirtein ilmoitettu. TO THE STARS!!! |
V.M.V 04.03.2017 21:39:07 | |
---|
ÄrGee: Ei missään ole sellaisia ehtoja, joukkorahoituksen tavoite sekä käyttötarkoitus on suurinpiirtein ilmoitettu. Eli meininki kuin poliittisissa vaaleissa. Ääni kun on annettu, niin millään ei ole enää merkitystä? Onko mäenpää kepulainen? :D |
Dirtyh 04.03.2017 22:11:11 | |
---|
V.M.V: Eli meininki kuin poliittisissa vaaleissa. Ääni kun on annettu, niin millään ei ole enää merkitystä? Onko mäenpää kepulainen? :D Ei kun demari koska hänen mielestään muiden pitää maksaa hänen harrastelu. |
ÄrGee 04.03.2017 22:39:00 | |
---|
V.M.V: Eli meininki kuin poliittisissa vaaleissa. Ääni kun on annettu, niin millään ei ole enää merkitystä? Onko mäenpää kepulainen? :D Wintersun myy samalla tuotteitaan eli musiikkia, ja rahoitukseen osallistunut henkilö saa rahalleen paljon vastinetta. En näe tuossa mitään yhtymäkohtaa kenenkään poliitikon äänestämisen kanssa. Niiltä ei nimittäin saa mitään. TO THE STARS!!! |
varpio 04.03.2017 22:41:23 | |
---|
ÄrGee: Wintersun myy samalla tuotteitaan eli musiikkia, ja rahoitukseen osallistunut henkilö saa rahalleen paljon vastinetta. En näe tuossa mitään yhtymäkohtaa kenenkään poliitikon äänestämisen kanssa. Niiltä ei nimittäin saa mitään. Sain minä kerran SKP:n tarjoamaa kahvia Hervannan keskustassa. |
Juicy 04.03.2017 22:42:22 | |
---|
Eikös keput kunnostautuneet taidekaupoissa aikoinaan? |
Gritsen 04.03.2017 22:48:31 (muokattu 04.03.2017 22:51:21) | |
---|
Fantasmic: Vähän turhaa verrata kahta eri genren artistia joista toisen markkinat on täysin kotimaiset. Ero ei ole tuotannossa tai nyansseissa. Toki molemmat on nyt artistin "sooluraa" joten kiteytetään näin: Wintersun julkaistiin 2004, yhteensä 1,5 julkaistua levyä. Anssi Melan eka soolo julkaistiin 2001 joten etumatkaa on mutta julkaistuja albumeita 6 ja pari kirjaakin. Kelan levyjä on myös myyty enemmän. Ja Grande Finale: Jari Mäenpää: pieni luukku konalassa, ei studiota. Tienaa vähemmän kuin postityöntekijä.. Anssi Kela: omakotitalo käpylässä, oma studio. Ja silti niitä levyjä syntyy.. Epic Epilogue: Jari Mäenpää: ei veljeile VilleGallen kanssa myydäkseen levyjään. Anssi Kela: veljeilee VilleGallen kanssa myydäkseen levyjään. That is all. |
Juicy 04.03.2017 22:55:09 | |
---|
Gritsen: Epic Epilogue: Jari Mäenpää: ei veljeile VilleGallen kanssa myydäkseen levyjään. Anssi Kela: veljeilee VilleGallen kanssa myydäkseen levyjään. That is all. Unohdit tv-hömpän ja Vain Elämää-kokoelmat. Varmaan on Sanniakin käynyt bongottelemassa. Ei mikään huonoin vaihtoehto. |
varpio 04.03.2017 22:55:14 | |
---|
Gritsen: Epic Epilogue: Jari Mäenpää: ei veljeile VilleGallen kanssa myydäkseen levyjään. Anssi Kela: veljeilee VilleGallen kanssa myydäkseen levyjään. That is all. Anssi Kela on myöskin viimeisen neljän vuoden aikana julkaissut kaksi vitun hyvää levyä (ja hyvän livelevynkin vielä siihen perään) ja tehnyt helvetisti keikkoja. Ei nyt varmaan hirveästi jää VilleGallen kanssa veljeilystä levymyynti ja toimeentulo kiinni. |
Paasio 04.03.2017 22:59:36 | |
---|
Jari on hyvä jätkä. Dokasin sen kanssa laivalla joskus 2000-luvun alussa , just ku olivat saaneet Ensiferumin ekan ulos. Muutkin ukot oli mukavii. Oltiin poreammeessa mummojen kans ja jollai oli hienompi jacksonin rr ku mulla. Vitutti. Sit saunottiin ja hurri ei kestäny. Joku Enskan jätkistä suuttu kun mun frendi sano Bal-Sagothia virolaiseksi Black Sabbathiksi. Sain melkein turpaan sen takii. Kuiteskin sovittiin ja ryypättiin lisää ja muisti meni tokanpäivän aikana. Hyvä reissu ja kävin ostaa sen levyn niinkö lupasin. Mut tää viimeset 10v on kyl aika vammailuu. Mut sellast se on jos haluu to THE STAAAARRRSS... Masturbation....Ejaculation....DYNAMATION #Pyhä Yrjänä Support Club Member |
Nuages 04.03.2017 23:01:39 | |
---|
varpio: Sain minä kerran SKP:n tarjoamaa kahvia Hervannan keskustassa. Minä olen syönyt kokoomusmakkaraa. |
Henri Henri Olavi 04.03.2017 23:05:46 | |
---|
Nuages: Minä olen syönyt kokoomusmakkaraa. Kävin kerran Ilkka Kanervan vaalitilaisuudessa kahvilla. Yritti kätellä, kieltäydyin, hain kahvin ja lähdin auringon paisteeseen. K.F.S. is the Only Law |
Gritsen 04.03.2017 23:13:38 (muokattu 04.03.2017 23:18:07) | |
---|
varpio: Anssi Kela on myöskin viimeisen neljän vuoden aikana julkaissut kaksi vitun hyvää levyä (ja hyvän livelevynkin vielä siihen perään) ja tehnyt helvetisti keikkoja. Ei nyt varmaan hirveästi jää VilleGallen kanssa veljeilystä levymyynti ja toimeentulo kiinni. *Yhden hyvän levyn. Loistava muusikko, mutta itse olen viimeaikaisen taiteellisen alennustilan takia menettänyt täysin maun koko Kelan touhuun. Ja jotkut muut ovat varmasti samalla tavalla menettäneet makunsa Wintersunin touhuihin, ei siinä mitään. Assosioituminen Ville-Gallen kanssa on vain se Harry Potterista tuttu ns. anteeksiantamaton kirous maailmassani. |